جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

9 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: جمعه 6 بهمن 1396 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
ملت غيور جادوگران!

ميتينگ چهارده سالگى سايت، به خير و خوشي، با حضور لرد ولدمورت، لينى وارنر، رز ويزلي، هكتور دگورث گرنجر، بلاتريكس لسترنج، رودولف لسترنج، لودو بگمن، ريگولوس بلك، فلور دلاكور، ويلبرت اسلينكرد، ويولت بودلر، پيوز، ادوارد بونز و دو مهمون ديگه، برگزار و تموم شد!

از همه كسايى كه تو برگزارى اين ميتينگ بهم كمك كردن، خيلى تشكر ميكنم.
عكس ها و فيلم هارو ميتونين تو اينستاگرام و تلگرام سايت ببينين.
بقيه عكس ها هم به زودى تو گالرى آپلود ميشه.

مرسى از همه كسايى كه اومدن و اميدواريم سال بعد هم ببينيمتون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 5 بهمن 1396 13:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

مرسى از همكاريتون.

فردا ميتينگ برگزار ميشه و مكان و ساعت، با جغد براى كسايى كه اومدنشون رو اعلام كردن، ارسال ميشه.

اگه دوست دارين بياين، اما امكان اومدن رو ندارين، ميتونين تو كانال تلگرام و اينستاگرام جادوگران، با ما همراه باشيد.
تا جايى كه امكانش باشه، سعى ميكنيم لايو و ويدئو بذاريم براتون.

پ.ن: دو بار اينجا اعلام كردم كه خبر قطعى اومدنتون و تعداد احتمالى همراهانتون رو همينجا اعلام كنين. و قطعا كسانى كه خبرى بهم ندادن، پيامى براشون ارسال نشده.

فردا منتظرتونيم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: پنجشنبه 5 بهمن 1396 12:50
نمایش جزئیات
آفلاین
یالاه!

آقا خانوم! ما هم که گفته بودیم میایم ولی هرچقدر صبر کردیم اثری از پیام شخصی و جغد حاوی رمز واسمون نیومد، مثل یه ایرانی نمونه _که کارش انجام نمیشه اگه صد بار به اداره و سازمان سر نزنه دوباره_ دوباره اومدیم اینجا یه یادآوری بزنیم!

و اینکه اضافه کنیم که ریگولوس بلک هم همراه ما میاد و برادرم با من میاد و ویلبرت و فلور هم که خودشون گفتن قبلا ولی بازم بگم داریم میایم دیگه.. جغد منو بدید برم!

با تشکرات فراوان از رفقای قدیم و جدید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
می تراود مهتاب..


"وقتش رسیده که همه‌ی ما بین چیزی که درسته و چیزی که آسونه، یکی رو انتخاب کنیم."
- پروفسور دامبلدور

پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 3 بهمن 1396 17:19
نمایش جزئیات
آفلاین
حالا من یحتمل نیستم ولی خب دلفی، اینستاگرام خیلی نت می بره :)) راحت ترش اینه که از طریق اسکایپ وارد عمل شین و اینا. سرعت بهتره و نت کمتری هم خرج می شه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!



He is Nostro dis Parter
Nostr' alma Mater...
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 2 بهمن 1396 23:32
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم به شکلی کاملا خودجوش تصمیم گرفتم بیام اینجا اعلام کنم که میام. اصلا هم تهدید نشدم. به هیج وجه!

- لینی نیشت اذیتت نمیکنه؟
- نه!
- ولی الان که از کمرم فرو رفته و از شکمم زده بیرون داره یه کم منو اذیت میکنه! دیگه میتونی بری اون ور. پست زدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب یه دونه باشن... واسه ی نمونه باشن!


پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 2 بهمن 1396 21:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من که شرایط اومدن رو ندارم از نظر بعد مسافت... ولی یه پیشنهاد کوچیک داشتم که احتمالا هم عملیه.
به نظر من از اونجایی که همه شرایط حضور رو ندارن واسه این که بقیه هم چند دقیقه ای بتونن سهیم باشن، میشه یه کاری کرد...
در واقع با توجه به قابلیتlive storyاینستاگرام میشه یه پیج رو معرفی و یه ساعت خاص رو اعلام کنید و در حد پنج دقیقه-ده دقیقه لایو استارت کنید روز میتینگ که ما هم بتونیم یه کوچولو سهیم بشیم.
با تشکر! انشاالسالازار که خوش بگذره به همتون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1396 22:50
نمایش جزئیات
آفلاین
منم اگه اتفاق خاصی نیفته که نشه که بشه، میام.
صندلی کوچولویی مخصوص حشرات تهیه کنین تا مبادا وسط یه صندلی بزرگ گم بشم و یکی با فرض این که خالیه روش بشینه و این حشره‌ی کوچیک زیرش له بشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1396 19:08
نمایش جزئیات
آفلاین
منم حضور به هم رسونده و به عنوان فتوسنتز کننده ی جمع اضافه میشم بتون. لطف کنین کافه نورگیر انتخاب کنین. مرسی.

فقط در صورتی کنسلم که مشکلات جاده ای رخ بده و این صحبتا!

دیگه لطف کنین ساعتشو هم اطلاع بدین و اینا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1396 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به به...تایم بسیار خوب و باب میل ماست که هر ساعتی و هر جایی که باشه، با توجه به جمعه بودنش، امکان حضور اقشار مختلف، منجمله قشر رودولفیان فراهمه....پس منم میام!:بابا پنجلی:

فقط احتمال خیلی ضعیف یه همراه غیر سایتی هم میارم که با توجه به احتمال کم حضورش، زیاد رو اومدنش حساب باز نکنید...اگه اومد هم رو پام میشونمش()، کیک هم نمیخواد، یه گوشه میشینه نگاه میکنه فقط..بی آزره!

لردم که میان...به به!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: ميتينگ غير رسمى چهارده سالگى جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 1 بهمن 1396 16:58
نمایش جزئیات
آفلاین
من و ارباب هم میایم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده