جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

28 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
27
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 14 مرداد 1395 11:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروه بندی عزیز من کاتارینا هستم ومی خواستم بگم برای گروه بندی اولویت من گریفیندور و اولوت دوم ریونکلاو است اگه گریفیندور پره منو بزار توی ریونکلاو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 11 مرداد 1395 20:05
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Pashmaloo نوشته:
شخصیت مورد نظر گروهی نداره. پس اگه امکان داره بدون انتخاب گروه به ایفای نقش دسترسی داشته باشم و معرفی شخصیت رو انجام بدم.ممنان!


بی گروه؟ شجاعت؟ فراست؟ بلندپروازی؟ پشتکار؟ هیچ‌کدوم؟

مشکلی نیست. میتونی بدون گروه وارد ایفای نقش بشی. ولی داشتن گروه خصوصی مزایایی داره که اینطوری از دستش میدی. مثلا از راهنمایی ها و فعالیت های درون گروهی که به پیشرفت کمک زیادی میکنن محروم میشی.

اما اگه اینطور میخوای جلوتو نمیگیرم. میتونی هر سوال و کمکی داشتی از جادوکاران ویزنگاموت یعنی هکتور دگورث گرنجر، تد ریموس لوپین و ویولت بودلر بپرسی.

بعد از ورود به ایفای نقش، انجمن ویزنگاموت که برای پرورش تازه واردان هست رو فراموش نکن... البته اگه واقعا تازه واردی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 11 مرداد 1395 19:44
نمایش جزئیات
آفلاین
شخصیت مورد نظر گروهی نداره. پس اگه امکان داره بدون انتخاب گروه به ایفای نقش دسترسی داشته باشم و معرفی شخصیت رو انجام بدم.ممنان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فری دمبه ، گرد و قلمبه!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 10 مرداد 1395 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ابرکسس مالفوی نوشته:
سلام کلاه پیر
اگه من تو اسلایترین بمونم می ذاری شخصیت رو عوض کنم؟
یه سوال دیگه میشه بگی چه جور می تونم تو ایفا فعال بشم که برم تو گروه مرگخوار ها؟


فرقی نداره توی گروه خودت بمونی یا نه، همونطور که قبلنم گفتم مهم اینه که دو ماه از فعالیتت توی ایفای نقش بگذره. بعدش میتونی تغییر شخصیت بدی.

برای فعال شدن تو ایفای نقش هم باید توی انجمن های ایفای نقش رول(نمایشنامه) بنویسی.

لطفا هر سوال دیگه ای در مورد ایفای نقش داری از ناظر گروهت، یا جادوکاران ویزنگاموت یعنی هکتور دگورث گرنجر، ویولت بودلر و تد ریموس لوپین بپرس. چون این تاپیک برای سوالات بعد از ایفای نقش نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 10 مرداد 1395 12:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر
اگه من تو اسلایترین بمونم می ذاری شخصیت رو عوض کنم؟
یه سوال دیگه میشه بگی چه جور می تونم تو ایفا فعال بشم که برم تو گروه مرگخوار ها؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1395 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ابرکسس مالفوی نوشته:
سلام کلاه گروهبندی میشه بهم بگی چه جور تو گروه مرگخوار ها عضو بشم.
یه سوال دیگه من توی اسلایترین موندگار شدم اما در مورد شخصیت ها اطلاعی ندارم میشه بهم بگی چیکارکنم و چجوری شخصیت رو عوض کنم؟


سلام.

طبق قوانین تغییر گروه و شخصیت، تا وقتی دو ماه از فعالیتت تو ایفای‌نقش نگذره، نمی‌ تونی تغییر شخصیت بدی.
ولی برای آگاهی از شخصیتای کتاب می‌ تونی به لیست شخصیتا مراجعه کنی.

برای مرگخوار شدن باید به انجمن خانه ریدل‌ها بری و تو تاپیک خادمان لرد سیاه به هم می پیوندند فرم داده شده رو پر کنی.

ولی برای تایید شدن تنها پر کردن اون فرم کافی نیست، باید حتما قبلش فعالیت ایفای نقشت رو بالا ببری و به سطح خاصی از رول نویسی برسی. وگرنه نمیتونی وارد جبهه مرگخواران یا محفل بشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1395 16:13
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه گروهبندی میشه بهم بگی چه جور تو گروه مرگخوار ها عضو بشم.
یه سوال دیگه من توی اسلایترین موندگار شدم اما در مورد شخصیت ها اطلاعی ندارم میشه بهم بگی چیکارکنم و چجوری شخصیت رو عوض کنم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 مرداد 1395 17:54
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

ابرکسس مالفوی نوشته:
سلام کلاه عزیز من توی گروه اسلایترین افتادم اما خودم از شخصیت ههای اسلایترین خوشم نمیاد میشه من تغییر گروه بدم و توی ریونکلاو بیفتم.و یه سوال دیگه آیا مجددا نمایشنامه ای بنویسم؟


سلام.

یادمه وقتی روی سرت قرار گرفتم، اصرار داشتی که فقط به اسلیترین بری و ازم خواستی حتی فکر گروه هافلپاف، گریفیندور و ریونکلاو رو هم نکنم. چی شد که به این زودی پشیمون شدی؟

نیازی به تایید مجدد تو کارگاه نیست، ولی هنوز دو ماه نشده که اومدی و نمی‌ تونی بدون اجازه ناظر گروهت از اسلیترین خارج شی. لطفا با ناظر گروهت هکتور دگورث گرنجر صحبت کن.

در ضمن با این شناسه اجازه ورود به گروه ریونکلاو رو نداری. چون گروه ابرکسس تو کتاب اسلیترین بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 مرداد 1395 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز من توی گروه اسلایترین افتادم اما خودم از شخصیت ههای اسلایترین خوشم نمیاد میشه من تغییر گروه بدم و توی ریونکلاو بیفتم.و یه سوال دیگه آیا مجددا نمایشنامه ای بنویسم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 4 مرداد 1395 01:31
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

بلوینا..بلک نوشته:
اسم من بلوینا بلک هستش
همونجور ک از فامیلی بنده مشخصه من باید با افتخار خدمتتون عرض کنم در خاندان اصیل بلک بزرگ و تربیت شدم در سن 11 سالگی خوشبختانه استعداد جادوگری نصیب منم شد و از مدرسه علوم و فنون هاگوارتز برام نامه اییی فرستاده شد
من ب گروه اسلایتریین علاقه شدیدی دارم و دوست دارم مایه افتخار و سربلندی خاندانم بشم
چندی نگذشت که استعداد خودم رو کشف کردم تخصص من در درس دفاع در برابر جادوی سیاه و معجون سازیه
من مانند بقیه افرااد خانوادام از مشنگ هایی بی عرضه بیزار هستم و دوست دارم درر اینده نه چندان دور مرگخوار قابلی بشم و زیر سایه لرد سیاه بزرگترین جادوگر سیااه قرن راهم رو ادامه بدم من کسی هستم ک میتونم با اعتماد کامل به خدمتتون برسونم در اینده یکی از بهتترین و وفادار ترین یار سرورم خواهم شد و برای رسیدن به این امر ذره ایی کوتاهی نمیکنم باشد که قلبم به تاریکی شب و به سردی قبرستان باشه من در برابر قدرت بی پایان لرد ولدمورت سر احترام خم میکنم و میتونم به ایشون اطمینان بدم خادم وفادر و مفیدی براشون باشم امیدوارم بزرگواری کنن و من رو جز یارانشون بدونن

(با سپاس فراوان بلوینا بلک .)


چی گفتی؟ مهارت در دفاع در برابر جادوی سیاه؟ فکر نمی‌کنی لرد ولدمورتی که در آرزوی خدمت بهش هستی ازین حرف خوشش نمیاد؟ البته من مطمئنم که منظورت آموزش جادوی سیاه بود.

با ویژگی‌هایی که در تو می‌بینم و علاقه‌ای که به اسلیترین داری، منم معتقدم بهتره به گروه خاندانت ملحق بشی. اسلیترین منتظرته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!