سلام سلام سلام من هم مستونم شرکت کنم فقط شرایطو نفهمیدم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام شيلاى عزيز خوشحالم كه اينجا اومدي! يكي از شرايط عضويت در محفل ققنوس داشتن فعاليته... تو فعاليتي در تالار هاي عمومي ايفاي نقش و يا حتي چت باكس نداشتي. همين باعث ميشه كه نتونم درخواستت رو براي عضويت در محفل قبول كنم. برو، شيلا رو به همه بشناسون، همه رو بشناس و برگرد. من منتظرتم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 16:22:48
اگر واقعا میخواهی کسی را بشناسی، ببین با زیردستانش چطور رفتار میکند، نه با آدمهای همسطح خود. (سیریوس بلک )
حالا ميشه منم بيام؟ جيني! ممنون بخاطر رولت. به محض اينكه هم تيميت ماموريت رو تكميل كنه ، در هاي محفل رو براتون باز مي كنم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 16:29:49
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور. هیچ وخ یه ویزلی رو دست کم نگیر. مخصوصا اگه از نوع تک دختر خاندان باشه
من كسي ام كه اونجا نوشتم، شخصيت واقعي گريوز و افكار و رفتارش همونه. اگر قبول داريد، خالصانه توانايى هام رو به عنوان يك محفلى در راستاى اهداف محفل ققنوس به كار مى گيرم. اما اگر نه، هرچند باز هم خالصانه توانايى هام رو به عنوان يك «غير محفلى» در راستاى اهداف محفل به كار مى گيرم، اما از تغيير دادن شخصيتم به چيزى غير اون معذورم. (اميدوارم حمل بر گستاخي نشه.)
باشد كه قابل قبول باشه.
پرسیوال... هیچکس از تو انتظار نداره که شخصیتت رو تغییر بدی که بخوای بابت عدم تغییرت معذور باشی! اما... من پرسیوالی رو دیده بودم که عاری از طنز و کاملا جدی، روی روانپزشک،نابخشودنی ترین طلسم نابخشودنی رو اجرا کرد. اما توی این رولت پرسیوال به دشمنانش طلسم های غیر مرگبار فرستاد... لازم بود که به این ماموریت بری. این ماموریت برای اثبات فعالیت یا اثبات توانایی های رول نوسیست نبود. برای رخ دادن اتفاقی بود که شاهدشیم... ورودت رو به محفل تبریک می گم پرسیوال عزیز.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال گریوز در 1396/4/4 13:45:55 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 13:48:01
پروف همه رو راه دادین به جز من؟ دیدم به همه ماموریت دادین ولی به من ندادین منم خودم رفتم ماموریت انجام دادم بلکه یکم دلتون رو بدست بیارم
رونالد! خوش اومدی... دوستات رفتن ماموریت و در صورت موفقیت وارد محفل می شن. ممنونم از پست زیبات... به زودی از طریق جغد با هم هماهنگیای لازم رو انجام می دیم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 13:43:22
اين محفل كه ميگن يه نوع سازمان جاسوسيه؟! نيست؟ توانايي هاي خفني در اين زمينه دارما.
به دردتون نمي خوره؟ :|
نمي دونم، به هر حال اگر پايگاهتون براي نيروهاي ويژه و متخصصش امكانات ويژه مثل جاروي آذرخش اختصاصي، سوئيت اختصاصي با صبحانه و ناهار و شام، استخر به همراه سونا و جكوزي و اتاق ماساژ آسيايي، و البته حقوق و مزاياي مناسب داره اسم من رو هم بنويسيد تو ليست! مرسى، اه!
پي نوشت: تا كي رنج ببرم؟
پرسيوال! انتظار نداشتم اينجا ببينمت... و اين خيلي بده! قبول داري كه سفيد ظاهر نشدي؟ يه رول تكى بزن. توي هرجا كه دوست داري! بهمون ثابت كن كه چيزي كه از پرسيوال ، اينجا توي ذهن هامون داريم، صرفا گلرت گريندل والدي بوده كه لباس گريوز رو پوشيده بوده! دوباره مي بينمت اينجا؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرسیوال گریوز در 1396/4/3 23:17:58 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 0:32:47 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 0:33:34