جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

112 کاربر(ها) آنلاین هستند (101 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
112
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 خرداد 1393 13:02
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که من علاقه ی شدیییییییییییید(در حد بازی ایران آرژانتین)به کتاب هری سال پنجم دارم سعی میکنم یه روز در میون بهش یه سری بزنم کلاعاشق این قسمتشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
Re: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
هروقت خونه ی مادربزرگم می رفتم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 24 خرداد 1393 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
هنوز که کلی شون مونده ولی هر وقت تموم شد روزی 2 بار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 2 آذر 1392 19:54
نمایش جزئیات
آفلاین
من دارم دوباره مرورشون میکنم الانم کتاب دوم رو دارم میخونم:)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فراست بیش از هرچیزی، بزرگترین گنج انسان است که وقتی بر سر نهاده شود، هوش و خرد می آورد ...

Only Raven


هیچ چیز غیر ممکن نیست


جادوگران ، ریون ، ارباب=♥♥♥

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 2 آذر 1392 17:26
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش رو بگم؟ نه نمی گم! آخه ....

آخه راستش رو بخواید بنده از وقتی کتاب هری پاتر رو خوندم و تموم کردم و به دلیل اینکه سوژه هاش به خاطر فعالیت توی سایت های این چنینی زنده نگه داشته میشن هیچ علاقه ای به دوباره خوانیش ندارم.

شاید بد به نظرتون بیاد اما من الان میل به خوندن دوباره ی بچه های بدشانس رو دارم ولی هری پاتر رو نه!

چند بار سعی کردم و البته کتاب 5 رو نصفه خوندم ولی همون حد! البته فیلماشو هر از گاهی میبینم برای همین هم فراموش نمی کنم.

البته موضوع خجالت آور هم اینکه نثر رولینگ رو هم (البته نثر خانم اسلامیه بیشتر ... ) کم و بیش یادم رفته و موضعات فرعی رو!

احتمالا بعد از امتحانات میان ترم میشنم کمی دوباره مرور میکنم، بالاخره بببخشید دیگه حوصلش برای خوندن نیست...


مرسی
فلیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !


تصویر تغییر اندازه داده شده

با هم، قدم به قدم، تا پیروزی ...


- - - - - - - - - - - - - - - - -


تصویر تغییر اندازه داده شده

تا عشق و امیدی هست؟ چه باک از بوسه دیوانه سازان!؟
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: شنبه 2 آذر 1392 13:36
نمایش جزئیات
آفلاین
من هر وقت دلم تنگ شه میرم قسمتای جالبشو می خونم.کتابا همیشه دم دستمه.البته ناگفته نماند الان کتابارو یه ردیف چیدم روی میزم زیرشم کتاب های (تن تن و میلو)رو گذاشتم ...الان روی میزم کتاب سبز شده:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 23 آبان 1392 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
ما امروز جلد هفتم را به پایان رسانیدیم. البته از روزی که تصمیم به ورود به ایفای نقش گرفتیم، کتاب های هری پاترمان را درآوردیم تا بعد سال ها مروری بر خاطرات گذشته بنماییم...

خوب بود!

وسوسه شدیم ادامه اش را بنگاریم آن هم با سلیقه ی خودمان ولیکن دو سه تا مسابقه ی جدی در پیش رو داریم که فرصتی برای تفکر به هری پاتر و مخلفاتش برایمان باقی نمی گذارد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هه!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 23 آبان 1392 02:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من کلا بعد از اتمام کتاب اگه فرصتی باشه فیلمشو میبینم و اخبار های مربوط رو دنبال میکنم و خیلی سراغ کتاب نمی رم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 20 آبان 1392 22:44
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلا سمتشون هم نمیرم!سرم درد میگیره!حال و حوصله ندارم!
تازه مگه من بیکارم هر کتابی رو ده بار بخونم؟
من وقت سر خاروندن هم ندارم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
HUNTER
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 20 آبان 1392 22:25
نمایش جزئیات
آفلاین
حقیقت اینکه همون موقع هم که کتاباش می یومد من زیاد سراغشون نمی رفتم.در نتیجه الانم که تموم شدن سراغشون نمیرم! هومم...چرا سالی یکی دو دفعه برای تجدید خاطره با طعنه های اسنیپ سراغشون میرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!