جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (5 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 19:43
نمایش جزئیات
آفلاین
هرساعتی از این دو روز (5شنبه و جمعه) میخواد باشه، باشه، فقط دم دمای ساعت 9 به اتمام برسه دیه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
پاپی تام!

مشکل داریم ساعت هشت! کلا پنج شنبه از پنج تا نه مشکل دارم!

پ.ن: کلاس های زبان مانع پیشرفت ما هستند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 00:39
نمایش جزئیات
آفلاین
بروبچ نشریــه!

اگه موافق باشین برای پنج شنبه همین هفته(در واقع یعنی همین فـردا !ساعت 8 شب یه کنـفرانـس توی چت باکس خودمون بزاریم تا ببینیم کی به کیــه و باید چـــه کنیــم.همگی بیـایـن توی همیـن اعلام آمادگی کنین و اگه کسی با تاریخ کنـف مشکلی داره و نمیتونه حضور پیــدا کنه،حتما بگه تا تاریخشو عوض کنیم چون وجود همه ی اعضای نشریــه توی این کنف شبانه واقعا لازمـه.نترسین،نمی خوام بخورمتون!

برخی از مسائل مهمی که توی این کنفرانس مطرح خواهد شد:

* تقسیم وظایف بین بچه های گروه (گرچه هیچ اجبـاری در کار نیس و وظایف بـه زور به کسی تحمیل نمی شن!)

* نام گذاری بخش های نشریـــه (به طور مثال برای بخش "آخریــن تغییرات فنی سایت"،نــام "ریش تراش مرلین" در نظر گرفته شده.یعنی نـامهای بخــش ها و مقـالات نشریــه رو به نامهای جادویی و جالب تغییر میدیم!)

* انتخاب یک نام مناسب و درخــور نشریــه!

* بـررسی مقالات سپـرده شده به اعضای نشریه (سعی خواهیم کرد تا مشکل کسانی که هنوز نتونستـن مقالشون رو بنویسن و به مشکل برخوردن رو حـل کنیم.)

* شفاف سازی در مورد فعالیـت های نشریه(همونطور که قبلا گفتم یا شایدم نگفتم، فعالیت های نشریه نباید در روند کاری ایفای نقش و سایـت دخالت کنه.گرچه سرک کشیدن و فضولی کردن وظیفه اصلی ماس! )

* ایده پــردازی و بررسی پیشنهادات داده شده(به طور مثال در مورد ایـده ای که آیلین درباره ی "بـررسی و معرفی تاپیک هـای خاک خورده ی ایفای نقش" داد،بحــث و گـفتـگـو می کنیم.)

فعلا موضوع مهم دیگه ای به ذهنـم نمیاد.اگه یادم اومد،توی خود کنـف دربارش حرف می زنیم!

پی.نوشت: از اونجایی کـه در فصــل امتحانات به سر می بریم،فعالیت اصلی نشریه از بعد امتحانـات خرداد آغاز خواهد شد.پس اصلا نگران ارائه ی مقـالات تـون نباشید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/31 0:46:59
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 15:57
نمایش جزئیات
آفلاین


بـالاخره بعدی از کلی بـدبختـی،تنــهایـی دست به کــار شدم و چت باکس اختصاصی نشریـــه رو افتتــاح کــردم!نام کاربری و پسورد اعضای نشریه براشون پیام شخصی شده.و البته ناگفته نماند که این چت باکس تنها برای اعضای نشریه قابل مشاهده اس!

امکانش هست که بعضی از نتیجه گیری هایی که داخل چت باکس می کنیــم رو به اینجا انتقال پیدا بدیم اما زیــاد دلتــون رو صابون نزنید چون بیشتر کار نشریــه به صورت Sercret و سوپــرایــز خواهد بود!!

و اما ریونای عزیز..!

اعضای موقت به کسایی گفته میشه که فقط برای یک یا چنـد شماره از نشریــه اعلام هماهنگی میکنن.Interview رو هـم تا حـدودی درست معنا کردی،ایول!

هرکسی به نحوی میتونه توی نشریه کمک کنه.از تهیه مقاله گرفتــه تا طراحی عکس و پوستــر!توضیحاتی که قبلا درباره نشریــه دادمو،برات میزارم:

نقل قول:

تام ریدل نوشته:

60 درصد مطالب نشریه باید در مورد ایفای نقش و پیرامونش باشه.یعنی آخرین اخبار و اتفاقات ایفای نقش،انتخاب بهترین رول ها،انتخاب بهترین نقد ها،استفاده از تجربیات بهترین نویسنده های سایت،نوشتن رول های مناسبتی،شایعه سازی در مورد وقایع ایفای نقش،شفاف سازی وقایع سایت،بررسی اتفاقات اخیر هاگوارتز و خیلی چیزای دیگه که میشه توی نشریه جاش داد.

10 درصد از مطالب سایت محوریت خود سایت هستش.مثله مصاحبه با اعضا،یادی از فسیل ها و قدیمی های سایت،اینکه چطور شد سایت رو ساختن و اینجور چیزا.

30 درصدش هم اختصاص پیدا میکنه به خبرهای دنیای هری پاتری.مثلا همین خبر "سه فیلم اقتباسی از جانوران شگفت انگیز اکران خواهد شد" که میتونه به عنوان خبر منتخب با توضیحات مفصـل،توی نشریه جای بگیره.مسائل خلاقیتی اعضا مثه ترول ها و کمیک های هری پاتری و ... هم استفادش در نشریه کار جالبیــه!


علاوه بر اینـها نشریه نیاز به کسانی برای ویراستاری مطالب و آرایـش صفحات نشریــه هم داره.کسانی که عکس های جالبو جمع آوری کنن و برامون بفرستن.در کــل نـشریــه فقط نویسنــده مقاله نمیخواد!!

+قراره در این شماره از نشریه،شعــر هایی قرار بدیم که بیشتر محتواش مربوط به فضای حـاکــم در سایت و ایفای نقــش میشه!!

این هم یک عکس از بخش های مختلف نشریــه که البته برای هر بخــش،چنــدین مقــاله در نظر گرفته شده :

تصویر تغییر اندازه داده شده


جواب سارای عزیز رو هم در لا به لای پاسخ به ریونا دادم.همینا دیه..!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام ریدل در 1393/2/29 16:04:26
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
تام میشه یه کمی بیشتر در مورد کارای این نشریه توضیح بدی تا هر کسی ببینه چه کاری در توانشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تــاپیــکِ عمومــیِ نشـــریه (موقتی!)
ارسال شده در: دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 14:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من می خوام فعلا عضو موقت این گروه باشم.
تا ببینم چی میشه !! اونوقت اگه تونستم عضو دایم میشم
خب دقیقا منظورت از interview رو نفهمیدم !!!
حدس میزنم باید راجب خودم بگم و کار هایی که میتونم برای نشریه بکنم

خب من یه هری پاتریست تقریبا تازه کارم تمامی فیلم ها و کتاب ها رو دیدم و خوندم !! عضو پاتر مور هم هستم
با توجه به اینکه تازه کارم ، تو زمینه هری پاتر خیلی با انگیزم !!
دقیقا نمی دونم طرح نشریه چجوریه ؟؟ اما بنظرم جالب و خوب میاد . امیدوارم بتونم کمک کنم و سهمی در این پروژه داشته باشم .

یه پیش زمینه ای تو طراحی قالب و کد هم دارم ولی فک نمی کنم تو این موضوع به درد بخوره . فکر می کنم هر جور کاری بتونم برای نشریه بکنم فقط موضوع ترجمه است . تو کار ترجمه خیلی حرفه ای نیستم !! میتونم عکس یا پوستر طراحی کنم و اینا ... :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


گاهنامه ی فعال و رسمی جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 13:30
نمایش جزئیات
آفلاین
ملت!

هرچی با خودمون ور رفتــیم و پــی چــاره گشتیــم،دیدیم وجـود این تاپیک لازمه.چون مسائل عمومی مثه نام نشریه و نامگذاری بخـش ها و ... نیاز به بحـث و مشورت نیاز داره.

ضمنا هرکی میــخواد به عضویت دائـم یا موقت نشریـــه در بیـاد،همینجا درخواست بده تا ببینیم چی میشه.فـرم و اینا هم نمیخواد.فقط یه Interview کوچولو بده که بفهمیم چیـکارس!پیشنهادی چیــــــزی هم دارین،بازم همینجا میتونین به سمع ما برسونین.

فعلا بخوابیـد تو آب نمک تا بگم چه کار کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریتا اسکیتر در 1394/11/2 0:16:22