جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (8 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 10 تیر 1389 13:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در مرگخوران؟
این افتخارو نداشتم :

سابقه ی عضویت در محفل؟
عهد جاهلیت بود قربان

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
اونا روی شکم میخوابن ما به پهلو میخوابیم


آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟
یه پها


نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟
خیلیم کلاس داره ملت کلی پول میدن کچل کنن

بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی یک جوجه محفلی؟
اتاق گاز

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
بهش یاد میدم چه طور پینگ پنگ بازی کنه

چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟
لیاقت اربابو نداشتن

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
طرف رو طناب پیچ کرده و سنگسار می کنم اگر هم کم نیاورد با یه کروشیو ترتیبشو میدم و در آخر اجازه میدم لرد با یه آواداکداورا حسابشو برسه

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش:پشم علی
طلسم های ممنوعه:در راه ارباب ارزشی نداره اصلاً!!
الف دال:


اعلان برادری



هوم!!!شما یه روزه سیاهی رو به پست و فرمتون تزریق کردین!

کروشیوهای متعدد ارباب برشما باد.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/10 14:27:32
[b][color=000066]Catch me in my Mer
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1389 15:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کچلک


سابقه ی عضویت در مرگخوران؟
این افتخارو قبلاً به این گروه نداده بودم

سابقه ی عضویت در محفل؟
فقط چند روز بهشون افتخار دادم

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
اونا سوپ شلغم دوست ندارن ما دوست داریم

آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟
به علت مشغله کاری زیاد خیر

نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟
ترجیح میدم راجع به توالت عمومی محلمون اظهار نظر کنم


بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی یک جوجه محفلی؟
سنگسار

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
ازش به عنوان شلنگ برای تمیز کردن مستراح استفاده می کنم

چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟
بازی روزگاره دیگه

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
طرفو لای دستگاه پرس میذارم بعد با چاقو بدنشو سوراخ سوراخ می کنم و در آخر به لرد این افتخارو میدم که با یک آواداکداورا ترتیبشو بدن

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش:گشت آرشاد
طلسم های ممنوعه:تو جیب جا میشن؟
الف دال:

اعلان برادری


کچلک؟چشم ما روشن!!

هیچ اثری از سیاهی(یا حداقل تمایل به سیاهی)در شما،پستهای شما و فرم عضویت شما نمیبینم.فرم میتونه بصورت طنز پر بشه ولی نه تا این حد ضد ارباب!پستاتونم باید سیاهتر بشه.یعنی تمایلتونو به ارتش سیاه بشه توش دید یا حس کرد.

نجینی هم با ارباب موافقه.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/10 1:17:14
[b][color=000066]Catch me in my Mer
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1389 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در مرگخوران؟

نه، نداشتم


سابقه ی عضویت در محفل؟

بله، اما فاقد هرگونه فعاليت و پست سفيد!


مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

هنگام رول زدن به عنوان يك مرگخوار جواب خواهم داد.


آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟

به عنوان يك اسليترين، جوابم مشخصه!


نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟

تا اونجا كه ذهنم ياری می كنه افسانه های زيادی از افراد كچل شنيدم كه اونا رو افرادی بسيار زيرك و باهوش معرفی می كردن. ماشا المرلين السالازار... لرد از اين دسته فراتر هستند.عجوبه ایه به جان خودم!


بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی محفلی؟

بنا شعار امسال و سال پيش و سال پيش پيش از اون لرد كبير، تفرقه افكنی!

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟


پستای من گواه رفتار من با ناجينی هستند. به تالار و تاپيك در بحبوحه سياهی نظری بندازيد!


چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟

اگه لرد اجازه دهند، جواب سوال را در گوشی خواهم گفت...
پچ..پچ...پچ، اره بابا به جان ارباب...پچ...پچ...پچ. بسه كافيه همينقدر بدونيد كفايت می كنه!


یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .
با تغيير در ماهيت معجون اواداكداورام، و عرضه اون به غير مرگخوارا به اندازه كافی سياه می شم!


نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش: همون اندازه كه صاحبش رو به يادم بياره كافيه!

طلسم های ممنوعه: شگفت اور و وسوسه كننده

الف دال: الف دال های امروز محفلی های فردا هستند. بسوزانيد ريشه انها را ( البته نه اونقدر كه به سرنوشت محفل دچار شن)

پ.ن:به فكر آينده فرزندانمان باشيم.


چرا ارباب احساس میکنه از زیر جواب دادن به سوالای فرم در رفتین؟!!
شما تشریف بیارین،ارباب تک تک این سوالا رو شخصا ازتون میپرسه.

ارباب منتظر شما بود.خوش اومدین.

تایید شد.
(دادن دسترسی به شما هم منوط به گرفته شدن دسترسی محفلتونه.با توجه به استعفای هر دو ناظر محفل، به مدیر اطلاع داده شد.تصمیم با ایشونه.)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آگوستوس پای در 1389/4/9 15:39:42
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/10 14:50:58
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1389 12:27
نمایش جزئیات
آفلاین
و اینک ، اسکندر کبیر تغییر جبهه می دهد !

سابقه ی عضویت در مرگخوران؟

خیر !


سابقه ی عضویت در محفل؟

بلی !


مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟


اولی: قدرت ! دومی: بوق !

آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟

با کمال میل !

نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟

خب ، کسی که کچل باشه خیالش راحته ، چون دیگه کلش شپش نمی‌زنه ! جدا از شوخی کچلی بسی باعث اقتدار و اعتبار است!

بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی یک جوجه محفلی؟

من در این کار تخصص دارم . مواد لازم :

1. دو عدد دست . 2. یک عدد چوبدستی . 3. یک عدد جوجه محفلی .

طرز کار : ابتدا با یک دست گردن جوجه محفلی را می‌گیرید و تا مرز خفگی فشار می‌دهید ، سپس با آن یکی دست چوبدستی را می‌گیرید ، آن را به سوی کله ی جوجه محفلی نشانه می روید و می‌گویید : آواداکداورا ! به همین سادگی ، به همین خوشمزگی . اگر خواستار راه های دیگر قتل این آفت بودید با ما تماس بگیرید !

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

هر روز به عنوان پیش غذا یکی از انگشتام رو تقدیمش می‌کنم !


چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟


بلا ؟! کدوم بلا ؟! من که بلایی نمی بینم ! مگه چشونه ؟!

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .


من کلا زندگیم سیاهه !

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش: موقعی که توی محفل بودم انقدر زیاد دیدم که دیگه حالم به هم خورده !

طلسم های ممنوعه:

الف دال: نگو ، خندم می‌گیره !


پستهای شما به نظر من سفیدن.به خودتونم گفتم که اگه فکر میکنین محفل براتون مناسبتره همونجا بمونین.حالا که فکر میکنین میتونین سیاه باشین منم این فرصت رو بهتون میدم.ولی سعی کنین خودتونو با گروه تطبیق بدین.پستهای بعدیتونو برای دیدن این تغییر میخونم.

با کمی ارفاق تایید شد.

(البته دادن دسترسی مرگخواری به شما منوط به گرفته شدن دسترسی محفلتونه)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/10 14:47:00
"Only Raven"
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 9 تیر 1389 12:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در مرگخوران؟

نمیدونم


سابقه ی عضویت در محفل؟

فکر کنم


مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟


همه میدونن که در سیاهی نوری هست که همیشه دیده میشه اونم نوری نیست جز سر جناب لرد ولی سفیدی دوزارم سیاهی نداره مخصوصاً الان


آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟

کدوم ارباب؟
من همینطور که میدونین با وقت اضافه زندم جون ندارم، شما هر چی ازش درآوردی برای خودتون


نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟

برای جادوگرا خوبه منتهی ندیده بودم یه ساحره کچل باشه، شاید احتمالاً برای همینه دارن ترشیشو میندازن

ولی خب من دوستدارن باعث میشه همیشه بدرخشی.شما نه، آن کچله

بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی؟

راه های زیادی هست کدومشو میخوای؟ این چون تکراری از فرمهای قبلی هست من یاد جواب رابستن افتادم.

فقط کافیه خشانتمون رو زیاد کنیم بعد دیگه...


در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

اجازه داره با باسیلیسک بازی کنه، البته تا ساعت 9 بعدش باید بخوابه

چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟

مگه موها و دماغ لرد چیزیش شده؟ دراومده؟ رشد کرده؟


یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

من و کارای بی رحمانه؟ تا حالا دیدین اصلاً؟ منتهی این آخریا ملت میگن این تاپیک معجون راستی بیرحمی بوده، فکر کنم البته

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش: این جمله وقتی تکرار بشه معنی داره مثلاً میگن دل آدم ریش ریش شد

طلسم های ممنوعه: مثل اکسپلیارموس

الف دال: این فکر کنم یه گ کم داره ، ان گشت دامبل، این درست تره نه؟




------------------

من فعالیتم رو شروع کردم توی تالار هم زیاد پستیدم بیرونم هرجا سوژه‌ی جدید بود یا خلاصه من سعی کردم پست بزنم. منتهی هر وقت فعالیت دیدی تایید کن.
(البته 4 روز نیستم گیر ندی بعدش دوباره هستم. )


تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/9 15:14:06
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 تیر 1389 22:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در مرگخوران؟

نــَــخِـير!


سابقه ی عضویت در محفل؟


بــــَـهله!


مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟


هيجان و خواب !

آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟

صد در صد!

نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟


مو كيلو چنده ؟! اصن منم مي خوام كچل كنم !

بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی؟

ترويج فرهنگ غربي ! :دي فاصله انداختن بين اعضا !

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

اوه من بسي مار دوست مي دارم، خودم مراقبش ميشم اصن !


چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟

زيبا تر شدن!

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

طوري لج و حرص طرف رو درميارم -حتي بدون جادو مادو - كه صداي خر بده و بدون اينكه من كاري بخوام بكنم خودكشي مي كنه اصن!‌

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش: عرق !‌(خو به من چه ،اين اومد تو ذهنم ديه ! )

طلسم های ممنوعه: آخر ِ عشق & صيفاو !

الف دال: بي هيجان !



شما فعالیت مجددتونو تازه شروع کردین ظاهرا.امیدوارم همینطور ادامه داشته باشه.

نجینی تو اتاق سوم راهروی سمت چپ منتظرتونه.

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ليسا تورپين در 1389/4/8 22:33:31
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/9 0:50:16
[b][color=0066FF] " تا دنیا دنیاست آبی مال ماست / ما قهرمانیم ج
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 6 تیر 1389 00:59
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد منم میخوام درخواست بدم . چقدر الان فعالم ؟!


شما بسیار فعال تشریف دارین!
از فروردین امسال دو تا پست ایفای نقش دارین که بشدت شایان توجهه!به محض برگشتن درخواست عضویت محفل دادین که این شایان توجهتره!...گرچه سه ماه ازش گذشته و میتونه مشمول مرور زمان بشه.

شما الان فعال نیستین.ولی با توجه به سوابقتون میدونم که اگه بخوایین میتونین فعال بشین.

اگه مطمئنین که میخوایین مرگخوار بشین و فقط برای تنوع درخواست ندادین: 1-فعالیتتونو شروع کنین. 2-فرم رو پر کنین.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/6 1:16:02
خداحافظی در اوج یا خروج فوج فوج... مسئله این است!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 5 تیر 1389 20:10
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد عزیز من قبلاً به دلیل کمبود تجربه رد شدم ولی حالا دیگه فکر میکنم با نحوه ی نوشتن من آشنا شدید. امیدوارم من رو قبول کنید.



خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/5 22:37:09
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 4 تیر 1389 17:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
فکر کنم یادت میاد دیگه!

سابقه ی عضویت در محفل ؟
بله. سه ماه از بهترین دورانم رو دامبلدور بودم. عیب که نداره؟

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
رنگشونه دیگه!

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
منو یاد یک چیز زشت میندازه. نمیگم دیگه ناراحت میشی!

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
برن ته دریا بابا!

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
باهاش میرم ماه عسل!

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
نمی دونم... همون زیر که ویرایش میکنی برام بنویس که منم بدونم!

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .
شکست رکورد بلاک شدن!

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :
ریش : بادراد

طلسم های ممنوعه : همون فحش های ناموسی



الف دال : حروف الفبا



تایید نشد.

دلایلشم احتمالا مشخصه.درخواست عضویت محفلی که دادین و روش عجیب غریبی(البته به نظر من)که برای نوشتن در پیش گرفتین.

با این همه فراموش نکردم که شما یکی از وفادارترین مرگخوارا بودین و هر کاری از دستتون بر میومد برای گروه انجام دادین.ارباب همیشه ازتون ممنونه...کاش میشد این بادراد عصبانی و دلخور بره و بادراد قبلی برگرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/4 20:47:20
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: چهارشنبه 2 تیر 1389 20:21
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
داشتم و دارم وخواهم داشت (فقط و فقط به خاطر لرد کبیر)
سابقه ی عضویت در محفل ؟
امکان ندارد
مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
ان ها به اصطلاح خوبند ولی به اصالتشون خیانت کردن ما میجنگیم برای ارباب و اصیل زادگان
نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
فقط به لرد سیاه میاد
بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
شکنجه تا سر حد مرگ
در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
قطعا نوازشش خواهم کرد
به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
مو ها و بینی لرد سیاه نشانه قدرت و استحکام اوست و او را شبیه به مار ها کرده است( او خود خواسته تا شبیه مارها شود)
یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .
شکنجه کردن یه پیرزن خرفت
نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :
ریش : یک مرگخوار صورت صاف و بی مویی داره مثل یک مار

طلسم های ممنوعه : شیرین ترین کار در زندگی

الف دال : حماقت محض


متاسفانه تجربه شما برای مرگخوار شدن هنوز خیلی کمه.حتی میشه گفت تجربه ای ندارین.فعلا سعی کنین با جو و حال و هوای ایفای نقش آشنا بشین.چند تا پستم بزنین که من با نحوه و سطح نوشته های شما آشنا بشم.


تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1389/4/2 20:22:34
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1389/4/2 20:27:29
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/3 12:11:44
وقتی به خرگوشی میگوییم اواداکاداوارا*
این چوبدستی ما نیست که او را میکشد*
بلکه این طبیعت است که اورا هلاک میکند*