جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  20 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  285 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 15 شهریور 1398 07:54
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همگی و جودی عزیز!

نمیدونم این کار درسته یا نه... ممکنه حتی لرد هم ازاینک الکی دخالت کردم ناراحت بشن ولی به عنوان یه همسن دوست داشتم بیام یکم حرف بزنم...

نقل قول:
حرف گوش کنا و دوستدارای هری پاتره!=))


حرف گوش کن؟ تا حالا اسم امثال یوآن به گوشت نخورده احتمالا ببین بحث بچه ی خوب بودن و حرف گوش کردن نیست، بحث بحثِ مسیر حرکت سایته، شما نمیتونی بیای بخاطر تعصب و پافشاری رو حرفت توی چت باکس اسپم بزنی و انتظار نداشته باشی کسی حرفی نزنه بهت.

نقل قول:
من تا الان تمام تلاشمو کردم تا یه جوری متنامو خوب کنم! شاید از نظر شما به درجه مرگخواری برسم...


اول از همه این نکته رو بگم که شما بهتره یه سر به تاپیک ورود به جبهه ی مرگخوارا بزنی، چند نفر از کسایی که درخواست میدن وارد جبهه میشن؟ شاید حدود 40% و این دلیل بر خوب یا بد بودن کسی نیست، یکی مث خود من تا همین 3 ماه پیش هیچگونه فعالیتی نداشتم و برای همین به خودم اجازه ی ورود به مرگخواران رو نمی دادم، دقت کنید اجازه نمی دادم! چون مرگخوار بودن یه چیز عجیب نیست صرفا شاید یه رنک بره زیر اسمت و یه دسترسیِ اضافه تر بهت بدن ولی اول و آخر بر می گرده به خودت و قلمت که چطور بنویسی و چطور خودتو وقف بدی و وفق دادن غیر از این نیست که به حرف دیگران گوش بدی چون اینجا محلیه برای کار تیمی

نقل قول:
موندن من اینجا، دقیقا مساوی اینه که من واسه خودم بیشتر دشمن بتراشم!


خب رسیدیم به این تیکه، یکی از آشناترین حرف ها توی جادوگران، شاید باورت نشه ولی همین هفته ی پیش یکی از بهترین های حال حاضر سایت هم یه همچین حرفی زد و میخواست بذاره و بره صفا بخاطر همین حرف، ولی بهش گفتم یکم فکر کنه و به تو هم همینو میگم، فقط بیشتر بهش فکر کن...

نقل قول:
جادو... ساخته دست شیطان پرستاس!


جادو... اینجا این سوال پیش میاد که شما جادوگری؟! اگه نیستی پس نمیتونی به راحتی و سر یسری چیزا که شنیدی این حرفو بزنی، شما خودت یجا دیگه گفتی من ایفای دختر شیطانو میکنم پس گفتن این نکته تون فک نکنم غیر از اینکه خامیتون رو نشون بده کارکرد دیگه ای داشته باشه

نقل قول:
هیچ وقت جلوی کسی که شیطان بودنو تو هری پاتر دوست داره نگیرین! :))


ایفای نقش جادوگران یکی از منعطف ترین ایفا ها بین جاهاییِ که من سراغ دارم، اینکه شما یه اسم میگیری و هر بلایی دوس داری میتونی سرش بیاری چیز کمی نیست و باید از جادوگران از این بابت تشکر کنم.
خب حالا برسیم به ایفاتون، میخواستم بدونم هدف شما از جادوگران چیه؟ غیر ازپیشرفت تو یسری نکات، سرگرمی و تاثیرگذار بودن؟!

میخوام اینجا یسری از شخصیتای معروفی که سوژه ی رول های امروزه ی جادوگران هستن نگاهی داشته باشم:

کراب!
چه چیزی خنده دار تر از یه پسری که آرایش میکنه؟! ببینید با همین نکته ی ساده چجوری از شناخته شده ترینای جاد.گران شده!

هکتور!
یه معجون ساز دیوونه ی جوگیر!

سو!
یه چش خوشگل دنبال موندن و یجورایی لوس!

مورفین!
اسم مورفین شما رو یاد چیزی نمیندازه؟ دقیقا مواد و مورفین هم از این نکته استفاده کرده و شده چیژ کش!

رودولف!
درباره ی این بشر خودتون بهتر میدونین

خب حالا باهم دیدیم که با یسری چیزای کوچیک میشه اینجا جاودانه شد! حتما نباید شما شیطان مرلین یا امثالهم باشی و حرف لرد هم برای این بود که بتونی موندنی شی و از خودت تو رولات استفاده و گرنه هیچکس اینجا جلوی کسی رو نگرفته...

حرفام تموم شد سایه خانم، امیدوارم شما هم رو حرفام و حرفای بقیه فکر کنی و باز هم فکر کنی! مطمئنا جادوگران همیشه آغوشش برات بازه...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1398/6/15 8:50:10
آروم آقا! دست و پام ریخت!

پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 15 شهریور 1398 00:02
نمایش جزئیات
آفلاین
اون قسمت حرف گوش کنین اصلا مربوط به من نبود. کاملش اینه:
نقل قول:
نقدای من و بلا هم فرقی با هم ندارن. نظرمون با هم یکیه.
ولی حرف گوش کنین! این جودی که من می بینم، خیلی حرف گوش نمی کنه. به چیزایی که می گن دقت کنین، اهمیت بدین، بین درخواست هاتون هم فاصله باشه. یه مدتی بگذره که نکته هایی که گفتن جا بیفته. فرصت کنین اجراشون کنین.
من گفتم به نقدا توجه کنین. به حرفای نقد کننده ها گوش کنین.
این کجاش بده...کجاش عجیبه! این حرف رو از هیچ طرفی نمی شه اینجوری معنی کرد که اینجا فقط و فقط جای حرف گوش کناس!
یعنی یه حرف خیلی مثبت و درست رو به بدترین شکل ممکن برداشت و معنی کردی و اومدی اینجا به من نسبت دادی.
بعدم انتظار داری جواب ندم که با آرامش بری.
نمی شه خب!
خیلی نامردیه...خیلی بی انصافیه...


نقل قول:
نقدای خالیی که بچه ها میکنن... به یکباره روی من خالی شد!

چیزی که من تو پست نقدم گفتم:
نقل قول:
بلا یه حرف خوبی زده که این جا تکرارش می کنیم. این درباره پست جودی نیست. چون هنوز نخوندمش. کلی تره.
متوجهی؟...گفتم وقتی دارم اینا رو تایپ می کنم پست جودی رو هنوز نخوندم! مستقیم گفتم درباره پست جودی نیست. بعد می گی سر من خالی شد؟ این حرف درسته؟!
اون توضیحا درباره پست هایی بود که نمی شد نقدشون کرد. حرفی برای گفتن نبود. مگه پست شما نقد نشد؟ مگه حرفی برای گفتن نداشتم؟


در مورد شخصیتت هم من نیومدم بگم سلام جودی...شخصیتت خوب نیست.
خودت ازم خواستی. هم نقد خواستی و هم تمایلت رو برای مرگخوار شدن نشون دادی. منم مجبورم تو همچین حالتی راهنمایی کنم.
اشتباهت اینجاست که این جا سایت جادو نیست...سایت هری پاتره. برای همین هم اصلا مهم نیست که جادو رو کیا کشف کردن!
با همین شخصیت و به همین شکل هم می تونی بمونی و فعالیت کنی...هیج اتفاقی هم نمیفتاد. من فقط گفتم به نظر من جا نمیفته.

من از شما ناراحت نیستم...ولی طبیعیه که وقتی حرف یا رفتاری بهم نسبت داده می شه که انجامش ندادم، زیاد هم خوشحال نمی شم.

اگه حرف یا جوابی داری بده. ولی خواهشا هی عذرخواهی نکن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 شهریور 1398 23:25
نمایش جزئیات
آفلاین
جودی!

ببین... یه جورایی اشتباه برداشت کردی.

نقل قول:
اینجا فقط و فقط واسه حرف گوش کناست...


عین جمله ای که ارباب گفتن این بود:
نقل قول:
ولی حرف گوش کنین! این جودی که من می بینم، خیلی حرف گوش نمی کنه.


منظورشون این بود که وقتی درخواست نقد میدین، خب گوش بدین. یه نفر از گروه خودتونو میشناسم که خیلی زحمت کشید واسه مرگخوار شدن. خیلی درخواست نقد میداد (منظورم پشت سر هم و مسلسل وار نیست) و به نظر من خوب پیشرفت کرد. اوایل خیلی رولاشو دوست نداشتم ولی از وقتی بلا باهاش کار کرد، همه رولاشو میخوندم.

نقل قول:
جادو... ساخته دست شیطان پرستاس! امیدوارم اینو بدونین و هیچ وقت جلوی کسی که شیطان بودنو تو هری پاتر دوست داره نگیرین!


بازم عین جمله ارباب:
نقل قول:
برای شروع خیلی رک و راست بهتون می گم که این سوژه ابلیسی شما تو ایفای نقش این سایت، هرگز به جایی نمی رسه. اگه بیست سال هم تو سایت فعالیت کنین، این سوژه جا نمیفته. چون مال این دنیا(دنیای هری پاتر) نیست. بقیه نمی تونن ازش استفاده کنن.

نقل قول:
حرف شما رو درباره اینکه شخصیت من ضد هری پاتر و بر خلاف جادوئه... یکم نادرسته! سند نمیخوام بیارم برای اینکه جادوی هری پاتر ساخته شیطان پرستاست!


ایشون نگفتن جادو هیچ ربطی به شیطان و این حرفا نداره. گفتن سوژه جا نمیفته. مال دنیای هری پاتر نیست. خیلی سوژه ها همینجورین.
نیاز نیست حتما شیطان باشی که... جا انداختنش سخته و انرژی زیادی میخواد. در نهایت هم شاید خودت بتونی ازش استفاده کنی... ولی یکی دیگه شاید نتونه.

نقل قول:
من واسه این اومدم که به سطحی برسم که منو به مرگخواری قبول کنن و بعدا بتونم بگم من سطح نوشتن این جوره و اونجوره!

این هدف... خب... بذار یه چیزی بهت بگم.
کسی که اینجا خوب مینویسه، دلیل نمیشه حتما نویسنده خوبی باشه. تجربه من اینو نشون میده.
اینجا آدم میتونه شخصیتا رو بشناسه و بعد استفادشون کنه. ولی وقتی آدم خودش بخواد چیزی خارج از سایت و فندوم هاش - هری پاتری و غیر هری پاتری - بنویسه، باید شخصیتاشو خلق کنه. و شناختن خیلی آسون تر از خلق کردنه.

نمیگم این سایت کمک نمیکنه. این سایت باعث میشه آدم بفهمه نقطه قوتش کجاست، نقطه ضعفش کجاست، سبک نوشتنشو پیدا کنه و... بازم تجربه شخصی خودم؛ این سایت خیلی به طنز نویسیت کمک میکنه. خود من بیشتر یاد گرفتم از روی سوژه های داستانم نپرم، بفهمم کجا باید درجا بزنم و کجا باید سریعتر برم.

نقل قول:
اینجا فقط و فقط واسه حرف گوش کنا و دوستدارای هری پاتره!

اولا که... کسی اینو نگفته. کسی نمیتونه بگه جای کی اینجاست و جای کی نیست. دوما که... حرف گوش کردن تا الان ضرری نزده به کسی. حرف خوب یعنی. خب اگه بهت بگن اینجوری بنویس بهتره، و واقعا باشه، ایرادی داره؟ نداره دیگه! اینکه بخوای ببینی حرفی که طرف زده درسته یا نه، کار سختی نیست. با یه کم سبک سنگین کردن میشه فهمید.

نقل قول:
کار من اشتباه بود ولی از شما کاملا بعید بود که اینجوری آدمو...

چت باکسو گشتم ببینم مگه اتفاقی افتاده. واقعا اتفاق خاصی نیفتاده. قبلا توضیح دادم.

نقل قول:
حتما سوء تفاهم شده! من برای شما نرفتم! دوباره میگم... من برای حرفای لرد ولدمورت نمیرم!

خوشحالم که اینطور نیست.

نقل قول:
موندن من اینجا، دقیقا مساوی اینه که من واسه خودم بیشتر دشمن بتراشم!

نقل قول:
چرا من میخوام یه بار آروم یه درخواست کنم اینقدر جال و جنجال به پا میشه!؟

چیکار کردی مگه؟ بقیه چی گفتن؟ جال و جنجال ندیدی هنوز.
خود منم خیلی وقتا دلسرد شدم. خیلی وقتا خواستم برم. این قضیه دشمن و اینا همش سو تفاهمه. منم فکر میکردم دشمن زیاد دارم. با خیلیاشون سو تفاهمامو برطرف کردم و بهترین دوستای هم شدیم در نهایت.

نقل قول:
یه آدم عاقل پیش کسای که دوسش ندارن نمیمونه!

این حرف درسته ولی کی گفته کسی اینجا دوست نداره؟! نباید بر اساس رفتار - احتمالا - یکی دو نفر، یه همچین نتیجه کلی بگیری.

نقل قول:
واسه شمام نباید مهم باشه حتما! این همه تازه وارد خوب... یکی غیر از من! مگه نه؟!

جوابو فکر کنم خودت بدونی. همه اعضا به نوبه خودشون مهمن. رفتنت شاید - میگم شاید چون اتفاقی توی سطح سایت ندیدم، شاید توی پیام شخصی کسی چیزی گفته - یکی دو نفرو خوشحال کنه. سه چهار نفرو همون بالا اسم بردی که حتما ناراحت میشن.

معمولا توی زدن همچین حرفایی خوب نیستم. شاید یه جایی منظورمو درست نرسوندم. ولی بدون من یکی خیلی دوست دارم بمونی. بعید هم میدونم بقیه دلشون بخواد بری. یه کم فکر کن بازم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رکسان خالی... خالی خالی! بدون ویزلی!

تصویر تغییر اندازه داده شده


پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 شهریور 1398 19:43
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
اگه با آرامش بذارین برم پی کارم خیلی خوب میشد لرد جان!
از اینکه کسی رو هم نارحت کردم تو پست قبلیم عذرخواهی میکنم دوباره! (اینقدری که من عذرخواهی کردم تو دنیای واقعی به هیچکی نمیگم به جون خودم!:| )... الانم میگم... اگه اتفاقی بین منو شما داره میوفته... بازم معذرت!



نقل قول:
حرفای منو نپیچونین. من نگفتم اینجا برای حرف گوش کناس. مدرسه که نیست
نیس؟ هس دیگه! نگین نیست! کسی که حرف گوش نمیده همش دلیل نمیشه حرف گوش نده! من تا الان تمام تلاشمو کردم تا یه جوری متنامو خوب کنم! شاید از نظر شما به دجه مرگخواری برسم... ولی مثل اینکه دیگه قرار نیس مرگخوار شم! من واسه چی اومدم اینجا رو میگم: من واسه این اومدم که به سطحی برسم که منو به مرگخواری قبول کنن و بعدا بتونم بگم من سطح نوشتن این جوره و اونجوره! تازه... من هیچ وقت نمیخوام واسه یه کلمه حرفی که زدم این قدر عذاب بکشم!


نقل قول:
شما تو چت باکس گفتین سفیدای مزخرف! من گفتم این جا به سفیدا نمی گیم مزخرف...در واقع به هیچ کسی نمی گیم مزخرف.
شما هم بلافاصله گفتی من می گم!
منم گفتم پس یادم باشه که مرگخوار نشی.
چون عضو یه گروه شدن، یعنی تابع قوانین خاصی بودن. با این وضعی که من می بینم، فردا بهت می گم فلان جا پست بزن...می گی نمی زنم!
کسی که می خواد عضو یه گروهی بشه، اول باید یاد بگیره خودشو با قوانین تطبیق بده. نمی تونه بگه حرف، حرف منه.
حرف شما صحیح! من نمیگم بر خلاف مقررات حرف نزدم... بلکه این کارو کردم، روش پافشاریم کردم! کار من اشتباه بود ولی از شما کاملا بعید بود که اینجوری آدمو...


نقل قول:
بعدش هم که با شما حرف زدم و پستت رو هم نقد کردم...نمی فهمم الان چرا اومدی این جا اینجوری می گی و وانمود می کنی من گفتم این جا جای شما نیست.
حتما سوء تفاهم شده! من برای شما نرفتم! دوباره میگم... من برای حرفای لرد ولدمورت نمیرم!

نقل قول:
می دونی تا حالا به چند نفر گفتم فلان سوژه به جایی نمی رسه؟
چی شده؟ همشون گذاشتن رفتن؟
نخیر...سوژه های مناسب تر پیدا کردن و موندن و جزو بهترینا شدن.
نه! پس نمیخوام درباره اینکه این سوژه به جایی نمیرسه ی شما، حرفی بزنم... من از هیچی شما و نقداتون ناراحت نیستم!


نقل قول:
اشتباه کردم؟
می رسه؟
خب بمون و ثابت کن که می رسه.
متاسفانه دیگه نمیشه لرد ولدمورت! موندن من اینجا، دقیقا مساوی اینه که من واسه خودم بیشتر دشمن بتراشم! نقدای خالیی که بچه ها میکنن... به یکباره روی من خالی شد! چرا اینجوری شد؟ چرا من میخوام یه بار آروم یه درخواست کنم اینقدر جال و جنجال به پا میشه!؟
یه آدم عاقل پیش کسای که دوسش ندارن نمیمونه! چرا؟!
بمونم و خودمو عذاب بدم که چرا لرد ولدمورت رو از خودم رنجوندم!؟ عقل من بهم میگه که این کار اشتباه!


نقل قول:
شما که نظر منو قبول نداری چرا ازم نقد می خوای خب؟!
چرا... من نقدای شما رو قبول دارم! حرف شما رو درباره اینکه شخصیت من ضد هری پاتر و بر خلاف جادوئه... یکم نادرسته! سند نمیخوام بیارم برای اینکه جادوی هری پاتر ساخته شیطان پرستاست! شیطان بودن! شخصیت من شیطان نیس! دختر شیطانه لرد ولدمورت!=))


همین... دوباره باید جواب بدم چون دارم برای هیچی میرم! من به دلیلایی که برای خودم دارم، فعالیت ایفای نقشیم کم میشه! واسه شمام نباید مهم باشه حتما! این همه تازه وارد خوب... یکی غیر از من! مگه نه؟! :))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جودی جک نایف در 1398/6/14 19:46:47
ویرایش شده توسط جودی جک نایف در 1398/6/14 19:48:38
...You must believe me to exist
...wait
God is busy
?Can i help you

***
آری، آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور
من نمی دانستم
معنیِ «هرگز» را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 شهریور 1398 17:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام جودی!
من هم ازت معذرت می خوام. امیدوارم که ببخشی
به هافل هم گفتم ازت معذرت بخواد:
_خور خور خورا خوارا!

تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده


Hufflepuff is not yet
!lost
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 شهریور 1398 17:00
نمایش جزئیات
آفلاین
حرفای منو نپیچونین. من نگفتم اینجا برای حرف گوش کناس. مدرسه که نیست.

شما تو چت باکس گفتین سفیدای مزخرف! من گفتم این جا به سفیدا نمی گیم مزخرف...در واقع به هیچ کسی نمی گیم مزخرف.
شما هم بلافاصله گفتی من می گم!
منم گفتم پس یادم باشه که مرگخوار نشی.
چون عضو یه گروه شدن، یعنی تابع قوانین خاصی بودن. با این وضعی که من می بینم، فردا بهت می گم فلان جا پست بزن...می گی نمی زنم!
کسی که می خواد عضو یه گروهی بشه، اول باید یاد بگیره خودشو با قوانین تطبیق بده. نمی تونه بگه حرف، حرف منه.
بعدش هم که با شما حرف زدم و پستت رو هم نقد کردم...نمی فهمم الان چرا اومدی این جا اینجوری می گی و وانمود می کنی من گفتم این جا جای شما نیست.
می دونی تا حالا به چند نفر گفتم فلان سوژه به جایی نمی رسه؟
چی شده؟ همشون گذاشتن رفتن؟
نخیر...سوژه های مناسب تر پیدا کردن و موندن و جزو بهترینا شدن.

سایت مگه مال منه که تعیین کنم اینجا مال کی هست و مال کی نیست.

اون کلمه مودبانه نیست. همونطور که این جا نمی تونیم به همدیگه فحش بدیم، مزخرف هم نمی تونیم بگیم. مخصوصا به یه گروه. اون فرهنگ چت باکس رو من نوشتم. خودم اونجا نوشتم وقتی درباره یه گروه حرف می زنین دقت کنین.

غیر از این، توی نقدتون گفتم این سوژه شیطان بودن شما به جایی نمی رسه.
اشتباه کردم؟
می رسه؟
خب بمون و ثابت کن که می رسه.
تا حالا که نرسیده... شاید تونستی به جایی برسونیش.
شما که نظر منو قبول نداری چرا ازم نقد می خوای خب؟!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1398/6/14 17:04:47
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 14 شهریور 1398 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
اهوم... فکر کنم درست اومدم! صفحه‌ی اصلی انجمن‌ها » ایفای نقش (Role Playing) » ایستگاه کینگزکراس » پاسخ: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟ اینجا همون جاست که یه یادگاری از خودت میذاریو بودن خودتو به خاطر همه میذاری...

خب...
قبل از اینکه برم سر اصل مطلب، بذارین به چند نفر، یه چیزایی بگم!

..........


لرد ولدمورت
بابت هر نقدی که کردین ممنون! بابت اینکه بهم گفتین و توضیح دادین اینجا فقط و فقط واسه حرف گوش کناست... بازم ممنون! شما نشون دادین من باید تو غیر هری پاتر نویسندگی کنم پیشرفت میکنم... و این درسته! =)
لرد ولدمورت یا به نوعی ارباب من! جادو... ساخته دست شیطان پرستاس! امیدوارم اینو بدونین و هیچ وقت جلوی کسی که شیطان بودنو تو هری پاتر دوست داره نگیرین! :))

ابیگل نیکولا (رومی خودم!تصویر تغییر اندازه داده شده
)
خیلی خوشحالم که با تو چند ماه دوست بودم... امیدوارم از اینکه با من دوست بودی خوشحال باشی رومی! :)
همیشه مثل شخصیتت، از خوشحالی در حال انفجار باشی!:)

رکسان خالی (ویزلی!)تصویر تغییر اندازه داده شده

با اینکه منو نمیشناختی ولی بازم مثل یه دوست باهام رفتار کردی! خیلی بابت پیامی که برام فرستادی بازم ممنون! مرگخواری خوش بگذره ویزلی! :))

سوروس اسنیپ (هانی جونی!تصویر تغییر اندازه داده شده
)
از اینکه باهات تا یه مدتی دوست بودم خیلی خوشحالم هانی! امیدوارم در حالی که به شادیای بقیه خیره میشی، به شادیای خودتم فکر کنی! اینقدر غمگین نباش هانی جونی!::)

بلاتریکس لسترنج-وین هاپکینزتصویر تغییر اندازه داده شده

بابت هر اتفاقی افتاده بینمون، عذر میخوام! دیگه چی بگم دم آخری! با هافل خوب باش وین! با اربابت خوش باشی بلا!

............
ممنون از همگیتون!

از الان به بعد دیگه فعالیت ایفایی نقشیم کم میشه! کم کم دیگه جودی جک نایف از دید همه جادوگرانیا پاک میشه! به این میگن آروم رفتن!
دیگه بعد از فن فیکشنم... شاید old خوشگلی بیاد بغل اسمم! شاید دیگه کسی از اومدن من با خبر نباشه... شاید... همش شاید شد!
جادوگرانو دوست داشتم... دارم و به همه هری پاتریستا پیشنهادش میکنم! اینجا فقط و فقط واسه حرف گوش کنا و دوستدارای هری پاتره!=))
بعد از فن فیکشن هری پاتر و روح های زندگانی؛ من دیگه اینجا نمیام... اگه بیام... فقط یه مرده زنده ام! یه کسی که فقط تو یه قبر خالی از هر نشانی دراز کشیده تا زندگی رو از دیدی یه مرده ببینه!:))

♈یه یادگاری از سایه... 14 ساله... همین حوالی!♈

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
...You must believe me to exist
...wait
God is busy
?Can i help you

***
آری، آن روز چو می رفت کسی
داشتم آمدنش را باور
من نمی دانستم
معنیِ «هرگز» را
تو چرا بازنگشتی دیگر؟
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: جمعه 1 شهریور 1398 15:01
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"...And you, my friend, must stay close"


for you
"ما از رگِ دُم بهت نزديکتريم."
پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: پنجشنبه 13 تیر 1398 01:12
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب خب
ظاهرا اینجا یادگاری از خودتون میزارید
درسته؟
اگر اینطوره منم به عنوان یه تازه وارد دلم شدیدا ازم خواهش میکنه که این پست رو به یادگار بزارم....
سلام دوستای من شما اهالیه انجمن بهترین های زندگی من هستید ...
و انجمن و سایت...درواقع حدودا این ۸ ماه که واردش شدم خونه ی منه ...
جای برای فرار از زندگی که بی شباهت به زندگیه هری پیش خاله چاقالوش نیست...
اینجا برای من دنیای جادوگری و اون شخصی که اینجا رو بهم معرفی کرد درست برام مثل هاگریده هرچند دیگه پیش من نیست ...
از جادوگران بخاطر این زندگیه جدید ممنونم
بعضی وقتا درست مثل امشب که نتایج رای گیریه وزارت اعلام شد از روی شیطنت های بچه گانه خیلی آتیش سوزوندم و توی چت باکس شروع کردم به تفرقه افکنی
بعضی وقتام تو تاپیکا با پست ها خندیدم و گریه کردم...
کاش کسی رو ناراحت نکرده باشم
کاش حد اقل یکیو خوشحال کرده باشم ...
درسای زیادی گرفتم تو همین مدت کم
مثل احترام
مثل بزرگواری
مثل....
لرد و بلاتریکس برام استادای خوبی توی اسلیترین بودن
و همچنین توی زندگیم
و بقیه دوستای خوبی برام بودن
....راستی آره گفتم از روی بچگی... بله درسته من بچه ام هم سن جادوگرانم
مثل جادوگران متولد ۸۲
برای همین جادو گران رو خیلی دوست دارم چون به من هم احترام میزاره
چیزی که تو دنیای ماگل ها وجود نداره و به ما میگن بچه هایی که چیزی نمیفهمن...
خلاصه که آره پست یادگاری و شاید خداحافظی بود ... هرچند بی قائده و بی پروا نوشتم وبابتش از اساتید معذرت میخوام اما میخوام که جادوگران همیشه باشه
چون آرامشگاهی برای کسایی مثل منه...
دوستدار شما سوروس اسنیپ / هانا ی ۱۶ ساله :)/

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نه چون مومم نه چون سنگم،نه از رومم نه از زنگم،همان بی رنگ بی رنگم.....
به طلا همچو سنگ بنگر...
se.sn_sli

پاسخ به: نحوه برخورد،فکر کردی کی هستی!؟
ارسال شده در: شنبه 25 خرداد 1398 03:47
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

به یاد دوستی های قدیمی می افتی و به یاد می آوری دوستان خوبی را که این سایت به تو داد ، زمان های بسیار خوب و خوشی را که در این سایت گذراندی و حال هیچکدام از آنها در کنارت نیستنند و با گذشت "زمان" در حسرت آنها می سوزی...............همه این ها به خاطر جبر "زمان" است و از آن گریزی نیست
"زمان" دیگر پستی نیست که بتوانی ویرایش و یا حذف کنی..."زمان" شناسه نیست که آن را ببندی...زمان" انجمن نیست که آن را قفل کنی......زمان" گروه نیست که آن را عوض کنی......."زمان" آن واقعیت تلخی است که دنیا آن را به سادگی به تو و امثال تو نشان می دهد.
----------------


پویان ممنون بابت همه خاطرات خوبی که به ما دادی.
خیلی سخت و تلخ بود خبر درگذشتت...
یادت گرامی و روحت در آرامش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران