جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

70 کاربر(ها) آنلاین هستند (53 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
70
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  98 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  177 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  282 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  354 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  256 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 10 شهریور 1384 11:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه ناظر محترم جناب ویکتور کرام اجازه بدن می خواهم تاپیک با عنوان اداره امنیت جادوگران لندن بزنم

با تشکر و احترام فراوان
ویلیام ادوارد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویلیام ادوارد
سرمایه گذار سایت
جادوگران

منصوب شده توسط:
مدیران و گردانندگان
سایت

عضو شورای تشخیص مصلحت سایت جادوگران
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 10 شهریور 1384 11:19
نمایش جزئیات
آفلاین
ای جادوگران و غیر جادوگر شما هر چه باشید الان تو اینترنت هستید و برای اینکه بشه بهتر به سایت دست رسی داشته باشد و سریع تر باید برنامه هایی داشته باشد من میخوام یک تاپیک بزنم و این برنامه ها را برایی دانلود بزارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جرج تریمبل در 1384/6/10 22:31:55
ویرایش شده توسط جرج تریمبل در 1384/6/10 22:34:00
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1384 10:37
نمایش جزئیات
آفلاین
من می خوام یه تاپیک بزنم به نام سینمای متروک برای بچه های فراری و بی خانه و ......!

اهداف این تاپیک فراهم کردن خانه ای برای بچه های بی خانه مان و فراری چه جادوگر چه ......!

این تاپیک یه چیزی تو مایه های کتاب شاه دزده البته اگه خونده باشینش!
ولی سرانجامش مثل اون نمی شه البته اگه سرانجامی داشته باشه!؟

اگه مجوزش رو بدید من کارم رو شروع کنم!


با تشکر گمنام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گمنام!(gray boy) در 1384/5/4 14:43:57
رخنه ای نیست در این تاریکی
در و دیوار به هم پیوسته
سایه ای لغزد اگر روی زمین
نقش وهمی ست ز بندی بسته.



1.618
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 24 تیر 1384 16:51
نمایش جزئیات
آفلاین
رسيدگي شد موفق باشيد!!
كرام گرام!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 24 تیر 1384 16:31
نمایش جزئیات
آفلاین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نظرای(ج ناظر ) گرام( کرام نه ها! گرامی) میخواستم بگم که اگه ممکنه یکی به داد خانه ی سالمندان بدبخت برسه! بیچاره سالمندانو فرستادین اون جا یه سر هم بهشون نمیزنین
با احترامات استار!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
انقدر از دست جمله های قشنگ خسته ام که نخوام توی امضام ازشون استفاده کنم!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 13:30
نمایش جزئیات
آفلاین
انجام شد
موفق باشيد
كرام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: دوشنبه 20 تیر 1384 13:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام...با عرض معذرت يه چيزي رو بايد تقاضا كنم از ناظر محترم


من يك پستي در هالي ويزارد زدم كه بعد از بررسي بروبچزمون ديديم كه زود زديم و هنوز كار داشت...اينم بگم كه اين مسئله براي تازه اردي من بود...چون زياد آشنا نبودم يه خورده شاتباه كردم

حالا نميتونم بگم چرا اشتباه كردم
ولي از ناظر محترم ميخوام كه اون فيلم به نام «سوسك» رو پاك كنن....بعد از اصلاحات دوباره ميزنم....چون الان دوروز گزشته نميتونم پاكش كنم...

قربونه شما ...سرژ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: جمعه 10 تیر 1384 06:11
نمایش جزئیات
آفلاین
کالین جان
خودت نوشتی و خودت مجوز دادی دیگه!!!

البته حرف من همینه ...ببینیم چجور تاپیکی میشه...گرچه شخصا امیدی به این تاپیک ندارم!!!!
به هر حال تا بیست سی پست فرصت داری..ببینیم چیکار میکنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
من میام تو:اهم اهم...
کرام:مگه توالته آفتابه به دست اومدی اهم اهم میکنی؟
من:نه مرلین میخواد این نمونه آفتابه رو از دستم بگیره آوردم که یه وقت آفتابه نمونه ای بی اس رو نبره
ریموس:حالا چیه مجوز حجره میخوای؟
من:هووم سلام پرفسور!!! هری خیلی ازتون تعریف میکنه
کرام و ریموس:نگفتی اینجا چی کار داری؟
من:هووم من اومدم اینجا یه کلوب برای طرفدارای هری باز کنم!!!میدونین که من طرفدار شماره 1 هری هستم
کرام:حال بزن ببینم چی میشه اگه ببینم بدرد نخوره میدونی که اسکرجیفایش میکنم!!!
من:اوکی با اجازه پروفسور
ریموس:اگه مجوز بهت دادیم میایم تو کلوبت پست مجوز رو میزنیم دیدی با بولدزر اومدیم خودت تخلیه کن!!!
من:چشم پروفسور...خداحافظ ویکتور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هوووم امضاي آفتابه اي بسته!
[b][color=996600]
بينز نامه
بيا يا هم به ريش هم بخنديم...در سايتو واسه خنده ببنديم
بيا تا ريش ها ب
Re: گفتگو با ناظر انجمن شهر لندن
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1384 13:52
نمایش جزئیات
آفلاین
ببینم کرام جان چندی پیش از جاروت نیفتادی؟؟ من گفتم که تا پایان انتخابات هست بعدش ببندش .هدفشم که تابلو هست تحریم انتخابات .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتي به دنيا مي آيم:سياهم
وقتي بزرگ مي شوم:سياهم
وقتي مريض مي شوم:سياهم
ولي تو
وقتي به دنيا مي آيي:صورتي هستي
وقتي بزرگ مي شوي:سفيد
وقتي مري