به خاطر سپری که مادش براش درست کرد!!عشق!و اینکه دوستانش و علاقشون و مهربونیشون نسبت به هری هم باعـث موفقیتش بوود!!البته خود هری هم شایسته ی تمام اینا بود!!چون دلش خیلی پاک بود!و همینطور خیلی شجاع و سخت کوش بوود!!و همیشه توانایی حفظ دوستاشو داشت!!
فکر میکنم جدا از همه این چیزا دلیل قهرمان شدنش پاکی دلش و سادگیش بود. یه جورایی خیلی معمولی و روتین بود. نه نیرو و نه استعداد خاصی نداشت. فقط آدم درستی بود
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone All my dreams pass before my eyes in curiosity Just a drop of water in an endless sea All we do crumbles to the ground, though we refuse to see Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky It slips away and all your money won't another minute buy Dust in the wind All we are is dust in the wind Everything is dust in the wind
قهرمان،تعاریف مختلفی ازش داریم اما هرکسی قهرمان زندگی خودشه اگه کارهایی رو که میخوایی انجام بدی با موفقیت از پسشون بر بیایی در واقع قهرمانی هری جلوه ی کسی است که همه ی ما کم و بیش میخواییم شخصیتمون رو بهش نزدیک کنیم اون کارایی رو میکنه که ما هم دلمون میخواد انجام بدیم پس اون قهرمانه ،قهرمان دنیای خودش و ما
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
قهرمانان برای نجات دنیا به وجود آمده اند زمانیکه هیچ کس نمی توانست ابر قدرت جهان لرد والده مورت را شکست دهد مابودیم و هری و یک مدرسه ی هاگوارتز........
خوب زندگی کن. بزرگ شو و... کچل شو! بعد از من بمیر و اگه تونستی با لبخند بمیر. توی کارات دودل نباش. ناراحتی چیز باحالی برای به دوش کشیدنه ولی تو هنوز خیلی جوونی!
قدم قدم تا روشنایی، از شمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر ! میجنگیم تا آخرین نفس !! میجنگیم برای پیروزی !!! برای عـشـــق !!!! برای گـریـفـیندور !!!!! *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-