جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
34
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 آذر 1399 09:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام داعاش ویلبرت
بدون هیچ حرف اضافی بریم سر سوالات.

۱-هری کتاب با هری که الان داره مصاحبه میکنه چقدر فرق دارند؟

۲-چی شد که ریگولوس، برایان شد؟

۳-چی شد که برایان، هری شد؟

۴-اگه قرار بود یک اتفاق که برای هری کتاب افتاده رو تغییر بدی، کدوم اتفاق رو تغییر میدادی؟

۵-هری بودن چه حسی داره؟

۶-اگه بهت اجازه میدادند یک چیزی رو تو سایت تغییر بدی، چه چیزی رو تغییر میدادی؟

۷-برنامه ی آیندت برای ساختن شخصیت هری چیه؟

۸-چی شد که داعاش ویلبرت شدی؟

۹-از اونجایی که عکس پروفایل برایان و امضایی که الان داری شخصیت های انیمه ای هستند. میخواستم بدونم به انیمه علاقه داری یا نه؟

۱۰-مرا پندی ده که آن بهِ.

و در آخر اگه از طرف من یا من و دوستام کدورتی پیش اومده، امیدوارم من یا ما رو ببخشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 10 آذر 1399 16:38
نمایش جزئیات
آفلاین
داعاش.
تنها تنها میای قلم‌پر؟ مگه نمی دونی یه زمانی من صاحب به حق اینجا بودم که بدون من میای؟ داعاش مجبورت کردن بیای بشینی؟ ماروولو به زور کردت تو ماشینش؟ داعاش با من رو راست باش. داعاش هیچ جوره ولت نمی کنم. با دندونام جررررشون می‌دم.
داعاش من تا اینجا سوالای همه رو خوندم و جواباشون رو کامل می دونم. انقد کامل که خودت حتی نمی دونی داعاش. داعاش کسی نمی تونه بین ما فاصله بندازه داعاش. می دونم یه دفعه سر همین جرونا گرفتی ازم ولی داعاش.. داعاش من الآن چی بپرسم که آینده ی سایت به فنا نره ندونم؟ داعاش از اون شب بپرسم؟ داعاش..

اول برای گرم کردن، راجع به چیزایی که میگم یه کلمه یا جمله بگو. یه خاطره. هر چی. همونا رو بگو. همونایی که میاد تو ذهنت. همونا رو می خوام خودتم می دونی داعاش.

پارک لاله:
چگونه بین یک زوج دوست داشتنی رو بهم بزنیم:
دارک لرد:
خل و طلا:
موی کوتاه:
خانوم شاکری:

داعاش. اون روزی که رفتیم پارک دانشجو نمی‌دونم کلی سال پیش، از قصد رفتیم پارک دانشجو که برات همشیره پیدا کنیم؟ After All This Time؟ Always؟

داعاش عرضم به حضورت که.. آها. بریم سراغ اون زمانا که ریگولوس بودی. قبل اینکه داعاش من بشی، داعاش سیریوس بلک بودی. چه حسی داری؟ تا حالا اینو نزده بودم تو صورتت، نه؟

اگه قرار بود ریگولوس باشی، بازم داعاشم می شدی یا الآن وقت مناسبی برای گفتنش نبود؟

ریگولوس و هری پاتر، نقاط مشترک شخصیت‌شون. منظورم تو کتاب و فیلم و اینا نیست. چیزی که تو برای ریگولوس ساختی و برای هری برنامه‌ش رو داری.

با ریگولوس مرگخوار بودی و با هری، محفلی. به نظرت می تونی با ریگولوس، با همون شخصیتی که داشت پا شی بیای محفل؟

برایان هم بودی داعاش. البته من نبودم اون موقع ولی خب برایان که بود و چه کرد؟ یعنی خب احساس می کنم شخصیت برایان رو انتخاب کردی که کلی جای مانور داشته باشی. چرا برنگشتی به ریگولوس؟ چه چیزایی از ریگولوس به برایان سرایت کرد؟ چیا نیومد باهاش؟

داعاش الآن که محفل پا شده و داره گرد و خاکاش رو می تکونه، فکر می کنی می تونه سرپا بشه و بمونه؟

به عنوان یکی که نقاش واقعاً فوق العاده‌ایه [ آره داعاش! هستی! ] معمولاً چیا باعث الهامت میشه؟ دنبال سوژه می گردی یا سوژه میاد سراغت؟

داعاش الآن داری شطرنج رو داوری می کنی. من که می دونم ولی برای بچه های تو خونه بگو داوری چقدر کار سختیه. هر چی دل تنگت می خواد، بگو داعاش. بگو.

داعاش نمی خوای سر و سامون بگیری؟ بریم خواستگاری دیگه. این همه کیس مناسب. داعاش سخت نگیر میریم فوقش ردمون می کنن. داعاش غلط می کنن ردمون کننا ولی خب، میگن زخمیه، دست دومه، کار کرده‌ست. داعاش سخته ولی بیا بریم سر و سامون بگیر شاید یه خواهر داشت باجناق شدیما.

داعاش میدونم سخته ولی بیا جدی باشیم. نوشتن، کجای زندگیته؟ به عنوان یه هدف بهش نگاه می کنی؟ تفریح؟ آیا تا به حال فکر کردی که توی یه مسیر خیلی جدی تری بری و بنویسی؟

داعاش اینم از دست در رفته بود. می دونم که توی همه ی سبک ها قلمت می چرخه، ولی ترجیحت به جدی نویسیه. می دونم چرا ولی خب، باز برای بچه های تو خونه بگو چرا چون سوالم این بخش نیست. سوالم اینه که چرا انقدر تمایل به جدی نوشتن کم شده توی سایت؟ چرا سوژه های جدی انقدر کم شدن؟ نمیدونم ولی آیا به نظرت بقیه فکر می کنن جدی نوشتن سخته یا اینکه اون لذت و خنده ای که طنز داره رو نداره و سر همین نمیان سراغش؟ یا اینکه صرفاً بسترش فراهم نیست؟ اینم بگو داعاش می دونم دلت پُره.

داعاش فرض کن همه چی متوقف شده و بت اجازه میدن سرنوشت یک نفر از هر انجمن خصوصی سایت رو عوض کنی و گروهش رو جا به جا کنی و هیچ کس نمی فهمه. فقط خودت میدونی چی شده. کیا رو جا به جا می کنی؟ مثلاً فلانی رو از ریونکلاو می بری گریف. یا فلان مرگخوار رو محفلی می کنی. برای همه ی گروه های چهارگانه و محفل و مرگخوارا بگو.

داعاش. اینا رو نمره بده. موضوع آزاد از یک تا ده نمره بده. سلیقه ای نمره بده. لازمم نیست بگی توی چه زمینه ای نمره دادی. عقده هاتو خالی کن داعاش.

یوآن آبرکرومبی:
پروفسور دامبلدور:
پلاکس بلک:
لونا لاوگود:
علی بشیر:

همین دیگه داعاش. جواب همه رو بده.
درسته جواب همه ی سوالاتی که پرسیدم رو هم می دونم ولی خب، ما دو تا داعاشیم، مثل مداد تراشیم، هر جا بریم.. آره داعاش.

چِشی داعاش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ویلبرت اسلینکرد در 1399/9/10 16:49:29
ویرایش شده توسط ویلبرت اسلینکرد در 1399/9/10 16:50:40
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: یکشنبه 9 آذر 1399 18:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام هری! میخوام چند تا سوال ازت بپرسم:

- چه سبکی از رول رو بیشتر از همه دوست داری؟
- تو سایت از کی بیشتر خوشت میاد؟
- به کی بیشتر از همه تو سایت سعی میکنی احترام بگذاری؟
- بنظرت یکم رون رو اعصاب نیست؟
- بیشتری رولی که نوشتی چند خط یا چند صفحه بوده؟
- از کی بیشتر تو سایت بدت میاد؟
- کدوم تازه واردارو بیشتر از همه دوست داری؟
- اگر بهت بگن هرمیون یا رون، یکیشون رو باید از مرگ نجات بدی. (به هیچ عنوان نمیتونی هر دو رو نجات بدی.) ؟
- آیا از پروفسور اسنیپ رو پس از فاش حقیقت، بازم بدت میومد؟
- رو اعصاب ترین فرد زندگیت رو بگو.
- الان دوست داری واقعا چند ساله باشی؟
- اگر نقش هری پاتر گرفته شده بود، کدوم نقشو انتخاب میکردی؟
- تا حالا شده از روی تنفر یا دوست داشتن به کسی امتیاز بدی یا نقدش کنی؟
- بیشترین حرف اضافه ای که توی رولات به کار میبری و ازش خوشت میاد؟
- تا حالا به کیا خیلی حسودی کردی؟



همه رو بدون عذر پاسخ بده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب من Lord

گر کسی مرا ببیند نتواند که ببیند چون که او قارقارو نیست!

قاقاروی بدون مو!


شناسه بعدی
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: شنبه 8 آذر 1399 13:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
راستش الان توی غیبت صغری هستم.از یه طرف فشار زندگی از یه طرف دیگه بی حوصلگی باعث شده کم تر سر بزنم به سایت.
راستش سوالی نداشتم فقط خواستم بخاطر نقش مهمت تو تشکیل تیم شطرنج تشکر کنم و برات در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کنم.
زدراوویسته!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هرکسی از ظن خود شد یار من

از درون من نجست اسرار من

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: شنبه 8 آذر 1399 10:56
نمایش جزئیات
آفلاین
هری! هاواریو؟

1-یه تعریف مختصر از عشق؟
2-چرا تو سایت هیچ وقت به عشقت ینی جینی اشاره نمیکنی؟ منظورم رول وایناس.
3-ضایع ترین کاری که تو جادوگران کردی؟
3- چخبر؟
4- کسی که پشت هریه چه شکلیه؟
5-اتاق هری پاتر چخبره الان؟



خب بای.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

دختری تنها در میان باد و طوفان...

آیا او را رهایی خواهد بود از این شب غربت؟

یا مامانش دوباره او را به خانه راه خواهد داد؟

او در کوچه ی سرد قدم برمیدارد ومی اندیشد:

آیا ریختن آبلیمو در قهوه ی مادر کار درستیست؟
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 7 آذر 1399 21:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام هرییییییی!

اماده ایییی؟
مهم نیست بریمم.


1.به نظرت اگه خواهرت بدنیا میومد اسمش چی بود؟

2.اسمت رو دوست داری؟

3. اگه نداری...چه اسمی دوست داشتی؟

4.اگه اسمت رو دوست داری بازم باید بگی!

5.چرا تو تاپیک کی/کی/کجا/با کی/ چیکار...شرکت نمیکنی؟

6.چقدر در روز کتاب میخونی؟

7.نظرت درباره ی هافلپاف چیه؟

8.رنگ مورد علاقت چیه؟

9. هرمیون بهتره یا رون؟

10.چو یا جینی؟

11.اگه تو هاگوارتز بری...اول میری کجا؟

12. درس مورد علاقت تو هاگوارتز؟

13. 12 کاربرد خون اژدهارو حفظی؟

14. اگه هستی بگو.

15. به نظرت واقعا عدد 7 جادوییه؟

16. عدد شانست چیه؟

17. به سایت جادوگران از 100 چند میدی؟

18. از کدوم شخصیت خیلی زیاد خوشت میاد؟(تو سایت)

19.لیلی پاتر بهتره یا جیمز پاتر؟

20.از بین یادگاران مرگ، کدومو بر میداری؟

21. از مصاحبه لذت بردی؟؟


تمام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 7 آذر 1399 14:16
نمایش جزئیات
آفلاین
اوه... اوه... کله زخمی از همینجا از جد ارباب تقاضا دارم اول اینکه از دست انداز ها رد شه با سرعت غیر مجاز بخاری هم نزنه... شیشه رو هم باز بزاره!

از شناسه اولت که ریگولوس بلک بوده چجوری تونستی خودت رو با جو سایت وفق بدی... پیشرفت بکنی؟!

بنظرت یه تازه وارد برای سوژه پردازی خوب باید چیکار کنه... ویا اگه بخواد تغییر شناسه بده چه چیز هاییی رو مد نظرش قرار بده؟!

این الف دال چجوری به ذهنت رسید و چرا اون الف دال اصلن... و چرا اون لیست فارغ التصیل ها فارغ نمیشن؟!

رپ هم گوش میدی... تو فضای مجازی شاخی یا نه؟!

چرا سایت یه قطبی هست و وضع محفل قبلا خوب نبود؟!

اگه بخوای برگردی به شناسه های قبلیت برایان و ریگولوس کدوم رو انتخاب میکنی و چرا؟

اگه تمام شخصیت ها خالی باشن و بتونی انتخاب کنی.... کدوم رو انتخلب میکتی و چرا ؟!

یه بیو گرافی کامل از خودت بده؟!

نظرت در مورد اینده سایت و تازه وارد ها؟!

بهترین تازه وارد از نظر خودت؟!

بهترین سوژه پردازی؟!

بهترین ایده دهنده؟!


نظرت در مورد مرگخوار ها و محفلی ها؟!

پیشنهداتت به تازه وارد هایی که میخوان مرگخوار بشن!؟

شخصیت نقش اول کتاب و سایت کیا هستن؟!

تا حالا بلاک شدی و چرا؟!

از تاپیک کی کی کجا با کی چیکار خوشت میاد یا نه؟!

فعالیت کی رو مخ تره تو محفل و انجمن مرگخوار ها؟!

انجمن محفل دسترسی خصوصی داره؟!


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دراکو مالفوی در 1399/9/7 19:29:38
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 7 آذر 1399 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر هری! فرزند برگزیده! همرزم جبهه روشنایی!

شناسه هری واقعاً شناسه سختیه. وقتی قبول کردی که این شناسه رو برداری چه ایده ای داشتی؟

تا حالا چند جور شخصیت پردازی توسط هری های قبلی انجام شده. هری تو چجوریه؟ آیا چیز دیگه ای مونده که میخوای کم کم به شخصیت هری اضافه کنی؟

در پناه مرلین باشی همرزم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 7 آذر 1399 02:28
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
من فقط با یه ظرف پاپ کورن اومده بودم تا به صحبت های راننده تاکسی گوش جان بسپارم.
بعد دیدم عهههه! هریه! هریییییی.
منم بپرسم پس.
از سوالای رز و تام که سردرنیاوردم، هر سوالشون سوال دیگه ای ایجاد میکنه.

-هری تورو توی قالب گریف قرار داد؟ اجبار داشتی؟ آیا دلت با گروه دیگه ایه؟

-این حجم از سکوتت توی تالار گریف ز چه روی‌ه؟

-وقتی اسم محفل و مرگخواران میاد چه مقایسه ای به ذهنت میاد؟ زودتندسریع!

-فنریر یا آرسینوس؟

-یه نقد کوبنده از مدیریت تاکسی‌چی مون بفرما.

-بهترین و بدترین خاطره سایتی‌ت چیه؟

-اگه به عقب برمیگشتی چه چیزی رو تو سایت و چه چیزی رو توی رفتارت تو سایت تغییر میدادی؟

-درمورد ملانی نظر مثبت و زیبات رو برامون بازگو کن.

-نقطه ضعف خود را بازگو بنما.

-مشخصه گریف و فعالیت تو اونجا برام مهمه؟

زت زیاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

⚠️خطر برخورد⚠️
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: پنجشنبه 6 آذر 1399 18:04
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا
با سلام!
خیلی هیجان زده ام پس بدون هیچ معطلی و بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب و نقطه سر خط !
کله زخمی، حواست هست؟!

_حس همین الانت نسبت به چوچانگ؟

_اولین دیالوگت توی کتاب/فیلم؟

_قیافه خودت یا سدریک دیگوری؟!

تو که انقد به پروفسور دامبلدور نزدیکی بگو ببینم:
_مربای مورد علاقه دامبلدور؟!

_رنگ مورد علاقت؟

_چوچانگ یا لونا لاو گود؟!

_چرا این اسم رو روت گذاشتن؟

_نظرت درمورد رفع کدورات و آشتی با ارباب چیه؟!

_نظرت درمورد مرگخوارا؟!

خب بریم سراغ سوالات خارج از ایفا:

_یه بیوگرافی از خودت؟!

_چرا اینجایی؟!

_اگه میتونستی تا آخر عمر یک سن ثابت داشته باشی، چند سالگی رو انتخاب میکردی؟

_چرا هری پاتر؟

_کدوم عضو جادوگران رو دوس داری از نزدیک ببینی؟

_از چه نوع اهنگایی خوشت میاد؟

_مهمترین اتفاق زندگیت؟

_در طول زندگی چند اسم مستعار داشتی؟!

_واقعا از نظر ظاهر و باطن شبیه هری پاتر هستی یا مجبور شدی این کرکتر رو انتخاب کنی؟

_چیا باعث خنده‌ی عمیقت میشن؟(البته مهم نیست اصلا! )

_اگه می‌تونستی تو ازم یه سوال بپرسی، چه سوالی می‌پرسیدی؟
(این هم مهم نیست ولی پرسیدیم دیگه!! )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز وکس در 1399/9/6 18:07:55
Quand je te regarde et la lune, je sens
...la lune diminuer face à ta beauté