جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 23:18
نمایش جزئیات
آفلاین

من کلاً همیشه با این ترین‌های سالانه مشکل داشتم آقا جان. اگه قرار باشه من شخصاً کل سال فعالیت ملتو رصد کرده باشم، خو یکی باس بیاد بم بگه بوق نخور باو! و من در کل سال نبودم و فرمایش عزیزان صحیحه. ترین‌ها "سالانه" هستند و به نظرم پر بیراه نیست اگر بخوایم جدا از ترین‌های سالانه، ترین‌های این سه ماه هم برگزار بشه به هر جهت. بگذریم البت.

با توجه به مقدمه‌ای که گفتم، باید بگم من با لرد موافقم. البت نه اون قسمتش که کاملاً خودستایی حساب می‌شه اگه باش موافق باشم، با قسمت مربوط به هکتورش موافقم. چنانچه بحث "بهترین ایده‌پرداز ِ سال" رو در نظر بگیریم (با تأکید بر روی دو کلمه‌ی بعدی، جداگانه ) ، باس حداقل به عنوان همکار کفتر توی ویزن بگم که شارژ گهگاه ِ ایده‌هاش توی ویزن نظیر چالش‌های ایفای نقش یا لیست کردن سوژه‌هامون و غیره، گرچه ریز به نظر میان، ولی نشون می‌ده ذهن بازی داره برای ایده دادن.

به دنبال سخنرانی طولانیم ( :نفس عمیق: ) من رأیم رو به کفتر می‌دم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
به والله ما اومدیم رای بدیم تا نظام جادوگران پا برپا بمونه و به خودکفایی برسیم.ایده هارو تا جایی که در جریان می باشم،همشون خوب بودن.البته وی حضور نداشتم اما به گوش های کم شنوایمان می رسد.فرار از زندان ایده ی نوینی بود و بسی لذت بردیم.تاپیک مورد نظر تا چند روز برای عوام در دسترس نبود اصلا! به ویولت بودلر رای می دهیم چون بسیار ایده ش چون وار بود.البته تا همین چند لحظه قبل نمی دانستم این ایده ازآن ویولت است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
با درود فراوان.

بنده نیز رای خودم رو به ویولت بودلر به خاطر مسابقه فرار از آزکابان میدم.

با تشکرات.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
من الان بعد از این همه مدت شک کردم که رنک بهترین ایده اس یا بهترین ایده دهنده. چون اینا با هم فرق می کنن.

بهترین ایده دهنده کسیه که طی سال ایده های خوبی داده باشه. ایده های مفید. بهترین ایده دهنده به نظر من هکتوره. چه در مورد تاپیک ها و چه اجرای برنامه ها و فعالیت های جدید، هکتور امسال ایده های خوبی داد. چه ایده های موقتی هیجان انگیز(ایده های مناسبتی) و چه ایده های موندگاری مثل تاپیک دوئل انفرادی.

ولی بهترین ایده فقط یکی می تونه باشه. ایده ای که سرو صدا کنه. تو ذهن بمونه. امسالم به نظر من بهترین ایده، مسابقه فرار از زندان بود.

قبلا هم پیش اومده که یکی چند ایده کوچیک داده و یکی یه ایده بزرگ تر. به نظر من بهتره تعیین بشه که هدف شخصه یا ایده؟
مدیرا احتمالا بهتر می تونن تصمیم بگیرن که رنک بهترین ایده دهنده اس یا بهترین ایده. رای رو برای همون حساب کنن لطفا.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 17:15
نمایش جزئیات
آفلاین
من ابراز ناامیدی میکنم که ایده ویولت برای زمانی بود که نتونست ترین‌های مخصوص زمان خودش رو داشته باشه و بتونم رای بدم.

الانم چون بحث سال وسطه، نمی‌تونم به هکتور دگورث گرنجری رای ندم که نه فقط یک‌بار، بلکه چندین‌بار در طول سال سایتو با ایده‌های خوبش مزین کرد و هنوزه که هنوزه ملت دارن از ایده های خوبش مثل زدن تاپیک دوئل انفرادی بهره می‌برن.
ایده‌ای که مشکل کسایی رو که سوژه هارو دوست داشتن ولی نمی‌تونستن بنویسن رو برای همیشه حل کرد!

حتی ایده هالووین هکتور که چقدر تونست همه رو تحت تاثیر قرار بده و اون تغییر شخصیتای جالب رو به همراه داشته باشه هم نباید فراموش کرد.
ضمن اینکه یه چیزی ته ذهنم سو سو میکنه که ایده تاپیک چالش‌های ایفای‌نقش هم از هکتور بوده!

سه تا ایده تو یک سال و تو دوره های مختلف به نظرم ملاک خوبیه تا ثابت کنه هکتور کاملا حق گرفتن این رنک رو داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 14:00
نمایش جزئیات
آفلاین
با همه‌ی خوب و بدیاش، با همه‌ی اتفاقاتش، با همه‌ی تلخ و شیرینی‌هاش، با اون‌همه تیزر و تریلر خفن و شروعِ خوشایند که البته اعتراف کنم، پایانش منو شدیداً پوکرفیس کرد..
فرار از ویولت.. چیزه.. فرار از آزکابان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 13:39
نمایش جزئیات
آفلاین
گفتنیا رو گفتن، ویولت بودلر.

ویرایش:

خب بنده پست لینی رو که خوندم و کمی بیشتر فکر کردم دیدم که با وجود ایده ی بسیار جالب ویولت، رایم رو باید بدم به هکتور. دلایلشم همون دلایلیه که لینی گفت.

پ.ن: خیلی کار سختیه رای دادن :|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تراورز در 1394/12/21 17:20:58
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 12:00
نمایش جزئیات
آفلاین
عادلانه نیس عاقا باس یه ترین های بهترین ریگولوس سالم برگزار میکردین، بهرحال فک نکنین یادم نیس. نامردای لامروت

ویولتمون چون فرار از آزکابانش چشاش قشنگه منم که مث یه گله کله اژدری یورتمه برو فقط ریختم تو سایت هی ویولتمون ویولتمون میکنم دوستان ببخشید جدا اوضاع قرار نیس اینطوری بمونه



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 13:15:37
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 13:17:50
ویرایش شده توسط ریگولوس بلک در 1394/12/21 23:06:13
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: بهترین ایده سال
ارسال شده در: جمعه 21 اسفند 1394 00:34
نمایش جزئیات
آفلاین
ویولت بودلر
به خاطر ایده مسابقه فرار از زندان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بهترین ایده سال
ارسال شده در: پنجشنبه 20 اسفند 1394 23:53
نمایش جزئیات
آفلاین
پنجاه و دومین دوره ترین های سایت جادوگران، برای انتخاب ترین های سال 94 آغاز می شود.
برای انتخاب بهترین ایده سال از جمعه 21 اسفند ماه تا جمعه 28 اسفند ماه فرصت دارید تا رای های خود را در این تاپیک ارسال کنید.

به منظور دسترسی به تمامی آرای سال جاری می توانید به این پست مراجعه کنید. لازم به ذکر است که این دوره ترین های سالانه می باشد و باید فعالیت کل سال برای ارسال رای در نظر گرفته شود.

با تشکر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب یه دونه باشن... واسه ی نمونه باشن!