با سلام مجدد، لطفا یک دکمه لایک هم اون زیر قرار بدید ما پا نشیم بیایم اینجا تشکر کنیم از پاسخگویی تون. اینجوری که حضورا تشریف فرما میشیم، بعد تهشم مجبوریم بگیم خائن خودتی فوش نده، اصلا شما؟
---------- پاسخ:
لایک نمیشه گذاشت. حداقل فعلا (همچنان مثل چهار پنج سال گذشته، حداقل فعلا! )
وندلین شگفت انگیز نوشته: با سلام و خسته نباشید:) دوستان من پس از پاسخ دادن پیام شخصیهام با همچه تصویری مواجه میشم که در پیوست مشاهده میفرمایید. میشه لطفا اون سایه آبی پست نوشته ها رو بردارید؟ به جان خودم اگه از قبل نمیدونستم محتوای اون صفحه قراره چی باشه، فکر می کردم پیکسلای مانیتور سوختهن یا نورشون پخش شده:))
ممنون:)
ویرایش: ای بابا در پیوست مشاهده نمیفرمایید که :| دوباره پیوست نمودم:دی
سلام خائن. میدونم. تمپلیت های سه چهار ماژول هستن که قراره آپدیت کنم در این تابستون و از قبل برنامه ریزی کردم براشون. یکی از اونها همین پیام شخصی هست. لازمه جاهایی استایل های اختصاصی اضافه بشن. ولی برای این که برنامه تفریحی و نوستالژیک ملت بهم نخوره، روی لوکال خودم دارم کار میکنم و یه دفعه همه رو با هم بعد از انجام تست ها اینجا پیاده میکنم. بعد از این فاز هم دیگه میتونم با خیال راحت بمیرم
با سلام و خسته نباشید:) دوستان من پس از پاسخ دادن پیام شخصیهام با همچه تصویری مواجه میشم که در پیوست مشاهده میفرمایید. میشه لطفا اون سایه آبی پست نوشته ها رو بردارید؟ به جان خودم اگه از قبل نمیدونستم محتوای اون صفحه قراره چی باشه، فکر می کردم پیکسلای مانیتور سوختهن یا نورشون پخش شده:))
ممنون:)
ویرایش: ای بابا در پیوست مشاهده نمیفرمایید که :| دوباره پیوست نمودم:دی
مک (بلای جدید) هم قبلا این مشکل رو با فیلد محل زندگی بهم اعلام کرد و چند بار خودم تست کردم و مشکلی ندیدم اما خودش بعدا بهم گفت بعد از چند بار تست تونست تغییر بده گرچه نه کاملا مطابق نظرش. نمیتونم حدس بزنم چیه دردش. اگه خواستی به یکی از مدیران پیام خصوصی کن برات تغییر بدن. همون راه های معمول پاک کردن caches و cookies معمولا حل میکنه این چنین مشکلاتو.
هیچ راه حلی نمیشناسم چون که واقعاً مشکلی نیست که همه هم باهاش مواجه بشن و به صورت گروهی هم تستش کردیم این مورد رو با استفاده از چندین و چند سیستم مختلف با شرکت های مختلف ارائه دهنده سرویس نت چه داخل ایران و چه خارج از ایران. در نتیجه هیچ حدسی ندارم مگر گاهی بخاطر مشکلات سرور یا اینکه مشکلات مرورگر/نت خود کاربر. ببخشید بازم. شاید بقیه دوستان بتونن راهنمایی دیگه کنن باز. من در همین حد میدونستم.
وسط اعتراض ها چند نفر گفتن که مشکل اتمام وقت ارسال حل شده. ولی من همچنان این مشکلو دارم. بدتر از قبل دیگه هرپستی میزنم این مشکل وجود و داره باید متنو کپی کنم و لاگ اوت و لاگ این کنم بعد بزنم پستو. آیا راه حلی هست؟
منم منظورم قبلش بود. حالا مجددا همون پستو با دید جدید بخون.
الاف:
1. تنظیمات چتباکس طوریه که اینتر به جای رفتن به خط بعد، عمل ارسالو انجام میده. برای اینکه بتونی از قابلیت اینتر استفاده کنی و خط بعد بری، کافیه بلافاصله بعد از ارسال پیام از گزینه ویرایش که سمت چپ پیام ارسالی قرار داره استفاده کنی. توی باکسی که برای ویرایش باز میشه، فلسفه اینتر تغییر میکنه و وظیفه اصلیش یعنی رفتن به خط بعدو انجام میده!
2. قسمتی که گفتی، مربوط به شخصیت هری پاتریای هست که یه عضو ایفاینقش گرفته. ازونجایی که شخصیتی خارج از دنیای هری پاتر برداشتی، جزء لیست شخصیتای کتاب حضور نداری و در نتیجه عنوان "بدون نقش است" رو میبینی.
با سلام خدمت مدیران که حقیقتا جز لینی وارنر و هکتور کسی دیگه رو نمیدونم! دومسئله: 1- توی چت باکس وقتی یه پیامی میخوام بنویسم و بعد بیام سطر پایینیش دکمه ی اینتر رو میزنم دریغ از این که پیام ارسال میشه. چه باید کرد؟ 2- توی پروفایل من نوشته "بدون نقش است" منظورش چیه دقیقا؟ تشکرات
بعد از انتخاب نباید گفته بشه، قبلش باید گفته بشه. و اینکه یادمه بهمون گفتن یه نفر رو انتخاب کن از بین گروهت نگفتن چرا و قراره برای چی انتخاب بشه. البته من از انتخابم راضیم اما بعضیا انتخاب یک گروه بودن نه کل اعضا.
همین دیگه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain