جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
22
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  20 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  298 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  285 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: *نقد پست های انجمن شهر لندن*
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 12:32
نمایش جزئیات
آفلاین
نقد شماره 3 :
مکان : شرکت خدمات جادوئی بارون و شرکا
شماره پست : 55
زننده پست : ویولت بودلر
نقد : بی مقدمه میریم سر مشکلات و نکات مثبت پست...

اشکالات پست شما : یکی از مشکلات اساسی ای که در پست شما به چشم میخورد این بود که متاسفانه خیلی از قوانین نگارشی و گرامری رو زیر پا گذاشتید که از زیبایی پستتون کم کرد...
به عنوان مثال اصلاً از ویرگول در جاهایی که حتماً باید به کار میرفت استفاده نشد و بعضی جاها که میخواست یک حادثه اتفاق بیفته سرخط نرفتی...
همچنین با این که پست طنز بود از شکلک ها به موقع استفاده نکرده بودی که اون طراوت خاص پست های طنز رو پستت نگرفت.

نکات مثبت پست : داستان رو خوب جلو برده بودی و اتفاقاتی رو که برای اعضا افتاده بود و وضعیت روحیشون رو به خوبی نشون داده بودی ...
آخرش هیجان انگیز بود و دست نفر بعدی رو که میخواست بده رو خیلی بازگذاشت.
در کل پست متعادل رو به ضعیفی بود ولی فکر کنم پستت رو با عجله نوشته بودی که بسیاری از مشکلاتش با یکی دوبار خوندن برطرف میشد.

امتیاز: 40 از 100

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: *نقد پست های انجمن شهر لندن*
ارسال شده در: چهارشنبه 30 خرداد 1386 09:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقد شماره 2 :
مکان : محله پریوت دریو
شماره پست : 4
زننده پست : دکتر فیلی باستر
نقد : خب این دکتر فیلی باستر عزیز خیلی خوشحال شدم که اولین پست رولیتون رو که نسبتاً موفق هم بود ، افتخار دادید و در انجمن شهر لندن زدید.
اگر اجاز بدهید پستتون رو نقد کوچکی بکنم...
اشکالات پست شما : از دیالوگ ها بیشتر از حد استانداری استفاده کردید که باید در پست رول زده بشه ... سعی کنید توصیفات حالت و چهره رو برای زیبا تر کردن پستتون در جای جای پست به کار ببرید.
متاسفانه عده ای فکر می کنند توصیفات صحنه فقط مربوط به پست های جدی است ولی اصل قضیه اینجوری می باشد که کلاً توصیفات و چهره سازی و شرح چهره و اشیا ، برای زیبا تر کردن و دادن جو به خواننده است.
در کل با اینکه یک عضو تازه کار در رول زدن بودید ولی پستتون دارای نواقص خیلی کمی بود.

نکات مثبت پست : با اینکه از دیالوگ ها زیاد استفاده کرده بودید ولی باز هم بعضی از دیالوگ ها واقعاً به جا و زیبا بود.
از شکلک ها هم کم و ماسب استفاده کرده بودی.
در کل پستتون نه نواقص زیاد و نه نکات مثبت زیادی داشت و یک پست متعادل بود که خب برای یک عضو تازه وارد خیلی هم خوبه

امتیاز : 50 از 100

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: *نقد پست های انجمن شهر لندن*
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 خرداد 1386 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
نقد شماره 1 :
مکان : محله پریوت دریو
شماره پست : 2
زننده پست : کالین کریوی
نقد : خب ، کالین عزیز ، پستی که زدید دارای نواقصی بود ولی نقاط بسیار جالبی بود که به همه ی آن ها می پردازیم.
اشکالات پست شما :
یکی این بود که پست تماماً دارای دیالوگ بود که خب مانع از صحنه سازی خوب شده بود هر چند در بین دیالوگ ها چند صحنه سازی بود ولی باز هم بهتر بود در میان پستت یکم به صحنه سازی میپرداختی
همچنین میشه به توصیف نکردن حالات صورت و چهره اشخاص هست.
به عنوان مثال در خانه دورسلی ها آب کثیف بر روی زمین و فرش ریخت و پتونیا عصبانی شد میشد اینگونه حالت چهره اش را توصیف کرد :
نقل قول:
صورت خاله پتونیا از فرط عصبانیت قرمز شده بود : ورنون ...
از صدایش می شد عصبانیت را به وضوح تشخیص داد.


نکات مثبت پست :
از نکات طنز بسیار خوب و جالبی استفاده کرده بودین :
نقل قول:
پتونيا:در حالي که داشت رو زمين رو لته مي کشيد مي خوند:هر چي مي خواي با خود ببر دستمالو با خودت نبر...بزار که پتو(مخفف پتونيا) در به در بسابه خونه رو تا به سحر دستمالو با خودت نبر!دستمالو با خوت نبر!کثيف مي شه خونه من!

و قسمت های دیگری که باعث شد من از ته دل بخندم
همچنین داستان رو با ظرافت تغییر داده بودی و تقریباً هیچ لطمه ای به روند داستان نخورد که همین نکته باعث تشویق دیگر اعضا برای پست زدن در این تاپیک شد.

البته من در حدی نیستم که بخوام پست شما رو نقد کنم ولی گفتم تا اون جایی که از من بر بیاد برای بهبود رول پلینگ تلاش میکنم.

امتیاز : در کل 70 از 100
به زودی پست های دیگر نیز توسط من و ناظران دیگر انجمن نقد خواهد شد.
با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بورگین در 1386/3/29 15:10:37
*نقد پست های انجمن شهر لندن*
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 خرداد 1386 12:35
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
با توجه به هماهنگی ای که من با دیگر ناظران این انجمن کردم قرار شد این تاپیک زده بشه و توش بیشتر پست هایی رولی که در این انجمن زده میشه نقد بشه ( البته بیشتر سعی میکنیم پست های اعضای تازه وارد رو نقد کنیم ).

امید می رود با این نقد ها کمکی نه چندان بزرگ ولی کارآمد به تمامی اعضایی که می خواهند در رول نویسی موفق باشند شده باشد.

با تشکر / ناظرین انجمن شهر لندن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلرت گریندلوالد در 1405/2/20 18:01:58