جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 18 مرداد 1387 01:25
نمایش جزئیات
آفلاین
پست گراوپ در شیون آوارگان خارج از سوژه است ! لطفا پاک بشه ! سوژه من بوقیده شد

لطفا این پست هم متعاقبا پاک بشه !

پست گرواپ پاک شد!با تشکر از اطلاع رسانی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/18 2:12:36
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/5/18 9:59:12
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 15:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرین هاگزمید
با توجه به بخشنامه ذیل اطلاعیه شماه 8 اوباش زده شد ... لطفا آن را مطالعه نموده و در صورت تایید موافقت خود را اعلام کنید ! در صورت عدم موافقت با این اطلاعیه این پست را از تاپیک اوباش حذف نمایید ...
ممنون ...
پیوز : سردسته اوباش هاگزمید

مرلین به دادمون برسه ، چقدر هم که اوباش نمونه ان برای یک شهر!

کاملا صحیح ، تایید شد !
موفق باشی !


موافق می باشیم!فقط در مورد بند شماره 3 ...
ما به پست های زده شده امتیاز نمی دیم،فقط اگه بی ارزش یا مافوق ارزش باشه جزو پست های فرد به حساب نمیاریم!(به دلیل این که هرکی نیاد به خاطر شهروند شدن دست به فعالیت زیاد و ارزشی بزنه!
با تشکر از اوباش به خاطر حمایت از این بخشنامه!


ویرایش پیوز : منظور من از بند 3 این نبود که شما امتیاز میدین ! ما از شما می خوایم که امتیاز بدین ! اگر در توانتون نیست لینک هاش رو برای ما میفرستین و ما خودمون امتیاز میدیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز سیریوس پاتر در 1387/5/17 15:15:42
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/5/17 16:12:07
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/5/17 18:27:29
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1387 13:17
نمایش جزئیات
آفلاین
بخشنامه هاگزمید! اهالی منطقه بشتابید!
طرح شهروندی هاگزمید اجرا میشود.
کساني که در يک هفته حداقل 4 پست قابل قبول از نظر ناظرین، در تاپیک های هاگزمید بزنند به عنوان شهروند تازه وارد انتخاب میشوند.لیست این افراد در همین تاپیک زده خواد شد.بعد از رسیدن فرد به این درجه،اگر 5 پست در هفته بزند به درجه شهروند معمولی میرسد.لیست درجات و تعداد پست هایی که برای رسیدن به آن درجه لازم است را در زیر می خوانید.
شهروند تازه وارد:4 پست در هفته
شهروند معمولی:5 پست در هفته
شهروند خوب:7 پست در هفته
شهروند نمونه:11 پست در دوهفته
شهروند عالی رتبه:13 پست در دوهفته
تبصره ها!
شما نمی توانید با زدن 5 پست در هفته درجه شهروند معمولی را به دست آورید!درجات زیر به ترتیب به شما داده میشود.
اگر فردی برای رسیدن به درجه شهروند تازه وارد در یک هفته مثلا 2 پست بزند و نتواند تعداد آن ها را به 4 تا برساند،پست های وی باطل نمی شود!بلکه با تغییر هفته پست هایی که باید بزند افزایش میابد.به عنوان مثال اگر فردی بخواهد در دوهفته عنوان شهروند تازه وارد را کسب کند باید 8 پست در دوهفته بزند(پست ها در 2 ضرب میشوند،اگر بخواهد در 3 هفته این عنوان را به دست آورد باید 12 پست در 3 هفته بزند،در واقع پست ها ضرب در 3 شده.)
بعد از رسیدن به این درجات ما به شما مدرک شهروندی میدهیم.ضمنا در صورت تمایل فرد ،مسئولیت یک یا دو عدد از تاپیک های هاگزمید را به فرد میسپاریم تا آن را فعال کند.
ضمنا این طرح توسط شورای ویزنگامورت تایید شده!
انتقادات و پیشنهادات خود را در همین تاپیک با ما درمیان بگذارید.
هرگونه تغییر در این لیست را فورا به اطلاع شهروندان محترم میرسانیم!
پی نوشت:نمی خوام این تاپیک مثل طرح سؤالات،انتقادات و پیشنهادات پیرامون ایفای نقش بشه!کهنه پرستی رو کنار بزارید و با دید باز از این طرح استقبال کنید! (این است استکبار ناظرین!)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 19 تیر 1387 09:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر گردهمایی نارنجی هاگزمید

یک درخواست:
خانم اجازه؟
میخواستم برای تاپیک مذهب بوقیالیسم یک نظر سنجی باز کنم بر این مبنا:

آیا این تاپیک توانسته در راستای آشنایی با سبکهای مختلف رولنویسی قدم بردارد؟

1. بلی
2.تا حدودی
3.خیلی کم
4.اصلاً (بدرد نمیخوره)

مدت نظر سنجی:یکماه

یک سوال:
خانم اجازه؟
اگر یک نظر سنجی در تاپیک بنا کنیم میتوانیم بار دیگر نیز اقدام به چنین کاری کنیم در فرصتی دیگر؟

متشکر آقایون




اینیگو ایماگو: هر چند که بود و نبودش هم فرقی نمیکنه. موافقت شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en]ΙΜДĠΘ[/en] در 1387/4/19 9:36:28
شناسه ، شناسه ، شناسه.

هنگامی که به دنبال من آمدی تا تو را برای خودم انتخاب کنم ، حس خوبی نداشتم ، اما به خاطر خودت ، انتخابت
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 19 تیر 1387 00:12
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من خیلی شرمندم که تاپیکو زودتر زدم..کلا خیلی خیلی ببخشید ولی یه مشکلی دارم که چند روز نیستم،گفتم نزنم دیگه دیر میشه.بازم شرمنده که صبر نکردم اول اینجا مجوز بگیرم..حالا الان میگیرم،اگر مخالف بودید منتقل کنید یه انجمنی که ناظرش موافقه!دیاگون مثلا!

تاپیک حزب بادو میگما!



آلبوس عزیز.اگه یه توضیحی در مورد این که چرا عضو گیری میشه بدی ، از نظر من تاپیک خوبیه!اونجا می خوای مثل اوباش ماموریت بدی یا اعضا باید پست ادامه دار بزنند؟
به نظرم اگه میزان بی ناموسی توش رعایت بشه مشکلی نداره!من موافقم همین جا بمونه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/4/19 8:29:11
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 14 تیر 1387 17:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نقل قول:

تد ریموس لوپین نوشته اند:

با سلام خدمت شهرداران عزیز هاگزمید!

پیروی صحبتهای قبلی با دو تن از ناظرین محترم یعنی چارلی ویزلی و جیمز هری پاتر، درخواست مجوز برای تاپیکی با نام "بنگاه املاک برادران ارزشی" رو داشتم. این تایپک سوژه ی طنز به صورت رول دنباله دار خواهد داشت و همانطور که از اسمش مشخصه قراره دلالی مسکن! اونجا انجام بدیم. اداره ی این تاپیک هم بر عهده ی اینجانب و یکی از ناظرین همین تالار ، جیمز هری پاتر خواهد بود.

ممنون میشم درصورت تائید، مجوز صادر بشه.

چارلی:با سلام خدمت شما شهروندان گرامی!
من با زدن این تاپیک موافقم.جیمز هم که مسلما همین نظرو داره!
اینیگو لطفا همین پستو ویرایش کن و نظرت رو بگو!
با تشکر!




ضمن عذرخواهی به جهت اینکه در تاریخی که می بایست جواب میدادم جواب ندادم. هنوز هم دیر نیست.اگر تمایل دارید این تاپیک رو ثبت کنید از طرف من هم موافقت میشه. اما فقط نکته ای در مورد عنوان تاپیک می بایست بگم.

املاک برادران ارزشی از نظر من مناسب نیست. بهتر است عنوان رو چیز دیگری بذارین. دیگه خودت میدونی. ارزشی اینا نبینم. پدیده "ارزش" و "ارزشی" و اینا ضایع است. .


با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 3 تیر 1387 23:44
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت شهرداران عزیز هاگزمید!

پیروی صحبتهای قبلی با دو تن از ناظرین محترم یعنی چارلی ویزلی و جیمز هری پاتر، درخواست مجوز برای تاپیکی با نام "بنگاه املاک برادران ارزشی" رو داشتم. این تایپک سوژه ی طنز به صورت رول دنباله دار خواهد داشت و همانطور که از اسمش مشخصه قراره دلالی مسکن! اونجا انجام بدیم. اداره ی این تاپیک هم بر عهده ی اینجانب و یکی از ناظرین همین تالار ، جیمز هری پاتر خواهد بود.

ممنون میشم درصورت تائید، مجوز صادر بشه.

چارلی:با سلام خدمت شما شهروندان گرامی!
من با زدن این تاپیک موافقم.جیمز هم که مسلما همین نظرو داره!
اینیگو لطفا همین پستو ویرایش کن و نظرت رو بگو!
با تشکر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/4/4 11:24:11
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 10 خرداد 1387 17:20
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اینیگو ایماگو نوشته:
سلام


نقل قول:

پیوز نوشته اند:

با سلام ...

پس از مشقت های بسیار من در مسنجر و سر و کله زدن با ناظرین نسبتا محترم ! و خنگ بازی ناظرین عزیز من یکبار دیگه در خواستم رو میگم :

مرحله 1 : من یک تاپیک با نام انجمن برادری اوباش هاگزمید می سازم

مرحله 2 : تاپیک فعلی اوباش با تاپیکی که من ساختم ادغام میشه به طوری که تاپیک قبلی کاملا پاک بشه

مرحله 3 : حالا من زننده تاپیک اوباش هستم در نتیجه به بعضی امکانات مانند نظرسنجی (که برای من و اوباش خیلی مهمه) دسترسی دارم !

به خدا منم ناظر بودم (تو سایت های دیگه البته) خیلی کار اسونیه این کار !
نظرتون رو بگین لطفا ...
ممنون ...



در ابتدا بهتون گوشزد می کنم که ادب خود را کاملا رعایت کنید، این مهم ترین شرطی است که در سیستم ایفای نقش یک سایت هری پاتری و انجمن ها و تشکل های وابسته به اون می بایستی که رعایت کنید.


جیمز : موافقت ميشه ، ولی توجه داشته باش که همونطور که اینیگو گفت اوباش فقط یه گروه عادیه رول نویسیه ، ارزش نداره به خاطرش به کسی توهین شه ! ( با تشکر از اینیگو و چارلی عزیز ! )
موفق باشید.


با سلام ...

در ابتدا از ناظرین عزیز تشکر می کنم که خیلی صمیمانه من رو بی ادب خطاب کردند ...
و یک تشکر ویژه از جیمز به خاطر گوشزد کردن این نکته که من به ناظرین توهین کردم ...

در مورد اوباش باید بگم من همیشه وقتی در مورد گسترش اوباش صحبت بوده الف دال رو الگو قرار دادم و الف دال الآن سه تا تاپیک داره و فعالیت های گسترده ای که هیچکدوم رو نه اوباش داره و نه پشنهاد گرفتنش رو داده پس من امپرسیونسم نمی خوام تشکیل بدم ! راستی امپرسیونسیم مگه یک سبک نقاشی نبود ؟
تا جایی هم که توانم باشه اوباش رو گسترش میدم چون رول نویس های خوب سایت همه وقتی تازه وارد بودن عضو اوباش بودن و باید بگم همشون بعد از رفتنشون خیلی گولاخ شدن ...
از جمله چارلی ویزلی ... یا ویولت بودلر فقید و خیلی های دیگه ...
ممنون ...
سربلند باشید ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/3/10 18:06:00
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 خرداد 1387 12:04
نمایش جزئیات
آفلاین
دوباره سلام

ممنون از آلبوس عزيز. پيوز گرامي دقت كن، با آلبوس كه صحبت كردم ايشون اين مورد رو قبلا در تالار اسرار تست كردند . كارساز نبوده است. البته من خودم پارسال هم روي لوكال و هم روي سايتم هم اين مورد رو به البته به دليل ديگري تست كردم و فكر مي كنم نتيجه داد. البته در مورد اون هم شك دارم، به يك موردش مشكوك هستم.
دقيقا نميدونم روي سايت كدوم نسخه زوپس نصبه و ماژول انجمن دقيقا كدومه، ميدونم CBB هستش اما خب ماژول انجمن داريم تا ماژول انجمن و نسخه زوپس داريم تا نسخه زوپس. هسته هاش چندان متفاوت نيست. اما خب در سايت جادوگران چنين چيزي به لحاظ فني ممكن نيست. ممكن شما در نسخه هاي ديگر در سايت هاي مختلف ديگر تست كرده باشي مثل من و شما بر خلاف من كاملا مطمئن باشي، ولي خب اينجا تست شده و امكانش نيست.

متاسفيم، به لحاظ فني امكانش نيست. ديگر خواهشا اصرار نكن چون امكانش نيست. مگر اينكه بتوني از طريق گفتگو با مديران(مخصوصا هري پاتر) راهي پيدا كني.


موافقت نشد!


موفق باشي.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 خرداد 1387 11:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به ناظران انجمن و پيوز:

وقتي يه تاپيك با تاپيك جديد اقدام ميشه،هيچوقت نميشه كه تاپيك جديده اول قرار بگيره ودوميه بره بعدش!در واقع منظورم اينه كه اگر صد تا تاپيك هم بزنيد و با تاپيك اوباش ادغام كنيد،شرايط جوريه كه تاپيك اوباش قديمي اول قرار ميگيره و در نتيجه نويسنده تاپيك هم عوض نميشه!

چون اگر دقت كرده باشيد هنگام ادغام،بايد كد تاپيكي رو كه ميزنيد از كد تاپيك كمتر باشه!

به هر حال خواستم بگم كه در هيچ صورتي نميشه كاري كرد كه نويسنده اول اون تاپيك عوض بشه.

ممنون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!