جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

50 کاربر(ها) آنلاین هستند (41 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
48
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 22 شهریور 1385 05:39
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید شما از کجا سرور خریدین؟

تاحالا ندیدم وقتی کسی سایتی رو باز میکنه که سرور اختصاصی داره، بره تو سایت جنیفر لوپز!
البته درسته که سایت جنیفر لوپز اولش j هست بروزر از مکمل استفاده کنه، اما تاحالا به عمرم تو اون سایت نرفتم!
این اتفاق همین چند دقیقه پیش افتاد. برسیش کنین جان من!
هری پاتر کجا و جنیفر لو پز کجا؟
برای یک بچه مثبت این اتفاق بیفته داغونتون میکنه ! چون سایتش بدجوره!
(شناسه ی منم نبندین)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 16:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

فکر کنم وقت ترین ها دیگه رسیده باشه..!!!
کی برگزار میشه!؟
محض یادآوری بود!

ترینها رو 15 هر ماه باید برگزار بشه که این ماه هنوز برگزار نشده.از نظر من بهتره به ماه بعد موکول بشه حالا باز بستگی به نظر وزیر داره.ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در 1385/6/22 12:33:25
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 14:59
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
ببخشید شما هر چند روز چند روز جواب بلیت رو میدین؟!
من دو روز میشه یه بلیت به باک بیک دادم، جواب نداده!
این یک امر طبیعیه یا غیر طبیعی!
و آیا این از خصائص این موجود است یا تمامی مدیران!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 08:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

پروفسور اسپروات نوشته:
سلام .ارباب لرد ولدمورت عزیز از شما خواهشمندم به پستی که روفوس اسکریم جیور به من زده نگاه بیندازید .لینکش هم این هست:
http://www.jadoogaran.org/modules/pm/readpmsg.php?msg_id=4888054&start=0&total_messages=25&op=in
ایشون حرفایی به من زدن که من تصورش رو هم نمیتونم بکنم.هر چی فحش رکیک بوده به من داده.فکر نکنم در این سایت حق چنین کاری داشته باشن.خواهش میکنم رسیدگی کنین.


به ایشون اخطار داده شد
چنانچه بار دیگر تکرار کنند شناسشون بسته میشه
از تنها چیزی که در این سایت گذشت نمیشه توهین هست ولی چون ایشون کاربر تازه بودند یه فرصت بهشون میدیم
نقل قول:

ولدمورت جان من از یکی از دوستان پرسیدم از کجا بفهمم چه قدر وقته اون گفت که:برو ببین کی شخصیتت تائید شده ولی من گشتم پیدا نکردم یا پاک شده یا من پیدا نکردم.خواهشن لطف نموده راهنمائی بفرمائید

یعنی یادت نمیاد از کی اومدی عضو ایفای نقش؟
بهترین روش فهمیدن ...دیدن پستیه که تو معرفی شخصیت زدی و پذیرفته شدی
تاریخ اونو ببین
نقل قول:

مدیران عزیز
قیمت های تبلیغات بسیار بالاست.
فکر نکنم هیچ سایت ایرانی و شخصی ای که معمولا درآمدی ندارند بتونن در این سایت تبلیغ کنه.
لطفا در مورد قیمت ها باز نگری کنید

همانطور که گفته شد
فکر نکنیم لازم به تغییر قیمتها باشه
شما اگر مقدار بازدید سایت رو متوجه شوید دلیل پافشاری ما رو بهتر میفهمید
به ما هم حق بدید به فکر اعتبار سایت باشیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 21 شهریور 1385 03:04
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیران عزیز
قیمت های تبلیغات بسیار بالاست.
فکر نکنم هیچ سایت ایرانی و شخسی ای که معمولا درآمدی ندارند بتونن در این سایت تبلیغ کنه.
لطفا در مورد قیمت ها باز نگری کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عاقلان دانند...
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 22:33
نمایش جزئیات
آفلاین
ولدمورت جان من از یکی از دوستان پرسیدم از کجا بفهمم چه قدر وقته اون گفت که:برو ببین کی شخصیتت تائید شده ولی من گشتم پیدا نکردم یا پاک شده یا من پیدا نکردم.خواهشن لطف نموده راهنمائی بفرمائید.mer30

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 22:16
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .ارباب لرد ولدمورت عزیز از شما خواهشمندم به پستی که روفوس اسکریم جیور به من زده نگاه بیندازید .لینکش هم این هست:
http://www.jadoogaran.org/modules/pm/readpmsg.php?msg_id=4888054&start=0&total_messages=25&op=in
ایشون حرفایی به من زدن که من تصورش رو هم نمیتونم بکنم.هر چی فحش رکیک بوده به من داده.فکر نکنم در این سایت حق چنین کاری داشته باشن.خواهش میکنم رسیدگی کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فریا
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
نقل قول:

جرج ویزلی نوشته:
لرد ولدمورت سلام.یه سوال داشتم من چه طوری میتونم گروهمو عوض کنم.به عنوانه مثال برم در اسلایترین.این فقط در حد یک سواله.میخوام
بدونم میشه همچین کاری یا نه.چون اگه بخوام فعالیتمو در سایت ادامه بدم همچین چیزائی رو بدونم بد نیست.

اگر از مدت ایفای نقش شما یک ماه نگذشته باشد و کمتر از یک ماه در ایفای نقش عضو شدید قادر به تعویض گروه هستید
اما اگر این مدت از یک ماه گذشته باشد قادر به تعویض گروه نیستید
چنانچه مصر به این کار هستید باید شناسه خود را بسته و با شناسه جدید درخواست عضویت در ایفای نقش کنید

نقل قول:

اممم من یک مشکل دارم!می خوام که ایمیلم رو توی ویژگی های فردیم نشون نده بعد زدم روی نه که نشون نده ولی نشون می ده!چندبارم امتحان کردم هر بار نشون می ده!مشکل چیه؟

فلور جان
تو خودت معلومه ایمیل خودتو میبینی!
منم ایمیل شمارو میبینم
ولیبه غیر از مدیران و خودت کسی نمیتونه ایمیلتو ببینه
برای امتحان به عنوان مهمان وارد پروفایل خود بشو ببین

خوش باشین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 21:00
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد ولدمورت سلام.یه سوال داشتم من چه طوری میتونم گروهمو عوض کنم.به عنوانه مثال برم در اسلایترین.این فقط در حد یک سواله.میخوام
بدونم میشه همچین کاری یا نه.چون اگه بخوام فعالیتمو در سایت ادامه بدم همچین چیزائی رو بدونم بد نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 20 شهریور 1385 19:46
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم چون من همیشه یک قرن عقبم باید اول به مگی خوش آمد گویی بگم و مورد بعدی اینکه من دوق زده شدم!خیلی!باور نکردنیه!

بهتر نیست خود مگی بیاد مگی رو ایفا کنه؟ و اون مسابقه رو برای مگی کنار بزراین؟


اممم من یک مشکل دارم!می خوام که ایمیلم رو توی ویژگی های فردیم نشون نده بعد زدم روی نه که نشون نده ولی نشون می ده!چندبارم امتحان کردم هر بار نشون می ده!مشکل چیه؟!

گفتم این همه راه امدم حداقل یکی از مشکلاتمم بگم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1385/6/20 19:53:21
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید