منم بيام پروفسور؟ اصلا مگه محفل بدون جيني ويزلي هم ميشه؟
حتماً بيا جيني! چون محفل بدون جيني ويزلي نميشه. به همراه اورلا يه تيم قوي تشكيل بدين و برين به قلب تپنده ي انجمن محفل، يعنى خانه ى شماره ١٢ گريمولد! هرچند دوتايي ميتونيد با دوتا رول قشنگ سوژه رو ادامه بديد ولي اگه كمكي نياز داشتيد منو در جريان بذاريد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 0:42:08 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 1:30:54
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور. هیچ وخ یه ویزلی رو دست کم نگیر. مخصوصا اگه از نوع تک دختر خاندان باشه
منو اخراج نکردین مرخصی هم نفرستادین ولی از اونجایی که به پیشنهاد دوستی تصمیم به بازگشت فاتحانه گرفتم و قراره که با رز قدیم رو به رو بشم و یه سری تغییراتی هم درش بدم، و بیشتر از اون چون دلم می خواست پست بزنم تو این تاپیک :شاخ بازی: این سه خط رو می فرستم باشد که پذیرفته شوم! رز! تورو اخراج نكرديم... البته در اصل هيچ كسي رو اخراج نكرديم. ميدونم كه بعد از يه مدت طولاني برگشتي و ميخواي رول بزني! من خاطرات ياران ققنوس رو پيشنهاد مي كنم. بنويس و اگه نياز به كمك داشتى، ميدوني كه من رو كجا پيدا كني!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/4 0:22:28
بدین وسیله با جیب های پر بلیت و زیگ زایری پر از گلوله، شما را زن و شوهر اعلام میکنم درخواست عضویت میکنم.
هروقت صحبتی از کمک به جبهه ی سفید پیش میاد، جیسون سر و کله ش پیدا میشه! سلام جیسون خوش برگشتی! به کمک پروتی و با مشورت هم، قلعه ی روشنایی رو پیش ببرید. سوژه ش توسط لوییس ویزلی ارسال شده و هیچکس بهتر از تو نمی دونه توی ذهن لوییس چی بوده... درست می گم؟ فراموش نکنید که بعد از انجام ماموریت برگردید اینجا تا دسترسیتونو بگیرید!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/3 23:23:14 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/3 23:23:42
= = = = = = = = - تو فيلما وقتي يکي از کما خارج ميشه، بازيگر زن مياد و بهش گل تقديم ميکنه. اما من...از يه خواب کوتاه بيدار شدم...ديدم دنيا به فنا رفته...و به جای گل يه دسته مرده ی مغز خوار بهم تقديم کردن.
سلام. پروفسور خوش اومدین هرچند با توجه به اینکه قدیمی بودید باید گفت خوش برگشتید ولی شما کی بودید؟ در هر صورت از دیدنتون خوشحالم.... معلومه که میخوام عضو محفل باشم.محفل ققنوس خونه ی منه و آرمان هاش آرزوهای قلبیه من،چطور میتونم به رویاهام پشت پا بزنم؟
سلام پروتی عزیز! تو هم خوش اومدی...بهتره بگم خوش برگشتی. تو و جیسون رو توی یه تیم میندازم و کلید ورود به محفل رو میتونین توی قلعه ی روشنایی پیدا کنین. پست آخرش رو خودت زدی پس در جریانی که داستان از چه قراره! با جیسون مشورت کنید و یه راهی برای ادامه دادنش پیدا کنید... ابتدا جیسون یه رول میزنه و تو بعد از اون یه رول دیگه ارسال میکنی. خیلی قشنگ میشه اگه توی رولت یه خلاصه هم بنویسی... ممنون که برگشتی!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/3 23:20:10 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/4/3 23:20:45
قدم قدم تا روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر! می جنگیم تا آخرین نفس!! می جنگیم برای پیروزی!!! برای عشق!!!! برای گریفیندور.
سلام بر پيرمرد پروفسور عزيز: تا مدتي قبل در محفل به سر ميبردم اما به علت فعاليت كم اخراج كه نه، رفتم مرخصي. حالا دوباره اومدم و فعاليتم رو شروع كردم. باز هم ميتونم در محفل حضور داشته باشم؟؟
پ.ن:پروفسور جون من يه پارتي بازي براي اعضاي قبلي محفل بكن. اصلا يكي از احاديث ارزشمندتون به اين موضوع اشاره ميكنه: نقل قول:
در محفل همیشه به روی اعضای قدیمی بازه.
دخترم!
اخیرا شما کمی فعال بودین...این میزان فعالیت برای ورورد به محفل ققنوس کافی نیست. اما چون شما قبلا هم محفلی بودین و مشخصه برای محفل ارزش قائل هستین اشکالی نداره. اما اگه بعد از ورودتون به محفل فعالیتی نداشته باشین ناچاریم دوباره شما رو به یک مرخصی دیگه بفرستیم!
تایید شد. خوش برگشتین.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/3/10 12:18:22
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور. هیچ وخ یه ویزلی رو دست کم نگیر. مخصوصا اگه از نوع تک دختر خاندان باشه
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! محفل بدون آرتور بدون ویزلی اصا مگه میشه مگه داریم؟
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ صابون گلنار
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1-پشمک حاج عبدالله 2-حوله 3-پتو مسافرتی
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! 1-دماغ عملی 2-کچل کچل کلاچه 3-مغز گندمی
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ چراغا رو روشن کن!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ فیلم گلهای داوودی رو براش بزارید.
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ شربت لیمو.
منم محفل
فرزندم!
میزان فعالیت شما عالیه. اما سطح شما...هنوز به کمی تمرین احتیاج دارین. باید بیشتر تو ایفای نقش فعالیت کنید و سعی کنید بیشتر با شخصیت های سایت آشنا بشین. شخصیت های سایت خیلی مهم تر از کتابن. سری هم به چت باکس بزنید تا بیشتر با شخصیت های سایت آشنا بشین.
اصلا عجله نکنین! برای عضویت در محفل هیچ وقت دیر نیست.
موفق باشین.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/3/10 0:09:58
سلام خسته نباشید من قبلا عضو محفل بودم ولی خب چون تو سایت فعال نبودم دسترسی هامو از دست دادم.
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! به نظر من دنیای رنگی خیلی قشنگ تر از سیاهیه و تاریکی و نا امیدی تنها هدف ولدمورته چون از تاریکی قدرت میگیره من میخوام تمام تلاشم رو بکنم تا نذارم به هدفش برسه تا دنیا همچنان رنگی و زیبا باقی بمونه....
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ به نظرتون میشه آدمی رو که خودشو تسلیم تاریکی کرده به راحتی متقاعد کرد که راهش اشتباهه؟نمی دونم ولی شاید عشق تنها راه باشه همونطور که سوروس اسنیپ به خاطر عشقش به لرد پشت کرد.
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید. باعث ابهت میشه اصلا دامبلدوره و ریشش اگر مثل من باشه و مدام اشیا پیرامون رو چپه کنه میتونه اگر لیوان آبی یا چیزی مشابه اونو چپه کرد سریع از ریشش به عنوان دستمال استفاده کنه و محل رو تمیز کنه میتونه باهاش مدل های مختلف بافت رو یاد بگیره و هنرش افزایش پیدا کنه دیگه ایده ای ندارم
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! متوهم خود ترسناک پندار ٬ کله قحطی زده(به معنی کچل) 5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ اتحاد و از دست ندادن امید٬ ایمان و عشقمون به هدف ارزشمندی که داریم.
۶- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ کار سختیه می خواهید آخه ولدمورت رو چه به عشق؟!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ جوراب های ریش بافته (جوراب دوست داره ریش هم زیاد داره ترکیب خوبیه خب!!!!)
دخترم!
از جواب هاتون مشخص که سپید اصیل هستین. در محفل همیشه به روی اعضای قدیمی بازه. شما هم فعالیت کافی دارین و هم سطح مطلوب برای ورود به محفل. خوش اومدین!
تایید شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروتی پاتیل در 1396/3/6 21:55:52 ویرایش شده توسط پروتی پاتیل در 1396/3/6 21:56:53 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/3/7 11:03:22 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/3/7 11:04:07
قدم قدم تا روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر! می جنگیم تا آخرین نفس!! می جنگیم برای پیروزی!!! برای عشق!!!! برای گریفیندور.
حاجی بنده کلا حرف زیاد میزنم شما جدی نگیر! در ضمن یه شوخی بود نه معرف انگیزه من واسه شروع کار تو محفل ! محفلی،بودم،هستم خواهم ماند.
اگه واقعا شوخی بوده، پس مشکلی برای ورود شما به محفل نمی بینم. همین که اینجا اعلام کردین شوخی بوده نشون میده واقعا قصد ورود به محفل رو دارین. خوش اومدین!
تایید شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1396/3/7 10:59:51