جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

18 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 13 خرداد 1394 14:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. حضور شما باعث دلگرمی منه. نقش بخاری دل منو دارید. منجر به افزایش شمار پست های من میشین شما.

برای چت باکس
* مورد اول انجام شد.

* مورد دوم عملی نیست چون که چت باکس چنین تنظیمی نداره و سیستمش هم در سایت ما نیست. سرور میزبان سایت جادوگران با ماژول های چت باکس خودمون مخالف بود به دلیل اینکه ریسورس ها رو میخورد. در نتیجه مجبور شدیم از سیستم خارجی بهره بگیریم برای چت باکس. عموماً اعضای قدیمی کد همه شکلک ها رو حفط بودن و وسط پیام و پست ها استفاده میکردین. یعنی شما حفظ نیستید؟ واقعاً که ! 200 امتیاز از گریفیندور کسر میشه تا درس عبرت بشه که در این سایت باید خوب درساتون رو بخونید !!!

* مورد سوم هم انجام شد.

برای غیر چت باکس

این موضوع سلیقه ای نیست که بشه طبق نظر یک عضو عمل کرد در موردش. با این حال روی ترتیب شون فکر میکنم. راه حل شما اینه که صفحه زیر رو بوک مارک کنی و حین لاگینو استفاده از سایت جادوگران بازش کنید همیشه در مرورگر خودتون:

لینک

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1394/3/14 15:59:00
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 13 خرداد 1394 08:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به اینکه می بینم اینقدر از دیدنم خوشحال می شین..
بازم سلام!

چند تا از این موارد جزئی در رابطه با شکلک ها:

اول چت باکس!
1- جای خالی یه شکلک برای ابراز تعجب و حیرت ِ زیاد تو چت باکس احساس میشه، یه چیزی مثل ِ یا .
اگر هم پنجاه تا شکلک چت باکس پر شده و نمی دونین کدومو حذف کنین تا اینو جاش بذارین؛ من حذف شکلک «پسر عمه زا» رو پیشنهاد می کنم. دقت کردین اصلا استفاده نمیشه؟!

2- توی چت باکس، آدم وقتی می خواد وسط نوشته ـش یه شکلک بذاره، وقتی روی شکلک کلیک می کنه، اون مستقیم میره ته متن. یعنی نمیشه تنظیم کرد که شکلک رو کجا گذاشت و اگر بخوایم یکی وسط متن ـمون بذاریم، مجبوریم دست به دامن Cut - Paste بشیم.
این یکم نامفهوم بود! امیدوارم فهمیده باشین!

3- فکر کنم بد نباشه جای شکلک رو با عوض کنین. مفهوم ِ wait رو بیشتر می رسونه!

در مورد غیر چت باکس!
به نظرم ترتیب شکلک ها یکم ناجوره. بعضی هاشون با وجود اینکه زیاد استفاده میشن ته صفحه ی شکلک ها قرار گرفتن و پراکنده هستن. اگر میشد شکلک هایی که استفاده ـشون زیاده رو بالا، یکجا جمع کرد خیلی راحت می شدیم! اونوخت دیگه لازم نبود هی دنبالشون بگردیم یا تا اون ته ِ صفحه بریم!

من - با نظر شخصی ِخودم البته - سعی کردم چندتا از اون خوبا و پر استفاده هاشونو سوا کنم. خوب میشد اگه اینا بالایِ بالا قرار می گرفتن!


تا اونجایی که من می دونم اینا هم استفاده ندارن خیلی، که می تونن تبعید بشن به ته صفحه!
:bigkiss: :tab: :fishing: :oops: :pint: :angel: :grin: :lol2: :yclown: :brush: :mama: :joke: :chomagh: :fan: :slap: :bat: :poser: :phone:
تا برنامه ی بعدی همه ی شما رو به خدا می سپرم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1394/3/13 9:01:17
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1394/3/13 9:06:27
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1394/3/13 9:07:05
ویرایش شده توسط الستور مودی در 1394/3/13 9:33:08
دلیل: تا چهار نشه، بازی نشه!:hammer:
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 8 خرداد 1394 21:38
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره سلام.
خواستم این رو پخ کنم، ولی خب راه دور چرا؟!

راستش از وقتی که سایت بازگشایی شده، دچار یه مشکل شدم؛

دقیقا نمی دونم چطوری بگم، انگار سیستمم سایت رو نمی کشه! این بازی کامپیوتریا گرافیک پایین باشه یه طوری میشن، اونجوری!
بهتر اگه بخوام بگم مثلا وقتی این اسکرول رو می کشم پایین با تاخیر و تیکه تیکه میاد پایین. یا مثلا شکلکا، این چکشه همچین با طمانینه چکش میزنه واسم!
در کل سایت خیلی کند شده برام. راه حلی هست لطفا؟!

--------


با اینکه دلو میاد جوابتو میده. ولی خب... یه کنترل اف پنج بزن شاید درست شد



______________

سایت سبکه انصافاً. سنگین نیست اونقدر. من با مرورگر گوگل کروم نسخه 43.0.2357.81 m خیلی راحت باز میکنم صفحات سایت رو. نصیحت عمو سیریوس هم بد نیست. یه کنترل بعلاوه اف پنج بزن شاید رستگار شدی. اگه نه که یه آپدیت انجام بده روی مرورگرت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيريوس بلك در 1394/3/8 22:12:36
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1394/3/8 22:26:52
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 7 خرداد 1394 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت آمبریج عزیز!
خسته نباشید
احتمالا هفته پر کاری بوده!
تغییر در قالب ملموسه.
یه چیزایی رو شخصا بهتون عرض کردم توی وایبر اما گفتم شاید چک نکنید پس اینجا میگم.
1-سایت ریسپانسیو شد.ممنونم! منو نجات دادین از اسکرول کردن و ناخواسته کلیک کردن.

2-پس زمینه باکس نوشتن پست سفید شده و کار رو راحت تر کرده.دوباره تشکر.

3-همچنان امکان سوییچ کردن روی بقیه قالب ها (OWL و ...) نیستش.البته قولشو دادین و ما منتظریم .

4-باکس آخرین ارسال ها توی ایندکس نیستش.


فک کنم تا حالا فقط همین 1-2 اشکال جزئی بوده.
امیدوارم بعد از استراحت بخاطر تمامی زحماتی که کشیدین توی این چند روز،اینا رو هم رفع کنید.

با تشکر
روبیوس.



___________________
پاسخ:

سلام.

1. به دلیل اینکه قالب های قدیمی سایت به اندازه کافی آپدیت نیستن، فعلاً نمیشه ازشون استفاده کرد. باید شخصاً بر اساس تم فعلی اونها رو به روز کنم و این موضوع زمان زیادی میبره چون خیلی از اونها گرافیک محور هستن (عکس در اونها زیاده به کار رفته و قطعاً میدونید عکس در بحث واکنش گرا کردن قالب مساله سازه تا حد زیادی)

2. بلاک پاسخ های جدید در انجمن های عمومی برای صفحه اول سایت برداشته شد چون که این بلاک از خود ماژول وابستگی زیادی به یک سری مولفه تحت عناوین even و odd داره و ظاهر بد شکلی به صفحه اصلی میده. در نتیجه به دنبال یک سری کد مادر پیشرفته تر هستم که هم ظاهر قشنگ تری فراهم کنه و هم اتوماتیک محتوا رو نمایش بده. پیدا کردم. در فکر شیوه توسعه اش هستم.

ممنونم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1394/3/7 21:05:27
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1394/3/7 21:06:03
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 7 خرداد 1394 20:44
نمایش جزئیات
آفلاین
به الستور:

خیلی ممنونم از اطلاع رسانیت. فراموش کرده بودم این مورد رو.
100 امتیاز برای اسلیترین

از Ctrl + F5 استفاده کنید تا تغییرات انجام شده رویت بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 7 خرداد 1394 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیران، سلام!
خسته هم نباشید.

خواستم فقط این نکته رو عرض کنم و برم:

متن بولد نشده
متن بولد شده

لــیــنــک

همین دیگه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چوبدستی لازم نیست..
به یک ضربه ی عصایم بند هستید!

تصویر تغییر اندازه داده شده

×××××

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 15:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

به گلرت:
خیلی چیزا در اینجا نیاز به زیر و رو شدن دارن از جمله موردی که اشاره کردی. رسیدگی میشه. ممنون

به منصور238112:
چنین بخشی در سایت وجود داره و تحت عنوان "چت باکس" شناخته میشه اما فقط برای اعضای گروه ایفای نقش قابل دسترس هست. در نتیجه بدون عضویت در بخش ایفای نقش، قادر به دیدن اون نخواهید بود. جهت عضویت در ایفای نقش می توانید به شکل زیر عمل کنید:

1- خواندن قوانین ایفای نقش
2- شرکت در تاپیک کارگاه نمایشنامه نویسی
3. حضور در تاپیک سال اولی‌ها از این‌طرف: کلاه گروه‌بندی
4- انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام یه پیشنهاد داشتم میخواستم یه بخش برای گفتگوی اعضای آنلاین درست کنید.
ممنون میشم جواب رو بهم پیام کنید ممنون. :

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سلام
،
خوبی
؟
چه جالب
!
من نیستم
...
خخخخخ


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 00:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من داشتم لیست شخصیت ها رو مرور می کردم و یه چیزی توجهم رو جلب کرد. به نظرم درست نیست که به جای نوشتن اسم کامل بعضی ها، از پروفسور+فامیلشون استفاده کنیم. به نظر من بهتره که اشخاصی مثل پروفسور فلیت ویک، پروفسور سینیسترا، پروفسور آرماندو دیپت و... به فیلیوس فلیت ویک، آرورا سینیسترا، آرماندو دیپت و... تغییر داده بشه چرا که پروفسور یه لقب هستش و جزیی از اسم محسوب نمیشه. در این صورت، سوروس اسنیپ، آلبوس دامبلدور، ایگور کارکارف و... نیز باید این لقب داده بشه که کاریست بس بیهوده.

از سودهای این عمل، اینه که افراد با اسم کوچک این اشخاص هم آشنا میشن و مجبور نیستن هی تکرار کنن فلیت ویک... فلیت ویک، یا سینیسترا سینیسترا و...

البته این فقط در حد یک پیشنهاد بود.

ارادتمند شما،
گلرت پرودفوت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

!Only Raven
!Only Raven

تصویر تغییر اندازه داده شده

!I am THE PROUDFOOT
!Only Raven
OnlyRaven
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 11 اردیبهشت 1394 10:25
نمایش جزئیات
آفلاین
به ریگولوس:

برای همه کاربران این عدم تنظیم وجود داره. کنتور پست ها رو باید همسان کنم. نگران نباشید. مشکل خاصی نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men