تاحالا ندیدم وقتی کسی سایتی رو باز میکنه که سرور اختصاصی داره، بره تو سایت جنیفر لوپز! البته درسته که سایت جنیفر لوپز اولش j هست بروزر از مکمل استفاده کنه، اما تاحالا به عمرم تو اون سایت نرفتم! این اتفاق همین چند دقیقه پیش افتاد. برسیش کنین جان من! هری پاتر کجا و جنیفر لو پز کجا؟ برای یک بچه مثبت این اتفاق بیفته داغونتون میکنه ! چون سایتش بدجوره! (شناسه ی منم نبندین)
سلام! ببخشید شما هر چند روز چند روز جواب بلیت رو میدین؟! من دو روز میشه یه بلیت به باک بیک دادم، جواب نداده! این یک امر طبیعیه یا غیر طبیعی! و آیا این از خصائص این موجود است یا تمامی مدیران!
پروفسور اسپروات نوشته: سلام .ارباب لرد ولدمورت عزیز از شما خواهشمندم به پستی که روفوس اسکریم جیور به من زده نگاه بیندازید .لینکش هم این هست: http://www.jadoogaran.org/modules/pm/readpmsg.php?msg_id=4888054&start=0&total_messages=25&op=in ایشون حرفایی به من زدن که من تصورش رو هم نمیتونم بکنم.هر چی فحش رکیک بوده به من داده.فکر نکنم در این سایت حق چنین کاری داشته باشن.خواهش میکنم رسیدگی کنین.
به ایشون اخطار داده شد چنانچه بار دیگر تکرار کنند شناسشون بسته میشه از تنها چیزی که در این سایت گذشت نمیشه توهین هست ولی چون ایشون کاربر تازه بودند یه فرصت بهشون میدیم نقل قول:
ولدمورت جان من از یکی از دوستان پرسیدم از کجا بفهمم چه قدر وقته اون گفت که:برو ببین کی شخصیتت تائید شده ولی من گشتم پیدا نکردم یا پاک شده یا من پیدا نکردم.خواهشن لطف نموده راهنمائی بفرمائید
یعنی یادت نمیاد از کی اومدی عضو ایفای نقش؟ بهترین روش فهمیدن ...دیدن پستیه که تو معرفی شخصیت زدی و پذیرفته شدی تاریخ اونو ببین نقل قول:
مدیران عزیز قیمت های تبلیغات بسیار بالاست. فکر نکنم هیچ سایت ایرانی و شخصی ای که معمولا درآمدی ندارند بتونن در این سایت تبلیغ کنه. لطفا در مورد قیمت ها باز نگری کنید
همانطور که گفته شد فکر نکنیم لازم به تغییر قیمتها باشه شما اگر مقدار بازدید سایت رو متوجه شوید دلیل پافشاری ما رو بهتر میفهمید به ما هم حق بدید به فکر اعتبار سایت باشیم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
مدیران عزیز قیمت های تبلیغات بسیار بالاست. فکر نکنم هیچ سایت ایرانی و شخسی ای که معمولا درآمدی ندارند بتونن در این سایت تبلیغ کنه. لطفا در مورد قیمت ها باز نگری کنید.
ولدمورت جان من از یکی از دوستان پرسیدم از کجا بفهمم چه قدر وقته اون گفت که:برو ببین کی شخصیتت تائید شده ولی من گشتم پیدا نکردم یا پاک شده یا من پیدا نکردم.خواهشن لطف نموده راهنمائی بفرمائید.mer30
سلام .ارباب لرد ولدمورت عزیز از شما خواهشمندم به پستی که روفوس اسکریم جیور به من زده نگاه بیندازید .لینکش هم این هست: http://www.jadoogaran.org/modules/pm/readpmsg.php?msg_id=4888054&start=0&total_messages=25&op=in ایشون حرفایی به من زدن که من تصورش رو هم نمیتونم بکنم.هر چی فحش رکیک بوده به من داده.فکر نکنم در این سایت حق چنین کاری داشته باشن.خواهش میکنم رسیدگی کنین.
جرج ویزلی نوشته: لرد ولدمورت سلام.یه سوال داشتم من چه طوری میتونم گروهمو عوض کنم.به عنوانه مثال برم در اسلایترین.این فقط در حد یک سواله.میخوام بدونم میشه همچین کاری یا نه.چون اگه بخوام فعالیتمو در سایت ادامه بدم همچین چیزائی رو بدونم بد نیست.
اگر از مدت ایفای نقش شما یک ماه نگذشته باشد و کمتر از یک ماه در ایفای نقش عضو شدید قادر به تعویض گروه هستید اما اگر این مدت از یک ماه گذشته باشد قادر به تعویض گروه نیستید چنانچه مصر به این کار هستید باید شناسه خود را بسته و با شناسه جدید درخواست عضویت در ایفای نقش کنید
نقل قول:
اممم من یک مشکل دارم!می خوام که ایمیلم رو توی ویژگی های فردیم نشون نده بعد زدم روی نه که نشون نده ولی نشون می ده!چندبارم امتحان کردم هر بار نشون می ده!مشکل چیه؟
فلور جان تو خودت معلومه ایمیل خودتو میبینی! منم ایمیل شمارو میبینم ولیبه غیر از مدیران و خودت کسی نمیتونه ایمیلتو ببینه برای امتحان به عنوان مهمان وارد پروفایل خود بشو ببین
خوش باشین
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
[b]دلبستگی من به ریون و اعضاش بیشتر از اون چیزی بود که فکر میکردم!!.....بچه های اسلایت
لرد ولدمورت سلام.یه سوال داشتم من چه طوری میتونم گروهمو عوض کنم.به عنوانه مثال برم در اسلایترین.این فقط در حد یک سواله.میخوام بدونم میشه همچین کاری یا نه.چون اگه بخوام فعالیتمو در سایت ادامه بدم همچین چیزائی رو بدونم بد نیست.
هوم چون من همیشه یک قرن عقبم باید اول به مگی خوش آمد گویی بگم و مورد بعدی اینکه من دوق زده شدم!خیلی!باور نکردنیه!
بهتر نیست خود مگی بیاد مگی رو ایفا کنه؟ و اون مسابقه رو برای مگی کنار بزراین؟
اممم من یک مشکل دارم!می خوام که ایمیلم رو توی ویژگی های فردیم نشون نده بعد زدم روی نه که نشون نده ولی نشون می ده!چندبارم امتحان کردم هر بار نشون می ده!مشکل چیه؟!
گفتم این همه راه امدم حداقل یکی از مشکلاتمم بگم
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط فلور دلاكور در 1385/6/20 19:53:21
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید