جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

10 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
10
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  187 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  207 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  204 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 آذر 1402 16:26
نمایش جزئیات
آفلاین
آمبریج،
ویرگول گذاشتم چون داشتم فکر میکرد دیگه کی میتونه باشه که فهمیدم هیچ کسی توی هری پاتر بدتر از آمبرررریج نیس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 12 آبان 1402 15:12
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم دامبلدور نمیمرد به جاش امبریج تو فصل 5 خفه میشد و میمرد :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: یکشنبه 5 بهمن 1393 22:49
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه دامبلدور نمی مرد داستان قشنگ نمی شد چون دیگه حس انتقام دیگه تو چشمهای هری موج نمیزد!
منم میگم دامبلدور باید می مرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فابین پریوت در 1393/11/5 23:16:50
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 4 بهمن 1393 17:01
نمایش جزئیات
آفلاین
داداشش
همینو بس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
میجنگم، زیرا من...

یک ویزلی ام



خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 4 بهمن 1393 16:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نویل لنگ باتوم چون خیلی خل بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 دی 1393 16:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیدونم چرا ولی هاگرید بااینکه ازش خوشم میاد ولی حسم میگه نمیشه کاریش کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: دوشنبه 29 دی 1393 23:11
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم... صد در صد خود هری!
البته اگه جیمز می مرد(توی دوره مدرسه) هم من راضی می شدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven



I only wanted to have fun
learning to fly, learning to run :)


تصویر تغییر اندازه داده شده

{ بعد از هزاران سال.. حالا جاش روی سر صاحب اصلیش امنه.. }
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: دوشنبه 29 دی 1393 22:56
نمایش جزئیات
آفلاین
هری پاتر!

مسبب اصلی مرگ سیریوس، هری بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: شنبه 27 دی 1393 16:04
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه دیگه
اگه از اول هری کشته می شد هیچکی اینهمه دردسر نمی کشید
لرد سیاه کنترل رو به دست می گرفت
این وسط فقط چند تا مشنگ کشته می شدند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوباره اومدم جلو چوبدستی به دست/سه سوته میکشمت پس از من بترس
پاسخ به: اگر دامبلدور نمیمرد،دوست داشتیددوست داشتید به جاش کی میمرد؟
ارسال شده در: جمعه 26 دی 1393 12:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

AnneShirley نوشته:
رونالد ویزلی می مرد که این قدر مثل پشه وز وز نکنه کنار هری و هرمیون و باعث نشه هری اینقدر بد سلیقگی به خرج بده و با جیتی موقرمز ازدواج کنه.:((
اگه می شد رون بمیره من خودم شخصا حاضر بودم کمک کنم:))




من چه گناهی دارم اخه ؟

من میگم دامبلدور باید میمرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده