جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

40 کاربر(ها) آنلاین هستند (30 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
39
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 3 مرداد 1393 00:04
نمایش جزئیات
آفلاین
به خاطر سپری که مادش براش درست کرد!!عشق!و اینکه دوستانش و علاقشون و مهربونیشون نسبت به هری هم باعـث موفقیتش بوود!!البته خود هری هم شایسته ی تمام اینا بود!!چون دلش خیلی پاک بود!و همینطور خیلی شجاع و سخت کوش بوود!!و همیشه توانایی حفظ دوستاشو داشت!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط sarapotter در 1393/5/3 0:13:00
فدای سرت عزیزم
نباشه غمت...
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: دوشنبه 30 تیر 1393 23:54
نمایش جزئیات
آفلاین
فکر میکنم جدا از همه این چیزا دلیل قهرمان شدنش پاکی دلش و سادگیش بود. یه جورایی خیلی معمولی و روتین بود. نه نیرو و نه استعداد خاصی نداشت. فقط آدم درستی بود

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: جمعه 30 خرداد 1393 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاع بودنش واين كه از دست ولدرمورت جون سالم به دربرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط 333 در 1393/3/30 18:27:47
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 17:23
نمایش جزئیات
آفلاین
قهرمان؟ هری قهرمانه ؟ یه چیز بگو باورم بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone
All my dreams pass before my eyes in curiosity
Just a drop of water in an endless sea
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away and all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Everything is dust in the wind



تصویر تغییر اندازه داده شده



تصویر تغییر اندازه داده شده




پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 16:35
نمایش جزئیات
آفلاین
قهرمان،تعاریف مختلفی ازش داریم اما هرکسی قهرمان زندگی خودشه اگه کارهایی رو که میخوایی انجام بدی با موفقیت از پسشون بر بیایی در واقع قهرمانی هری جلوه ی کسی است که همه ی ما کم و بیش میخواییم شخصیتمون رو بهش نزدیک کنیم اون کارایی رو میکنه که ما هم دلمون میخواد انجام بدیم پس اون قهرمانه ،قهرمان دنیای خودش و ما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 13:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من میتونم این بحث رو از جوانب مختلف بررسی کنم :

1 . جنبه فوق فلسفی

ما نیز به شدت موافقیم که هری یک قهرمان نیست چون در واقع تعریف یک قهرمان واقعی با شخصیت

هری بسی تناقض دارد . طبق اخرین مطالعات ما در این زمینه :

قهرمان کسی است که بدون اندکی خر شانسی و دارا بودن کله ای زخمی و عینکی گرد ... زنجیر رنج را

در درون خود پاره کند تا به دیگری منتقل نشود همچنین قهرمان کسی است که دستاورد سفر وتجربه

خویش را به کسی تحمیل نمی کند ... ( حالا چه ربطی داشت خدا میدونه :) )

پس با این اوصاف نتیجه خواهیم گرفت که هری اصلا و ابدا یک قهرمان نیست و نخواهد بود.

2 . جنبه ی فلسفی متمایل به احساسی

هری میتونست یک قهرمان باشه . شجاعت . صداقت . عشق و ... همه عناصری بودن که میتونستن

اونو یه قهرمان کنن ولی متاسفانه از درک چیزی به نام مغز عاجز بود و کلا سرش درد میکرد واسه

دردسر و اینکه او بدون کمک دوستانش به هیچ موفقیتی دست نمی یافت درصورتیکه ( با توجه به

همون مقوله اکبند بودن مغزش ) فکر میکرد بدون انها هم موفق خواهد شد . از جمله کارهایی که

در این راستا انجام داد این بود که میخواست تنهایی بره هوکراکس ها رو بترکونه

3 . جنبه احساسی

او مای گاد ! هری یه قهرمان تمام معنا بود . آخه کی میتونه با یه کله زخمی و عینک و چشمای پر کلاغی

و موهای سبز زمردین قهرمان نباشه ؟ ها ؟

اون واقعا قهرمان بود و قهرمانانه زندگی کرد . شاید بتونیم اونو جزو قهرمانای تراز اول نام ببریم ..

..................................................................................................................................................

آورده اند اعضای ایفای نقش پس از مطالعه ی این پست سر به بیابان گزاردند . باشد تا همی رستگار

شوند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بــزرگــتــریــن دشــمــن آدمــی فــهــم اوســت

پـس تــا مــیــتــوانـی خــر بــاش . . .

تــا خــوش بــاشــی . . .

(یک امضای کاملا ریونکلاوی )

تصویر تغییر اندازه داده شده



من هر چی تلاش میکنم از پای جادوگران پاشم پاشیده نمی شم . محض رضای

خدا یکی بیاد منو بپاشونه :)
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 12:26
نمایش جزئیات
آفلاین
شجاعتش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوب زندگی کن. بزرگ شو و... کچل شو! بعد از من بمیر و اگه تونستی با لبخند بمیر. توی کارات دودل نباش. ناراحتی چیز باحالی برای به دوش کشیدنه ولی تو هنوز خیلی جوونی!


کوروساکی ایشین- بلیچ

تصویر تغییر اندازه داده شده


پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 20:47
نمایش جزئیات
آفلاین
همون زنده موندنش و دوستاش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
میجنگیم تا آخرین نفس !!
میجنگیم برای پیروزی !!!
برای عـشـــق !!!!
برای گـریـفـیندور !!!!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

موی قرمز را به خاطر بسپار
ویزلی هرگز نمی خشکد
پاسخ به: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من فک میکنم شجاعتش اون رو به این مقام قهرمانی رسونده و اعتماد به نفسش.چون از هیچ کاری نمیترسید .با اراده قوی ، هر کاری رو انجام میداد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بزرگترين دليل قهرمان بودن هري چيه؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 17:45
نمایش جزئیات
آفلاین
عشق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!