جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

60 کاربر(ها) آنلاین هستند (45 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
59
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 17 خرداد 1386 13:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ناظران گرام!

هووم! این قوانین اسپانسر چیه اصلا؟ توی پست بینز که چیزی ندیدیم
من تقاضا می‌کنم که مهلتش تمدید شه، 24ساعت بعد از این که قوانین کامل اومد!

راجر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 16 خرداد 1386 21:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام عليكم...
درود و سلام بر دوناظر سخت كوش و هميشه در صحنه كوييديج!

آقا سوالي مطرح شده برام...

ذكر شده كه مسابقات ليگ جديد قراره بعد از امتحانات بچه ها شروع شه؛ يعني اواخر خرداد.. ميخواستم بدونم كه امتحان دانشجويان هيچ مهم نيست؟!! ما گناه داريم ها... لطفا مسابقات رو بعد از امتحانات دانشگاه ها برگزار كنيد تا ملت دانشجو نيز بتوانند با فراق بال در مسابقات شركت كنند...
(امتحانات من 19 تير تموم ميشه. )


با سپاس قبلي؛

مطمئناً يه جوري برنامه ريزي ميكنيم كه به امتحانات هيچ كسي لطمه نخوره


ها... بسيار موتوشكرم!!!
پس تاريخ امتحانات من يادتون نره...

بينزي يه ماچ بده بابا... ... اِ ِ...نميشه كه! روحي... رد ميشه! اشكان نداره آلبوسو ميبوسم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/3/16 21:22:27
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1386/3/16 21:27:54
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 16 خرداد 1386 20:17
نمایش جزئیات
آفلاین
یک سوال دوباره برای من مطرح شد:

آیا شخصی به جز ناظر بخش ها،یعنی نماینده آنها و مثلا جز کاربران خوب اون گروه میتواند نماینده اسپانسر شود یا خیر حتما باید ناظر بخش باشد؟

اين اسپانسر ها كه معرفي كرديم هر كدوم بايد نماينده معرفي كنن حالا مهمه نيست كه طرف ناظر باشه يا غير ناظر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/3/16 21:19:45
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 16 خرداد 1386 01:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلا به ناظران.

خسته نباشید.

میخواستم بپرسم کی تاپیک عقد و ثبت بازیکنان رو باز میکنین؟

الان من و بازیکنا منتظر شما هستیم.

قرار بود قوانین کامل امشب زده بشه!

تا حالا کاربر به این گیری ندیده بودین نه؟


اگر كاربري گيري هستي من ناظر گير تري هستم تاپيك به موقع و در زماني كه لازمه باز خواهد شد

ایول ناظر گیر.

میشه بگین موقع و زمان لازم کی هست؟


گير نده ديگه اونوقت مجبور ميشم شصتمو بكنم تو چشت زمان لازم يعني زماني كه احتياج باشه كه باز بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/3/16 7:53:52
ویرایش شده توسط جرج ویزلی در 1386/3/16 11:40:07
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/3/20 15:49:50
اگر به یک انسان فرصت پیشرفت ندهید لیاقت چندان تاثیری در پیشرفت او نخواهد داشت. ناپلئون
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 خرداد 1386 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشیدا من باز متوجه نشدم!آیا امتیازات قهرمانی ما و ترنسیلوانیا داده شده است؟
اگر شده که مقدار آن را لطفا بیان کنید چون اینطوری که من دیدم اضافه نشده است!


ایگور عزیز، منظور بنده از امتیاز این بود ،امتیازات اختصاص داده شده برای خرید بازکن نبود بلکه منظور در امکانات و خصوصیاتی از قبیل اولویت در انتخاب اسپانسر و نیز انتخاب بازیکنان است.موفق باشی. با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1386/3/15 21:03:47
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/15 23:36:11
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 خرداد 1386 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

آقا ما یه سری واسه خودمون بازیکن داشتیم یه زمانی! حالا باید از اول بازیکن بخریم!؟ مثلا بر فرض اگه من قبلا یکی تو تیمم بوده، حالا باید اون رو بخرم تا دوباره داشته باشمش!؟

چو عزیز شما می توانی همن بازیکنان را دوباره اعلام کنی که خریداری کرده ای، البته اگر اعتبار تیمت برسد.تا پایان امشب قوانین به احتمال زیاد کمل خواهد شد.موفق باشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/15 13:32:10
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: شنبه 12 خرداد 1386 11:08
نمایش جزئیات
آفلاین
نحوه ی امتیاز دهی چطوریه؟
هر پست نقد و امتیاز دهی می شه و بعد امتیازات همه جمع می شه و تقسیم بر تعداد می شه یا کل تیم به صورت کلی امتیاز می گیره ؟
رابستن عزیز قوانین را حتما مطالعه کن.اگر مشکلی بود یا جواب سوال شما را نداده بودند، کمی صبر کنید تا قوانین کامل گردند. با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/13 21:28:00
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 7 خرداد 1386 22:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.....آلبوس جان ،این پول و اینا که چوچانگ به اون اشاره کرد،در کدوم تاپیک اعلام شده؟
در ضمن یه کم زود شروع نکردید؟ مگه قرار نیست توی تابستون انجام بشه مسابقات؟......خوب این شکلی یه سری درگیر کنکور و یه سری درگیر مدرسه هستند و ممکنه الان برنامه ی تابستان خودشون رو ندانند.

من که کاپیتانم،چه شکلی میتونم اعلام کنم که اجاس حضور داره در صورتیکه هنوز مطمئن نیستم کدوم یکی از بازیکنان میتونه توی تیم بمونه؟.....من فرصت میخوام تا با یکی دو تا از دوستان جهت حضور در تیم صحبت کنم،وگرنه نمیتونم قاطعانه اینجا اعلام کنم که اجاس هست و این عدم توانایی،موجب تمام شدن موعد مقرر شده از سوی شما، میشود.
الان چیکار کنم؟
ممنون که زحمت میکشید

سلام اش عزیز.این پول و اینا در تاپیک لیست بازیکنان کوییدیچ ذکر شده ،قوانین جدید هم در تاپیک قوانین توسط پروفسور بینز زده شده است.

ببینید با توجه به قوانین جدید ، حضور یا عدم حضور یک تیم بسته به یک بازیکن نیست ، بهرصورت یک مهلت اضطراری هم در قبل از شروع لیگ به مدت 24 یا 48 ساعت خواهیم داشت برای آن دسته از عزیزانی که احیانانا کنکور دارند یا در حال مرخصی از سایت به دلیل امتحانات بسر می برند.گرچه اگر تیم ها لطف کنند و در این مدت به ما حضور تیمشان را اعلام کنند کمک بسیار زیادی برای براه انداختن لیگی بزرگ خواهند کرد.موفق باشی.مشکل دیگری بود در خدمتم.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اش ویندر در 1386/3/7 22:21:32
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 23:05:04
[b][size=small][color=660000]گریه میکردم که کفش ندارم،یکی را دیدم ، پا نداشت[/c
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: دوشنبه 7 خرداد 1386 16:01
نمایش جزئیات
آفلاین
قبل از اینکه این پست توسط دامبلدور شده بشه در پایگاه اطلاع رسانی لیگ کوییدیچ اش ویندر کاپیتان تیم ما اسامی تیم اتحاد هاگوارتز که در واقع همان آجاس است و فقط اسمش عوض شده را اعلام نمود!آیا هم اکنون باز نیاز است اعلام گردد؟

موضوع بعدی اینکه آجاس و ترنسیلوانیا هر کدام یک دوره قهرمانی دارند.این چه سودی برای این دو تیم دارد؟


چون در حال جمع آوری تیم ها هستیم، و برای فهمیدن موجودیت تیم ها در حال حاضر،خواهشا بار دیگر اعلام آمادگی کنید.
در مورد سوال دومتون هم ،پاسخش را می توانید در زیر پست چو چانگ (همین دو تا پست پایین تر)پیدا کنید.
موفق باشی.


مرسی دامبل جووون!دمت گرم اینقدر زحمت میکشی واقعا بهت خسته نباشی میگم.


ایگور و چو عزیز از بابت لطفتون ممنون.موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 18:03:44
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1386/3/7 19:49:12
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 22:11:15
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: یکشنبه 6 خرداد 1386 12:02
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم سلام!!

1- چیزه...ما و یکی دوتا تیم دیگه کلی زحمت کشیدیم قهرمان یه لیگ شدیم...بعد الان این قهرمانی ها هیچ امتیازی ندارن!؟ یخورده نامردیه ها!!

2- حالا مثلا تو این لیگی که قراره برگزار بشه، یکی قهرمان شد به اونم هیچ امتیازی نمیرسه!؟

3- تاریخ شروع لیگ مشخصه!؟ تاریخ دقیق نمیخوام! ماهشو بگین! همین تیر؟ یا دیر تر؟

سلام چو عزیز،و حالا:
1-امتیاز قهرمانی ها به تیم های قهرمان داده شده .
2-مسلما به امتیازی خواهد رسید حتی بیشتر از امتیاز کنونی برای قهرمانی
3-بعد از پایان امتحانات یعنی حوالی تیرماه.
موفق باشی.



امتیاز برد هر تیم تا جایی که من میدونم 1500 هست...ما 6 تا برد داشتیم......6 ضربدر 1500 میشد 9000 و بعلاوه 10000 میشه 19000.....یعنی همون امتیازی که به عنوان امتیاز ترنسیلوانیا گذاشته شده....من امتیاز اضافه ای ندیدم!!! اون 10000 اولیه هم که به همه تیم ها اضافه شده نه فقط به تیم ما!!!



چو عزیز امتیازی که منظوز من بود پول شما نبود،تیم هایی که درای قهرمانی هستند از جمله تیم شما و آجاس قبل از مسبقات از یک سری اولویت ها بهره خواهند برد.مسلما آنها را احساس خواهید کرد. اگر بنده منظورم را بد رساندم عذرخواهی می کنم.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/6 18:34:20
ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/3/6 22:44:00
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 17:56:25
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]