جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

77 کاربر(ها) آنلاین هستند (71 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
74
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 6 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 19:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سام!

آنتونین دالاهوف:

با اجازه بنده در مورد فرمایشاتتون مِن باب مدیران جدید عرضی داشتم.

خب نیازی نیست که به ما بگن یا نگن که چی‌کار کنیم و اینا، ما خودمون دو چشم ِ بینا داریم، مشاهده می‌نموییم پیشنهادات ِ شما رو طبعاً !

ولی الان یه کم برای قضاوت در مورد ما تازه‌مدیرها زوده و به قول شما ما تازه مدیر شدیم و حتی اگر برای کاری هم برنامه‌ریزی کرده باشیم، حالا حالا ها دیده نمی‌شه و جسارتاً، این ریش‌سفیدی شما با نظر به سابقه‌ی طویلتون، ما رو هول می‌کنه و اعتماد به نفسمون رو می‌گیره!

با سپاس.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
اینجا جاییست برای انتقاد و پیشنهاد ولی من میخوام تشکر کنم از مدیران وبسایت جادوگران که از کار من با خبر رسانی حمایت کردند .
از دلوروس آمبریج عزیزم ممنونم بابت مقاله خیلی خوبی که نوشت، دست ات درد نکنه دولوروس جان .

امیدوارم که بتونم هری پاتری های زیادی رو به وبسایت دعوت کنم و باعث بشم که هری پاتری های ایرانی با وبسایت های ایفای نقش بیشتر و یا به طور کلی آشنا بشن .

خدا رو شکر هنوز چهار روز نگذشته تعداد زیادی هری پاتریست رو دور خودم جمع کردم
از همه عزیزان در وبسایت جادوگران ، اعضا ، مدیران ، همه و همه ممنونم
صفحه دزیره / Desiree

تصویر تغییر اندازه داده شده
.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دزيره در 1392/12/21 1:55:40
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1392/12/22 18:36:21
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 11:29
نمایش جزئیات
آفلاین
ویولت بودلر، تازه مدیر عزیز، برای من به درستی پیام زدن و گفتن که پست منو پاک کردن در تاپیک "نوزده سال بعد". کارش درست بوده چون من قبلش چک نکردم ببینم آخرین پست برای چه زمانی بود منتها یه مطلبی هست.

مدیر جدید اضافه کردید و اتفاقا خود من اینجا همچین درخواستی داشتم منتها همون روال قبل داره ادامه پیدا میکنه. یعنی یه تاپیک باید سه ماه خاک بخوره و از آخرین پستش سه ماه بگذره تا دوباره سوژه جدید داده بشه؟!!

بنظر من علاوه بر اضافه کردن افراد جدید باید روال قبل هم عوض کنید و به مدیران انجمن جدید بگید که صرفا ناظر و مبصر انجمن نباشن وگرنه میشن مثل مدیرای قبلی. سعی کنن ایده بدن و فعالش کنن. البته تازه مدیر شدن و باید دید چیکار میکن ولی اگه مثل قبل باشه میشه همون روال قبل که انجمن به سمت رکود پیش میرفت.

گذشته از این مطلب من یه سوال هم داشتم. سوژه فعلی تاپیک نوزده سال بعد رو کی میشه تموم کرد و سوژه جدید داد؟ من میتونم سوژه فعلی رو تموم کنم و سوژه جدید بدم؟

این فرمت ارسال پیامتون هم درست نیست اگه تونستید درستش کنید. باریکلا:دی

سلام آنتونین,<br />پست شما در انجمن زیر<br /><a href="http://www.jadoogaran.org/modules/new ... p?topic_id=5810">پاسخ به: نوزده سال بعد</a><br />توسط من حذف شد<br />دلیل حذف این پست عبارت است از:<br /><br />درود.<br />سوژه شما وسط سوژه در جریان تاپیک زده شده بود، در شرایطی که از آخرین پست تاپیک سه ماه هم نمی گذشت.<br />در نتیجه توسط اینجانب پاک شد.<br />با سپاس.<br /><br />با احترام<br />ویولت.بودلر<br />-------------------------<br />این یک پیام اوتوماتیک است لطفا به این پیام پاسخ ندهید!<br />جادوگران®<br />http://www.jadoogaran.org/

-----------------

امشب داشتم دنبال یه سری چیزا میگشتم به یه پروفایلی برخوردم برام جالب بود. جای دیگه ای بنظرم نرسید که بپرسم: از دوستان قدیمی شخصی صاحب این شناسه دالاهوف رو میشناسه؟ علایق و کلا پروفایلش جالب بود برام. به آی دیشم پی ام دادم جواب نداد. البته اگه میداد عجیب بود ساعت سه بوق بعد از نیمه شبه. هر کس اطلاعی داشت اینجا یا تو پیام شخصی بگه مژدگانی بگیره.

فرت...اممم...مرگ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1392 00:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من یهو بر خودم لازم دیدم بیام جواب بدم

نقل قول:

لینی وارنر نوشته:
سلام!


میشه یه ذره سرعت رسیدگی به امورات انجمن کینگزکراسو بالاتر ببرین؟ به نظر من بخش ورود به ایفای نقش باید پرسرعت ترین بخش سایت باشه!

وقتی یه تازه وارد میبینه برای ورود به ایفای نقش باید این همه صبر کنه، چه فکری در مورد سایت میکنه؟ نظرات مثبتی نسبت به سایت پیدا میکنه یا منفی؟ خب نگاهش به بقیه جاها هم همینطور میشه! میگه الان وارد ایفا هم میشم وضع همینه!

خواهشا یکم سریع تر رسیدگی کنین! الان من یه نفرو به ایفای نقش دعوت کردم و از جمعه شروع کرده داره مراحلو طی میکنه هنوزه که هنوزه نتونسته وارد ایفا بشه و کارگاه گیر کرده! یعنی کار ورود یه تازه وارد به ایفای نقش واقعا باید یک هفته طول بکشه؟؟؟

پست بازی با کلماتش روز چهارم تایید شده، امروزم سومین روزیه که پست کارگاهشو فرستاده و هنوز هیچ تایید شد یا تایید نشدی دریافت نکرده!


لینی عزیز خوشحالم که توی این آشفته بازار و دعواهای مدیریتی تو به مشکلات کینگزکراس توجه داشتی و موضوع رو با مدیرا در میون گذاشتی.
حرف هایی که زدی واقعاً به حق بود و من به نوبه خودم به خاطر تأخیری که در رسیدگی به کینگزکراس پیش اومد عذرخواهی می کنم. واقعاً غیر قابل تحمله که یه عضو تازه وارد برای ورود به ایفای نقش بی دلیل معطل بشه.
من خودم برای ورود به ایفای نقش با شناسه لیلی حدود 1 ماه انتظار کشیدم و کاملاً درک می کنم انتظار چقدر می تونه سخت باشه.

این حرفها رو زدم که بدونی تأخیر پیش اومده در رسیدگی به کینگزکراس از روی بیخیالی و تنبلی نبوده.

من برای بخشی از این غیبت از انجمن مدیران مرخصی (!) گرفتم و بخش دیگه هم به خاطر گرفتاری های زندگی شخصی پیش اومد.

اما خوشحالم که الان هلگا هافلپاف عزیز در کینگزاکراس حضور داره و خوشبینانه امیدوارم دیگه مشکلاتی که در ماه گذشته شاهدش بودیم تکرار نشه.

اما با بخش آخر صحبت هات موافق نیستم.

نقل قول:
تازه قرار بود زیرش توضیحاتی در مورد متن داده بشه که مدتیه انجام نمیشه. یا خیلی وقتا تاییدیه داده شده اما یه روز بعد از تاییدیه توضیحات نمایشنامه وارد شده که دیگه عملا ممکنه طرف نره نگاه کنه ببینه اشکالاتش چی بوده.


لطفا به امورات تازه واردین بیشتر توجه کنین


تا اونجایی که من به خاطر دارم فقط دو بار ویرایش و توضیحات پست بعد از تأیید ارسال شده نه خیلی وقتا. اون دو بار هم قبل از تأیید در پیام شخصی به عضو تازه وارد اطلاع داده شده که ویرایش پستش به زودی ارسال می شه. بعد از ویرایش هم مجدداً یک پیام شخصی با لینک پست ویرایش شده برای شخص مورد نظر ارسال شده. و کل این موضوع هم صرفاً با هدف تسریع روند ورود افراد به ایفای نقش صورت گرفته.

اون چیزی که به عنوان ویرایش زیر پست ها دیده می شه فقط بخشی از توضیحاتیه که به تازه واردین در مورد پست هاشون داده می شه. برای کاربرانی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارن بیشتر این توضیحات از طریق پیام شخصی ارسال می شه.

بیشتر این کاربرها حتی بعد از ورود به افای نقش به مکاتباتشون در قالب پیام شخصی ادامه می دن که من معمولاً اون ها رو برای راهنمایی بیشتر به ویزنگاموت هدایت می کنم.

به هر حال لازم دونستم یکسری توضیحات در مورد عملکرد کینگزکراس در چند ماه اخیر اینجا ارائه کنم تا ابهامی برای دوستان باقی نمونه.

البته کاری که من به عنوان ناظر انجمن کینگزکراس انجام می دم در مقابل ارزشی که جادوگران و اعضای خوبش دارن کاملاً بی ارزشه، اما دوست دارم بدونید کم کاری ها و تأخیر ها اجتناب ناپذیر بوده.

بازم از لینی به خاطر اشاره به این موضوع ممنونم و امیدوارم با اضافه شدن همکاران جدید به جمع مدیران سایت، دیگه با اینجور مشکلات مواجح نباشیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 17 اسفند 1392 19:45
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کلاوس بودلر نوشته:
دوستان من وقتتون رو نمی گیرم!

ولی یه مشکلی هست اینکه ترین ها باید دیروز بسته می شدا! مدیران بجنبن لطفا ...


تا امشب نظر سنجی ها قرار میگیره !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 17 اسفند 1392 14:29
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان من وقتتون رو نمی گیرم!

ولی یه مشکلی هست اینکه ترین ها باید دیروز بسته می شدا! مدیران بجنبن لطفا ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
[
تصویر تغییر اندازه داده شده

بنفش! [ ]

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1392 12:08
نمایش جزئیات
آفلاین
ننه آمبریج

دعوا و کودتا و آشوب در انجمن مدیران؟ چه حالی میده. خوشم میاد فقط تو جرات میکنی حرف بزنی.:دی پس سی پنلو داری هنوز؟ بزن بترکون همه مدیرارو. ما که خوشحال میشیم. شخصا بعنوان یک مرگخوار و طرفدار شخصیت لوکی، از هرگونه هرج و مرج و کودتا و شرارت و قتل عام مدیران حمایت میکنم. به خصوص شخص شخیص بادمجان بم، استرجس پادمور نمیر.

بعدم ننه جون! پخ رو کسی میده که بخواد محافظه کاری کنه یا ملاحظه کنه یا تشویش اذهان عمومی نکنه یا مدیرارو اذیت نکنه و کرم که نه ولی کنجکاو نباشه و فرد شروری نباشه من همه رو دارم و پخ نمیدم! مانند ادوارد اسنودن مشنگ تا زنده ام در ملا عام سخن خواهم گفت! فاش میگویم و از گفته خود دلشادم! بنده اربابم و از هر دو جهان آزادم! برو ای گدای مسکین...

ثالثندش... در مورد بانو مافلدا درست صحبت کن! احترام سن زیادتو دارم ها! زود تند سریع یوزر پسشم برمیگردونی به حالت قبل!

مرگ بر انجمن مدیرا
مرگ بر مدیر نمیر
مرگ بر کوفته
مرگ بر...
مرگ..
مــ..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1392 11:09
نمایش جزئیات
آفلاین
به دزیره:

حتماً دوست عزیز. نگران نباشید.

به دالاهوف:

کنجکاوی های تو نمیدونم چرا همه در ملاء عام هستن. چرا بقیه مثل تو کنجکاو نیستن؟ سندروم خاصیه؟ . چرا پخ نمیزنی بپرسی خب؟ باز احساسات آنارشیسمیت بیدار شدن؟ دعواست همواره. در حال سهمیه بندی منوهای طلایی و درخشان زوپسستان هستیم. یهو بانو مافلدا از ناکجا پیدا شد و به خاطر زحمات بی دریغش در اطلاع رسانی خودکار، خواهان سند دو سوم زوپسستان شدن. من اینجا شکایت کردم. پروفسور کوییرل عمامه شون رو در آوردن به سبک نانچیکو در هوا چرخوندن که بزنن بانو مافلدا رو از صفحه گیتی محو سازند، متاسفانه نانچیکو سر راه به کله آهنی استرجس اثابت میکنه که مشغول نگارش کارنامه دانش آموزان بودش، رفلکس میده یه راست میخوره به من. از اون طرف ویولت و هلگا هم با تخمه و پاپ کورن جهت معارفه وارد خوابگاه مدیران میشن، منظره رو می بینن، فراری میشن. در اون حین به علت آسیب وارده، بنده خودم فرار کردم به جزایر بالاک. یک شبی رو سر کردم، تا صبحش که آتشفشان ظاهر شد و سیم سرورهای داغ بر پیکر تمام مدیران آثاری خلق نمودند که ژکوند قلم بوس است در مقابل شان.

ناو ! ایف یور کیوروآسیتی هس بین ستیسفاید، i have some business to do

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1392 02:01
نمایش جزئیات
آفلاین
یه شیر مدیر پیدا بشه یه کم اطلاع رسانی بکنه من که کلی کنجکاوم! استرجس دسترسیش گرفته شد دوباره داده شد بعد آمبریج شوت شد، شناسه ش بلاک شد. نکنه آمبریج کودتا کرده بوده؟ دمش گرم!:دی ولی در کل میدونستم این استرجس مثل بادمجون بمه! مرگ نداره! به سن من نمیرسه ببینم مدیر نباشه. ولی در کل پسر خوبیه:دی

بعد مدیر جدید اضافه کردید فقط بعنوان ایفای نقش و کلی وبمستر ابقا و اضافه کردید... از همه مهمتر اینکه آخه چرا یوزر پس شناسه مافلدا رو عوض کردید؟:دی ماها چطور الان حس کنجکاویمونو ارضا کنیم؟ خوبه بریم معتاد شیم مثل اون مورفین بوقی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
دولوروس آمبریج گفتند :
به دزیره:

سایت جادوگران قطعاً شمارو حمایت میکنه. شما به راحتی میتونی نوشته هاتون رو در قالب فایل پی دی اف در بیارین و به بخش دریافت فایل بفرستین. حتی میتونید در انجمن فن فیکشن ها قرارش بدین و بقیه بیان نظر بده. از این نظر هیچ مشکلی نیست. ما حتی میتونیم اثر شما رو به طور مفصل از طریق خبررسانی و اطلاعیه، معرفی کنیم. در این موارد محدودیتی نیست.

اگه منظور خاص تری دارین بگین چون دقیقا متوجه نشدم چه جور حمایت و پشتیبانی مد نظرتون هست



خیلی ممنونم از اینکه توجه کردید و برام نوشتید .
خیلی عالیه که این کار من مورد تایید شما واقع بشه و من حتما" نوشته ها و تصاویری که منتشر میکنم رو بعد از اتمام هر فصل به صورت پی دی اف برای سایت ارسال خواهم کرد و در فن فیکشن ها هم قرار خواهم داد .

منظورم و درخواست حمایت ام از شما در حال حاضر فقط و فقط بر مبنای این است که در صورت موافق بودن با این کار ، این موضوع رو به هر طریقی که میتوانید خبررسانی کنید که اعضای دیگر سایت هم در این خبررسانی با ما همراه شوند .
حتی اگر خواستند میتونند در نوشتن در نقاشی ها و کارهای مربوط به صفحه من رو یاری کنند ، چون من یک نفر هستم . و باور دارم که یک دست صدا ندارد .
دزیره / Desiree

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دزيره در 1392/12/15 16:30:30