جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  36 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  367 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 15 مرداد 1391 14:39
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظران گرامی

نکته ی اول:‏ نقد جزو وظایف ناظر نیست.

خیلی خب،‏ بریم سراغ صحبتمون:

من یه انتقاد رو به شما وارد میدونم،‏ اونم اینکه درخواست نقد فرد ویزلی قبل از اطلاعیه ای بود که شما زدین،‏ پس فرد ویزلی در هنگام درخواست نقد،‏ از این جریان خبر نداشته! پس نمیتونین با استناد به اطلاعیه ای که بعد از درخواست نقد داده شده،‏ بیایین و نقد کردن پست های مسابقه رو کنسل بکنین.
بعد از اطلاعیه هرکسی که در مورد پست مسابقه درخواست نقد بده،‏ میشه بر اساس اطالاعیه ی زده شده،‏ اعمال قانونش کرد.

با تشکر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 24 تیر 1391 12:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

بله میشه. اگر میخواهید در کوییدیچ عضو شوید باید به پروتی پاتیل که یکی از کاپیتان های کوییدیچ هستند پیام بدید.( فقط ایشون هنوز تیمشون را تشکیل ندادند.) در ضمن در پیامتون اعلام کنید که دوست دارید در چه پستی باشید و اگر پیشنهادی هم برای اسم تیم دارید بگید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
امضا نمی دم.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 24 تیر 1391 09:58
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید دیر اومدم
میشه الان عضو شد ؟چجوری؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 9 تیر 1391 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر کنم منظورتون از ماموریت همون پست برای سطح بندیه. اگر اینه موضوعش اینه:

شما میخواهید برای عضویت در تیم کوییدیچ هر تیمی که دوست دارید یک آزمون بدید. بستگی به خودتون داره که دارید برای چه پُستی آزمون میدید و اینا. فقط مهمه که شما میخواهید یه آزمون بدید برای عضویت توی یه تیم کوییدیچ.

اگر بازم مشکلی بود در خدمتم.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این شناسه قبلیمه

شناسه جدیدمه

ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک

ای جادوگران و ساحره ها. بدانید که هری مرد بزرگی بود. راه او را ادامه دهید.
ارزشی ولدک کش

تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 9 تیر 1391 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
هری من درست ماموریت رو متوجه نشدم.داستانشو واضح تر میگی.
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 11 خرداد 1391 13:39
نمایش جزئیات
آفلاین

هرمیون جان صد در صدر از ده تیر اون ور تره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این شناسه قبلیمه

شناسه جدیدمه

ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک

ای جادوگران و ساحره ها. بدانید که هری مرد بزرگی بود. راه او را ادامه دهید.
ارزشی ولدک کش

تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 11 خرداد 1391 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
هری
اگه مسابقات از ده تیر اونور تر باشه من اماده ام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 11 خرداد 1391 13:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام الفیاس.

مسابقات به احتمال زیاد توی تیر انجام نمیشه. الان شما وقتی که میرید ثبت نام می کنید به عنوان یک بازیکن به حساب می آید که این کار تا قبل از تیر انجام میشه. برای ثبت نام هم باید به اینجا بیایید و اعلام آمادگی کنید.

هر کی توی تیرماه باید یه رول بزنه که فکر نکنم این کار صدمه ای به مسابقات کوییدیچ هاگ بزنه. این رول هم فقط جنبه سطح بندی اعضا داره. از این سطح بندیا ما میام و چند نفر را به عنوان کاپیتان معرفی می کنیم.( تعداد کاپیتان ها بستگی به اعضا ثبت نام کرده داره.) بعد از این کار کاپیتان می آید و از توی هر سطح یه نفر را بر میداره.( رضایت دو طرف باید باشه.) و تیمش را تشکیل میده. ما به هر تیمی یه ورزشگاه برای تمرین رول هاش اختصاص میدیم و مقداری هم گالیون در اختیارشون قرار می ذاریم که در خرید و فروش ازشون استفاده کنن. هر بازیکنی که بهتر باشه گرون تر میشه. در ضمن باید بگم که اگر شما الان ثبت نام نکیند باید تا فصل بعدی مسابقات صبر کنید.

مسابقات هم بعد از تیره. فقط تیم کشی و این چیز هاش توی تیره که فکر نکنم صدمه ای به مسابقات هاگ بزنه.

امیدوارم منظورم را رسونده باشم.:d:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
این شناسه قبلیمه

شناسه جدیدمه

ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک ولدک

ای جادوگران و ساحره ها. بدانید که هری مرد بزرگی بود. راه او را ادامه دهید.
ارزشی ولدک کش

تصویر تغییر اندازه داده شده تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 11 خرداد 1391 10:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر ناظران ‏
گولاخ

یه سوالی ازتون دارم:

الان اگه بخوایین مسابقات کوییدیچ رو برگزار کنین،‏ مجبوری میذارین واسه تیر،‏ درسته؟

و در تیر تمام تمرکز گروه ها برای مسابقات کوییدیچ هاگوارتز متمرکز میشه،‏ پس واسه این کار یه برنامه ریزی دقیق داشته باشین،‏ که به نظر من بهتره بمونه بعد از مسابقات کوییدیچ هاگ.

موفق باشیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 23 دی 1390 09:58
نمایش جزئیات
آفلاین
قبول دارم که بدون کله زخمی آرامش سایت خیلی بهتره ولی سالازار که نمرده!

منظور شما اینه که هدف اصلی این تاپیک مثل تاپیک های دیگه بشه و مسابقه دیگه برگذار نشه؟ اون وقت که دیگه فرقی با انجمن های دیگه توش پیدا نمیشه؟ به نظر من باید روند برگذاری مسابقه ها را عوض کنیم. چون کوییدیچ خودش مسابقست و از اول هم همین جور بوده. نمیشه مسابقات را به طور کلی حذفشون کنیم. پس بهتره بیشتر تمرکزمون روی تغییر برگذاری مسابقات باشه نه این که روند کل انجمن عوض بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!