سخت ترین بخش برای رای دادن این بخشه به نظر من. نویسنده های بسیار توانمند زیادی در سطح سایت داریم که از خوندن پست های هر کدوم به نحوی لذت میبرم و لایق این رنک میدونم اون ها رو. این مدت رول زیاد نزدم ولی قطعا رول زیاد خوندم و مابین این همه نویسنده خوب و قابل نوشته های مروپ گانت یه طنز زیرپوستی و بامزه ای داره همیشه که دقیقا همون مدل طنزیه که بیشتر از هر طنزی منو میخندونه بنابراین توی این بخش به مروپ رای میدم.
انتخاب بهترین نویسنده یکمی سلیقهای هستش. حرکت سالازار اسلیترین در نوشتن خاطرات دنبالهدار و منظم که به خوبی به قلم اورده شدند برام جذاب بود. همینطور الستور رولهای با کیفیتی زده و شخصیت پردازی خوبی تونسته انجام بده. برحسب سلیقه، به الستور مون رای میدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are
مطمئن نیستم که وقت کنم تو همهی ترینها شرکت کنم و برای همین از محبوبترین رنکم شروع میکنم که مطمئن باشم اینجا رای دادم. این رنک خیلی مظلومه، چرا که خیلی وقتها تو سایه جادوگر ماه پنهون میمونه و ارزشش به اندازه کافی نمایان نمیشه. اگرچه که جادوگر ماه بسیار رنک خوبی هست و نشون میده که یه فرد تو سراسر سایت چقدر فعالیتهای خوب و مفیدی داشته، ولی اگر یادمون بمونه که ما اینجا دور هم جمع شدیم تا نویسندگی کنیم و به نوعی همگی نویسنده (ممکنه آماتور) هستیم، اینکه از بین خودمون بهترین نویسنده رو انتخاب کنیم خیلی ارزش زیادی داره. در واقع داریم میگیم که تو که برنده شدی، از همهی ما که دور هم جمع شدیم تو فصل اخیر بهتر نوشتی و همین باعث میشه که این رنک برای من با ارزشترین باشه.
کاملا با جناب اسلیترین موافقم. ازشون هم بابت اینکه لایق دونستن اسم من هم توی پستشون بیاد ممنونم. منم دلم میخواد چند کلمهای باهاتون صحبت کنم. میدونم گوش نمیدید، چون صدامو نمیشنوید و فقط متن رو میبینید. پس لطف کنید و بخونید.
اکثرا فکر میکنن که کاربری این سایت، صرفا سرگرمی، پر شدن وقت و اوقات فراغته. اما این سایت و فعالیت درش، دقیقا شاخهای از هنره. عنصری که تاحدودی مدرن و آوانگارده، اما بازم جزو هنره و جایگاه خودش رو داره.
نویسندگی رمان و داستان، نویسندگی وقایعی که رخ دادن اما کسی ندیدتشون، نویسندگی روایتی از یکسری اتفاقات که فقط یه نفر دیدتشون و مینویسه که بقیه هم ببیننش؛ اما این وسط هیچ چشمی اون روایت رو درک نکرده. در طرفی دیگر، ایفای نقش. عنصری که یکی از عناصر کلیدی تئاتر و هنر های نمایشی هست. یه گروه میان و چندین نقش رو بازی میکنن، تا روایت اتفاقاتی رو که نه خودشون و نه ما دیدیم، بهمون نشون بدن. اما جایگاه این سایت کجاست؛ به نظرم این سایت، تلفیقی از نویسندگی و تئاتره! که ما هم مینویسیم و هم نشون میدیم، وقایعی رو که ما دیدیم، و کسی ندیده.
پس، به نظر شخص من البته! رنک های نویسنده برتر و جادوگر برتر، دوتا از بهترین رنک های این سایت هستن. این حرف خدایی نکرده نادیده گرفتن بقیه رنکها نیست. بلکه اولویت بندی اوناست. ما اینجا، همه هنرمندیم و توی این رنک، دور هم جمع شدیم تا بهترین هنرمندمون رو انتخاب کنیم.
یه نویسنده خوب، باید یه نوشته خوب رو جوری بنویسه که قبل ازینکه حس رو به مخاطب منتقل کنه، حس رو به خودش منتقل کنه. یه فرد که پای سیستم نشسته و ابروهای گره کردش رو، با بیل نمیشه از هم باز کرد، طبیعتا یه نویسنده مطالب طنز خوب نمیشه. همونطور که یکی دیگه که همیشه نیشش تا بناگوش بازه و خیلی به مسائل و جزئیاشون دقت نمیکنه، نمیتونه یه نویسنده مطالب جدی خوب باشه. به نظرم یه نویسنده خوب، باید مطالب خودش رو، اول خودش درک کنه و باهاشون زندگی کنه، با نوشته طنزش بخنده و با نوشته جدیاش به فکر فرو بره.
من این دوتا ویژگی رو توی خیلیا میبینم. ولی برجسته ترینهاشون، الستور مون و مروپ گانت هستن.
اما در نهایت اگر جبر یک رای گردنم رو بگیره، به الستور رای میدم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط کدوالادر جعفر در 1403/3/24 9:58:34
Lorsque vous sentirez que tout est fini, le reflet du miroir vous montrera le chemin
مطمئن نیستم که وقت کنم تو همهی ترینها شرکت کنم و برای همین از محبوبترین رنکم شروع میکنم که مطمئن باشم اینجا رای دادم. این رنک خیلی مظلومه، چرا که خیلی وقتها تو سایه جادوگر ماه پنهون میمونه و ارزشش به اندازه کافی نمایان نمیشه. اگرچه که جادوگر ماه بسیار رنک خوبی هست و نشون میده که یه فرد تو سراسر سایت چقدر فعالیتهای خوب و مفیدی داشته، ولی اگر یادمون بمونه که ما اینجا دور هم جمع شدیم تا نویسندگی کنیم و به نوعی همگی نویسنده (ممکنه آماتور) هستیم، اینکه از بین خودمون بهترین نویسنده رو انتخاب کنیم خیلی ارزش زیادی داره. در واقع داریم میگیم که تو که برنده شدی، از همهی ما که دور هم جمع شدیم تو فصل اخیر بهتر نوشتی و همین باعث میشه که این رنک برای من با ارزشترین باشه.
خب حالا که کمی از دانش فراوانم بهتون بخشیدم، میخوام که چند پست بسیار قشنگ بهتون معرفی کنم تا شما هم اگر نخوندین برین بخونین و لذت ببرین.
تمامی این پستها ارزش چند بار مطالعه رو دارن و حتماً بهتون پیشنهاد میکنم هم جهت یادگیری و آموزش و هم جهت لذت بردن، چند بار این پستها رو بخونین.
--- خب در مورد رای بهترین نویسنده، قطعا هر چهار پستی که معرفی کردم جزء بهترینهایی بوده که در فصل بهار دیدم (جزء پستهای خودم، چون مشخصا سالازار اسلیترین بهترین نویسنده زمانه هست ولی خب رنک بهترین نویسنده "فصل" توصیف غلطی برام هست ).
یه مشکل کوچیکی که اینجا به وجود میاد اینه که یا کلاه گروهبندی اشتباه کرده یا الستور ذات ماگلپرستی داره که در گروه گریفیندور عضویت پیدا کرده. خب قطعا چنین اتفاقی باعث میشه که چندین هزار امتیاز ازش کم بشه و با ارفاق فراوان به عنوان چهارمین نفر در بین باقی کاندیدهام قرار بگیره . نویسندگی آقای جعفر هم بسیار زیباست و مخصوصاً در پستی که بهش اشاره کردم بارها باعث شد که لبخندی بر روی صورتم نمایان بشه اما متاسفانه این لبخندها همچنین باعث شد که بعضی از ماگلزادهها فکر کنن من آدم مهربونی هستم و مجبور به کرشیو کردن این افراد شدم . به این دلایل، این دو به ترتیب رتبه چهارم و سوم رو گرفتند.
از بین نواده عزیزم، مامان دنیای سیاهی و گریندل والد، دوست و همکارم، انتخاب سختی داشتم. پستهای گریندل والد به نظرم میتونن به عنوان نمونههایی از معرفی و پرورش شخصیت به تازه واردین داده بشن و در چنین آموزشهایی ازشون کمک گرفته بشه. در نهایت که میخواستم یک نفر رو انتخاب کنم، دیدم که گویا به چند نفر رای دادن مجاز هست و حتی خود مدیران چنین عملی انجام دادن. با این وجود من هم خیال خود را راحت کرده و به جای کلی تفکر و بررسی پستها برای بار هزارم، به هر دو نفر رای میدم.
به صورت خلاصه برای کسانی که رایها رو شمارش میکنن: مروپ گانت و گلرت گریندل والد.