جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  38 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 16 فروردین 1403 15:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هردوشون قوین.هر دوتاشون تو یه موضوعی مهارت دارن.ولی اگه از یه نطر نگاه کنیم، ولدمورت ترسوعه.همیشه میخواست خودشو از دامبلدور مخفی کنه و موقعی که دامبلدور مُرد، تازه خواست به هاگوارتز حمله کنه.
دامبلدور از این نظر قوی بود که از قدرتش تو راه یاری کردن به دیگران استفاده می کرد، نه اینکه با قدرتش بخواد دنیا رو نابود کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
سقوطی مبهم در میان اقیانوس طوفانی مغز؛️


پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 فروردین 1403 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
با هم برابرن. هر کدوم توی یه زمینه خوبه. حتی اگه ما عضو یکی از جبهه ها باشیم به خاطر این نیست که رهبر اون گروه قوی تره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1402 14:34
نمایش جزئیات
آفلاین
سوالتون کمی مشکل داره!

لرد ولدمورت و آلبوس دامبلدور هردو رهبر دو جبهه مخالف مرگخواران و محفلیها هستند و هردو در زمینه هایی خاص به یکدیگر برتری دارند.
لرد ولدمورت وقتی دید میتونه و شرایطشو داره که ابراز قدرت کنه، سکوت نکرد و به پا خاست، برخلاف دامبلدور!
دامبلدور هم از طلسم جانپیچه ها خبر داشت و هم عالم بود و هم قدرتمند، اما ترجیح داد از زندگی که برایش مقدر شده لذت ببره و ترجیح داد پسری 18-17 ساله پیداش نشه و زندگیشو به خطر بندازه، برعکس ولدمورت!
برای مقایسه دامبلدور و ولدمورت باید کمی محدودتر عمل کرد و شاخصه تعیین کرد تا به جوابی مشخص رسید.
اما در کل ماجرا، ما فقط یکبار شاهد دوئل ولدمورت و دامبلدور بودیم که هدف یکی از بین بردن هری پاتر و مدیر هاگوارتز بود و دیگری نجات جان هری و فهماندن آمدن ارباب تاریکی به وزارت سحر و جادو!
که درآن دوئل دامبلدور به هدفش رسید و پیروز میدان شد اما ولدمورت، نه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
.یادگار گذشتگان.



با خود میگفتم اوضاع بهتر میشه و روزای خوبم میبینی!
الان فهمیدم خیر! اوضاع، اصلا اوضاعی نی!



تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: دوشنبه 17 مهر 1402 10:29
نمایش جزئیات
آفلاین
بنظر من برابرن ولی احساس میکنم ولدرمورت قوی تره چون یه زمانی هیشکی از زیر دستش زنده بیرون نمیومد. تازه دامبلدور با ی طلسم ساده مرد ولی ولدرمورت وقتی کشته شد کلی طول کشید و با عقل تر و باهوش تر بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
✯ ْ࣭ ٜ ﻴه ‍‌ﻤﻠﻜﻬ ی ﻮﺎﻘﻌﻴ ﻨﻴﺎﺰی ﺒه
ﺘﺎ‍ج ﻨﺪﺎﺮه♘ ۪ࣷ ۠ ̣
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: یکشنبه 16 مهر 1402 21:29
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور قوی تره !
ولدمورت یه ترسو !
ولدمورت فقط و فقط از یک جادوگر، دامبلدور می ترسید. …
خودش نیومد سراغ دامبلدور بقیه رو فرستاد .
اما کسی که اون بیش تر از همه ازش می ترسید یک انسان، جادوگر یا چیزی که روح داشت نبود - اون درواقع از مرگ می ترسید.
از اینکه پیروانش بهش خیانت کنن،هم می‌ترسید واسه همین به لوسیوس مالفوی نگفت اون دفترچه خاطرات یه جان پیچه .
ولدمورت کلا یه ترسو بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 1 مهر 1402 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
احتمالا هردو قدرت برابر دارند
اما در کل انگار دامبلدور قویتر از ولدمورت عمل کرد،چونکه در پایان قصه پیروان اون بودند که برنده شدند، شاید بگید خب دامبلدور که خودش کشته شد!!ولی خب گاهی برای پیروزی باید خودتم فدا کنی!درحالی که ولدمورت حاضر بود تمام یارانش رو فدا کنه تا خودش زنده بمونه؛این یعنی ضعیفتر بودند.
چون ضعیفترها در سایه قوی ترها مخفی میشوند.
و قویترها از ضعیفترها مواظبت میکنن تا بهشون صدمه ای نرسه .
تمام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
🦋💛

ما در سایه ها میجنگیم تا به روشنایی خدمت کنیم

پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: جمعه 24 شهریور 1402 15:34
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه که دامبلدور
توی هری پاتر و سنگ جادو هرماینی به هری که میترسید توسط ولدمورت کشته بشه میگه دامبلدور تنها کسیه که ولدمورت رو میترسونه
تو هری پاتر و محفل ققنوس وقتی ولدمورت و دامبلدور داشتند مبارزه می کردند، یکی دامبلدور میزد یکی ولدمورت و تقریبا برابر بودند در حالی که دامبلدور چوب دستی ابرقدرت رو داشت ولی طلسم خاصی اجرا نکرد در حالی که ولدمورت چندین بار طلسم مرگبار رو شلیک می کرد. دامبلدور میتونست به راحتی مثل زمانی که آمبریچ و کورنلیوس فلج میخواستن دستگیرش کنن طلسم قدرتمندی اجرا کنه ولی نکرد چون میخواست نقشش با اسنیپ به نتیجه برسه
درکل دامبلدور قوی تر باهوش تر و زیرک تره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 01:26
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد ولدمورت قوی تره .
اسلایدرین عشق است .
قوی نباشه کجا بریم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 خرداد 1400 08:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خب به نظر من هر دو برابرن.
دلیل : چون هر دفعه یکی میزنه اون یکیو ناکار میکنه ، اگه دقت کنین اول دانبلدور زد لرد رو ناکار کرد بعد لرد با دانبلدور اینکار رو کرد آخرشم هر دو (الفاتحه مع الصلوات) شدند و روی زندگی بعد خشنود گشتند .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: دامبلدور قوی تره یا ولدمورت؟
ارسال شده در: شنبه 8 خرداد 1400 10:48
نمایش جزئیات
آفلاین
دامبلدور،
کسی قوی تره که از قدرتش حتی اگر کم باشه در راهی استفاده کنه که سفیده،در راهی استفاده کنه که کمکی به مردم کرده باشه،
در این صورت از اون به عنوان یک فرد قوی یاد میشه.
نه که با قدرتش بره آدم خواری کنه!
نه که با قدرتش جهان رو به آشوب بکشه!
اینها قوی بودن نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
احتمالات مختلفی محتمله!