جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

38 کاربر(ها) آنلاین هستند (28 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک:
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 23 آبان 1389 21:08
نمایش جزئیات
آفلاین
شاید هنوز به اندازه ی کافی تجربه کسب نکرده باشیم که لقب خادم لرد رو به خود اختصاص دهیم، اما جسارت می کنیم و این فرم را پر می نماییم شاید که ایشان مرحمت کنند و ما را به خادمی برگزینند!

سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

چرا می گویید سابقه افتخاریست برای خود که ما نداشته ایم!

سابقه ی عضویت در محفل ؟

ما زیر بار عضویت در محفلی که روی آن اسم پرنده باشد نمیرویم!

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

تفاوتشان در رنگشان!

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟

اه کاش ما نیز کچل بودیم اما جادوگری می دانستیم.جادوگری، جادوگریست حالا چه طرف به اندازه ی یال شیر مو داشته باشد یا تاس باشد.مهم این است که جادوگر باشد

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

اینان ارزش این را نداشته که دستان خود را به خونشان آلوده کنیم همین که نام ققنوس بر محفلشان است یعنی از خود هیچ ندارند.

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

ما با ایشان طناب بازی می کنیم.تا هم ایشان سرگرم شوند هم ما عضلانی شویم!

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

ایشان دماغشان را در عمل جراحی زیبایش از دست داده اند کچل هم به خاطر این شده اند که زیاد شیمی درمانی کردند تا قیافه اشان زیبا تر بچشم آید.

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .

به سخره گرفتن نام محفل!طناب بازی با نجینی(این جرئتی می خواهد پولادین!)

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :
ریش:دامبلدور به آن اهمیت می دهد!

طلسم هاي ممنوعه: ارباب به آن اهمیت می دهد!

الف دال:معلوم نیست علفند یا دال هستند!


ارباب از خوندن فرم پر شده توسط شما بسیار شاد شد!خلاقیت در جوابهای شما موج میزنه!بجز قسمت شیمی درمانی البته!

بی تعارف بگم که پستهای شما هنوز کمی اشکال داره.ولی نه اشکال عمده ای که مانع ورود شما به گروه بشه.امیدوارم گروه مرگخواران بتونه بهتون کمک کنه که اشکالات جزئی باقیمونده رو هم برطرف کنین.

خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/8/24 23:38:32
هلگا معتقد بود ...

[b]« هوش و علم ، [color=990000]شجاعت و غلبه بر ترس[
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 22 آبان 1389 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
جوون بوديم. شعورمون يك ذره هم قد نمي داد. خير.

سابقه ی عضویت در محفل ؟
پناه به دامن گل گلي مرلين. خير

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
وقتي يه عده اون ور از يك گردوي ريش و پشمي تو خالي ( ) پيروي مي كنن، چه مي شود گفت!

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
در جملات قصار باقي ماده از تاريخ، تعداد زيادي از اونا بر اين موضوع تاكيد كردن كه كچلي تنها چيزي است كه در تاريخ خواهد ماند و هميشه در بالاترين درجه مد خواهد بود. البته همه به اين مقام نائل نمي آيند. يك منصب مرليني است.

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
يه بچه مرگخوار بره جلوشون داد بزنه: واي! رو زمين رو. سوسك.

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
طواف مي كنم دورش

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
دستي نوراني (نورش سياهه) كشيده شده روشون و نظم و آرايش خاصي بهشون بخشيده. تبرك داره...

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .
قورت دادن بچه به صورت درسته...

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :
ریش : جسم آويزان اضافي
طلسم هاي ممنوعه: نقل و نبات مجلس
الف دال: ديده نمي شه كلا.



نه آخه این چه اسمیه؟
ارباب وسط ماموریت تا بخواد بگه "گویندالین، بکشش" که جنگ تموم شده!

در مورد تایید شما خیلی تردید داشتم.سبک متفاوتی دارین.خیلی راحت و بی قید و بند مینویسین.این سبک دلنشینیه و صمیمیت خاصی داره.ولی از طرفی برای وارد شدن به یه گروه مجبوریم خودمونو باهاش وفق بدیم.پستهای شما کم بود...نه از نظر تعداد،بلکه برای متقاعد کردن ارباب.

چند پست دیگه میتونه منو مطمئن کنه که مشکلی برای هماهنگ شدن شما با گروه وجود نداره.راستش با پستهای فعلیتون نتونستم تصمیم قطعی بگیرم.

شما یه مدت به فعالیتتون ادامه بدین.بعد اگه همچنان مایل بودین مرگخوار بشین،منتظرتونیم.


تایید نشد.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گویندالین مورگن در 1389/8/22 19:37:35
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/8/23 2:57:34
هنوز در همین نزدیکی شاید منتظر ماست
یک جاده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 آبان 1389 01:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
خیر،تا بحال نداشتم

سابقه ی عضویت در محفل ؟

بله داشتم،اما به مدت کوتاهی

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
سفید ها: سفیدن
سیاه ها: سیاهن

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
درست 3 شب پیش بود که تهران رسیدم،همان موقع اعلام شد به علت بارندگی شدید تمام جاده ها بسته شده اند.موضوع قابل توجهی نبود.
از همان شب کابوس من شروع شد ...
ببخشید رفتم تو داستانم.سوال رو میشه یه بار دیگه بگی
?
بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

مگه هنوز محفلی روی زمین هست?

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

به جای کمربند محبوبم استفاده میکنم.

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
بلایی الهی نازل شده است.
مگه هنوز عمل جراحی زیبایی نکردی?

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
بلاک کردن روزانه اعضای سایتم

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :


ریش :خوشم نمیاد،عجبا

- های ممنوعه:

الف دال: یادگاران برگ



ریموس عزیز

ریموس لوپین یه شخصیت کاملا سفیدبود.تو سایتم سعی میکنیم جبهه شخصیتهای کتاب رو حفظ کنیم.برای همین ریموس هرگز نمیتونه مرگخوار بشه.
البته این حرفم معنیش این نبود که اگه شما شناسه تو عوض کنی حتما قبول میشی.علاوه بر خوب نوشتن باید علاقه به ارتش سیاه و مرگخوار شدن و قابلیت سیاه نوشتن رو تو پستهای شما ببینم.

استفاده از نجینی به عنوان کمربند هم فکر خوبی نیست..خطرناکه.ممکنه از همون ناحیه به دو قسمت مساوی تقسیمتون کنه.

تایید نشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1389/8/4 1:43:49
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1389/8/4 1:44:29
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1389/8/4 13:33:53
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/8/4 14:19:56
مرا از یاد نبرید.
شناسه بعدی : ویکتور کرام
تا ابد دوستت دارم
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: یکشنبه 2 آبان 1389 13:12
نمایش جزئیات
آفلاین
ملیندا

حالا بذارین تکلیف اون طرف روشن بشه بعد یه فکری میکنیم.

ولی به هر حال شما مدتهاست که پست ایفای نقش ندارین.میتونین از تالار خصوصی گروهتون شروع کنین، یا هر تاپیکی که مایل باشین.فرقی نمیکنه کجا پست بزنین.روی هم رفته من تمایل خاصی نسبت به جبهه سفید در شما ندیدم که جلوی عضویتتونو بگیره ولی باید پستهای شما،و طرز نوشتنتونو ببینم.علاوه بر اون پستهای شما بیشترش مال هاگوارتز و غیر ایفای نقشه.شما بعد از مرگخوار شدن خواه ناخواه مجبور میشین رو ایفای نقش تمرکز کنین.برای همین بهتره از همین حالا فعالیتتونو شروع کنین که منم بتونم تصمیم درستی بگیرم.


موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 1 آبان 1389 20:51
نمایش جزئیات
آفلاین
ميدونم. تازه كارم... امتحاني پس ندادم... رولام رو پنح دقيقه اي نوشتم ارسال كردم گندكاري ان... 46 پست زدم همش. تنها چيزي كه ميتونم بگم و ممكنه تاثير كوچيكي در تاييد فرم اين تازه وارد پرو كه هنوز مارك الف دال كنار شناسشه داشته باشه اينه: ويولت ريدل نوقلم بودم با يه مقدار زيادي پست رول. والا من كه خشونتي نشون ندادم ولي همه ازم حساب ميبرن . عزيزاني مثل دالاهوف يا كراوچ با كارام آشنايي دارن. ميتونيد سطحم رو از اونا بپرسيد(زير مرز فقره )

سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

خير افتخارش رو نداشتم. البته از لحظه ي ورود گفتم ميخوام مرگخوار باشم اما ميدونستم با يه پست بي احتراميه فرم اينجا رو پر كردن!


سابقه ی عضویت در محفل ؟

خوشبختانه خير!!

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
رنگ بنديشون متفاوته

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
واو! بينم مگه شما با كچلا مشكلي داري هان؟! منظورت اين بود كه كچل بودن رو قدرت جادوگري تاثير ميذاره؟! حالا فكر كردي چون مو داري خيلي باحالي و ميتوني ديگران رو زير سوال ببري جوجو؟! فكر كردي كي هستي هان؟! ميدونستي بزرگترين جادوگر تاريخ كچل بوده؟! نه تو خجالت نميكشي كه تبعيض قائل ميشي... ( و اين رومان ادامه دارد)

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟

بگو: هه محفلي بدبخت
بعد اين حركت ممكنه يارو شروع كنه به عررررر زدن و بره پيش مامان دامليش شكايتتون رو بكنه كه مهم ني

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

به من اينقدر مار دوست دارم بستگي داره ناجيني چي دوست داشته باشه... سعي ميكنم روزي يه محفلي خوشگل رو بدم نوش جون كنه كم اومد الف داليا هستن نگران نباشد

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
اصولا لرد سياه اينقدر جذابه كه من تا قبل از سوال شما اصلا متوجه اينكه بلايي سرشون اومده نشده بودم. باز تو گير دادي به ملت؟! چشم نداري ببيني يكي دماغش رو عمل كرده و كلش رو روغن زده بيشتر از تو دختر بلند ميكنه؟! باز حسودي كردي؟! مامان اين بچه كجاست ؟!


یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
تو يه كشور ديگه اي بودم به نام ولگارد يه بدبختي با شناسه هري پاتر اومد عضو شد اينقدر تو رولها خزش كردم كه رفت درخواست داد شناسش رو بستن

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :


ریش :وسيله ي پيشرفت، ترجيحا همراش بليز يقه بسته مصرف بشه

طلسم های ممنوعه : استفاده ازشون واسه من ممنوع ني

الف دال : دوران جاهليت من

يا آفتابه ابر نيرو يعني قبول ميشم خداكنه مرگ فجيحي انتظارم رو نكشه گرچه مرگ براي گرفتن چنين مقامي افتخاريه واسه خودش!!



شما فعالیت دارین.گرچه فعالیت ایفای نقشتون خیلی کمه.ارباب تجسس کرد و یه پست ایفای نقشتونو پیدا کرد وخوند.سطح نوشته شما خوب بود.ولی به هر حال شما الان عضو الف دال هستین و همین قضیه رد یا قبول شدن شما رو منتفی میکنه.کاش قبل از عضویت در یه گروه تصمیمتونو میگرفتین که دوست دارین سیاه باشین یا سفید.چون استعفا دادن از یه گروه و عضو شدن تو گروه مقابل زیاد جالب نیست.مگه اینکه مدتی بگذره و با تغییر جهت نوشته هامون نشون بدین که جبهه مون عوض شده.انتقال از الف دال به محفل عجیب نیست ولی از الف دال یا محفل به مرگخواران...کمی غیر عادیه.

تازه وارد بودن و تعداد پستهاتون تاثیری تو رد و قبول شدنتون نداره.

روی هم رفته شما اول باید تکلیف عضویت الف دالتونو روشن کنین.بعد اون علاقه به سیاهی رو تو پستها و رفتارتون نشون بدین.عجله نکنین.طرفی رو که واقعا بهش علاقه دارین و راحتتر میتونین توش فعالیت کنین انتخاب کنین.

فجیح هم اشتباهه...فجیع!

تایید نشد.

موفق باشید.


مليندا: من منظورم فجيح بود ارباب:دي! پست انصراف از الف دال رو هم ديروز ارسال كردم فقط تاييدش مونده... بعد انصراف اينحا رو پر كردم. جبهه ي من مشخصه. سياه بودم... سياه ميمانم... سياه ميميرم منتها تصور ميكردم چون الف دال يه انجمن مدرسه ايه اونجا آموزش ميدنو اينا:دي باشد زير ساله ي گرانقدر شما كمي بيشتر با جو در هم بر هم اين جادوگران آشنا بشيم:دي همه گفتن ما هم عرض ميكنيم: تقاضاي تجديد نظر!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/8/2 0:24:18
ویرایش شده توسط ملیندا بوبین در 1389/8/2 8:34:38
تفاوت را احساس کنید:
این ----» :-| مثالی مناسب از همه ی انسان هاست.
این -----» : | لرد سیاه است.

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: شنبه 1 آبان 1389 18:06
نمایش جزئیات
آفلاین
آخر :دی چرا:دی تایید:دی نمیکنی:دی مگر:دی کجای:دی فرم :دی رو:دی غلط:دی پر :دی کرده:دی بودم:دی؟:دی


فرم سوال سختی نداشت که حالا بخواین غلط هم پر کنین!

شما فعالیت ایفای نقش نداشتین(یا داشتین و من خبر ندارم!)
به هر حال با این شناسه حتی یه پست ایفای نقشم ندارین.ارباب از کجا باید بفهمه که مناسب گروهش هستین یا نه.زدن یه پست بدون فعالیت کلی هم کافی نیست.شما باید نشون بدین که به سیاهی و ارتش سیاه علاقمندین.تو فرم پر کردن و دو نقطه دی هاتون که اینو ندیدم.امیدوارم تو فعالیتها و پستهای ایفای نقشتون ببینم.

موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/8/2 0:10:10
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 29 مهر 1389 18:34
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا

سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

با کی کار داری عزیزم:دی زنگ بغلیو بزن!


سابقه ی عضویت در محفل ؟

خیر:دی

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟

اینوریا سیاهن اونریا سفید!

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


نظر مثبتی دارم:دی

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


انگشت شست پاتو بکنی زیر پلکاش تا زجر بکشه و بعد سقط شه:دی

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

روزی سه بار میدوشمش و از شیرش میخورم،تعهدم میدم:دی

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

*وز به شقیقه چه ربطی داره؟:دی


یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.


روزی در حالیکه از بیماری فوق العاده وخیم نفخ معده رنج میبردم در دستشویی به تنهایی سمفونی شماره 6 بتهون رو اجرا کردم:دی

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید
:


ریش :
پشم:دی

طلسم های ممنوعه : چی هست حالا؟:دی

الف دال : بذار اخریو مثه آدم جواب بدم:دی ارتش دامبلدور


تشکرات صمیمانه:دی


ارباب :دی احساس :دی میکنه :دی مرگ :دی فجیعی :دی در :دی انتظار :دی شماست.:دی

تایید :دی نشد :دی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/7/29 21:35:47
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 تیر 1389 16:47
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟

بعله ، نشون به اون نشونی که توی ماموریت ولفجر هشت قرار بود من در کنار شما باشم!

سابقه ی عضویت در محفل ؟

مگه محفل هنوز دایره!؟

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟


مرگخوار با پای چپ میرن توالت ولی محفلی ها با سر وارد میشن!:دی

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟


تو رشنایی محیط تاثیر به سزایی دارن!

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟


متاسفانه نسل محفلی ها خیلی وقته منقرض شده !

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟

براش همسر پیدا میکنم ، شایدم شوهر !:دی

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟

اه مادر و نفرین پدر باعث این بلا ها شده !

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.


دستشویی میرم سیفون نمی کشم!

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :


ریش : بزم ریش داره !

طلسم های ممنوعه : بر فرق سر دامبلدور !

الف دال : جوجه بسیجی !


جناب کثیف

با نوشته های شما آشنایی دارم.(اینو گفتم که فردا اعضایی که پست ایفای نقش ندارن نریزن اینجا)
و شما هم با من آشنایین و مطمئنا میدونین که ازتون فعالیت میخوام.فعالیت مثبت و.مفید و مرگخوارانه.
شما در فعالیت خارج از گروه و ماموریتها تا جاییکه به گروه لطمه نزنه آزادین.ولی فراموش نکنین که در فعالیتی که به عنوان یه مرگخوار انجام میدین حد و مرزی وجود داره.

ضمنا در اولین فرصت برین حموم.ارباب وسواس داره.

شما هم خوش اومدین.

تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/18 1:06:22
arAm EsSa
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 تیر 1389 10:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در گروه مرگخواران ؟
لرد بنده رو قابل ندونستن.

سابقه ی عضویت در محفل ؟
خیر.

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
غیر قابل مقایسه.

نظر شما درباره کچلی و جادوگران کچل؟
کچلی الان مد شده.

بهترین و مناسب ترین راه نابود کردن یک محفلی چیست؟
اسم لرد رو بیارین.به طور خودکار منفجر میشن.

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی(مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
نه این یکی دیگه نه..اصلا نمیشنامش.نجینی کیه؟

به نظر شما چه بلایی سر موها و دماغ لرد سیاه آمده است؟
چشونه مگه؟

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید .
از امروز به بعد.

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش : دست و پا گیره.

طلسم های ممنوعه : هرچه بیشتر بهتر!

الف دال : زمان ما بهش میگفتن خاله بازی.

لرد جونم دنباله چوبدستیتتون نگردین؛پیداش نمیکنین.



1- شما چطور و به چه جراتی نجینی منو نمیشناسین؟شخصا باهاش آشناتون میکنم.
2- این وسط چه بلایی سر چوبدستی ارباب اومد؟گروگان گرفته شده؟
3-اینجوری نمیشه...شما تشریف بیارین حضورا با هم حرف بزنیم.

تایید شد.

خوش اومدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/18 0:59:16
Re: خادمان لرد سياه به هم مي پيوندند(در خواست مرگخواريت)
ارسال شده در: جمعه 11 تیر 1389 11:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سابقه ی عضویت در مرگخوران؟
افتخارم این بود که دو سال تمام و پیش 4 تا لرد خدمت کردم. افتخاری بود برای خودش... بسی لذت بردیم به خصوص در این دور اخیر.

سابقه ی عضویت در محفل؟
انسان جائزالخطاست دیگه؟ مگه نه؟

مهم ترین تفاوت بین دو جبهه ی سیاه و سفید ؟
تفاوتا اونقدر زیاده که اگه بخوام بنویسم مفصل انگشتام املت میشه. بعدا به طور مفصل توضیح میدم اگر خواستین!

آیا حاضر به اطاعت از ارباب هستید؟آیا جان خود را فدا می کنید؟
110%

نظر شما درباره ی کچلی و جادو گر کچل چیست؟
من کچل نیستم ولی کچل ها را دوست دارم!

بهترین و مناسب ترین راه واسه نابودی یک جوجه محفلی؟
بهش بگی یک دامبلدور رئیسته!

در صورت عضویت چه رفتاری با نجینی (مار محبوب ارباب)خواهید داشت؟
همون رفتاری رو که دامبلدور داشتم وقتی محفلی بودم!

چه بلایی سر موها ودماغ ارباب اومده؟
ها؟!

یک نمونه از کارهای بی رحمانه و سنگدلانه و سیاهانه خود را شرح دهید.
دامبلدور شدم!

نظر خود را بصورت کاملا خلاصه درباره این واژه ها بین کنید :

ریش: از نوع چکمه ایش!
طلسم های ممنوعه: خیلی باحاله!
الف دال: I love you lord

------------
بابت درخواست قبلی متاسفم! یک مقدار دلخور بودم...


اومدم جواب بدم دیدم بلاک شدین.

به هر حال انجمن خصوصی خونه مرگخواراس.چه مرگخوارای فعلی و چه مرگخوارای سابقی که قصد برگشتن داشته باشن.به این شرط که تو دوران مرگخواریشون واقعا برای ارتش سیاه کار کرده باشن.همونطور که شما کردین.جوابم الان بی فایدس ولی میخواستم بگم که اگه بلاک نشده بودین کسی جلوی برگشتنتونو نمیگرفت و تایید میشدین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1389/4/11 23:53:53