جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

106 کاربر(ها) آنلاین هستند (96 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
106
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 21 مرداد 1386 00:54
نمایش جزئیات
آفلاین
ها سلام!

آقا من تا دیدم سایت باز شد گفتم یه سر به اینجا بزنم چون دلبستگی شدیدی به اینجا پیدا کردم!


خب آقا من فکر میکنم الان یه کم برنامه ها به هم ریخته کلا تیم ما که آمادگیشو از دست داده الان در حال تمرینات بدنسازی هستیم.

ولی مسئله اصلا این نیست!


مسئله اینه که قرار بود نیم فصل الانا باشه که ما بتونیم بازیکن بخریم!...حالا من نمیدونم میخواین چی کار کنین!

میخوای بازی دوم تموم بشه بعد یه هفته برای خرید نیم فصل فرصت بدین؟

من که این شکلی خیلی موافقم که بازی دوم تموم بشه بعد بریم برای خرید نیم فصل!(ما تیممون ممکنه یکی از بازیکن هاشم ازش جدا بشه اصن!...مشکل پیدا کردیم با یکی از بازیکنا!...اوکی؟)



برای بازی دوم هم من فکر میکنم باید یه چند روزی فرصت بدین چون خیلی از بازیکنا هنوز نمیدونن که سایت باز شده!...من خودم همین الان متوجه شدم سریع پریدم اینجا اینارو بگم!


خب باشه دیگه!
فعلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
خب با تشکر از پی گیری ایگور و اسکاور عزیز و طبق گفته پرسوفسور بینز عزیز در پست شماره شصت و یک در تاپیک رسیدگی ه مشکلات بازیکنان و با توجه به موافقت ایشان (با توجه با این پست) جدول لیگ از میزان امتیاز ، به تعداد برد و باخت و مساوی هر تیم برای صعود از مرحله گروهی تغییر پیدا می کند. دو تیمی که دارای بیشترین تعداد برد باشند به ترتیب به مرحله بعدصعود خواهند کرد.ضمن اینکه در صورت اینکه تعداد برد ، باخت و مساوی دو تیم یکسان باشد در آن زمان با توجه به تفاضل امتیاز ، تیم صعود کننده تعیین خواهد شد.با احترام.
نقل قول:
پروفسو بینز نوشتن:
سیستم مثل سابق بر اساس برد و باخت در بازیهاست و امتیازها گالیون به همراه میاره ولی اصل بر برد و باخته


با تشکر.ناظران انجمن کوییدیچ

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 01:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من کاملا با رابستن مخالفم!

به نظر من در حال حاضر یک اتفاق خیلی خاص افتاده که تیم حذب منهدم شد. همیشه که یه چنین چیزی اتفاق نمیفته!...این قوانین برای همیشه باید در نظر گرفته بشه...یعنی قوانین خوبی که بشه برای همیشه باشه!


بعدشم!

پول رو برای چی گذاشتن پس!؟...برای همین گذاشتن که تیما حواسشون به پولشون باشه و بعضی مواقع هم به خاطر پول کمشون نتونن بازیکن بخرن!

در ضمن!...مگه بده بازیکن های خوب بیان تو لیگ بازی بکنن؟...حالا هر تیمی!...باید بازیکن هایی که استعداد دارن بیان بازی بکنن تا لیگ جذاب تر بشه!


در کل با رابستن مخالفم و هنوز سر حرفم هستم!
-----------------------------------------------------------------------------

برای پست قبلیم:

میدونم آلبوس جان که تویه قوانین یه چنین چیزی نیست!...راستشو بخوای کمکاری از ماها بوده که قبل از لیگ به این اعتراض نکردیم...یعنی من اصلا فکرشو نمیکردم به این صورت باشه که شما هم به تیم بازنده راحت امتیاز بدین...به نظر من خیلی اون شکلی بهتر بود!...تیمی که برنده میشد واقعا امتیاز خوبی میگرفت!

خب الان 150 امتیاز اضافه ندین!....50 امتیاز بدین!...یا یه همچین چیزی!
حتما این کارو بکنین!

در ابتدای پستم یک نکته را به اسکاور و رابستن عزیز بگم:
برای ادامه بحث و مخالف و یا موافق بودن با نظر یکدیگر لطفا به نحوه برخورد مراجعه کنید، چون اینجا دفتر انجمن هست ، ساعت 1:21 دقیقه بامداد! .
در مورد نیم فصل هم باید برای آخرین بار بگم در این مورد از کاپیتانان پرسیده خواهد شد و سپس تصمیم گیری خواهد شد پس خواهشا در این مورد بحث را ادامه ندهید چون تا زمان قطعی نشدن یا شدن این موضوع ، بحث در مورد این موضوع بیهوده است.
در مورد پست قبلیتان اسکاور عزیز:
ممنون از صداقتت ، در مورد راحت امتیاز دادن هم همان طور که خدمتتان گفتم ، تمامی پستها با توجه به این فرض به قرار دادن بالاترین سطح سایت بعنوان بالاترین سطح امتیاز انجام شده همان طور که در لیگ ابتدایی انجام شد، با این حال این مورد(دادن پنجاه امتیاز به تیم برنده) بررسی خواهد شد ولی اجرا یا عدم آن مشخص نیست.خواهشا تا اطلاع بعدی صبر کنید.
با تشکر از پی گیریتان. با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/4/26 1:16:55
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/26 1:20:19
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/26 1:24:17
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/26 1:27:58
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 تیر 1386 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
خب با نظر اسکاور صد در صد مخالفم !
بازیکن آزادی که تو لیگ نبوده ! خب همه تیم ها عین گرگ میریزن سر حذم و تیکه پارش میکنن و کلا این که طرح که وسط لیگ ملت بازیکن بخرن خیلی طرح بوقیه !


رابستن عزیز ممنون از نظرت ، در مورد این طرح نظر تک تک کاپیتانان پرسیده خواهد شد و با توجه به رای اکثریت این طرح اجرا و یا فسخ خواهد شد.با احترام

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/26 1:09:14
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
مو هم با ایگور موافقُم!!

آقا همیشه از اولش تیم برنده 150 امتیاز اضافی میگرفت الان چرا این شکلی شد؟

چه جلب!

خیلی بوقی شد ملت!...درستش کنین!





ویرایش: در ضمن منم با اون موردی که ایگور تویه دوتا پست قبلی گفت موافقم!...به نظر منم بهتره فقط بشه که بازیکن آزادی که تو اون لیگ نبوده رو بخریم تویه نیم فصل!...بازیکن هایی که متعلق به تیم دیگه ای نیستن!


یعنی قانونش به این صورت باشه:


*تیم ها در نیم فصل میتوانند بازیکن هایی را که در آن فصل در لیگ حضور نداشته اند را خریداری کنند(بازیکن آزادی که در آن لیگ نبوده)*


یه پیشنهاد هم دارم:

*اگر بازیکن در نیم فصل خریداری شد و این بازیکن در تیمی حضور داشت و به عنوان بازیکن آزاد محسوب نمیشد آن بازیکن باید تا آخر فصل صبر کند و برای فصل بعد به این تیم بپیوندد!*(البته این یه کم تخیلی شد چون کو تا فصل بعد!اگر لیگ زود به زود و با فاصله ی کم برگزار میشه میتونیم از این مورد استفاده کنیم!...یا مثلا برای جام حذفی به کار بگیریم و به جای لیگ بعدی از واژه ی جام حذفی استفاده بکنیم!)

خب اسکاور و ایگور عزیز من با اجازه شما نقل قولی از قوانی این لیگ برای شما می آورم:
نقل قول:
قوانین لیگ دوم کوییدیچ

1- هر تیم یک نماشنامه مشترک می نویسه و بازیکنان اون تیم باید تنها نمایشنامه هم تیمی خودشون رو ادامه بدن . برای مثال : بینز نمایشنامه اول رو برای تیم تورنادو می نویسه و دامبلدور هم تیمی اون باید تنها پست بینز رو ادامه بده . در تیم حریف هدویک برای تیم بلغارستان نمایشنامه می نویسه و الیور وود ، هم تیمی اون باید نمایشنامه هدویک رو ادامه بده . در آخر هر تیم یک نمایشنامه مشترک داره و تعیین تیم برنده از روی نمایشنامه تیمهاست

2- هر بازیکن در مسابقه اجازه زدن 2 پست رو داره . البته کاپیتانها می تونن 3 پست بزنن ، این قانون برای اینکه کاپیتانها درصورت بوجود اومدن مشکل و یا عدم حضور بازیکنان تیمش ، خودش بتونه نمایشنامه تیمش را تمام کند

3- در امتیاز دهی نمایشنامه نهایی یک تیم چند نکته مهم است : روند یکنواخت نمایشنامه که بستگی به کار گروهی قوی داره ---- زیبا بودن سوژه نمایشنامه ----- استفاده از قواعد دستوری مناسب --- غلط املایی ، بطور کلی نمایشنامه ای برنده میشه که زیبا باشه


4 : نحوه نوشتن مهم نیست . طنز یا جدی نوشتن ملاک امتیاز دهی نیست ،ولی حتما اگر تیمی نمایشنامه طنز نوشت ، تمام اعضای اون تیم طنز بنویسن ، یا اگر جدی نوشت تمام تیم جدی بنویسن . تا نمایشنامه مشترک اون تیم هماهنگ بشه .

5 : مقدار خطوط یا تعداد پستهای نمایشنامه هر تیم یا بازیکنان مهم نیست . امکان داره تیمی تنها با سه پست برنده بشه ولی تیمی که تمام بازیکنانش شرکت کردند و 14 پست زدن بازنده بشن . تنها زیبایی نمایشنامه نهایی هر تیم مهمه ؛ نه تعداد خطوط و تعداد پستها .

6: مکان و زمان داستان نمایشنامه ها ، از صبح روز مسابقه در محل خوردن صبحانه تا پایان مسابقه و مراسم بعد از مسابقه است . در کل محدودیت بخصوصی برای این مسئله وجود نداره .

قوانین امتیاز دهی به نمایشنامه تیم ها

- زیبایی نمایشنامه و سوژه زیبا = 45 امتیاز
- هماهنگی و یکدستی نمایشنامه = 45 امتیاز
- غلط املائی = 10 امتیاز
مجموع امتیازات = 100 امتیاز


همین طور که می بینید در هیچ کجای قوانین این سری لیگ ، نامی از اسنیچ یا صد و پنجاه امتیاز برده نشده است ، ضمن اینکه در مورد لیگ قبلی که شما فرمودید امتیازات همه از پانصد محاسبه می شده است ولی این امتیازات از صد است و نمی شود امتیاز اضافه داد.بنابراین این جزو قوانین این دوره است ، با این حال پیشنهاد شما دو کاپیتان عزیز بررسی می شود. با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اسکاور در 1386/4/25 20:58:53
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/25 21:11:32
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 25 تیر 1386 19:48
نمایش جزئیات
آفلاین
ايندفعه فقط پيشنهاد دارم تا جيبام..دفعه ديگه كه رفتم شهر براتون انتقاد و سوال هم ميارم !

من ميگم،براي تيم هاي برنده يك امتياز جدا قائل بشيد..اينجوري كه الان هست فايده تيم برنده چيه؟اصلا تيما به برد دقت نميكنند و فقط به امتياز دقت ميكنند و سوژه ها رو هدر ميدهند!براي مثال بازي با تيم ملي انگليس،با بازي با ترنسيلوانيا براشون فرق نميكنه و هيجان از بين ميره!

موفق باشيد!



خوب وقتی سیستم برد و باخته به نظر من دادن اسنیچ ضروری نیست مگر اینکه یه سیتم جدا برای اسنیچ در نظر بگیریم که خودم برای لیگ بعدی یه نظر دارم که به موقع میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/4/26 16:39:35
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 22:51
نمایش جزئیات
آفلاین
چند پیشنهاد و نظر:


1-اولین اینکه گفتید در نیم فصل دوباره میشود نقل و انتقالات را راه انداخت و بازیکن خرید!
به نظر من دوباره نباید چنین کاری کرد..ببینید،ممکن است مثلا یک شخصیتی که در یک تیم است به راحتی به تیم دیگر برود و تمام نقشه های تیم را بهم بریزد.از طرف دیگر قدرت تیم ها بالا و پایین میشود و در واقع نوع سوژه ای که تیم های رقیب برای آن تیمها در نظر گرفته است بسیار بهم میریزد..مثلا تیم آجاس از الان سبک بازی با هر تیمی در گروه را مشخص کرده و برای مثال اگر ترنسیلوانیا بازیکنان خوبش را بفروشد و جایش را مالدبر و فرگوس بگیرند نقشه های تیم ما بهم میریزه و سوژه ها بهم میخوره!

2-این مورد یک پیشنهاد است..من پیشنهادم این است که اگر یک تیم در دو بازی شرکت نکرد،به طور کلی تیمش از جدول حذف شود ولی بازی ها انجام شود..برای مثل تیم آجاس دو تا بازی انجام نداده است و بازی با آرمادیلو و ترنسیلوانیا و پوپیتر با این تیم مانده است..خب میشود که تیمی که شرکت نکرده را حذف کنیم و تیم پوپیتر یا آن دو تیم دیگر بدانند تیمی که قرار هست با آنها بازی کنند پستی نمیزند و سوژه رو بیخودی هدر ندهند!

در همین مورد پیشنهاد دیگری دارم!من میگویم که هر بار که تیمی در بازی،پستی نزد یک امتیاز مساوی به بقیه تیم ها داده شود و از امتیاز خودش این کسر شود!به این صورت تیمی که پست نزده با اختلاف امتیازی که پیدا میکنه متوجه میشه که باید فعالیت کنه و اگر نمیتونه دیگر تیم ندهد .

حتی میشود کاپیتان در مرحله اول و بازیکنان دیگر را در مراحل بعدی از لیگ کوییدیچ حذف کند به صورتی که اصلا دیگر به سختی بتوانند بازی کنند!

3-این یکی سوال است..چه زمانی و به چه صورتی میتوان ورزشگاه خرید؟بعد از این سری مسابقات و یا در بین همین مسابقات!البته بینز در میتینگ یک توضیحی داده بود در مورد خرید ورزشگاه توسط اسپانسر!ولی الان پولی که باشگاه دارد متعلق به اسپانسر است؟

4-چه خوب که از انواع چیزا نوشتم!پیشنهاد،انتقاد و سوال!ایول ایول ایول!

1-در مورد اول باید بگم که در این باره از تک تک کاپیتانان تیم ها نظرسنجی خواهد شد و سپس تصمیم گیری خواهد شد.

2-این قانون البته نه به این شدت ، ولی تقریبا در همین حد گذاشته شده است . لطفا به تاپیک قوانین کوییدیچ مراجعه کنید.در مورد اینکه امتیاز مساوی به بقیه تیم ها داده شود ، این مورد تایید نمی شود چون اون تیم پست نزده بعد به بقیه پول بدیم

3-در پایان این مسابقات امکان خرید ورزشگاه هست.

4-بازم از این ورا بیا انتقاد ، پیشنهاد و سوال بده.
با احترام.


ممنون از لطفت..فقط نگفتی که این پولهایی که الان جلوی تیم ها نوشته شده متعلق به اسپانسر است؟یا متعلق به خود تیم است؟اگر متعلق به تیم است،یعنی اسپانسر پولی در اختیار ندارد هیچوقت و کلا کاربرد اسپانسر چیه؟



خوب در مورد اسپانسر باید بگم در آخر لیگبا توجه به کسب نتیجه ی تیم به اسپانسر پولی تعلق میگیره که بعدا میتونه از اون برای خرید ورزشگاه استفاده کنه در اصل فقط اسپانسر ها میتونن ورزشگاه بخرن و اسپانسر در اصل گرداننده ی تیم ها میتونه باشه که کم کم اختیاراتش بیشتر میشه در لیگ های بعدی مشاهده میکنین

با تشکر از توضیحات کاملتون،هم دامبلدور و هم بینز عزیز و به پاس این زحمات به شما یک عدد چکش گرانبها داده میشود..() ..امیدوارم ازش کمال استفاده را ببرید!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/24 0:42:22
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/24 0:46:01
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/24 0:52:15
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/24 0:53:51
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/4/24 1:17:58
ویرایش شده توسط [fa]ايگور کارکاروف[/fa][en]Igor[/en] در 1386/4/24 1:39:00
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 20:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خب، گویا ما باید بازیکن مجازیامون ثابت باشه!
پس معرفی می کنم تیمو یه بار دیگه! البته برای شونصدمین بار!

دروازه: وزیر(مجازی)

دفاع: مگورین، سینیسترا

حمله: لارتن، لیلی اوانز، نظر قلی(مجازی)

جستجوگر: چهارشنبه(مجازی)


همین دیگه! مجازیا افغانی می باشند!


ثبت شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/23 21:50:11
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 22 تیر 1386 19:34
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من نیست نمیتونم به غیر از انجمن کوییدیچ جای دیگه بپستم واسه همین تعداد پستام تو این انجمن رفته بالا و کلا از این دفتر نظارت هم خوشم میاد!


الان من چندتا نکته-سوال داشتم!:


1-آقا این تیم حذم که شرکت نمیکنه تو مسابقات و به صورت بوقیانه ای استعفاء داد الان امتیازهای بازی با اونا چی میشه؟

2-آقا بازیکن خریدن تو وسط لیگ چجوریاست اگر میشه دقیق بگین من قاطی کردم! آلزایمر دارم!....به شخصه به عنوان کاپیتان تیم پاورداس یکی دوتا بازیکن رو در نظر داشتم که همین تیم حذم با بوقی گری! از ما قاپیدن این بازیکنارو!...تازه آنیتم نزدیک بود ببرن!...نگذاشتیم آقا!
در هر صورت چون من با شیش نفر خیلی بیشتر موافقم میخوام یه بازیکن دیگه بخرم من پیرمردِ آلزایمردار رو راهنمایی کنین!

3-آقا مرسی که برای تیم هایی که شرکت نمیکنن جریمه در نظر میگیرین ممنون...ایول ایول قوانین داوری رو ایول!

4-لطفا از طرف من به تیم حذم صد گالیون بدین چون به نظر من خیلی جوانمردانه تر شد که گفتن دیگه شرکت نمیکنن ما هم سوژه های خفنمون رو که برای بازی با اونا نگه داشته بودیم رو برای بازی های دیگمون در نظر میگیریم...ایول


5-آقا از الان برین تو نخ جوایز مسابقات و اینا...باید از این دفعه جوایز رو خفن کنین که لیگ حرفه ای تر بشه بزنیم رو دست لیگ های سایت های خارجی و اینا!...من برای تیممون یک معلم انگلیسی آوردم تا به عنوان قهرمان لیگ کوییدیچ سایت جادوگران بریم با قهرمان کوییدیچ کل جهان یه مسابقه بزنیم تو رگ!...شما هم به عنوان داورهای بین المللی برین شرکت کنین ماهیانه شونصد دلار کسب درآمد کنین!(چه تخیلی شد!...من خیلی تخیلم خفنه ایول!)



چیز دیگه ای یادم اومد عرض میکنم...ممنون

خب اسکاور جان ما هم خوشحال می شویم به سوالات شما پاسخ دهیم، البته اگر بتوانیم
1-تیم حذم که متاسفانه استعفا دادن ، از گروه شما یک تیم حذف می شود و مسابقات با اون تیم در واقع استراحت در نظر گرفته می شود و گروه شما اکنون پنج تیمه هستند.
2-بعد از باز شدن دوباره سایت ، نیم فصل آغاز می شود و به مدت سه یا چهار روز ، فصل نقل و انتقالات نیم فصل آغاز می شود و شما می توانید بازیکن مورد نظر خود را خریداری کنید.
3-این از پیشنهاد خوب شما بود ، ما باید از شما تشکر کنیم.
موفق باشین.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/22 20:32:44
[url=http://godfathers2.persiangig.com/hammers/Pro
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: جمعه 22 تیر 1386 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین پرتلاش لیگ کوییدیچ و اینا!

والا ما راستش دیدیم که تیمهای این لیگ اصن در سطحی نیستن که بخوان با ما بازی کنن و کلا واسه حذب کلی سرشکستگی داره که بخواد با اینا بازی کنه! واسه همینم ما انصراف میدیم که یه وقتی کلاس تیممون پایین نیاد!

با تشکرات ویژه


باید بگم بعیده این حرف از طرف افرادی از حذب تیمای خیلی خوبی تو این دوره شرکت دارن که بازیکنانشون شاید از خیلی از بازیکنان این تیم حذم قوی تر باشن البته باید زودتر قبل از مسابقات اعلام میکردین که تیم جریمه میشه ولی به دلیل اینکه اطلاع دادین بازکنان جریمه نمیشن
با تشکرات ویژه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/22 0:52:35
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/4/22 2:17:10
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/4/22 13:39:16
[size=small]جادوگران برای هم?