سلام عليكم... درود و سلام بر دوناظر سخت كوش و هميشه در صحنه كوييديج!
آقا سوالي مطرح شده برام...
ذكر شده كه مسابقات ليگ جديد قراره بعد از امتحانات بچه ها شروع شه؛ يعني اواخر خرداد.. ميخواستم بدونم كه امتحان دانشجويان هيچ مهم نيست؟!! ما گناه داريم ها... لطفا مسابقات رو بعد از امتحانات دانشگاه ها برگزار كنيد تا ملت دانشجو نيز بتوانند با فراق بال در مسابقات شركت كنند... (امتحانات من 19 تير تموم ميشه. )
با سپاس قبلي؛
مطمئناً يه جوري برنامه ريزي ميكنيم كه به امتحانات هيچ كسي لطمه نخوره
ها... بسيار موتوشكرم!!! پس تاريخ امتحانات من يادتون نره...
بينزي يه ماچ بده بابا... ... اِ ِ...نميشه كه! روحي... رد ميشه! اشكان نداره آلبوسو ميبوسم!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور بینز در 1386/3/16 21:22:27 ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1386/3/16 21:27:54
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ [size=small]
ببخشیدا من باز متوجه نشدم!آیا امتیازات قهرمانی ما و ترنسیلوانیا داده شده است؟ اگر شده که مقدار آن را لطفا بیان کنید چون اینطوری که من دیدم اضافه نشده است!
ایگور عزیز، منظور بنده از امتیاز این بود ،امتیازات اختصاص داده شده برای خرید بازکن نبود بلکه منظور در امکانات و خصوصیاتی از قبیل اولویت در انتخاب اسپانسر و نیز انتخاب بازیکنان است.موفق باشی. با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1386/3/15 21:03:47 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/15 23:36:11
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
آقا ما یه سری واسه خودمون بازیکن داشتیم یه زمانی! حالا باید از اول بازیکن بخریم!؟ مثلا بر فرض اگه من قبلا یکی تو تیمم بوده، حالا باید اون رو بخرم تا دوباره داشته باشمش!؟
چو عزیز شما می توانی همن بازیکنان را دوباره اعلام کنی که خریداری کرده ای، البته اگر اعتبار تیمت برسد.تا پایان امشب قوانین به احتمال زیاد کمل خواهد شد.موفق باشی.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/15 13:32:10
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]
نحوه ی امتیاز دهی چطوریه؟ هر پست نقد و امتیاز دهی می شه و بعد امتیازات همه جمع می شه و تقسیم بر تعداد می شه یا کل تیم به صورت کلی امتیاز می گیره ؟ رابستن عزیز قوانین را حتما مطالعه کن.اگر مشکلی بود یا جواب سوال شما را نداده بودند، کمی صبر کنید تا قوانین کامل گردند. با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/13 21:28:00
سلام.....آلبوس جان ،این پول و اینا که چوچانگ به اون اشاره کرد،در کدوم تاپیک اعلام شده؟ در ضمن یه کم زود شروع نکردید؟ مگه قرار نیست توی تابستون انجام بشه مسابقات؟......خوب این شکلی یه سری درگیر کنکور و یه سری درگیر مدرسه هستند و ممکنه الان برنامه ی تابستان خودشون رو ندانند.
من که کاپیتانم،چه شکلی میتونم اعلام کنم که اجاس حضور داره در صورتیکه هنوز مطمئن نیستم کدوم یکی از بازیکنان میتونه توی تیم بمونه؟.....من فرصت میخوام تا با یکی دو تا از دوستان جهت حضور در تیم صحبت کنم،وگرنه نمیتونم قاطعانه اینجا اعلام کنم که اجاس هست و این عدم توانایی،موجب تمام شدن موعد مقرر شده از سوی شما، میشود. الان چیکار کنم؟ ممنون که زحمت میکشید
سلام اش عزیز.این پول و اینا در تاپیک لیست بازیکنان کوییدیچ ذکر شده ،قوانین جدید هم در تاپیک قوانین توسط پروفسور بینز زده شده است.
ببینید با توجه به قوانین جدید ، حضور یا عدم حضور یک تیم بسته به یک بازیکن نیست ، بهرصورت یک مهلت اضطراری هم در قبل از شروع لیگ به مدت 24 یا 48 ساعت خواهیم داشت برای آن دسته از عزیزانی که احیانانا کنکور دارند یا در حال مرخصی از سایت به دلیل امتحانات بسر می برند.گرچه اگر تیم ها لطف کنند و در این مدت به ما حضور تیمشان را اعلام کنند کمک بسیار زیادی برای براه انداختن لیگی بزرگ خواهند کرد.موفق باشی.مشکل دیگری بود در خدمتم.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اش ویندر در 1386/3/7 22:21:32 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 23:05:04
[b][size=small][color=660000]گریه میکردم که کفش ندارم،یکی را دیدم ، پا نداشت[/c
قبل از اینکه این پست توسط دامبلدور شده بشه در پایگاه اطلاع رسانی لیگ کوییدیچ اش ویندر کاپیتان تیم ما اسامی تیم اتحاد هاگوارتز که در واقع همان آجاس است و فقط اسمش عوض شده را اعلام نمود!آیا هم اکنون باز نیاز است اعلام گردد؟
موضوع بعدی اینکه آجاس و ترنسیلوانیا هر کدام یک دوره قهرمانی دارند.این چه سودی برای این دو تیم دارد؟
چون در حال جمع آوری تیم ها هستیم، و برای فهمیدن موجودیت تیم ها در حال حاضر،خواهشا بار دیگر اعلام آمادگی کنید. در مورد سوال دومتون هم ،پاسخش را می توانید در زیر پست چو چانگ (همین دو تا پست پایین تر)پیدا کنید. موفق باشی.
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 18:03:44 ویرایش شده توسط ایگور کارکاروف در 1386/3/7 19:49:12 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 22:11:15
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !
1- چیزه...ما و یکی دوتا تیم دیگه کلی زحمت کشیدیم قهرمان یه لیگ شدیم...بعد الان این قهرمانی ها هیچ امتیازی ندارن!؟ یخورده نامردیه ها!!
2- حالا مثلا تو این لیگی که قراره برگزار بشه، یکی قهرمان شد به اونم هیچ امتیازی نمیرسه!؟
3- تاریخ شروع لیگ مشخصه!؟ تاریخ دقیق نمیخوام! ماهشو بگین! همین تیر؟ یا دیر تر؟
سلام چو عزیز،و حالا: 1-امتیاز قهرمانی ها به تیم های قهرمان داده شده . 2-مسلما به امتیازی خواهد رسید حتی بیشتر از امتیاز کنونی برای قهرمانی 3-بعد از پایان امتحانات یعنی حوالی تیرماه. موفق باشی.
امتیاز برد هر تیم تا جایی که من میدونم 1500 هست...ما 6 تا برد داشتیم......6 ضربدر 1500 میشد 9000 و بعلاوه 10000 میشه 19000.....یعنی همون امتیازی که به عنوان امتیاز ترنسیلوانیا گذاشته شده....من امتیاز اضافه ای ندیدم!!! اون 10000 اولیه هم که به همه تیم ها اضافه شده نه فقط به تیم ما!!!
چو عزیز امتیازی که منظوز من بود پول شما نبود،تیم هایی که درای قهرمانی هستند از جمله تیم شما و آجاس قبل از مسبقات از یک سری اولویت ها بهره خواهند برد.مسلما آنها را احساس خواهید کرد. اگر بنده منظورم را بد رساندم عذرخواهی می کنم.با احترام.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/6 18:34:20 ویرایش شده توسط چو چانگ در 1386/3/6 22:44:00 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/3/7 17:56:25
[b][font=Arial]«I am not worried, Harry,»
said Dumbledore, his voice a little stronger despite
the freezing water. «I am with you.»[/font] [/b]