جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: شنبه 24 اسفند 1387 08:04
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده ی سال در بحث های هری پاتری بلیز زابینی انتخاب شد !

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: جمعه 23 اسفند 1387 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم ، هم آنتونین و هم بلیز خیلی خوب بحث میکنن و انصافاً استدلال و اطلاعات خوبی هم دارن ! به نظرم کم لطفیه رای دادن به یکیشون ! ولی باید یه نفرو انتخاب کرد دیگه !

با تشکر از آنتونین عزیز ، بلیز رو انتخاب میکنم که خیلی وقت ها پست هاش برای توجیه یک نفر ، انقدر طولانی میشه که من تعجب میکنم از حوصله این بشر !

بلیز زابینی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اسفند 1387 20:09
نمایش جزئیات
آفلاین
هیچ گزینه ای وجود نداره، جز بلیز! چون تنها کسی هست که به صورت جدی این بحث هارو دنبال میکنه و خوب هم خداییش بحث میکنه.

بلیز زابینی!

(نه که فکر کنید چون بقیه گفتن بلیز چیز.. بلیز، منم میگما!! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دیگه ب
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اسفند 1387 00:20
نمایش جزئیات
آفلاین
من واقعا از پست های بلیز زابینی حیرت انگیز شدم!واقعا شاهکاری توی انجمن ها(چه ایفای نقش و چه تالار اصلی) به حساب میاد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط زاخاریاس اسمیت در 1387/12/22 0:23:53
[b][color=000066]Catch me in my Mer
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اسفند 1387 22:11
نمایش جزئیات
آفلاین
يه فردي هست از وقتي عضو سايت شده اين رنك رو به نام خودش ثبت كرده و تقريبا ميشه گفت هميشه اين رنك بهش رسيده!

(فقط يه سال خيلي اتفاق جالبي افتاد.تو 5 انتخابات اين عنوان 4 بار بليز رنك گرفته بود يه بار من..بعد بهترين نويسنده سال من شدم..خيلي حال داد! )

خب دلايل رو دوستان گفتن.فكر نكنم كسي به پاي بليز برسه تو بحث هري پاتري!

راي من:بليز زابيني

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اسفند 1387 10:31
نمایش جزئیات
آفلاین
بله به قول پسرم بهترین بحثر در بحث های هری پاتری کسی نیست به جز ء

بلیز زابینی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در قلمروی ما چیزی جز تاریکی دیده نمی شود !
اینجا قلمروی فراموش شدگان است !
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
البته بهترین نویسنده که چه عرض کنم... باید گفت بهترین بحث کننده... اونم در همه نوع بحثی، حتی غیر هری پاتری


اولا یه خط حرفو یک طومار جواب میده...
دوما اونقدر دلیل و مدرک میاره که پشیمون میشی چرا بحث کردی...
دوما باهاش کل کل نمیشه کرد...
سوما هم اسمش بلیز زابینی بید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: یکشنبه 18 اسفند 1387 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب انتخاب خیلی سختی(ك.ر.ب مورگانا) نيست

در هز زمينه ايي كه يه كم به هري پاتر و كتاباش و لندنش و هاگزميدش و ريدلش و اونور ريدل و اينور ريدل و هاگوارتزش ربط داره، ولي به رول ربطي نداره، جفت پا، پستهاي شپلخ كننده ايي ميزنه!!

پس راي من هستش :

بليز زابيـــــــني

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: یکشنبه 18 اسفند 1387 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب انتخاب خیلی سختیه. اونم بین دو تا از بهترین های این قسمت:

آنتونین دالاهوف و بلیز زابینی!

هردوشون خیلی خوب بحث کردن و توی بحث ها پیش رفتن و منطق بالایی نشون دادن. ولی چون آنتونین خودش ناظر انجمن مربوط به بحث های هری پاتری بوده، میشه گفت علاوه بر شرکت در بحث داشته انجام وظیفه هم می کرده. ولی بلیز همچین وظیفه ای نداشته و میشه گفت صرفا بر اساس علاقه و به دلیل میزان فعال بودنش توی این بحث ها شرکت می کرده.

پس رای من:

بلیز زابینی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده سال در بحث های هری پاتری (غیر رول)
ارسال شده در: یکشنبه 18 اسفند 1387 17:44
نمایش جزئیات
آفلاین
به خاطر توضيحات اصولي،بر پايه استدلالاي كاملا منطقي و اصولي و همچنين فن بيان خيلي خوب بليز زابيني جونيور به نظرم لايق اين رنك هست.بليز زابيني

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
seems it never ends... the magic of the wizards :)