تدی مهلت سوال پرسیدنا تموم شده الان دیگه هوم؟ بعد اونوخ مرلین رو خفت کردین سوال پیچش کنین یا هنو موفق نشدین هوم؟ بعد اونوخ مشخص هست وقتی مهلت سوالا تموم شه حداکثر تا چند وقت بعدش جواباشو میاری؟
+هیچم فضول نیستم:دی
*************************
الادورای عزیز
شما که سوالات رو پرسیده بودی؟ مرلین در دسترس بود، من فرصت نکرده بودم سوالا رو آماده کنم. برای جواب دادن سوالا هم مهلتی نیست جز "هر چی سریعتر بهتر"!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تد ریموس لوپین در 1393/3/23 7:34:09
1. از ایـــن همـــه تغــیــیر شناسه خــســته نــشــدین؟! هر کـــس یه مــــدت بــا یه شناسه فعالیت مـی کـنـه بـهـش علاقه مند میشه... چنین حسی تو شما وجود نداره؟! شناسه ای نبوده که دوست داشته باشین نگهش دارین؟!
2. نـظـرتون در مورِد اعتـــــمـــاد چیه؟! به نـظـرتون به دست اوردنِ دوباره اعتماد یه شخص امکان داره؟!
2/5. از بین بـردن اعتماد همون شخص نسبت به دیگران چی؟!
4. بدتــــریـــن اتفـــــاقـی که ممکنه بـراتون رخ بـده چیه؟!
5. آرمـان (:-") هـاتون توی زنــدگــی چیه؟!
6. تـــرحـــــــــم و غــــرور، رابـــطــــشونو توصــیـــف کنین!
7. چـــه نـــوع مـوزیکی رو می پسندین و بیشتر گوش می دین؟!
8. گه قرار بود یه قدرت ماورالطبیعه داشته باشین، دوست داشتین چه قدرتی باشه؟
9. بقیه سایتای غیر جادوگرانیو بعد غیبتتون چی کار کردین؟!
10. مـــوسیـــو، عزیـــزِ دل ِ مرلینه، آدرس ِ وبلاگتو لـــطف کن! (اون جـــدید ِ لطـــفـــا! :-") همین دیگه... پ.ن: سوالای من تو مصاحبه نیاد اصلا مهم نیست! من هر چی می خواستم بگم، بین ِ خود ِ سوالا رسوندم! :دی
درود 1. دروغ.. نظرت راجع به دروغ چیه؟ و به نظرت همیشه مخربه؟ این قضیه مصلحتی بودنش رو تا چه حد قبول داری؟
2. به نظر خودت رول نویسیت از دو سال پیش در نقش الفیاس دوج تا الان در نقش مرلین کبیر چقدر پیشرفت کرده؟
3. چرا هِی همش به گریفیندور کشیده می شی؟ چه چیزی دیدی تو گیریفی ها؟ هرچند اصن چرا گریف چون گریفیندوری های معدودی مرگخوار از آب در می آن.. و اصلا نیست بینشون، ولی ریونکلا ماشالا مرگخوار پروره..!
4. بعد از جادوگران تو چه سایت های دیگه بودی و هستی؟
5. چقدر در روز پای اینترنتی؟ و چقدر در جادوگرانی؟
6. بزرگترین هدفت؟
7. بزرگترین آرزوت؟ (دقت کن هدف با ارزو متفاوته)
8. بزرگترین مانع برای رسیدن به هدفت چیه..
9. درست چطوره؟ از درس و سن و اینجور چیزا بگو..
10. سه تا از اشتباهاتی که تا الان مرتکب شدی رو بگو..
11. چقدر مطالعه می کنی؟ فقط ادبیات داستانی یا نه.. علم و تاریخ و اینجور چیزا رو هم دنبال می کنی؟
12. 5 تا از نویسندگان مورد علاقت.. همینطور سه تا از مترجمان مورد علاقت.
13. دو تا از بهترین انتشارات ایران در زمینه فانتزی و دو تا دیگه در زمینه های غیر فانتزی
14. کتاب معرفی کن.. یه چندتا کتاب خوب برای خوندن معرفی کن.
15. فیلم و انیمیشن چقدر می بینی؟ چند تا از جدید ترین ها رو که دیدی رو نام ببر..
16. اگر یه روز در نقشی فراتر رئیس سازمان ملل قرار بگیری.. جوری که بتونی دنیا رو کنترل کنی، چه تغییری به وجود می آری؟
بازم مزاحم می شیم.
+ در ضمن لحن سوالا، فقط چون سوال بود خارج از وقار بودلرانه مان بود، در حقیقت امر ما هنوز کلاوس بودلر هستیم.. شک نکنید!
1.ناظر تازه نفس(قبلا بحث کردیم در موردش مرد حسابی اونطوری نگام نکن!) گریفندور، برای فعال کردن تالار خصوصی تو تابستون چه ایده ای هایی داری؟
2. چی باعث شد که مرلین کبیر مرگخوار شه؟ علاقه ی شخصی اگر بود به کنار، همه ی ما این شناسه رو سفید و مثبت می دیدیم همیشه. چی باعث شد بخوای یه رنگ تازه به مرلین افسانه ای بدی؟
شناسه هاتو با ذکر ترتیب و جناح اسم ببر! از کی عضو سایتی اصن؟ یه پیشینه مینیمال بگو برامون!
اولین شناسه ای که ازت یادمه بیل ویزلیه، چی شد بیل ویزلی محفلی رو ول کردی شدی مرلین مرگخوار؟
چند سال اختلاف سن دارین با هم؟
به نظرت مرلین جادو رو کشف کرد؟ اختراعش کرد؟ یاد گرفت آزادش کنه؟ یاد گرفت به ملت یاد بده آزادش کنن؟ چرا مرلین رو به عنوان معروف ترین جادوگر دنیای جادو میشناسیم؟
حاضری با گندالف دوئل کنی؟
چقدر شبیه شخصیتتی؟ تو زندگی واقعی هم یه ساحره پیر و چروکیده ای؟:|
چطور با هری پاتر اشنا شدی؟ چطور با سایت آشنا شدی؟ راستشو بگو، اون اولاش عاشق هرمیون نبودی؟!:|
مرلین چقدر به چیزی که از شخصیتش توقع داشت رسیده؟
و به عنوان حسن ختام سوال ها: چه سوالی مونده که هیشکی نپرسیده و دوست داشتی بپرسن؟
۱. خودتو به طور کامل معرفی کن! ( منظورم از کامل این بود که علایق و اینا هم بگو )
۲. از شناسه های قبلی خودت بگو! چرا اونا رو ول کردی؟
۳. چرا مرلین؟ چه چیزی رو توی مرلین دیدی که این شخصیت رو انتخاب کردی؟
۴. معمولا وقتی اسم مرلین میاد، طرف فکر می کنه آدم خوبی بوده مرلین! شاید هم فقط نظر من باشه و من اینجوری فکر می کنم. ولی در کل، چرا مرلین به سیاهی کشیده شد و طرفدار لرد؟
میراث پرسی ویزلی... حقیقتا اینجا میراث پرسی ویزلیه و انصافا پرسی در زمان فعالیتش از بهترین ناظرهای تاریخ این سایت بود.. جاش همیشه خالیه! روحش شاد و یادش گرامی
راستش امیدوار بودم توی فروردین ماه جواب بقیه سوال هایی که تو مصاحبهی آنلاین با لیلی و لارتن نرسیدم بپرسم رو دریافت کنم و بتونم همه رو به صورت فایل کامل بیارم تو قلمپر ولی این دو عزیز انقدر گرفتاریهای مشنگیشون زیاد شد که فرصت نکردن. بعد هم خورد به تعطیلیها و تغییرات سایت و بعدشم گرفتاریهای مشنگی خودم و مجددا نشد. هفتهی پیش تصمیم گرفتم مصاحبه رو تا جایی که دارم بفرستم ولی به دو دلیل منصرف شدم: ۱) یک سری سوالات که جوابشون رو دوست داریم بدونیم، هنوز منتظر پاسخن! ۲) اعضای جدیدی تو این چند ماه داشتیم که هیچ آشنایی با این دو عزیز ندارن.
پس تصمیم گرفتم صبر کنم تا روزی که لیلی و لارتن دوباره برگردن... میدونم میان یه روزی... بالاخره میان! اون موقع جفتشون رو دوباره میارم میذارم رو صندلی مصاحبه!
و آمااااا....
مهمون داریم... مهمون! البته ایشون سابقهی قلمپر دارن ولی با صحبتهایی که داشتیم یکی از معیارهای مصاحبهی مجدد رو هم داره و اونم حرفای تازه است. این مهمون از اعضای فعال و زحمتکش سایته.. مسئولیت هر جا رو داشته خوب بهش رسیده. از نویسندههای خوش قلممون هم هست... تازگی ناظر یکی از تالارهای خصوصی هم شده دوباره... پس این شما و اینهم پیامبر سیاه دروغین ... مرلین کبیر!