1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! چون دنبال جادوی سفیدم نه سیاه.
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ صابون گلنار
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1-پشمک حاج عبدالله 2-حوله 3-پتو مسافرتی
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! 1-دماغ عملی 2-کچل کچل کلاچه 3-خوش صدا
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ چراغا رو روشن کن!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ فیلم گلهای داوودی رو براش بزارید.
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ شربت لیمو.
آرتور... فرزندم...
خوبه که می بینمت اینجا. خوبه که اعضای ویزلی ها دوباره برمیگردن محفل. ولی آرتور، هنوز هیچ فعالیتی نکردی پسرم. تازه وارد ایفای نقش شدی، فعالیتت رو داشتم بررسی می کردم و خب، هنوز جای پیشرفت خیلی زیادی داری. برگرد و فعالیت کن آرتور، برگرد و همون آرتور ویزلی ای شو که همه مون میشناختیم. همون آرتوری که همگی می تونستیم بهش تکیه کنیم تو روز های سخت و من مطمئنم که از عهده این ماموریت برمیایی. درسته... ماموریت! بهت این ماموریت رو میدم که بری و قدرتمند بشی و برگردی پیشمون. مطمئنم که یه روزی دوباره وارد محفل ققنوس میشی و دوباره توی برگشتن محفل ققنوس به روز های اوجش، کمکمون می کنی و می تونیم روی تو حساب باز کنیم. مطمئنم که اون روز خیلی دور نیست ولی تا اون روز، نمی تونم تاییدت کنم...
حتما اینجا رو هم بخون و هر سوالی داشتی، خوشحال میشم از من یا سیوروس بپرسی! تایید نشد!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/11/18 20:46:08 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/11/18 20:47:15
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! بی خانمانی بد دردیه! بعدشم، بالاخره بهم احتیاج دارین، من نباشم کی قراره از اون یارو پاتر محافظت کنه؟
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ پرسیل! حتی سخت ترین لکه ها رو هم از بین می بره.
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! الان که ویزای آمریکا دیگه سخته، میتونی ملتو لای ریشت قایم کنی و قاچاق کنی پتوی خوبی هم میشه ها!
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ منو به عنوان جاسوس دو جانبه بفرستین اونجا
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ لیلی!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ بیا بغلم!
سوروس!
مگه آلبوست مرده باشه که بی خانمان بشی! نذار خون لی لی پایمال بشه، به من کمک کن از پسرش محافظت کنم. لردسیاه برمی گرده و اون زمان این پسر در خطر بزرگیه!
هری نباید بفهمه! تا لحظه آخر نباید به فهمه. زمانی می رسه که ولدمورت نگران جون مارشه. اون زمان به هری بگو شبی که ولدمورت قدرتش رو از دست داد، بخشی از روحش وارد بدن تنها موجود زنده اون خونه شد.
مراقب اون دوست اسلیترینی مون هم باش.
شمشیر گودریک رو هم به هری برسون. حواست جمع باشه چون اگه ولدمورت ذهنش رو ببینه کار تمومه. نذار هری تو رو ببینه مخصوصا بعد از جریان گوش جرج ویزلی.
لیلی؟ بعد از این همه سال؟
جواب سوال آخر رو هم بسیار پسندیدم پسرم.
من بهت اعتماد کامل دارم. بیا تو.
تایید شد.
میگم که آلبوس، امر دیگه ای نداری؟ صبح ها نون بگیرم براتون؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/11/8 14:02:31 ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/11/8 14:03:24 ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1395/11/8 14:40:36
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! از رنگ سفید خوشم میاد!
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ میندازیمشون توی ماشین لباسشویی سامسونگ
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! مبارزه با گرد و غبار خاموش کردن اتش پلاسکو
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! بی مماخ کچل سیاه
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ رنگ سفید بپاشیم بهشون
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ معجون عشق خوبه؟ 7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ مم... نمیدم! عشق بورزید؟!
سلام دخترم!
همون طور که از قبل می دونستین ورود به محفل ققنوس مستلزم فعالیت و سطح مناسبی از نوشتن هستش. فعالیت کلی شما در سایت خوبه. منظورم اینه که شما هم توی چت باکس فعال هستین و هم توی انجمن های غیر ایفایی. ملاک فعالیت انجمن های ایفای نقشی هستن. ادامه دادن سوژه ها، آشنایی با شخصیت های سایت و ویژگی هاشون و... همین میزان از فعالیت رو به ایفای نقش منتقل کنین!
پس به ایفای نقش توجه بیشتری داشته باشین، بیشتر پست بزنید و درخواست نقد بدین. چه از طریق ویزنگاموت و چه از طریق ناظران انجمن.
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! راستش میخواستم تو الف دال ثبت کنم گفتن بیام محفل ققنوس.
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ کاری از دست من بر نمیاد اگه خودشون بخوان سیاهی دلشون تمیز میشه.
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! میتونه باهاش گرد و خاکای توی دفترشو تمیز کنه - یه لباس خوب تو زمستونه(قشنگ گرم نگهش میداره)
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! لرد کچل - دماغ عملی - اواداکداورا(انقدر که این کلمرو تکرار کرده)
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ یدونه هری پاتر میندازیم به جون سیاهی و تاریکی.
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ هیچی! این یکی از سوالات بی جواب جهانه.
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ هله هوله های مورد علاقه ی دامبلدور.
سلام دخترم!
برای عضویت در دو جبهه ی سپید و سیاه اصلا عجله نکنین. عضویت در دو جبهه مستلزم دو چیزه: 1_فعالیت 2_ سطح مناسب
فعالیت شما در ایفای نقش نسبتا خوبه. اما درباره سطح نوشتن تون: شما چند پست در ایفای نقش نوشتین که همگی مربوط به تاپیک های تک پستی بودن. شما باید سوژه های ادامه دار رو ادامه بدین تا سطح نوشتن تون رو متوجه بشیم. لازم نیست حتما به سطح عالی برسین، کمی با اصول نوشتن که آشنا بشین کافیه.
پس برگردین و بیشتر فعالیت کنین، با هر پستی که می زنین، یک درخواست نقد هم بدین. برای درخواست نقد می تونین به ناظران انجمن و ویزنگاموت مراجعه کنید. همین که اصول اصلی رو یاد بگیرین برای ورود به محفل ققنوس کافیه.
چه حس خوبی میده به سوالاتی جواب بدی که خودت قبلاً مطرحشون کردی.
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟!
یه جایی به عنوان خونه داشته باشم دیگه. آخه نه خونه دارم، نه خونواده. نه تربیت دیدم، نه خونوادگی. انگار از وحشیا آوردنم. با اون دُمِ احمقِ نداشتهم!
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟
تو همون سیاهی بمونن خوبه. ایفای نقش علاوه بر Protagonist، به Antagonist هم نیاز داره خو!
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید!
از معدود سوالاتیه که اگه یه مرگخوار ازم بپرسه، همینجوری میمونم.
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین!
۱- پینوکیو. ۲- باب راس. ۳- تایتانیک.
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟
من کاری به کارشون ندارم. اصن کار ندارم که قراره نابود بشن یا نشن. من فقط آملیاشون رو میخوااااااام!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟
من میگم نره، اینا میگن بدوش. باو! هروقت مسی اومد رئال و رونالدو هم رفت بارسا، ولدمورت هم با عشق کنار میاد.
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟
"مدتها پیش، پروفسور قبلی زیر پلاسی مندرس، شناسهش old شد و اون همه استعداد و قریحه رو با خودش دفن کرد."
پسورد با کاراکتر بالا = خطر هک شدن با احتمال صفر درصد.
پسرم.
چرا این طوری بمونی؟ این ریش همه اش فایده اس. مثلا توی همین آلودگی هوا! ذرات ریز گرد و غبار میچسبه بهش و هوای تصفیه شده تنفس می کنی!
برای تام هم القاب قشنگ انتخاب کنین به راه راست هدایت بشه!
خب یوآن. شما خودت از اعضای قدیمی محفل ققنوس بودی. می دونین که ورود به محفل و مرگخواران مستلزم فعالیت و سطح مناسبه. شما مدتی نیودی، الان هم که برگشتین فعالیتی ندارین. یه کم فعالیت کنین، تایید میشه.
فعلا تایید نشد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1395/9/25 0:12:28
آقا ما یه عمری توی این محفل جیب زدیم و خونه لخت کردیم، بعد یه کم پایین تر اومدیم درخواست دادیم گفتین جدیداً کم جیب زدیم! ما نیز هم رفتیم دونات (همون دوزار خودمون! :hammer) پول در آوردیم که هم شوما راضی باشین هم مرلین رو خوش بیاد!
حالا اومدیم یه تیریپ اینجا ببینیم اوضاع چیجوریاس. بالاخره ما نون مون از این خونه گریمولد در میاد دائاش من! 4 تا قاب آویز و جام و از این چیزا که این حرفا رو نداره اخوی!
دیگه اون گردن آویز بود چی بود که یاروی ر.ا.ب داشت، اون رو نداریم پس مرلین رو شکر در امانیم از حرکات ژانگولریت. بیا تو یاروی دله دزد.
= = = = = = = = - تو فيلما وقتي يکي از کما خارج ميشه، بازيگر زن مياد و بهش گل تقديم ميکنه. اما من...از يه خواب کوتاه بيدار شدم...ديدم دنيا به فنا رفته...و به جای گل يه دسته مرده ی مغز خوار بهم تقديم کردن.
خب شما گفتید باید بیشتر فعالیت کنم و پیشرفت کنم و به قول خودتون چاق بشم چله بشم بعد بیام قبولم کنید. فکر کنم الان به اندازه ی کافی پیشرفت کرده باشم. . 1-هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! میخوام جادوگر های سیاه و اهریمنی رو از بین ببرم.
2-سیاهی دل مرگ خوار رو با چه چیزی تمیز و پاک میکنید؟ اول حافظه شون رو پاک میکنم بعد با معجون عشق به سفیدی دعوتشون میکنم.
3-چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1-دانایی 2-مقامش 3-هر وقت حوصله اش سر میره بشینه بهشون مدل بده.
4-خلاقیت سفیدتر رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنید!
تامی-مار-مرده ی متحرک
5-به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه ی روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟
سفید و پاک بودن. شاد بودن. کمک کردن.
6-با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنید؟ معجون عشق
7-اسم رمز ورود به دفتر پرفسور دامبلدور؟ خیلی رمز داشت ولی توی فیلم حفره ی اسرار این بود: شربت لیمو
فرزند دامبل شما هنوز چندان چاق نشدی به نظرم. والا اکثر فعالیتت تو انجمن خصوصی هافل و انجمنای غیر ایفایی بوده غیر از هاگوارتز. به نظرم هنوز باید یه کم بگردی تو انجمنای عمومی، بیشتر برولی، نقد بخوای، نقد بشی، رشد کنی و ... . باید از کدو قلقله زن بزنی بیرون قشنگ چاق و چله بشی بعد تایید بشی. با آرزوی رشد روز افزون و اینا.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1395/5/23 13:32:29
ما فرزندان هلگا در کنار هم و باهم پیشرفت میکنیم کمک میکنیم متحد میشویم و هافلپاف را میسازیم.
1- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! با این که اسلایترینم ولی عضویت توی محفل ققنوس رودوست دارم
2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ با پودر دستی!!
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! 1- استفاده به عنوان کاموا 2- استفاده برای گردگیری 3- استفاده برای پتو 4- استفاده برای بافتن چیزای مختلف
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! 1- کله کدو 2- ولدی بی مو 3-بی دماغ!
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ با لامپ!!
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟ با ازدواج با بلاتریکس لسترنج چون بعد می میره باید احساساتی نشون بده.!
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ من تو دفتر دامبلدور فضولی نمی کنم عذرخواهی میکنم برای تاخیر، امیدوارم دیگه تکرار نشه.
خب شما عزیز دل دامبل، فعالیت ایفاییت کم بوده و نیاز به رشد و پیشرفت بیشتری هم داری. همچنین قبل از اینکه بیای اینجا یه بار سر زدی دم دفتر همون آق کچله که تاییدت نکرد و اومدی اینجا، در نتیجه فکر کنم آشنایی نداری با جو ایفایی سایت و اینا. یکم بگرد تو سایت، آشنا شو با اتمسفر و بچهها، رول بزن و یاد بگیر بعد دوباره بیا ببینیم چقدر پیشرفت کردی. خودافظ!
- هدف و انگیزه تون از عضویت در محفل ققنوس؟! نابودی سیاهی و گرفتن انتقام خون تمام کسانی که عضو محفل ققنوس بودند مثل مادر و پدر هری و مادر و پدر نویل و ریموس لوپین و هر کی که به دست مرگخوار ها شجاعانه و قهرمانانه کشته شدند. 2- سیاهی دل مرگخوارا رو با چه چیزی تمیز و پاکیزه میکنین؟ برای پاک کردن دل مرگخوار ها: فکر نکن پودرتو عوض کن با هومکر و سیم ظرفشویی دل مرگخوار ها رو از سیاهی پاک کنید.
3- چند مورد از فواید ریش پروفسور دامبلدور رو نام ببرید! میشه خیسش کرد. وقتی راه میره باهاش دفترشو تی بکشه. میشه داخله حرم امام رضا هم خادما ازش به عنوان گردگیر یا اون پشمک رنگیا که همیشه تو دستشونه استفاده کنن.
4- خلاقیت سفیدتون رو به کار بندازین و سه تا لقب ناقابل برای ولدمورت اختراع کنین! چون زن نداره تا دیر وقت با مرگخوار ها می گرده اینا دوستای نابابی هستند پس: 1-علاف 2-دماغ آب شده 3- نفرت انگیز
5- به نظرتون بهترین راه نابودی و از صحنه روزگار خارج کردن سیاهی و تاریکی چیه؟ همه خانم ها رو دعوت کنن بگن هر کی دنیا رو زودتر تمیز کنه می تونه تا آخر عمرش از این طلا فروشی به اون طلا فروشی بره و هر چی دلش می خواد طلا بخره و این گونه شد که دنیا از سیاهی نجات پیدا کرد ولی همه مغازه های طلا فروشی ورشکسته شدند و همه معدن های طلا هم طلا هاشون ته کشیده گفتن که میرن از مریخ وارد می کنن.
6- با چه روشی ولدمورت رو به عشق دعوت میکنین؟
کله ولدمورت را با سیف کرمی بشورند . زنش بدن تا آدم شه چون فقط خانوما از پس یه همچین کسی بر میاد و نشونش می دن دنیا دست کیه.
7- اسم رمز ورود به دفتر پروفسور دامبلدور؟ به من چه مگه من فضولم مگه روح دامبلدور خدا بیامرز یهویی اومد تو اتاق من که من برم تو اتاقش!!