جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

23 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 13 آذر 1385 11:12
نمایش جزئیات
آفلاین
السلام وعليك علي هرچي جادوگره
مي خواستم دليل اينكه مقاله dr.hamid.r.a.sabegh در سايت نذاشتيد رو بدونم.بالاخره ايشون دكتر مملكت هستن
خيلي ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فقط صنف دكترها
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1385 23:43
نمایش جزئیات
آفلاین
مالدبر عزیز
سلام
لطفا از کوره در نرو ..آرومتر بیا با هم سوار شیم!

درمورد اخطار کریچر
من به کریچر گفتم به شما اخطار بده بابت قسمت((مکان:از.....))در داخل پروفایلتون
بنظرم نامناسب بود و به کریچر گفتم به شما اخطار بده
به نظر بنده هم کاملا اخطار موجه و منطقی بود و هیچ ربطی هم به ایفای نقش نداشت

همین نکات ریز باعث میشه افرادی که تازه وارد سایت میشن اینجا رو به جاهای دیگه اشتباه بگیرند

نقل قول:

1-من دلیل اینی که مدیرا با بعضی از اعضا اینجوری برخورد میکنن نمیدونم...
2- میخواستم بپرسم من میتونم یک شناسه ی جدید باز کنم با همین شخصیت؟
3-در ضمن میخواستم از همه ی مدیران انجمن که علی الرغم پرکاری میان شخصیت تایید میکنن تشکر کنم... تو تا رباستین لسترنج تو سایته!


در مورد اول:مدیران حق دارند نکاتی رو که میبینند اخطار بدهند،درنتیجه انتظار نداشته باشید که با هر حرکت شما موافقت بشه...ما انتظار سعه صبر و انتقاد پذیری رو از شما داشتیم...امیدوارم به جای اعتراض سعی در بهبود خود داشته باشید

درمورد دوم:جواب شما خیر است

در مور دسوم:ممنون از اینکه اطلاع دادید..بررسی خواهد شد

با تشکر از شما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/12 23:49:06
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1385 20:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت مدیرانی عزیز که خوب میدونن وظیفه ی یک مدیر چیه(یک سلام هم به کریچر تا بی ادبی نشه)
من گفتم برای کسایی که کتابا رو نخوندن، و یا ناکامل خوندن، توی قسمت قوانین بهترین جا برای گذاشتن این چیزهاست تا که الکی تاپیک نزنن.
و گه نه من خوندم وگه نه اظهار فضل نمیکردم.
بعدش من در مورد اون اخطار میخواستم بپرسم...
من نمیدونم کریچر برای چی اون حرفو به من زده و اخطار داده... در هر صورت من همه ی پروفایلمو عوض کردم.
من دلیل اینی که مدیرا با بعضی از اعضا اینجوری برخورد میکنن نمیدونم...
مثلا انگار اعضای سایت یک گلوله ی چسبان هستن!
اگه اینجوریه همه ی شناسه های کسایی مثل منو ببندین...
اگه هم احساس میکنین من نخاله ام شناسمو ببندین...(نه ضرری برای من داهر نه شما)
هزارتا یوزر دیگه هم هست!
ولی میخواستم بپرسم من میتونم یک شناسه ی جدید باز کنم با همین شخصیت؟
در ضمن میخواستم از همه ی مدیران انجمن که علی الرغم پرکاری میان شخصیت تایید میکنن تشکر کنم... تو تا رباستین لسترنج تو سایته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مالدبر در 1385/9/12 21:30:47
I Was Runinig lose
گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1385 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
مالدبر نوشته:
نمیشه یکم این COPPA انشاشو نرمتر کنین؟
بعدش میخواستم بپرسم قانون جمهوری اسلامی حکم میکنه این COPPA توی همه ی سایتا باشه یا چیز دیگه؟
به جای COPPA میتونستید چیزای قشنگتری بنویسید... مثل راهنمای رول پیلینگ و یا خلاصه ی کتاببها


COPPA مخفف Children's Online Privacy Protection Act(قانون محافظت از حریم شخصی کودکان در فضاهای آنلاین) هست و معمولا سایت ها این قسمت رو در یک جایی از سایت خودشون قرار میدن تا اعضا در این زمینه اطلاعات داشته باشن و طوری نباشه که فکر کنن مدیران سایت به کودکان و حقوقشون توجهی نمیکنن.

به نظر من اجرای این قانون که هیچ ربطی هم به قانون جمهوری اسلامی نداره خیلی مهمتر از نوشتن راهنمای رول پلیینگه!

برای دیدن راهنمای رول پلیینگ هم البته میتونه به این تاپیک سر بزنی!

خلاصه ی کتاب ها هم از اون چیزهای عجیب و غریبه دیگه!...جذابیت کتاب هری پاتر اینه که کامل همشو بخونی و اگر نخوندی پیشنهاد میکنم که حتما این کارو بکنی!!!

ولی اگر دوستانی باشن که بخوان برای خلاصه ی کتاب ها کمک بکنن ما خوشحال میشیم. به هر حال اینجا یه سایت کامیونتیه و همه باید همکاری کنن...مدیران به تنهایی نمیتونن کل سایت رو بگردونن و این اعضا هستن که نقش اصلی رو ایفای میکنن

نقل قول:
آرامیس بارادا نوشته:
نقل قول:
هر گونه کپی برداری از مطالب (متن ها، تصاویر، آیکن ها) این سایت با ذکر نام Jadoogaran.org مجاز است


این جمله در آخر همه صفحات سایت جادوگران اومده. حالا اگه مجله ای بدون ذکر منبع، مطالب جادوگران رو چاپ بکنه (مثل مجله شوکا) چه بلایی می تونه سرش بیاد؟


ما کاملا در جریان چاپ شدن غیرمجاز مطالب سایت جادوگران توسط مجله شوکا بودیم و هستیم. و تا به حال اخطارهایی رو هم به صورت شفاهی به این مجله دادیم.

اما اگر باز به این کارشون ادامه بدن مجبور به شکایت از این مجله خواهیم شد که البته امیدواریم کار به اینجور جاها نکشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ی جدید: اسکاور
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1385 14:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
هر گونه کپی برداری از مطالب (متن ها، تصاویر، آیکن ها) این سایت با ذکر نام Jadoogaran.org مجاز است


این جمله در آخر همه صفحات سایت جادوگران اومده. حالا اگه مجله ای بدون ذکر منبع، مطالب جادوگران رو چاپ بکنه (مثل مجله شوکا) چه بلایی می تونه سرش بیاد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 12 آذر 1385 13:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نمیشه یکم این COPPA انشاشو نرمتر کنین؟
بعدش میخواستم بپرسم قانون جمهوری اسلامی حکم میکنه این COPPA توی همه ی سایتا باشه یا چیز دیگه؟
به جای COPPA میتونستید چیزای قشنگتری بنویسید... مثل راهنمای رول پیلینگ و یا خلاصه ی کتاببها.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I Was Runinig lose
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 11 آذر 1385 22:05
نمایش جزئیات
آفلاین
وزارت با این نگرشی که الان به مقوله ی وزارت وجود داره بیفایده اس الان از وزیر کارهای زیادی خواسته میشه و هیچ کس توانایی انجام اون رو نداره پس نتیجش همینه که تا حالا 5 تا وزیر اومدن و جز یکیشون هیچ کس دو ماهم دووم نیاورده
کلا با انتخابات مخالفم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 11 آذر 1385 20:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


میخواستم ببینم وزارت چی شد؟

الان ما هیچ وزیری نداریم. نمیخواین کاندید گرفتن و انتخاب وزیر رو شروع کنین؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1385 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام
خوبین؟


نقل قول:

ریموس لوپین نوشته:
میخواستم بگم اگه میشه ناظر هم بگیرید. اینطوری اگه جایی بی ناظر بشه یکی از ناظرای قبلی رو جاش بزارید دیگه تا آخر ناظر احتیاج ندارید مگر یک انجمن بزنید که خیلی بعیده و اونم ناظراشو از همین قبلی میکنین.
در ضمن هر یه مدت یک بار یه آزمون بگیرید هر کی قبول شد بشه ناظر. آخه اینطوری دیگه کاربرای تازه وارد از جمله خودم ناظر نمیشن.


خب
در مورد امضات باید بگم که همون یک عکس که تو امضا داشته باشی باید کافی باشه

در مورد ناظر گرفتن:اگر ((درباره جادوگران)) رو خونده باشی متوجه میشی ناظران از اعضای تثبیت شده انتخاب میشوند...چنانچه کسی فعالیت مثبتی در سایت داشته باشه به حق خودش میرسه
با شیوه مسابقه به هیچ وجه موافق نیستیم و همین شیوه ای که در حال اجراست از همه بهتر میباشد

شده فردی با دو ماه فعالیت در سایت ناظر شده و فردی که یکسال فعالیت کرده ولی هنوز به نظارت نرسیده.....این بستگی به نوع فعالیت فرد داره که چقدر مدیران رو به طرف خودش جذب کنه

نقل قول:

من یه عکسی فرستادم و یک نفر دیگه همون عکس فرستاده در صورتی که برای من تایید شده بود حالا برای اون هم تایید شده چطور چنین چیزی ممکنه ؟


احتمالا شما عکس رو فرستادی بودی و نفر بعدی وال پیپیر اون عکس رو فرستاده بوده..به هر حال مسئول گالری مسئول این کاره حتما موردی دیده که اونو تایید کرده

نقل قول:

واسه چي اينقدر جواب معرفي شخصيت دير داده ميشه واسه اونايي كه بعد از ما نوشتن رو دادن اما واسه مارا ندادن

ما تایید شخصیتها رو بین مدیران تقسیم کردیم و هر مدیر کار یه گروه خاصی رو انجام میده
علت اینکه بعضی از افراد تاییدشون کمی طول میکشه و یا نفرات بعد از اونا تایید شدن همین مورده...ممکنه یه مدیر زودتر از مدیر دیگه بیاد و کاراشو انجام بده

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بارون خون آلود در 1385/9/10 19:08:22
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 10 آذر 1385 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
واسه چي اينقدر جواب معرفي شخصيت دير داده ميشه واسه اونايي كه بعد از ما نوشتن رو دادن اما واسه مارا ندادن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?