جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
9
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  187 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  207 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  204 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 16 شهریور 1393 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
هرروز یک دوری شون می کنم.
تیکه هایی رو که خیلی دوست داشتم را روی کاغذ جداگانه نوشتم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: یکشنبه 16 شهریور 1393 12:21
نمایش جزئیات
آفلاین
تقریبا هر تابستون به طور کامل میخونمشون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 31 مرداد 1393 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
هروقت که بتونم...هروقت فیلمشوبذاره میشینم نگاه میکنم،کتابشم وقت کنم دوباره ودرواقع چندین باره میخونم....من همیشه حواسم به هری پاترهست....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: چهارشنبه 29 مرداد 1393 03:15
نمایش جزئیات
آفلاین
هرروزصبح ک پامیشم قیافش جلورومه چون پوستراش رودیوارن.....

ولی ب کتاباش سالی ی بارسرمیزنم.....

ولی درکل همیشه ب یادشم...........

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 2 مرداد 1393 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
روزی۴بار

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گریفندوری ها همیشه برندن چون شجاعن
زنده باد هری پاتر پسری که زنده ماند

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 30 تیر 1393 23:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اینکه چندبار تاحالا خوندمشون واقعا از دستم در رفته!!! ولی انقد تسلط دارم روش که وقتی میخونم بدونم خط بعدیش چیه. یه مدت نخوندمشون تا یکم یادم بره دوباره بخونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: دوشنبه 30 تیر 1393 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من از کلاس سوم (دبستان)که شروع به خوندن کردم تا حالا هرکدومو حدود 5 الی 6 بار به طور میانگین خوندم مثلا حدود 10 بار سنگ جادو رو خوندم ولی شاهزاده دورگه رو فقط 3 بار خوندم یا یادگاران مرگو 5 بار خوندم و جام آتشو 3 بار الانم دوباره دارم مرور میکنم دارم حفره اسرارآمیزو برای بار چهارم میخونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به همه اعتماد داشتن خطرناک است، به هیچ کس اعتماد نداشتن خطرناکترین است.
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: جمعه 30 خرداد 1393 14:48
نمایش جزئیات
آفلاین
من همه ی کتاب ها رو PDF خوندم! برای همین همیشه تو گوشیم همرامه.
من خیلی بهشون سر می زنم. به خصوص فصل های مورد علاقم. :)
مثلا فصل فرار شاهزاده یا داستان شاهزاده رو بارها و بارها خوندم!
امیدوارم تو تابستون پیش رو بتونم بخونم شون مجددا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
ارسال شده در: پنجشنبه 29 خرداد 1393 22:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من متاسفانه ردشون کردم دادم کتابخونه...خواستم بچه های بیشتری رو درگیر این بیماری واگیردار کنم!
و با اینکه جز دو جلد آخر، همه شونو خیلی بار خونده بودم و حافظه نوشتاری خوبی هم دارم، الان میبینم که خیلی چیزاش از ذهنم محو شده...و این خیلی زور داره، چون من سال کنکورم هری پاتر ها رو جمع کردم که نخونمشون، و آخر شهریور همون تابستون که کنکور داشتم دادمشون کتابخونه:|:|:|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بعد از تمام شدن سری کتابهای هری پاتر چه قدر به اونها سر میزنید؟
همشونو سه چار بار بیشتر خوندم به جز شاهزاده دورگه چون جوش دپرس کننده بود دوبار و نصفی خوندم این کتابا واقعا معتاد کنندن چون خواننده احساس نزدیکی بیش از حدی به نقش اصلی داره..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!