جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

45 کاربر(ها) آنلاین هستند (32 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
42
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  353 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1392 00:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سوالات امتحان!

5 سوال 4 نمره ای! به شدت ازتون دعوت میکنم که تدریس جلسه آخرو بخونین.


1. چه کسانی به هرمیون در راه گسترش گروه ت.ه.و.ع کمک کردن؟ توضیح بدین!

2. قدرت چوبدستی های زمان قدیم و جدید رو با هم مقایسه کنین!

3. مــرلـــیــــن کـــه بــــود؟

4. جن های خونگی! آیا اونا در طول تاریخ تلاشی برای نجات خودشون کردن؟ چرا؟

5. هرآنچه را که یادتون میاد که از این کلاس آموختین رو در چند خط شرح بدین!



بسیار هم آسون!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: جمعه 16 اسفند 1392 00:26
نمایش جزئیات
آفلاین
امتیازات جلسه آخر



گریفیندور: 20

آلیس لانگ باتم: 7+3+8+2+3+7= 30
حقیقتا این روونای نقاشی ـه تو از روونای کارتای شکلات قورباغه ای خوشگل تره!

گیدیون پریوت: 7+3+8+2+3+7= 30
دامبلدورتان باحال بود. ;))



اسلایترین: 0

( No One )



هافلپاف: 32

آلبوس سوروس پاتر: 5+3+8+2+3+7= 28+2= 30
به خاطر یافتن چنین چهره ی بزرگی در تاریخ، دو نمره بت افزودم! ;)

مروپی گانت: 7+3+8+2+3+7= 30
بسیار هم عالی! ^_^ + چه کله ی صیقلی زیبایی برای ارباب رسم نمودید.

رز ویزلی: 7+3+8+2+3+7= 30
بسی خوشمان آمد! :))

هلگا هافلپاف: 7+3+8+2+3+7= 30
با وجود اینکه خیلی کوتاه بود ... اما مثل همیشه خوف بود! :)



راونکلاو: 0

( No One )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: پنجشنبه 15 اسفند 1392 00:12
نمایش جزئیات
آفلاین
جلسه آخر تاریخ جادوگری

1. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)

سوال: به نظر شما خوف ترین و خفن ترین جادوگر تمامی اعصار و قرون چه کسی بوده است؟ چرا؟

جواب: به طور قطع و یقین هلگا هافلپاف که همه رو به یک چشم می بینه و به همه درس میده.

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)

اون جلسه هه بود که قرار شد ازدباج کنیـمـــــــا، اون خیلی خوب بود.

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)

قراره؟
الان واقعاً به نظرت ثبت نشده؟
هی میگن به همه درس میدادم.

4. پاسخ عددی بدین! (2 امتیاز)
الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟
4
ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟ 30

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)

بانو هافلپاف!

6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)

مسلماً یه روزی تموم میشه اگه بخواد همین روند رو پیش ببره ولی با مدیریت بهتر میشه این اتفاق رو به تأخیر انداخت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1392 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
تاریخ جادوگری

1. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)


مخترع چیپس سرکه نمکی چه کسی بود؟
چیپس سرکه نمکی، یکی از مهم ترین اختراعات بشر بعد از برق و آتش توسط جان پلات اختراع شد. جان پلات سه ماه و نیم، بر اثر یه زلزله توی یه زیر زمین پر از سیب زمینی و انگور گیر کرده بود. دو ماه اولو با خوردن سیب زمینی آب پز و سیب زمینی سرخ کرده ی معمولی سر کرد و بعدش تصمیم گرفت سیب زمینی ها رو نازک تر کنه. روزای آخر، وقتی سیب زمینی های آخرو می خواست سرخ کنه، یکی از خوشه انگورا به طور اتفاقی افتاد توی ماهیتابه. بعد از دوماه و تو اون شرایط این انگورا سرکه شده بود، این شد که چیپس سرکه نمکی اختراع گردید

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)



استاد من همه ی درسای شما رو دوس داشتم همه ی سوالا رو هم دوست داشتم، چون کلا از اینکه تعداد سوالا بیشتر باشه بیشتر خوشم میاد تا اینکه یه سوال سی نمره ای باشه مثلا
ولی مبحث مرلین و مبحث جن های خونگی، چیزای خلاقانه و جالبی بودن. دم شما هم گرم استاد

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)


استاد من دوست دارم اسمم به عنوان پرتحرک ترین گیاه ثبت بشه. همون طور که میدونین گیاها همیشه فقط میشینن یه گوشه و نگاه میکنن تا همین جوری فتوسنتز کنن. نهایت نهایت دیگه بیان و یه کم کش و قوس بیان خم شن به طرف یه جایی که نور بهتره، یا نهایتا کاری کنن که ریشه شون به سمتی رشد کنه که خاک بهتره!
استاد من میخوام اسمم به عنوان رز ویبره دار جیغ کش ثبت بشه
استاد من میخوام آیندگان تو کتاباشون راجع به گیاه منقرض شده ای بخونن که موهاش از انیشتین سیخ تر بود

4. پاسخ عددی بدین! (2 امتیاز)
الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟

3جلسه به گمونم

ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟


29.5!

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)



استاد ما جادوگرِ خفنِ ریاضی دانِ خدای هندسه رو کشیدیم!
این شما و این فیثاغورس!


6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)

نمیشه گفت تا ابد، اما میشه گفت این تموم شدن مال آینده ی نزدیک نیس. این سایت، مچ پای اعضاشو به محض اینکه توی ایفای نقش جا بیفتن با کش می بنده به یه میخی چیزی، هی میرن، وِینگ! برمیگردن.
هم زمان با رفت و برگشت اعضای قدیمی تر، به خاطر همین رفت و آمد ها سایت همیشه یه تعدادی عضو فعال داره و خب باعث میشه اعضای جدید هم اضافه بشن.
سایت جادوگران رو دست اعضاش می چرخه، تا وقتی که اعضا بمونن میمونه.
ولی اگه هم یه روزی بسته بشه دوستی های قشنگ اعضا باقی می مونه. بنابراین همین جورکی تو قلب ما میمونه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

ارباب جان، جان جانان اند اصلا!




پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اسفند 1392 21:30
نمایش جزئیات
آفلاین
اولندش!

* مادر ارباب، که بود و چه کرد؟

مادر ارباب، فردی بودند بسیار پرمشغله و درگیر که شدت درگیری و این حرف‌ها، حتی نمی‌رسیدند یک عدد پُست در ایفای نقش بنوازند. حتی در این حد پر مشغله که وقتی برای این تعلقات دنیوی نظیر هاگوارتز و امثالهم نداشتند و از همین روی، مدتی کوتاه پس از فوت این شخصیت، دیگر نام و نشانی از او باقی نماند و جهان اصلاً هم به سوگش ننشست.

نتیجه‌ی اخلاقی»» در زندگانی به یک دردی بخورید!

دومندش!

ما کلاً بحث مرلین رو دنبال می‌کردیم و این اصلاً ارتباطی به تدریس شما ندارد بلکه ما دل در گروی این پیر ِراه ِ دین و ایمان بود...

به دلایل کاملاً شخصی به عبارتی...

مرلینم...

سومندش!

راستش رو بگیم؟ به کسی نمی‌گید؟ قول می‌دید بهمون نخندید؟ خب ما هم فانتزی‌های خودمون رو داریم خب...

مـــا... مـــا... مــــا دلمون می‌خواد مادر نمونه‌ی تاریخ باشیــــم...

چهارمندش!

الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟
دو جلسه استـــــــاد!

ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟
هیوم! تدریس مناسب، تکالیف خوب... 25 فکر کنیم امتیاز مناسبی باشه!

پنجمندش!

بفرمایید.


جرئت دارید نمره‌ی کامل ندید.
اون سبزه هم نجینی نیست، شال‌گردنه دادیم قند عسلمون بپیچن دور گردنشون سرما نخورن یه وقت.

شیشمندش!

جادوگران چیز بیشتری از یه سایته و حتی اگه کلاً بساط دنیای مجازی هم برچیده شه، برای شخص ما اینجا دوستی‌های به وجود اومده که هرگز. هرگز. هرگز. از بین نخواهد رفت! :)

و ما فکر می‌کنیم این، به این معناست که جادوگران هرگز از بین نخواهد رفت و به قول کسی:

تا دنیا، دنیاست، جادوگران تو قلب همه‌ی ماست! :)


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوستش بدارید که آنچه می‌توانست، انجام داد تا دوستش بدارند...
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اسفند 1392 15:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تاریخ جادوگری جلسه ی آخر :

1. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)

چرا لرد ولدمورت با اینکه از هری خیلی قوی بود بازم گذاشت هری اونو بکشه؟!

به نظرم نظر لرد بزرگ این بوده که : بچه زدن نداره به بچه باید قاقالی لی بدی. و ارباب هم به عنوان قاقالی لی بهش یه ابر چوب دستی جایزه داد ( ابر چوب دستی فقط مال لرده ولا غیر ) که هری وقتی داشت با اون بازی میکرد زد شیکوندش.خاک بر سرش. و چون ارباب نتونست قاقالی لیی پیدا کنه که هری نتونه اونو خراب کنه جان به جان آفرین که خودش باشه تسلیم کرد .

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)


بحث مرلین جالب تر بود
چون به مرکز تفکر جادوگران یعنی مرلینگاه اشاره ی بسیاری داشت و نقش مرلینگاه رو در جامعه جادوگری به نمایش در آورده بود.

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)

دوست دارم اسمم با عناوینی مثل :
پاچه خوار ارباب سیاه ، آبگوشت نجینی ، گارسون نجینی ، وسیله ی حمل و نقل نجینی ، مترجم نجینی و از این قبیل القاب ثبت شود.

الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟
با این جلسه به علت کمبود وقت 2 تا .
ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟
به نظرم نمره ی 28 مناسبه.

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)

بفرمایید :
http://www.jadoogaran.org/uploads/avatars/cavt52c97e87387e8.jpg
باور کنید خودم کشیدم باور کنید!

6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)

به نظرم هر سایتی یا هر چیزی یه آخری داره. هر چیزی حتی خود دنیایی که توش هستیم هم بالاخره یه روزی بر فناست.
ولی این سایت سایت جادوگران هستش!سایتا مشنگا نیست که به همین سادگی از بین بره این سایت تا ابد جاودانه خواهد ماند. اگر کسی هم بخواد این سایتو بترکونه خود ارباب اونو میترکونه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: پنجشنبه 8 اسفند 1392 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)
چرا جادوگران از چوبدستی استفاده میکنند؟
به نظر بنده تمام جادوگران می توانند بدون چوبدستی هم جادو کنند و این سوال به ذهنم رسید که چرا جادوگران از چوبدستی استفاده میکنند جواب من این است: به این دلیل که بتوانند درست و حسابی هدف گیری کنند در زمان های قدیم. در زمان هایی که نسل ما جادوگران تازه به وجود آمده بود کسانی که قدرت خود را شناخته بودند شروع به اجرای جادو کردند. بعد از مدتی پی بردند که طلسم هایشان به طور درست به محلی که میخواهند هدایت نمیشود به همین دلیل بعضی افراد شروع به ساختن چوبدستی و این مشکل را حل کردند.

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)
استاد من با اینکه در کلاس های قبلی شما شرکت نکردم اما مطالب کلاس شمارو دنبال میکنم . بر اساس مطالبی که گذاشتید من از مطلبی که درباره ی مرلین 4 موسس هاگوارتز بود خوشم اومد. به این دلیل که بالاخره مرلین جد جد جد ما جادوگران هستند و 4 موسس هاگوارتز هم 4 پدید آورنده یکی از بهترین مدارس جادوگری هستند.

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)
بنده به شخصه دوست داشتم به عنوان یک موسس مدرسه جادوگری و استاد آن مدرسه از من در تاریخ یاد شود.بالاخره آموزش دادن به جادوگران نوجوان و یافتن استعدادشان در شغل های مختلف بالاخره یکی از مهم ترین کار های موجود است. ممکنه بگید آرزو بر جوانان عیب نیست یا ما کلی مدرسه جادوگری در جهان داریم. اما مدرسه ما کلا با جادوی سیاه مخالف است و اینکه ما بر اساس زندگی مرلین بزرگ دانش آموزانمان را تربیت میکنیم که در آینده انسان های بزرگی بشوند.
4. پاسخ عددی بدین! (2 امتیاز)
الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟ استاد ما این تازه اولین جلسمونه اما ما مطالب کلاستان را دنبال میکنیم استاد.
ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟ به نظر بنده 30.

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)
بفرمایید. نقاشی پروفسور دامبلدور.
http://8pic.ir/images/24143763757023259122.png
6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)
نه.
حتی اگر سالی 1 پست هم زده بشه بالاخره در اون فعالیت میشه. این سایت برای نسل های بعدی باقی می مونه. و برای ما در اینده به صورت خاطرات خوش و زیبایی که در اینجا داشتیم.
این سایت همیشه در خاطرات ما زنده است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارزشی نیمه اصیل!


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: پنجشنبه 8 اسفند 1392 13:34
نمایش جزئیات
آفلاین

1. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)

جادوگرها از چه زمانی شروع به درست کردن مدرسه و آموزش گروهی به جادوگرها و ساحره های نوجوان کردند؟

قدیم مدیما که مدرسه ای نبود، پدر و مادرها تلاش می کردند تا تو خونه به بچه هاشون اصول جادوگری رو یاد بدهند و به خاطر این موضوع بود که بعضی از خانواده ها، طلسم های مخصوص خودشونو داشتند و یکی از دلایل کم بودن جادوگرهای خیلی ماهر همین بود. چون بالاخره مادره دیگه! میگه اول بزار بچم غذاشو بخوره، بازیشو بکنه و الی آخر. :mama:
کم کم گروه هایی دور هم جمع شدند و جاهایی به نام مجدو خونه ( بر وزن مکتب خونه ) رو درست کردند و این مجدو خونه ها یزرگ و بزرگنر شد، تا این که جاهایی مثل هاگوارتز شکل گرفت.

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)

مبحث جلسه قبل استاد!
چون جن های خونگی یه موضوعی بود که تاریخچشون هنوز کامل حداقل واسه من جا نیفتاده بود.
و هم چنین مبحث مرلین و چهارسازنده هاگوارتز نیز بسی جالب بود.

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)

جادوگر سفید و سفید که جای خود داره! و هرکسی دوست داره تو این جایگاه باشه.( البته مرگخوارا جدا)
اما من دوست دارم به عنوان اولین مایتابه جادویی ساز معرفی بشم!
حتما الان با خودتون میگین عجب دانش آموز خنگی! مایتابه که خیلی وقته ساخته. در واقع منظور من مایتابه ای همه کاره و هوشمنده. این مایتابه باید توانایی درک و هم چنین پنج حس درون و بیرون رو داشته باشه. توانایی هایی اعم از بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و لامسه. یاد گرفتن، صحبت کردن و....
و مهم تر از همش، همیشه نیمروی آماده داشته باشه!

الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟ با این جلسه، چهار جلسه.
ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟ ما از اوناش نیستیم نمره کم بدیم. هیچ دلیلیم واسه نمره کم کردن ندارم. 30

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)

بفرمایید!
من میخواستم روونا ریونکلاو رو بکشم. فک کنم بچگیش دراومد.

6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)

عمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا!
حتی اگه ماهی یه بارم پست زده نشه، حتی اگه هیچکس توش آن نشه، حتی اگه همه یادشون بره که یه روزی یه جایی فعالیت میکردن، این جا یکی از خونه های ماست.
خونه ای که شاید با نگاه کردن به هرکدوم از پستایی که زدیم یاد یکی از روزای زندگیمون و تلخیا و شیرینیاش میوفتیم.
چون سایتیه که با عشق و علاقه زیربناش زده شده و ادامه بنا با عشق ساخته شده و عشق هیچوقت از بین نمیره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: جمعه 2 اسفند 1392 23:30
نمایش جزئیات
آفلاین
( اگه حوصله ندارین کل متنو بخونین، میتونین فقط کج شده هارو بخونین! برا انجام تکالیف همونا کافین. )

تدریس جلسه آخر

دیگر اثری از باد و باران و برف نبود، اما همچنان هوا سرد و سوزناک بود و دانش آموزان و اساتید و کارکنان و جن های خونگی هاگوارتزو وادار به پوشیدن لباسای کلفت و گرم میکرد!

کلاس تاریخ برخلاف جلسه قبل، به موقع آغاز میشه و بلافاصله بعد از ورود لینی همه سرجاهاشون میشینن و بی صبرانه منتظر اتمام کلاسا میمونن! خوشا به سعادتشون ترم یونی ـه ما که تازه اولشه! :|

- این جلسه قصد ندارم چیز جدیدی درس بدم! حالا شاید تا آخر رول کلاس نظرم بشه، اما فعلا میخوام مروری به گذشته داشته باشیم.

با تکون چوبدستی لینی برگه هایی در سایز بزرگ وسط کلاس معلق میشن که هرکدوم خلاصه ی درس هریک از جلسات قبلو تو خودش گنجونده.

- جلسه اول به ماجرای کودتای دنیای خودمون پرداختیم! اینکه طرفدار کدوم جبهه هستین و در نهایت کی پیروز میشه و خانواده ی غلام به چه گروهی پیوستن. جواب درست هم رانده شدگان بود!

با تکون دیگه ای برگه عوض میشه و جاشو به برگه ی پشتی میده.

- جلسه ی دوم کمی از مرلین حرف زدیم و 4موسس هاگوارتزو با نظر شخصی خودمون مزدوج کردیم و در نهایت چهره ای از مرلین رسم کردیم ... کی میدونه جلسه سوم چی کار کردیم؟

آلیس دستشو بالا میبره اما منتظر اجازه نمیمونه و سریع میگه: یکم دیگه از مرلین و جادو کردنش با چوبدستی یا دست حرف زدیم، در نهایت تاریخچه ی چوبدستیارو بررسی کردیم.

- حیف! کاش یه ریونی جواب میداد! 20 امتیاز برا گریف! حقیقت اینه که چوبدستیای اولیه ی ما بسیار سخت و بزرگ و از جنسای نه چندان مرغوبی بودن اما بعدها و به مرور زمان تحقیقات زیادی روشون انجام شد و بهترین نمونه ی چوبدستی که الان همه مون دستمونه و در سایز کوچیک تر و باریک تر و با سرعت انتقال قدرت ِ جادوی بیشتریه رسیدیم. در آینده شاید اصلا نیازی به چوبدستی هم نباشه!!


لینی آخرین برگه رو هم به نمایش در میاره و توضیح میده: در نهایتم کارای گروه ت.ه.و.ع هرمیون گرنجرو بررسی کردیم و درباره علت جدایی دنیای جادوگرا و ساحره ها از دنیای مشنگا صحبت کردیم.

لینی ناگهان یاد امتحان میفته و به این فک میکنه که تا حالا هیچ چیز خاصی تو تدریساش نگفته که حالا بخواد سوالی بده که ملت تو امتحان جواب قطعی براش داشته باشن و همه ش همه چیو گفته خودتون برین پیدا کنین. بنابراین میگه:

- جوابای منتخب جلسه پیشو میگم تا حداقل از تو اینا بشه سوال طرح کرد. سوال 1: هرمیون! سوال2: لودو! سوال 3: هلگا و رز و دافنه! سوال 4: آلیس و لودو. همینارو بخونین قول میدم امتحانتون خوف شه!

نگاه لینی ناخودآگاه رو ساعت میفته و متوجه ثانیه های پایانی کلاس میشه بنابراین سریع اضافه میکنه: همین دیگه، بای تا ... هیچی دیگه بای کلا.

تکالیف

1. یه سوال مربوط به درس تاریخ از خودتون بسازین و خودتونم بهش جواب بدین! (7 امتیاز)

2. از کدوم سوال یا مبحث درس کلاس تاریخ بیشتر خوشتون اومد؟ چرا؟ (3 امتیاز)

3. دوست دارین اگه قراره اسمتون تو تاریخ ثبت شه، با چه عنوانی ثبت بشه؟ (8 امتیاز)


یعنی توضیح بدین که میخواین بعنوان مخترع ِ فلان چیز شناخته بشین یا یکی از بزرگ ترین جادوگرای سفید و سفید تاریخ بشین یا ...

4. پاسخ عددی بدین! (2 امتیاز)
الف: چند جلسه تو این کلاس شرکت کردین؟
ب: امتیازتون به کلاس از 30 نمره چنده؟

5. یه نقاشی از چهره یکی از آدمای ثبت شده تو تاریخ جادوگری بکشین! (3 امتیاز)


هرکسی میتونه باشه! انیشتین، گالیور، مرلین، لرد، دامبلدور یا ... اشتباه نکنین اینا همه جادوگر یا ساحره هستن و نه مشنگ.

6. آیا کار سایت جادوگران روزی به پایان میرسه و تبدیل به جسد میشه یا تا ابد (حتی با وجود فعالیت کم) پابرجا میمونه؟ چرا؟ (7 امتیاز)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: كلاس تاريخ جادوگري
ارسال شده در: جمعه 2 اسفند 1392 23:30
نمایش جزئیات
آفلاین
امتیازات جلسه چهارم


گریفیندور: 20


آلیس لانگ باتم: 5+10+10+5= 30
همینطوری خیلی خوشمان آمد! :)

هرماینی گرنجر:
واو! پسندیدیم! :)


اسلیترین:

( No One )



هافلپاف: 20


رز ویزلی: 5+10+10+5= 30
تو سوال 2 اشاره ی مستقیم به وضعیت جنای خونگی در زمان حال نکردی. اما چون خیلی خوب نوشته بودی نمره کم ننمودیم! ;)

هلگا هافلپاف: 5+10+10+5=30
چی بگم؟ خب مث همیشه خوب بود دیگه! :((



راونکلاو: 20


دافنه گرینگراس: 5+10+1++5= 30
میخواستم به خاطر کوتاهی سوال 2 و 3 نمره کم کنم اما این خلاقیت تو استفاده از گوسپند حقیقتا مانع شد! ;))

لودو بگمن: 5+10+10+5= 30
خیلی خوش حال میشدم اگه میتونستم نمره ای بالاتر از 30 بت بدم. عااالی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!