جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  253 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 23:53
نمایش جزئیات
آفلاین
بنده در روزگاران دور يك نظر دادم
اما ظاهرا انقدر چرت بود حتي ج هم ندادين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 23:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

گلرت گریندل والد نوشته:
میشه بپرسم چرا شناسه ی دومینیک ویزلی به شخص تازه ای داده شد؟!

دومینیک ویزلی آخرین پستش همین دیروز بوده...


طبق قوانین ایفای نقش ، که اینجا میتونید بخونید. ذکر شده که اگر کسی یک ماه در "ایفای نقش" فعالیتی نداشته باشه ، از ایفای نقش اخراج میشه.

نقل قول:
5- ایفای نقش باید با فعالیت همراه باشد. در صورتی که یک عضو ایفای نقش سایت فعالیتی در ایفای نقش نداشته باشد، از ایفای نقش اخراج خواهد شد. همچنین هر فردی که بیشتر از یک ماه در انجمن ایفای نقش پست ارسال نکند از ایفای نقش اخراج خواهد شد.


همونطور که در پست های ارسال شده دومینیک ویزلی old مشاهده میشه ، ایشون در انجمن های "ایفای نقش" هیچ پستی در طول حدودا 40 روز عضویتشون ارسالی نکردن. گروه های خصوصی جزئی از ایفای نقش حساب نمیشن و اگر هم میشدن ، پست ایفای نقشی ازشون دیده نشده.

اگر خودشون اعتراضی داشتن ، میتونن بلیت بزنن تا توضیحات بیشتر داده بشه و صد در صد امیدواریم که با یه شناسه باز به ایفای نقش برگردن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 22:56
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه بپرسم چرا شناسه ی دومینیک ویزلی به شخص تازه ای داده شد؟!

دومینیک ویزلی آخرین پستش همین دیروز بوده...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آنتونین دالاهوف نوشته:
جیمز، دمت گرم. فقط شوخی شوخی، جدی جدی شد؟
میگم حالا که اینطوریه، هر چی فکر میکنم میبینم تنهایی نمیتونم این انجمن وسیع با اینهمه تاپیک باز رو اداره کنم. تقاضای ناظر کمکی دارم. لطفا دختر خاله پریزاد فلوغ دلاکوغ فغانسوی را کناغ من ناظغ کمکی بگذاغید تا بتوانیم دغ کناغ هم انجمن هغی پاتغ به زبان فاغسی غا آباد کنیم.


نیازی نیست همون تنهایی اداره کن تا نیایی اینجا شوخی شوخی مدیران رو سر کار بذاری

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 17:03
نمایش جزئیات
آفلاین
جیمز، دمت گرم. فقط شوخی شوخی، جدی جدی شد؟
میگم حالا که اینطوریه، هر چی فکر میکنم میبینم تنهایی نمیتونم این انجمن وسیع با اینهمه تاپیک باز رو اداره کنم. تقاضای ناظر کمکی دارم. لطفا دختر خاله پریزاد فلوغ دلاکوغ فغانسوی را کناغ من ناظغ کمکی بگذاغید تا بتوانیم دغ کناغ هم انجمن هغی پاتغ به زبان فاغسی غا آباد کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1393/10/14 17:16:33
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 14:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آنتونین دالاهوف نوشته:
بدون مقدمه برم سر اصل مطلب!

در بررسی انجمن حجیم و گسترده و بسیار وسیع "هری پاتر به زبان فارسی" دریافتم که من از بچگی دغدغه جادوگران داشتم و همه ش در فکر این بوده ام که چگونه بدین جا خدمت کنم و یهویی متوجه شدم چه جایی بهتر از انجمن هری پاتر به زبان فارسی؟! که آنجا را از دوش دوشیزه دلوروس آمبریج بردارم و ایشان را با خرج هری سابق بفرستید بروند فتوشاف بیاموزند تا در چتر نیایند بگویند "باید دو تا کارگر از خیابون آورد تا دو طرف عکسارو بکشن" و آبروی مدیریت را به اضمحلال بکشد.

میدانم این انجمن بسیار زمانبر است و تاپیک های باز فراوان و فقط یک تاپیک قفل شده دارد ولی در هر صورت من از بچگی مسئولیت پذیر بوده ام.

اِهِم


اتفاقا با وجود شما در اون انجمن خیالم ازش راحت میشه و میتونم به کارهای دیگه سوپر مهم مدیریتیم برسم

نظارت بهتون داده شد.
موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 03:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه

واقعا تاریخ نگاری های موزه وزارت سحر جادو جالب بود و کار بسیار بزرگی بود از همه کسانی که زحمت کشیدن تشکر میکنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1393 02:57
نمایش جزئیات
آفلاین
بدون مقدمه برم سر اصل مطلب!

در بررسی انجمن حجیم و گسترده و بسیار وسیع "هری پاتر به زبان فارسی" دریافتم که من از بچگی دغدغه جادوگران داشتم و همه ش در فکر این بوده ام که چگونه بدین جا خدمت کنم و یهویی متوجه شدم چه جایی بهتر از انجمن هری پاتر به زبان فارسی؟! که آنجا را از دوش دوشیزه دلوروس آمبریج بردارم و ایشان را با خرج هری سابق بفرستید بروند فتوشاف بیاموزند تا در چتر نیایند بگویند "باید دو تا کارگر از خیابون آورد تا دو طرف عکسارو بکشن" و آبروی مدیریت را به اضمحلال بکشد.

میدانم این انجمن بسیار زمانبر است و تاپیک های باز فراوان و فقط یک تاپیک قفل شده دارد ولی در هر صورت من از بچگی مسئولیت پذیر بوده ام.

اِهِم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 دی 1393 12:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی ممنون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 9 دی 1393 11:03
نمایش جزئیات
آفلاین
تد :

از نظارت برداشته شدید.

گلرت :

مشکل از نقطه چین ها یا خط هایی هست که گذاشته بودید ، طولش رو طولانی گرفته بودین جفتتون و به همین دلیل تو یه صفحه جا نمیشد. من واسه گابریل رو پاک کردم ، درست شد. برای خودت هم این کار رو انجام بدی مشکلش حل میشه.(چون ناظری پستت رو ویرایش نکردم)


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.