جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  30 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: جمعه 2 مرداد 1388 00:05
نمایش جزئیات
آفلاین
پایان مهلت قانونی تبلیغات!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ایوان روزیه...اسکلتی که وجود ندارد!
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: پنجشنبه 1 مرداد 1388 22:38
نمایش جزئیات
آفلاین
-ما از همون اولش بوديم!
-كم‌پست‌ترين بودن كلي كلاس داره، بدون ريخت و پاش، بدون سوسول بازي!
-ما خودمون نصف كودكستان‌هاي ايالت كاليفرنيارو داريم (از محله‌هاي سفيدپوست‌نشين‌ش!!)
-چيزي كه زياده، شيرموز! فقط هركسي لياقتشو نداره! به همين دليله كه خيرات نميكنيم!
-بار آخر باشه كه ميبينم بدون جوراب مياي ستاد ما!
-ما هم ها ! ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: پنجشنبه 1 مرداد 1388 19:28
نمایش جزئیات
آفلاین
ما هستیم !


این یک پیغام برای تسلیم نیست !
این یک پیغام برای کناره گیری نیست !
این پیغام یک تهدید نیست !
این پیغام یک اعلان جنگ نیست !
این پیغام یک خبر فروپاشی انتخابات نیست !


این پیامی است برای شکل گیری ما !

نترسید و به ما بپیوندید زیرا ما هستیم !


ما میدونیم که خیلی رنج آوره که ستاد یک کاندیدا یکی از کمترین پستها رو بخوره ، حداقلش اینه که نشون میده توی ستاد هیچ شیرموزی خیرات نشده که بخواد اونا رو به اینجا بکشونه !

اما هیچ نگران نباشید ، از همینک شما نیز از حمایت ما و شیرموزهایمان برخودار خواهید بود ، بدین وسیله اعلام میکنیم که برای یک ماه ارسال شیرموز و یک بچه سفیت مفیت به ستادتان ما هستیم !


از همینک به ما بپیوندید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مری فریز باود در 1388/5/1 19:33:12
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 23:10
نمایش جزئیات
آفلاین
ادي از شستن ظرفا خارج شده كه وارد اتاق دو در سه‌ش ميشه تا يه گوشه كپه‌شو بزاره خبرش! اون گوشه يه پشمالوي سيفيد نرم گير مياره و شيرجه ميزنه كه بخوابه روش!

شلپ!!

ادي يه نگاه به دور و برش ميندازه و شستش خبردار ميشه: اينهمه شيرموز از كجا اووومده؟! ... ملچ مولوچ ...
مرلين ريششو از زير ادي ميكشه كنار: اهم ... جواب سوالمو ميدي يا نه؟!
ادي: وزير حافظ جان و مال مردمه ... جان و مال مردم در گرو شيرموزه ... اگه چرخ شيرموز خوب بچرخه، همه چي به‌سامان ميشه ... در نتيجه وظيفه اول و اولين كاري رو كه يه وزير موظفه به انجامش رسيدگي به همين مسئله‌ي شيرموزه!
آما! ... آما اگه وزير نشدم ... به عنوان عضو كوچكي از ملت جادوگر تمام تلاش خودم رو براي به‌سامان كردن اوضاع شيرموز ميكنم ... در اين مورد هم از ويپر كمك ميگيرم، البته به عمه نگياااا ...
خلاصه كه مرلين جان ... هر كه ريشش بيش، شيرموزش بيشتر !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
خب من اول فکر میکردم که شما به نفع مینروا میکشی کنار..از این بابت بود که به شدت ازت قطع امید کرده و به طرف روشنایی دیگه ای برای رسیدن به شیرموز رفتم.اما هر چی تو ستاد های مختلف گشتم دیدم یا شیرموز نمیدن یا شیرموزهاشون تموم شده!حالا میرسیم به دو تا سوال:

1-اگر اون دسته افراد شیرموز نمیدن برای چی توسط مدیران تایید صلاحیت شدن؟
2-اون دسته که شیرموزشون تموم شده چرا ستادشون تموم نشده؟

بعد به این دو تا سوال دیدم نمیتونم جواب درستی بدم.در نتیجه اومدم اینجا که دیدم شیر موزهای فراوونی بر روی سر و صورت و لباس و غیرم ریخته شد.

بعد از تمام این اتفاقات دیدم که تنها کسی که شیرموز اعلا داره توئی!پس اومدم که ازت حمایت کنم.

-------------
حالا یه سوال این وسط پیش اومد:

تو قول میدی حتی اگر وزیر نشدی شیر موز به ما برسونی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=6600FF][font=Arial][url
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 14:52
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور: اديــــــــــــــــــــي ... بيــــــــــــــــا
ادي: هنوز ظرفا مونده!
فلور: بيا كار مهمتري هست
ادي مياد: ها؟ چيه؟
فلور: يه استادي سوال پرسيده، بيا!
برگه‌رو ميده به ادي!

نظرم مساعده والا! محفليا خوبن سيفيدن خوشم مياد ازشون! مرگخوارا هم خوبن! ما هم خوبيم به شكر مرلين! شما خوبي؟ بچه ها خوبن؟
رقيب؟ اي خانووم، همه رفيــــــــقن! همه‌شونم رفيقه اصليه اصلين! فقط اين سگه عمه مارچ، ريپر، خيلي پاچه ميگيره! هنوز با اون نتونستم اصلي بشم !!

فلور: كجا داري ميري؟
ادي: ظرفارو بشورم ديگه!
فلور: جواب به سوالا چي شد؟
ادي: مختصر جواب دادم وگرنه ظرفا تموم نميشد!
آنيت: به به ... چه پسري ... گل پسري ... قند عسلي ...
ادي:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
2 تا سوال ادي جون:

1)نظرتون درباره ي محفلي ها ومرگخوار ها چيه؟

2)كدام يك از نامزد هاي انتخابات را رقيب اصلي خودتون ميدونيد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دیدگاه هر کس نشان
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 14:15
نمایش جزئیات
آفلاین
ادي يكم با خودش فكر ميكنه: چي؟ من وزيرم؟
آنيت با سر تاييد ميكنه!
ادي ميره يه صندلي پايه بلند مياره و ميره بالاش ميشينه: هي فلور، اون تشت رو بده من ... مادر تو هم جورابارو بده !
فلور: جان؟!
ادي: هرچي وزير ميگه بگو چشم!

آنيت مياد نزديك يكي ميزنه پس كله‌ي ادي: بينيم باو ... !
ادي كه زبونش بند اومده: امممم ... امممم ....

در همون لحظه در باز ميشه و يكي مياد تو!
آنيت: يه وزير هيچوقت نبايد از اين پستاي ارزشي بزنه!

يهو ادي ميپره يه ليوان شيرموز برميداره كه راه گلوش باز شه!
آنيت: آ آ ... وزير! بيناموسي بي بيناموسي!

ادي دست ميكنه جورابي رو كه از گردنش آويزون كرده رو لمس ميكنه تا بتونه قوت قلبي بگيره و با وضعيت كنار بياد!
آنيت: مادر جان بده من اون جورابو ... پرستيژ يك وزير رو داشته باش!!

ادي ميره ميشينه ديوار رو نگاه ميكنه!
فلور: هوووو ... يه وزير بايد ز-ز باشه ... پاشو ظرفارو بشور!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جي.كي رولينگ نقاش مصري قرن پنجم هجريه
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: چهارشنبه 31 تیر 1388 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
ادي: آي ام چي چي؟! نه تو خجالت نميكشي به وزير آينده توهين ميكني؟!!


فلور در حالي كه داره به بيل اس ام اس ِ پيامك نشان ميزنه، ميگه:

_ وزير آينده؟! هه! وزير آينده!!!!! بچه تو جورابات هنوز بو ميدن( بر وزرن دهنت بو شير ميده!!) بعد ميخواي وزير بشي؟! ميدوني تمام جامعه ي جادويي به علت عدم رعايت بهداشت به طاعون مبتلا ميشه و ميميره؟!!


در همين لحظه، نوري مي ياد و بادي مي وزه و كلا گولاخ بازي و ايناها، و بعد همراه با بوي بسيار تندي، آنيتا وارد ميشه!


_ بيا ادي! مادر پاشو خودتو جمع و جور كن!! بيا اين جوراباي يك سال مديريت منه كه بايد بشوري!!


ادي ذوق زنان مي ياد و تشت رو از مادرش ميگيره و شروع ميكنه به شستن و در عين حال ميگه:


_ ننه، ميگم حالاا اگه وزير شم، چه برنامه هايي داشته باشم؟ من كه نميدونم اينجا چي به چيه اصلا!!!

آنيت كه داشت قامت خم شده شو راست ميكرد، دسته اي از گيسو هاي سيفيدشو(!!!!!!!!!!!!!) ميزنه كنار و ميگه:


_ تو از همين امروز وزيري! فقط كسي نبايد بفهمه تو پسر مني ! موهاهاهاهاها!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
منوي مديريت، حافظ شما خواهد بود!
بازنشستگی!
Re: ستاد ادی ماکای
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 تیر 1388 20:02
نمایش جزئیات
آفلاین
فلور عینهو اینا که دنیا ندیده هستن و همش سرشون تو هواستو اینا وارد ستاد میشه و یهو احساس میکنه صدای شلپ شلپ میادش!!!!

فلور:ایش اینجا چه کثیفه!!!چرا این همه آب اینجاست!اه اه

و ناگهان با یه صحنه ای بس تاریخی رو به رو میشه!

ادی به همراه چند از رفقا دور هم نشستن و دارن جورابهای خودشونو میشورن و با هم ترانه های انقلابی میخونن!

فلور با فریاد میگه:اینجا کجاست؟من کجام؟ادیییییییییی واییییییی توییییییییییی بیا بغلم ببینم و به سوی ادی خودشو پرتاپ میکنه و بغل و اینا!

البته باید گفتش که ایشون الان آب مالی شدن بسیار و اینا!

بعدش میره میشینه روی صندلی و اینا و رو میکنه به ادی

فلور:میگم ادی قراره وزیر بشی؟؟؟میدونستی وزارت طلسم شده و ایناست؟

بعد با همون حواس پرتی میگه:اصلا بگو وزیر به دردی میخوره؟؟؟جز اینکه اسم وزیر روشه؟

و خودشو روی صندلی جابه جا میکنه و یهو چشم میدوزه به ادی و میگه:یو آر خُل؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید