جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

39 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: دوشنبه 27 فروردین 1386 02:24
نمایش جزئیات
آفلاین
-------پیام های بازرگانی--------------
...سفر به گذشته!... اوقاتی خوش در تاپیک سفر به گذشته! آیا فکر می کنید از تاریخ هاگوارتز مطلعید؟ پس خود را در سفر به گذشته بیازمایید! سفر به گذشته همراه با گویش شیرین بریتانیایی دری! شما را به گذشته می برد! ...سفر به گذشته!... می خواهید پست ارزشی بزنید؟ ...سفر به گذشته!... از داستان های قدیمی و خز خوشتان می آید؟ ...سفر به گذشته!...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت شنوندگان عزیز

خبر شبانگاهی را با قسم به ریش مرلین آغاز می کنیم در ابتدا خبر خوش و بسیار فرخنده ای داریم برای تمامی گریفیندوری ها.

فرخنده باد این روز خوش برشما
اینک پیام این است،مبارک باد برشما
قهرمانی گریف،مبارک باد برشما

و این شعری بود به مناسبت این روز فرخنده و اینک دومین خبر را محضرتان خواهم رساند:

بمب هسته ای در ساختمان ملل گریفیندور منفجر شد.در این حادثه کسی آسیب ندید.

پیام های بازرگانی :
گریفی های محترم،به مغازه ی ما مراجعه فرمایید.(مغازه ی رول پلگریف)

شنوندگان عزیز اخبار شبانگاهی را به اتمام می رسانیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده









عضو رسمی محفل ققنوس

-------------------------------------
در مسابق
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: شنبه 25 فروردین 1386 10:18
نمایش جزئیات
آفلاین
در چهل و هفت ثانیه

با سلام جدیدترین خبر ها را با سرعت هر چه تمام به سمع و نظر شما عزیزان می رسانم:

گریفیندوری ها همچنان در خاله بازی مقام اول را دارند و با کوچکترین اشاره هر چه می خواهد دل تنگت بنال را آباد می کنند.

بیل ویزلی پس از دو ماه غیبت با زدن پست بس ارزشی باز هم شخصیت خود را زیر سوال برد.

هدویگ مدافع راه حق شفاف سازی می کند!

پست خور ترین تاپیک ها تاپیک برای تو می سرایم ای گریفیندور شناخته شده است.

کالین کریوی بی جامه پارتی را زنده می کند!

بچه ها برین انشا بنویسین!

اهم آلبوس دامبلدور؟!!!( بدون شرح!)


تا چهل و هفت ثانیه ای دیگر مرلین یار و نگهدارتان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مگورین در 1386/1/25 10:21:28
ویرایش شده توسط مگورین در 1386/1/25 10:34:55
؟!
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: جمعه 24 فروردین 1386 20:29
نمایش جزئیات
آفلاین
کابوس دیگر گروه ها

با سلام

اخبار بعد از ظهر گاهانه رو میشنوید ...

طبق خبرهایی که به دست ما رسیده معترضان قهرمانی گریفیندور به زمین زده شدند ... این خوردن بر روی زمین از چند طرف بود

1- از طرف کوییرل

این ضربه به معترضان اعلام نتیجه به روش ترم قبل بود ... با محاسبه ی امتیازات به روش ترم قبل هم گریفیندور مقام قهرمانی مدرسه را نیز کسب کرد !!!

2-از طرف پرسی ویزلی

پرسی ویزلی که از اعتراض افراد به خشم () آمده بود با اعلام خبری بسیار بلند در پیام امروز خشم خود را خالی کرد ... پست ایشون بسیار عالی و بدون کم و کسر بود ...

ولی گویا همچنان اعتراض ادامه دارد ...

در صورتی که خبری شد با خبر فوری در خدمت شما خواهیم بود ...

دینگ دونگ شپلخ .... بــــــــــــــــــــــــــــــــــومممم!!!(رادیو سالمه ها )

لیلی از بالای برج پرت شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: پنجشنبه 23 فروردین 1386 13:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به شنوندگان محترم رادیو گریف!

با کمال افتخار بازگشت خود را به خاک وطن خود گرامی می دارم.
اینجناب گلوری گرنجر سابق، گوینده ی رادیو گریف،با تمام وجود فعالیت رسمی خود را در این نهادینه آغاز می کنم.
آغاز كن !‌ ولي در اين تاپيك بايد پست خبري درست و حسابي زده بشه و پستايي مثل اين پاك ميشن . پستت مي مونه تا عبرت بشه براي بقيه ! ( تريپ نظارت
[/i
[i]جوزف

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جوزف ورانسكي در 1386/1/23 13:14:46
ویرایش شده توسط جوزف ورانسكي در 1386/1/24 9:38:42
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: چهارشنبه 22 فروردین 1386 20:16
نمایش جزئیات
آفلاین
مراا ببوس....مرا ببوس
برای آخرین بار....خشششش
مدیر :این بیناموسی چیه دیگر.عوضش کنید یا اخراجین.
مجری:با سلام به شما بینندگان عزیز،برای این شعر و داد وبیداد مدیر باید بگم ما رو ببخشید.

خبرهای کوتاه
آتش بس میان جسی...
هدویگ...
هاگرید...
جوزف...
و نیک بی سر

مخالفت لرد با بستن تاپیک انرژی اتمی

سوژه احتمالی ارتش سفید


مشروح خبر ها:
جسی،هدی،جوزی،و نیکی کاغذ سلح را امضاع کردند.
به گفته خودمان دعوا بر سر نظارت بود.

مخالفت لرد با بستن تاپیک انرژی اتمی
لرد ولدمورت معروف به لردی کچل چند روز پیش در ملاقات باهاردی(رییس جمهور سیاهیستان) گفت:
من به این ناکسان هشدار میدهم که هیچ نمیتوانند کرد و من خود این تاپیک را باز میکنم.

سوژه احتمالی ارتش سفید
این سوژه که احتمالی هست قراره اولین پستش را آلیشیا اسپینت بزنه،موضوع رو به امید خدا و مرلین آلیشیا خودشون میگن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: یکشنبه 19 فروردین 1386 11:48
نمایش جزئیات
آفلاین
- آی راننده ! یه منصوری، اندی ای، شماعی زاده ای، چیزی بذار دور هم باشیم همین جوری الکی حال کنیم!
- جون داداش را نداره! نشر اکاذیب و تهاجم فرهنگی و اغفال اذهان عمومی همه اش جرمه! ما نمی تونیم آهنگ بذاریم! وزارت فخمیه ی ارشاد ممنوع کرده!
- ها؟
- هااا !
- آها!
خب پس حداقل بزن رادیو ببینیم رادیو چی میگی...
ُ- خششششش.... ترررررر... بوق بوووق بوووق... (معلوم نیست صدای رادیوست یا گوینده ی رادیو)
... شنوندگان عزیز صدای ما رو از رادیو گریف می شنوید! من "بوووق... بوووق" ... هستم... ببخشید! من سوسک هستم از واحد مرکزی خبری در آدیس آبابا! در طی ماه های گذشته من به خاطر انجام ماموریتی در راه پیشوا (دامبلدور) ، ملتم (گریفندور) و کشورم (انگلستان) در این منطقه ی دور افتاده ساکن شدم! با پایان این ماموریت در طی هفته ی آینده دوباره می تونید من رو در تالار اصلی گریفندور "آآآآخ" کنید! ببخشید! صدا قطع و وصل شد! در تالار اصلی گریفندور من رو زیارت کنید!
- راننده! ببند صداشو!
- چشم قربان...
---===---=-=-=---===---=-=-=---===---

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پس از هجده سال حبس به سبب ارتکاب جرائم جنسی، به میان شما بازگشته‌ام...
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: پنجشنبه 16 فروردین 1386 20:48
نمایش جزئیات
آفلاین
پیام های بازرگانی

لیلی اوانز: با حالتی شبیه فریاد:
در راستاي افزايش بيش از اندازه ي خواب آلودگي،مردگي و خاك خوردگي: تكان مي دهيييييم!!

تالار گریف در اقدامی شگفت اور و هیجان انگیز با به پایان رسیدن ایام عید شروع به فعالیت می کند.
شما نیز به ما بپیوندید!
هم اکنون منتظر یاری سبز شما هستیم!


-------------------------------------------

جنگ بر سر هیچ...بودن یا نبودن...نظارت و قدرت!....
هر چه می خواهد دل تنگت بگو
جسی...
هدویگ...
هاگرید...
جوزف...
و نیک بی سر.
با معرفی : لیلی اوانز
و با حضور درخشان :
کوییرل و استر...

برنامه ی امشب سینماهای تالار گریفیندور


درین درین دن درین درین دن( نکته : اهنگ پایان پیام بازرگانی)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ـ «خدا را دیدی؟»

ـ «خدا؟… دیوانه شده­ای؟… کجا ست؟»

ـ «همین که می­پرسی «کجاست؟»، یعنی نخواهی دید!… بگذریم!…»
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: سه‌شنبه 14 فروردین 1386 14:33
نمایش جزئیات
آفلاین
دینگ دینگ دینگ...
اخبارگو:
-شنوندگان عزیز! به خبری که هم اکنون به دستم رسید بگوشید!...ببخشید گوش دهید:
حتما تا کنون از بسته شدن شناسه دو نفر آدم معروف باخبر شده اید! بله! پرسی ویزلی با قدمت و فرگوس فینیگان پیشرو در ارزشی نویسی!
به گزارش یکی از اعضای گریف به نام لارتن کرپسلی با خبر شدیم فرگوس فینیگان سابق با شناسه جدید پرسی ویزلی دوباره شروع به فعالیت نموده!
لارتن ادعا کرده که این قضیه را از امضای ارزشی این شخص متوجه شده!
تا اخبار بعدی .... بای!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نارنجی رو بخاطر بسپار!

طنز نویسی به موجی از دیوانگی احتیاج داره...

چه کسی بود صدا زد : لارتن!؟
Re: راديو گريفيندور !
ارسال شده در: دوشنبه 13 فروردین 1386 00:55
نمایش جزئیات
آفلاین
درین درین درین درین ...( اه نه این این دیگه خز شده!)

با بارا با بار ا...()

سینیسترا : سلام عرض می کنیم خدمت شما شنوندگان عزیز .امیدورام از بنامه ی مروز ما هم لذت کافی رو برید. خب امروز قراره چند تا از پیم های شما رو که لطف کردین به بنامه زدین رو بشنویم.

صدای مونث : وای... سینیسترا جون..چقدر شما خوب اخبار می گی..قربونت بشم... ( اِ این صدا چقدر آشنا بودا.. صدای خودم بود!)

صدای یه آقاهه: این پی یر کیه بابا! راه انداختین.. این چرا یه دونه پستم نمی زنه .. شورشو در اوردین...قژژژژژژژژژ ( سانسوریوس!)

سینیسترا :اهم...اهم...خب امروز یه مصاحبه با لیلی این عضو تازه وارد داریم که تونسته با تلاش های شبانه روزی قهرمان زمین جادویی بشه.

صدا از توی استدیو:هیپ هیپ ..هورا...

سینی : سلام لیلی جان! خوبی؟

لیلی: سلام ! من خوبم تو خوبی؟

سینی:نه.. نی دونی چند وقته این دندونم درد گرفته...عصبیه...

لیلی: آره .. فشار کاره...

سینی: راستی خرید رفته بودی چیزی خریدی؟

لیلی: نه بابا این جیمی مگه پول میده...همش ندارم ندارم راه انداخته.. آخه کسی نیست بهش بگه تو که نمی تونی مخارج زن و بچه ات رو تامین کنی برای چی ازدواج می کنی با این وام های دانشجویی..این هری پس فردا باید بره هاگوارتز با ولدی بجنگه ...حرف تو گوشش نمی ره که نمی ره...

سینی: دادگاه خانواده برو تقاضای نفقه کن.. آخه تو کتاب رولی اومده که شما مایه دارین و اینا!؟

لیلی: نه بابا همش کشکه... من این رولی رو ببینم می دونم چیکارش کنم...

سینی: خب ..وقت امروز برنامه ی ما هم به پایان رسید.لیلی جان حرف خاصی نداری؟

لیلی: نه... فقط هی داری میای خونه چهارتا ون سنگک از اون خاشخاشیا بگیر
سینی: بله ...تا برنامه ی بعد مرلین یار و نگهدارتان.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ـ «خدا را دیدی؟»

ـ «خدا؟… دیوانه شده­ای؟… کجا ست؟»

ـ «همین که می­پرسی «کجاست؟»، یعنی نخواهی دید!… بگذریم!…»