جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

75 کاربر(ها) آنلاین هستند (66 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
72
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 تیر 1395 01:01
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام مجدد،
لطفا یک دکمه لایک هم اون زیر قرار بدید ما پا نشیم بیایم اینجا تشکر کنیم از پاسخگویی تون. اینجوری که حضورا تشریف فرما میشیم، بعد تهشم مجبوریم بگیم خائن خودتی فوش نده، اصلا شما؟



----------
پاسخ:

لایک نمیشه گذاشت. حداقل فعلا (همچنان مثل چهار پنج سال گذشته، حداقل فعلا! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلفی در 1395/4/10 1:13:26
تصویر تغییر اندازه داده شده


دیدمش از این جا رفت، اون بالا بالاها رفت!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 10 تیر 1395 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

وندلین شگفت انگیز نوشته:
با سلام و خسته نباشید:)
دوستان من پس از پاسخ دادن پیام شخصی‌هام با همچه تصویری مواجه میشم که در پیوست مشاهده می‌فرمایید. میشه لطفا اون سایه آبی پست نوشته ها رو بردارید؟
به جان خودم اگه از قبل نمی‌دونستم محتوای اون صفحه قراره چی باشه، فکر می کردم پیکسلای مانیتور سوخته‌ن یا نورشون پخش شده:))

ممنون:)

ویرایش:
ای بابا در پیوست مشاهده نمی‌فرمایید که :|
دوباره پیوست نمودم:دی


سلام خائن.
میدونم. تمپلیت های سه چهار ماژول هستن که قراره آپدیت کنم در این تابستون و از قبل برنامه ریزی کردم براشون. یکی از اونها همین پیام شخصی هست. لازمه جاهایی استایل های اختصاصی اضافه بشن. ولی برای این که برنامه تفریحی و نوستالژیک ملت بهم نخوره، روی لوکال خودم دارم کار میکنم و یه دفعه همه رو با هم بعد از انجام تست ها اینجا پیاده میکنم. بعد از این فاز هم دیگه میتونم با خیال راحت بمیرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با من مپیچ که تلخم...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1395 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام و خسته نباشید:)
دوستان من پس از پاسخ دادن پیام شخصی‌هام با همچه تصویری مواجه میشم که در پیوست مشاهده می‌فرمایید. میشه لطفا اون سایه آبی پست نوشته ها رو بردارید؟
به جان خودم اگه از قبل نمی‌دونستم محتوای اون صفحه قراره چی باشه، فکر می کردم پیکسلای مانیتور سوخته‌ن یا نورشون پخش شده:))

ممنون:)

ویرایش:
ای بابا در پیوست مشاهده نمی‌فرمایید که :|
دوباره پیوست نمودم:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpg  (12.21 KB)
36078_57741e6d22e75.jpg 300X288 px
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 تیر 1395 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
مک (بلای جدید) هم قبلا این مشکل رو با فیلد محل زندگی بهم اعلام کرد و چند بار خودم تست کردم و‌ مشکلی ندیدم اما خودش بعدا بهم گفت بعد از چند بار تست تونست تغییر بده گرچه نه کاملا مطابق نظرش. نمیتونم حدس بزنم چیه دردش. اگه خواستی به یکی از مدیران پیام خصوصی کن برات تغییر بدن. همون راه های معمول پاک کردن caches و cookies معمولا حل میکنه این چنین مشکلاتو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با من مپیچ که تلخم...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 1 تیر 1395 16:55
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و درود. یه مشکلی که دارم این هست که محل زندگی رو نمی‌شه تغییر داد. آخه محل زندگیم عوض شده می‌خوام نقل مکان کنم به یه جمله ی دیگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 31 خرداد 1395 01:05
نمایش جزئیات
آفلاین
هیچ راه حلی نمیشناسم چون که واقعاً مشکلی نیست که همه هم باهاش مواجه بشن و به صورت گروهی هم تستش کردیم این مورد رو با استفاده از چندین و چند سیستم مختلف با شرکت های مختلف ارائه دهنده سرویس نت چه داخل ایران و چه خارج از ایران. در نتیجه هیچ حدسی ندارم مگر گاهی بخاطر مشکلات سرور یا اینکه مشکلات مرورگر/نت خود کاربر. ببخشید بازم. شاید بقیه دوستان بتونن راهنمایی دیگه کنن باز. من در همین حد میدونستم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
با من مپیچ که تلخم...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 31 خرداد 1395 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید یه چیزی...

وسط اعتراض ها چند نفر گفتن که مشکل اتمام وقت ارسال حل شده. ولی من همچنان این مشکلو دارم. بدتر از قبل دیگه هرپستی میزنم این مشکل وجود و داره باید متنو کپی کنم و لاگ اوت و لاگ این کنم بعد بزنم پستو.
آیا راه حلی هست؟

پ.ن: مرسی که ورود خودکارو فعال کردید :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خودم، آخرین چیزی بودم که برایم باقی می‌ماند تصویر تغییر اندازه داده شده

Onlyتصویر تغییر اندازه داده شدهaven
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 31 خرداد 1395 00:02
نمایش جزئیات
آفلاین
تراورز:

منم منظورم قبلش بود. حالا مجددا همون پستو با دید جدید بخون.


الاف:

1. تنظیمات چت‌باکس طوریه که اینتر به جای رفتن به خط بعد، عمل ارسالو انجام می‌ده.
برای اینکه بتونی از قابلیت اینتر استفاده کنی و خط بعد بری، کافیه بلافاصله بعد از ارسال پیام از گزینه ویرایش که سمت چپ پیام ارسالی قرار داره استفاده کنی. توی باکسی که برای ویرایش باز می‌‌شه، فلسفه اینتر تغییر می‌کنه و وظیفه اصلیش یعنی رفتن به خط بعدو انجام می‌ده!

2. قسمتی که گفتی، مربوط به شخصیت هری پاتری‌ای هست که یه عضو ایفای‌نقش گرفته. ازونجایی که شخصیتی خارج از دنیای هری پاتر برداشتی، جزء لیست شخصیتای کتاب حضور نداری و در نتیجه عنوان "بدون نقش است" رو می‌بینی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 30 خرداد 1395 21:50
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت مدیران که حقیقتا جز لینی وارنر و هکتور کسی دیگه رو نمیدونم!
دومسئله:
1- توی چت باکس وقتی یه پیامی میخوام بنویسم و بعد بیام سطر پایینیش دکمه ی اینتر رو میزنم دریغ از این که پیام ارسال میشه. چه باید کرد؟
2- توی پروفایل من نوشته "بدون نقش است" منظورش چیه دقیقا؟
تشکرات

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 30 خرداد 1395 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
بعد از انتخاب نباید گفته بشه، قبلش باید گفته بشه. و اینکه یادمه بهمون گفتن یه نفر رو انتخاب کن از بین گروهت نگفتن چرا و قراره برای چی انتخاب بشه. البته من از انتخابم راضیم اما بعضیا انتخاب یک گروه بودن نه کل اعضا.

همین دیگه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
every fairytale needs a good old-fashioned villain

حاجیت بازی رو بلده

حاجی بودیم وقتی حج مد نبود...


تصویر تغییر اندازه داده شده