جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 21 مهر 1391 11:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم گزینه ی خر شانس بودن رو انتخاب میکنم چون هری خیلی خوش شانس بود که دوست های خوبی داشت و یکی از عوامل موفقیت هری دوستانش بودن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر!
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!!‏
برای عشق!!!!‏
برای گریفیندور.

پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1391 13:06
نمایش جزئیات
آفلاین
من گزینه خر شانس بودن را انتخاب کردم چون واقعا خیلی جا ها شانس کمکش کرد.البته کمک دوستان و شجاعتش را هم نباید نا گفته بزاریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!‏
برای گریفیندور ‏.



تصویر تغییر اندازه داده شده




تصویر تغییر اندازه داده شده











چوبدستی یاس کبود / بدبختی و فقر و رکود
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 شهریور 1391 13:03
نمایش جزئیات
آفلاین
توی گزینه های بالایی یه گزینه هستش که میگه: خر شانس بودن!

به نظر من هم یکی از دلایل موفقیت های هری، شانس خیلی زیادش بوده؛ ولی نباید شجاعت و همینطور کمک های اطرافیان هری رو هم نادیده گرفت.
اگه اطرافیان و دوستانش نبودند، هری هرگز هری پاتر نمیشد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
و ناگهان تغییر!
شناسه ی بعدی:
پروفسور مینروا مک گوناگال

الفیاس دوست داشتنی بود! کمک کننده بود؛ نگذارید یادش فراموش شود.


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 21 مرداد 1391 12:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

بیش از حد شانس اوردن ، هری اگه یه بار شانس بهش پشت می کرد می مرد . جون بیشتر کاراش شانسی بود ، البته شجاعتش هم هست ، اینقد شجاعت داشت که همه چیو بر عهده ی مرلینو شانس بذاره .

فعلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بار دیگر سایتی که دوست می داشتم. :)
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 21:53
نمایش جزئیات
آفلاین
هری قهرمان بود؟!:دی

از کی تا حالا؟! خوب من که قهرمان نمیدیمش!

حالا اگه بخوایم فرض کنیم قهرمان بود شاید دلیلش از خود گذشتگی های بیش از حد, یه دندگی, خنگی, گند زدن ها و در آخر قسر در رفتن بود!!! خیلی با حال بود هر گندی میزد بعدش تبدیل به طلا میشد! این خصوصیت تمامی قهرمان هاست! موجوداتی فرا بشری ان که زندگیشون با ملت عادی فرق داره!

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تفاوت را احساس کنید:
این ----» :-| مثالی مناسب از همه ی انسان هاست.
این -----» : | لرد سیاه است.

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من بزرگترین دلیل، شجاعتش بود. همین شجاعت بسیار زیاد باعث شد تو گریفندور بیفته.

هری در هر هفت کتاب، حداقل یکبار با مرگ دست و پنجه نرم کرد اما بارزترین مورد در کتاب هفتم و اونجایی بود که هری با پای خودش به استقبال مرگ رفت و چون در خاطرات اسنیپ از زبان دامبلدور شنیده بود که باید بمیره تا ولدمورت نابود بشه اینو میدونست و بازم با پای خودش به استقبال مرگ رفت. اگه یه بارم تا حالا تصور کرده باشید که قطعا میمیرید و بازم کاری رو انجام داده باشید میدونید که این کار سخت ترین کار دنیاس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 11:18
نمایش جزئیات
آفلاین
دلیل قهرمان بودن هری رو نمی دونم ولی می دونم نصف قضیه دوستاش هستن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فرانک لانگ باتم در 1389/4/5 11:27:40
اینجاست هاگوارتز
اینجاست گریف
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 11:04
نمایش جزئیات
آفلاین
تا انتهای كتاب 6 هر كدام از گزينه ها رو ميشد در نظر گرفت اما با خوندن متاب 7 به اين نتيجه رسيدم:

يك تعداد قلم و كاغذ، به همراه نويسنده ای كه به شدت طرفدار هری باشه دالايل خوبی برای قهرمان بودن هری پاتره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 23:01
نمایش جزئیات
آفلاین
چون رولینگ می خواد هری قهرمان باشه ؛ تو نبرد اخرش با ولدمورت نزدیک بود دیگه زمین زمان به هم وصل شه و کفترا از اسمون سنگ پرت کنن رو کله کچل ولدمورت !

کلا نبرداش خیلی لوس بود مخصوصا این نبرد اخرش که دیگه واقعا چرت بود ما گفتیم یه ربع نیم ساعت هم دیگرو اش و لاش میکنن !

اینا رو بی خیال من پستام 200 تا شد !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ترورس در 1389/4/4 23:03:17
خدا يكي ؛ زن يكي ، يكي !

"تا دنیا دنیاست ابی مال ماست / ما قهرمانیم جام تو دست ماست"
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 16:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من كه موفقيتي نميبينم:دي
تما با اين حال موفقيت تو كاراشو انتخاب كردم(هرچند كه نيست)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده