جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: پنجشنبه 3 خرداد 1403 18:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه



به اطلاع همه افراد و دوستان میرسانیم که بعد از فکر و ذکر فراوان به این نتیجه رسیدیم که درحال حاضر بنا به دلایلی توانایی ادامه بازی قدرت(وزارت) رو نداریم.


اما باید به اطلاعتون برسونم که نخواستیم همینجوری کنار بکشیم.
بعد از بررسی هایی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که ایشون نزدیک ترین آرمان هارو به ما داره و به نظر ما میتونه در برقراری عدالت خوب عمل کنه. پس، به نفع ایشون کناره گیری میکنیم ما.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 خرداد 1403 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بهت جعفر.
اول از همچیز باید بگم که من قراره عدالت رو احیا کنم. نه اینکه فقط صرفا جایگاه اقلیت هارو با اکثریت عوض کنم. اینجوری ظلم باقی میمونه فقط جای ظالم با مظلوم عوض میشه.
ما قراره بین همه اقلیت ها و اکثریت یک عدالتی متناسب برقرار کنیم تا همه در کنار هم خوش و خرم به زندگی و خونریزی و خون اشامی مشغول باشن.

درمورد حقوق چوپانیان زحمت کش، لبنیات کش و... که گفتی.
میتونم بهت اطمینان خاطر بدم که حرفای قشر شما شنیده میشه، بررسی میشه و در نهایت عملی میشه.

درمورد رنگ قرمز وزارت هم باید بگم که رنگ قرمز بخاطر این نیست که من خون آشام هارو نژاد برتری چیزی بدونم که بخوام از رنگ مورد علاقه اونا استفاده کنم.
معنی و مفهوم رنگ مهمه! رنگ قرمز خونی، عالیه. زندگی در خون جریان داره و از طرفی هم رنگ قدرته. ما قراره وزارت قدرتمندی داشته باشیم که زندگی ملت رو بهتر کنیم.

نقل قول:
در بعضی موارد شکنجه روحی، روانی و جسمانی هم بوده آستر جان
وقیقا جعفر جان. کاملا قابل درکه.

نقل قول:
آستر جان میشه با رسم شکل توضیح بدی با اجرای عدالت و خونی کردن وزارت، کجای حق منِ چوپون شکنجه شده برگردونده میشه؟
جعفر جان متاسفانه باید بگم که برنمیگرده. گذشته ها گذشته. ظلمی که وزارت قبلی انجام داده رو من نمیتونم درست کنم. ولی ما میتونیم از گذشته درس بگیریم و اشتباهات رو در آینده تکرار نکنیم.
ابی که به جوب رفته رو نمیشه برگردونی میدونی... اما آینده دست ماست. میتونیم جوری که خودمون میخوایم هدایتش کنیم. بهم اعتماد کن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آستریکس در 1403/3/1 14:59:51
دلیل: اتل متل توتوله.
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 خرداد 1403 14:29
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
آیا شما از برنامه اخیر مرگخوارا که تو روز مرگخوارا پیاده‌سازی شد و با شکنجه محفلیون همراه بود ایده گرفتین و قراره چنین شکنجه‌هایی رو به برنامه‌های شکنجه زندانیان آزکابان اضافه کنین؟

درود بر گابریل.
متاسفانه باید بگم در جریان برنامه اخیر مرگخوارا نبودم. کاش میبودم. ولی نبودم.
گابریل ما بشخصه علاقه ای به کپی رفتن از ایده بقیه ملت نداریم. سعی داریم از خلاقیت خودمون رو شکنجه کردن ملت و ریختن برنامه ها استفاده کنیم.
اما... با خوشحالی از ایده و پیشنهاد های بقیه استقبال میکنیم.

نقل قول:
مثلا یکی از شکنجه‌های ناب خودم زل زدن به قربانی بود.
چرا که نه. ایده خفنیه. میتونیم با کمال میل ازش استفاده کنیم. حتی مطمعنم به یک نفر نیاز پیدا میکنیم تا مسئول شکنجه گاه ازکابان باشه.
درمورد شرایط شغلی هم ما همجوره هوای دوستانمون رو داریم. جای نگرانی نیست.


نقل قول:
هم‌چون جعفر؟
Never Ever!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 خرداد 1403 13:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
هم‌چون جعفر؟


من شمارو مخاطب قرار میدم آقای آسترِ ایکس! شما که حامی اقلیت ها هستین. شما که میخواین از حقوق اقلیت ها دفاع کنین. چه اقلی یت تر از قشر زحمت کش چوپان و دام های پروریده اش هستن؟ ما اقل ترین و بی آزار ترین قشر این جامعه‌ایم! آیا ما حذف بشیم، شما به آرمان های خودتون پایبند بودین؟ حمایت از اقل ها یا به فنا رفتن اقل ها؟ و بدینگونه اگر قشر زحمت‌کش، ستم‌کش، زجرکش، بدبختی‌کش، لبنیات‌کش و کلی کش های دیگه، من جمله کش ماست که درواقع همون قشر چوپانیان که من باشم، حذف بشه. و به خون‌آشامیان توجه بشه و همه جا قرمز موج بزند؟ آیا این لُنگی بازی پاتری بازی نیست؟... چیز... ببخشید... پارتی بازی نیست؟

نقل قول:
چیزی ک باید همین اول اعلام کنم اینه که حقوق اقلیت هارو فقط خود اقلیت ها میفهمن. ظلم،ستم،بی عدالتی و حتی اگر مقداری بی توجهی هم بوده باشه؛ فقط خود ما اقلیت ها آن را میبینیم، حس میکنیم و میفهمیم. نه کسی که جزو اکثریت محسوب میشده.


در بعضی موارد شکنجه روحی، روانی و جسمانی هم بوده آستر جان!

نقل قول:
اول از همه وزارت و ازکابان.
ازکابان در برنامه های اینجانب هم قراره دست خوش تغییراتی بشه. عدالت واقعی باید اجرا بشه. بنظر ما ازکابان اونجوری که باید میبود نیست.


آستر جان میشه با رسم شکل توضیح بدی با اجرای عدالت و خونی کردن وزارت، کجای حق منِ چوپون شکنجه شده برگردونده میشه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Lorsque vous sentirez que tout est fini, le reflet du miroir vous montrera le chemin


تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 17:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
باید بخش های مختلفی بوجود بیاد متناسب با گناهکاران مخصوص خود.
تنبیه ها، شکنجه ها که الان داریم بسیار قدیمی و بی تاثیر شدند.
از کارخونه های صابون سازی گرفته تا متد های جدید برای شکنجه گری بوجود خواهد آمد و شخصا به آن ها نظارت خواهم کرد تا از تاثیرگذاری عدالت مطمعن بشم.

آیا شما از برنامه اخیر مرگخوارا که تو روز مرگخوارا پیاده‌سازی شد و با شکنجه محفلیون همراه بود ایده گرفتین و قراره چنین شکنجه‌هایی رو به برنامه‌های شکنجه زندانیان آزکابان اضافه کنین؟

مثلا یکی از شکنجه‌های ناب خودم زل زدن به قربانی بود.
آیا این یعنی من باید هر از گاهی بیام به زندانیا زل بزنم؟ یا صرفا کلاس‌های آموزشی می‌ذارین تا اینجور زل زدن رو به بقیه بیاموزم و اونا پیاده‌ش کنن؟ آیا حقوق هم می‌دین بهمون بابت این کار؟ خرج رفت و آمد چطور؟

نقل قول:
از بوجود اومدن بخش های جدید گرفته تا حذف شدن برخی از بخش های غیر ضروری.

هم‌چون جعفر؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
🦅 Only Raven 🦅
بزرگ شدم!
پاسخ به: ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
    .In the name of who we believe.


درود به همگی اعضای دنیای جادوگری. چه اقلیت ها چه اکثریت ها. از هر نژاد، گروه، قوم و دسته ای، درود به همگی شما.

چیزی ک باید همین اول اعلام کنم اینه که حقوق اقلیت هارو فقط خود اقلیت ها میفهمن. ظلم،ستم،بی عدالتی و حتی اگر مقداری بی توجهی هم بوده باشه؛ فقط خود ما اقلیت ها آن را میبینیم، حس میکنیم و میفهمیم. نه کسی که جزو اکثریت محسوب میشده.
میبینم که برخی صرفا برای ناز و گوگولی نشون دادن خودشون از این شعار ها استفاده میکنند ولی مطمعنن همگی میدونیم که چیزی بیش از شعار نیستند!
در عوض ما خودمون رو ناز و گوگولی نشون نمیدیم. ما اومدیم که محکم و با قاطعیت عمل کنیم. ریشه های درخت فساد و بی عدالتی با ناز و گوگولی بودن از جا کنده نمیشن.

اول از همه وزارت و ازکابان.
ازکابان در برنامه های اینجانب هم قراره دست خوش تغییراتی بشه. عدالت واقعی باید اجرا بشه. بنظر ما ازکابان اونجوری که باید میبود نیست.
باید بخش های مختلفی بوجود بیاد متناسب با گناهکاران مخصوص خود.
تنبیه ها، شکنجه ها که الان داریم بسیار قدیمی و بی تاثیر شدند.
از کارخونه های صابون سازی گرفته تا متد های جدید برای شکنجه گری بوجود خواهد آمد و شخصا به آن ها نظارت خواهم کرد تا از تاثیرگذاری عدالت مطمعن بشم.

وزارت خونه نیز مانند ازکابان دست خوش تغییراتی خواهد شد. از بوجود اومدن بخش های جدید گرفته تا حذف شدن برخی از بخش های غیر ضروری.
مطمعنن قرار نیست به این زودی در این مورد خیلی چیز هارو فاش کنیم. کیا سوپرایز دوست دارن؟

خب خب، همینجا هستیم میزبان همه ملت، مخصوصا افرادی ک در اقلیت هستند. بیاید بشینیم دور هم چایی،قهوه ، خون و گوشت تازه بزنیم و دور هم حرف بزنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


ستاد انتخاباتی آستریکس
ارسال شده در: شنبه 29 اردیبهشت 1403 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده

نامزد محترم، جناب آقای آستَر ایکس.

صلاحیت شما برای نامزدی در نوزدهمین انتخابات وزارت سحر و جادو احراز گردیده و شما با توجه به اطلاعیه شماره ۲، مجاز به فعالیت انتخاباتی در زمان تبلیغات هستید. متذکر می‌شوم این ستاد به صورت موقت و جهت ارائه برنامه‌های شما در زمان تبلیغات در اختیارتان قرار می‌گیرد، بنابراین لطفا در این مکان از نوشیدن خون مراجعه‌کنندگان و به راه انداختن حمام خون خودداری فرمایید.

تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!