جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 شهریور 1393 02:54
نمایش جزئیات
آفلاین
مرسی که بهم فرصت دادی دنیا رو نابود کنم من مثل ولدمورت ضعیف نیستم چون من عشق رو با خودم دارم
عاشق خوارای عزیز ازتون دعوت میکنم بهم بپیوندید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برو .....بیخیال....

عشق ؟!
اون چیه دیگه؟
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 شهریور 1393 01:03
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

mandarkin نوشته:
حقیقت و میخوای کلاه؟ باشه پس بگیرش

اگه یه زره هر جا باشه حقم بخورن دمار از روزگارشون در میارم
برام عشق از همه چیز مهم تره حتی براش حاضرم دنیارو نابود کنم
اصلا فکر درس خوندن حالمو بد میکنه ولی نمیدونم چرا نمره هام همیشه خوبه
زود جوش میارم سر هر چی باشه همیشه داد میزنم
قیافم خوبه ولی اصلا به قیافم نمیرسم یعنی تنبل تر از اونم که برسم
ترجیح میدم وقتای بیکاریم یا با دوستام برم بیرون یا تنها باشم
دوستام خیلی برام مهمن البته بعد مامانم
یه بار شکست عشقی خوردم از موقع به بعد عاشق نشدم یعنی دلم به هیچکی گیر نمیکنه
همیشه از زیر کار فرار میکنم اگه بخوام کاری بکنم که دوسش ندارم خیلی بهانه میگیرم ولی تهش انجام میدم
غرم زیاد میزنم
کافی بود کلاه جان......
در مورد گروهم بگم من یاد باید بد ....بد.... باشم یا خوبی که داره شیطونی میکنه اونم بد....پس یا بزارم تو گریفندور یا اسلیترین
ولی هشدار میدم برم اسلیترین یه چیزی ازم درمیاد که ولدمورتم فرار کنه
تو گریفندورم قول میدم رو دست دوقلوها بلند شم بهت قول میدم



هممممم... سخته... خیلی سخته... بدتر از لرد سیاه یا دوقلوهای ویزلی؟... بذار ببینم کدومشون آسیب کم تری به جامعه می زنه... بسیارخب، برو به...

اسلیترین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 شهریور 1393 00:42
نمایش جزئیات
آفلاین
حقیقت و میخوای کلاه؟ باشه پس بگیرش

اگه یه زره هر جا باشه حقم بخورن دمار از روزگارشون در میارم
برام عشق از همه چیز مهم تره حتی براش حاضرم دنیارو نابود کنم
اصلا فکر درس خوندن حالمو بد میکنه ولی نمیدونم چرا نمره هام همیشه خوبه
زود جوش میارم سر هر چی باشه همیشه داد میزنم
قیافم خوبه ولی اصلا به قیافم نمیرسم یعنی تنبل تر از اونم که برسم
ترجیح میدم وقتای بیکاریم یا با دوستام برم بیرون یا تنها باشم
دوستام خیلی برام مهمن البته بعد مامانم
یه بار شکست عشقی خوردم از موقع به بعد عاشق نشدم یعنی دلم به هیچکی گیر نمیکنه
همیشه از زیر کار فرار میکنم اگه بخوام کاری بکنم که دوسش ندارم خیلی بهانه میگیرم ولی تهش انجام میدم
غرم زیاد میزنم
کافی بود کلاه جان......
در مورد گروهم بگم من یاد باید بد ....بد.... باشم یا خوبی که داره شیطونی میکنه اونم بد....پس یا بزارم تو گریفندور یا اسلیترین
ولی هشدار میدم برم اسلیترین یه چیزی ازم درمیاد که ولدمورتم فرار کنه
تو گریفندورم قول میدم رو دست دوقلوها بلند شم بهت قول میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برو .....بیخیال....

عشق ؟!
اون چیه دیگه؟
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 3 شهریور 1393 21:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

mandarkin نوشته:
شجاع/ کله خراب/ زودجوش میارم/همیشه آماده دعوام/اول خانواده بعد دوستان برام مهمترین چیزن/معمولا از چیزی فرار نمیکنم/اگه چیزی رو بخوام حتما بدستش میارم

گریفندور رو ترجیح میدم البته ته مایه شرارت درونم میگه اسلیترین ولی همون گریفندور


هاگوارتز بزرگتر از تصورات توئه جوان!
این پست رو بخون و روی ریونکلاو بیش تر فکر کن. بعدش برگرد و انتخاب نهاییت رو بگو.

نقل قول:

رنگو نوشته:
شخصیت خودم فکر می کنم یک آدم با ظاهر آرومی هستم. خیلی زود عصبانی میشم، بیشتر اوقات حالم گرفته است ولی هیچ کدوم از اینا توی ظاهرم مشخص نمیشه. عرضم به حضورتون که یه مدت خر خون بودم، ولی بعد فهمیدم راه های دیگه ای هم واسه نمره گرفتن هست. تقلب نه، نفوذ! نفوذ روی کادرفنی مدرسه. در کل شخصیتی هستم که اکثرا بهم اعتماد می کنن. آدم شروری نیستم. اعتقادم به اون اصالتی که سالازار ازش دم میزد نیست.
آدمی ام که یاکاری رو قبول نمیکنم یا تا انتهاش هستم و به نحو احسنت انجامش میدم. در طول تحصیل هم همیشه در هر زمینه ای تحقیقی مقاله ای باید انجام میشد من اولین نفر بودم که انجام میدادم اونم کامل و دقیق.
از درگیری هم خیلی بدم میاد. تا جایی که بشه با صلح و زبان خوش سعی میکنم مشکلاتمو حل کنم.
و فکر میکنم اینکه آدم حکیم باشه خیلی بهتره تا فقط در یک زمینه تخصص داشته باشه.

در مورد گروه بندی، خودم دوست دارم اگر بشه یا برم هافلپاف یا ریونکلاو



در مورد حکمت و تخصص دیدگاه عاقلانه ای داری دوست جوان من! من هم می فرستمت به گروه یک بانوی عاقل و حکیم، یعنی هلگا...

هافلپاف!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 3 شهریور 1393 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
شخصیت خودم فکر می کنم یک آدم با ظاهر آرومی هستم. خیلی زود عصبانی میشم، بیشتر اوقات حالم گرفته است ولی هیچ کدوم از اینا توی ظاهرم مشخص نمیشه. عرضم به حضورتون که یه مدت خر خون بودم، ولی بعد فهمیدم راه های دیگه ای هم واسه نمره گرفتن هست. تقلب نه، نفوذ! نفوذ روی کادرفنی مدرسه. در کل شخصیتی هستم که اکثرا بهم اعتماد می کنن. آدم شروری نیستم. اعتقادم به اون اصالتی که سالازار ازش دم میزد نیست.
آدمی ام که یاکاری رو قبول نمیکنم یا تا انتهاش هستم و به نحو احسنت انجامش میدم. در طول تحصیل هم همیشه در هر زمینه ای تحقیقی مقاله ای باید انجام میشد من اولین نفر بودم که انجام میدادم اونم کامل و دقیق.
از درگیری هم خیلی بدم میاد. تا جایی که بشه با صلح و زبان خوش سعی میکنم مشکلاتمو حل کنم.
و فکر میکنم اینکه آدم حکیم باشه خیلی بهتره تا فقط در یک زمینه تخصص داشته باشه.

در مورد گروه بندی، خودم دوست دارم اگر بشه یا برم هافلپاف یا ریونکلاو

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 3 شهریور 1393 14:11
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاع/ کله خراب/ زودجوش میارم/همیشه آماده دعوام/اول خانواده بعد دوستان برام مهمترین چیزن/معمولا از چیزی فرار نمیکنم/اگه چیزی رو بخوام حتما بدستش میارم

گریفندور رو ترجیح میدم البته ته مایه شرارت درونم میگه اسلیترین ولی همون گریفندور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برو .....بیخیال....

عشق ؟!
اون چیه دیگه؟
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 2 شهریور 1393 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه عزیز به راستی که دمت گرم با این انتخابات!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 شهریور 1393 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

anahitas نوشته:
سلام.بدم نمیاد منم تو گروه بندی شرکت کنم.خب...
خیلی آرومم.گاهی خیلی مهربونم گاهی خیلی وحشتناک.برای پیشرفت هرکاری میکنم خصوصیته اصلیم لبخنده.معمولا همیشه لبخند دارم چه وقتی خوشحال باشم چه زمانی که به شدت عصبانیم.تنهایی رو دوست دارم البته چندان شجاع نیستم ولی برای هدفم خیلی کارها میکنم



سلام بانوی جوان!
گروهبندی بخشی از مراحل ورود به بخش ایفای نقش سایته و برای ورود به این بخش باید مراحل زیر رو طی کنی:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3- حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک شخصیت خودتون رو معرفی کنید.

برای تعیین گروهت منتظر می مونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 شهریور 1393 22:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.بدم نمیاد منم تو گروه بندی شرکت کنم.خب...
خیلی آرومم.گاهی خیلی مهربونم گاهی خیلی وحشتناک.برای پیشرفت هرکاری میکنم خصوصیته اصلیم لبخنده.معمولا همیشه لبخند دارم چه وقتی خوشحال باشم چه زمانی که به شدت عصبانیم.تنهایی رو دوست دارم البته چندان شجاع نیستم ولی برای هدفم خیلی کارها میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: شنبه 1 شهریور 1393 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

lakhart نوشته:
يك دختر آرومم وخيلي اهل شيطنت وجنبل وجادو نيستم . البته منو دست كم نگيريد به وقتش هركاري كه بخوام مي كنم . خيلي دوست دارم تو گروه گريفندورباشم پس كلاه عزيز به من كه تازه توسايتتون عضو شدم و اين اولين جايي است كه من توش عضو شدم وازش خوشم اومده كمك كن.باتشكر از شما.



گریفندور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!