جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

96 کاربر(ها) آنلاین هستند (83 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
94
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 19:47
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم من امسال خیلی تو جریان رول نبودم!!

ولی افرادی بودن که پستهای خیلی خوبی زدن و میتونم بگم بهترین پستها مال بوبو و امپراطور بودن!! ولی با یه پست که آدم بهترین نویسنده نمیشه!!
بین افرادی که بیشتر تو رول بودن و آدم از پستاشون لذت میبرد، اش و اسکاور و هدویگ بودن! ولی از اونجا که من خیلی با اسکی حال میکردم پس رای من اسکاوره و بس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
برای اولین بار رای دادن مشکل شده!
قدیما میگفتیم سرژ، خودمونو خلاص می کردیم! اما حالا...

1- بارون خودن آلود:
قشنگ پست میزنه دیگه! آدم میخنده! به قول یکی، کلی جای ایول داره پست زدنش!
اما چون کار منو راه ننداخت، بهش رای نمسدم! دلشم بسوزه!

2- وینکی:
خیلی خوب مینویسه! البته هنوز جای پیشرفت شگرفی داره این موجود جن صفت! ولی واقعا باید بگم یه پدیده رول نویسیه!
اما چون من خیلی حسودم و یادمه اون دوره ای که سرژ برای من کنار کشید که بشم بهترین نویسنده، به من رای نداد(!) من الان حسودیم گل کرده و عمرا بهت رای بدم!
اما جدا چون میخوام اون قولی رو که بهم دادی رو بیشتر عملی کنی!

3- آوریل:
این آوریل یکی از کسایی هست که من همیشه دوست داشتم مثل اون بنویسم! واقعا خوب مینویسه و به قول مک بون خنده رو لبای آدم می یاره!
اما ایندفعه فعالیتش واقعا کم بوده!

4- کریچر:
همشهریمه! دلم خواسته اسمشو اینجا بیارم! به شما مربوطی نیست! ( این چند وقته واقعا عالی بوده!)

5- کوییریل:
عجبا! خوب مینویسه، ولی اگه جلوشو نگیریم، روی گیلیدی رو به زمین میزنه!

6- پدر خونده اسکاور!
خوب مینویسه! خنده دار مینویسه! کلی سوژه میده! تازه پدر خوندمه! اما چون میخوام داغ این رنک رو به دلش بذارم، بهش رای نمیدم! هر هر هر!

و اما رای من:

یه کسی که خوب می نویسه! ساکته! دائم سوژه توی مغزش داره شکل میگیره! داستان رو خوب پیش میبره و اگه جایی داستان خراب شده باشه، خوب سر هم بندیش میکنه! تقریبا توی این دوره خوب پست زده. و مهم ترین دلیلم اینه که واقعا جورابشور خوبیه!
بله! رای بنده:
ادی ماکای!!

و اینجا لازم میدونم مراتب تشکر از خودم رو به زیبایی تمام به عمل بیارم! آقا تقصبر هریه! رفته از خودش معذرت خواسته! منم میخوام از خودم تشکر کنم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 13:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ها با کریچر موافقم!(رای نه ها باقی قضایا!)

بعد از بحثا و دعواها و حاشیه سازی ها و فحش و فحش بازی ها ، یکی از دوستان ارجمند مدیر عزیز و لذیذ به نام کریچر فعالیتشو تو رول بیشتر کرد و به طور میانگین روزی یه پست من ازش می دیدم ... پستاشم قشنگ بود و از سوژه خوب استفاده می کرد .

خلاصه مطلب اینکه ایول به کریچر و در نتیجه رای من کریچره .

با تشکر از ادی ماکای و آوریل و بارون و خودم و سرژ و وینکی و آنیتا و باقی دوستانی که رول زدن این چند وقته و همراهی کردن .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: سه‌شنبه 22 اسفند 1385 00:16
نمایش جزئیات
آفلاین
ایول سرژی گرچه بهترین شخص از قبل انتخاب شده و دستهایی پشت پرده اس و توی مسنجر رای ها به قیمت بالایی خرید و فروش میشه و از این چرتو پرتا ولی باز هم نوشتن اسم شخص در اینجا تقدیریه از اون و مهر تائیدی بر این مدعا که پست خوب رو اعضا میبینن و مجددا از این چرتو پرتا
من هم به وینکی رای میدم
دلایل:
1: زنمه
2: یک مدت نامزد بودیم
3: زنمه مجددا
4: فعالیت خوبی داره
5: تک دیالوگهای خوبی در پستاش دیده میشه
6: ساختار شکنی زیاد تو پستاش داره
7: زنمه
8: اینایی که گفتم هم واسه این بود که به سرژ بفهمونم وینکی شوهر داره دوشیزه دوشیزه نکنه


با تشکر ویژه از آوریل , آنیتا و بارون خون آلود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 20:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هووووون! چه آشناست اينجا! من خيلي اين تاپيك رو دوست دارم

اين چند مدت كه گذشت با اينكه زياد پست نخوندم ولي بين همونهاي كه خوندم پست هاي وينكي خيلي چسبيد! يك جورايي ايده آل رول ميزنه و همه چيز تو رولش هست! همه چيز در حد اعتدال...مخلوط خوشمزه اي كه دل آدم رو نميزنه و موقع خوندن حوصاله آدم سر نميره! شايد خيلي زياد پست نزنه ولي هرجاي كه پست زده مفيد بوده و به روند داستان كمك كرده!

خلاصه اينكه راي سرژ تانكيان: دوشيزه وينكي كبير

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 20:49
نمایش جزئیات
آفلاین
مطمئنا این تک رای تاثیری نداره ولی رای من آوریل !
هوومک چون همیشه از بهترین رول نویسای سایت بوده و الانم تو این دوران بی رول نویسی تک رول هاش که سالی یه بار می زنه لبخند رو به لبان آدم میاره !!!!

با تشکر ویژه از هدویگ و کریچر !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده

رون ويزلي !
___________________
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: دوشنبه 21 اسفند 1385 18:23
نمایش جزئیات
آفلاین
بارون خون آلود

ایشون اگه فرصتشو داشته باشن عالی مینویسن... پستهای جدید ایشون رو اگه خونده باشید دیگه دنبال دلیل برای انتخاب ایشون از طرف من نمیگردید.

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 17:46
نمایش جزئیات
آفلاین
راي من: اش ويندر
دليل اصليم هم اينه كه نشون داده ميشه طنز نوشت اما چرت ننوشت. نوشته‌هاش خنده‌دارن اما هجو نيستن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بیل ویزلی در 1385/12/19 17:47:56
Soon we must all face the choice
between what is right and what is easy




تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
با اين كه ويولت بودلر و اش ويندر هر دو تاشون رول هاي قشنگ و جذابي ميزنن ولي حق تقدم رو به قديمي ترا ميدم و كسايي كه واقعا واسه ي رول نويسي ارزش قائلن و وقت ميذارن و اين فعاليت كوتاه مدت هم نبوده در ضمن متداوم بودن مفيد و سرگرم كننده بوده كه بين اين افراد هدويگ رو انتخاب ميكنم!
راي من = هدويگ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لونا لاوگود در 1385/12/19 20:43:11
Re: بهترین نویسنده در ایفای نقش ( رول پلینگ)
ارسال شده در: شنبه 19 اسفند 1385 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
من به اسکاور رای می دم...
چون پست های ایشون همواره بدون نقص و سرشار از نکات ظریف و طنز بودند همچنین نگارش ایشون در نوشتن بسیار خوب و عالی است و به همین دلیل اکثر نوشته های ایشان جذاب و خواندنی هستند...
رای من به اسکاور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه