من آمده ام. وای وای. من آمده ام.
خب سیریوس یخمون رو شکست و من آماده ام سوالات چالشی خودم رو بپرسم. سوالاتی که تا همین دیروز بهشون فکر نکرده بودم اما الان میبینم اصلا نمیتونم بدون جوابشون زندگی کنم.
1- آیا وقتی کلیپ نی نی کوچولو هارو میبینی توی پلتفرم های مختلف، توی دلت اکلیلی میشه؟
2-ایا از کودکان خوشت میاد؟چه قدر خوشت میاد؟ مثلا حاضری یه روز خودت بچه داشته باشی؟
3-توی ساختمونی که داخلش ساکن هستی، اگر که آپارتمانی است، بچه داره؟ بچه ها معمولا چی بازی میکنن؟ خاطره ی جالبی داری ازشون تعریف کنی؟ (

) منظور اینکه اگر یه وقتی حرکت جالبی زدن یا حرف باحالی زدن.
4- تا حالا سعی کردی به یه بچه توضیح بدی که این سایتی که داری میخونی و یهو وسطش، تِر تِر تِر میزنی زیر خنده، چیه؟ سعی کردی جذبش کنی به هری پاتر؟
5- بچگی های هری پاتر یا بزرگسالیش؟
ممنونم دیزی! بریم سراغ سوالات جدی تر با اجازه تون.
/دیزی آیا راحتی بگی بهمون بچگی هات چطوری بود؟ بازیگوش بودی یا آروم؟ اونقدری که من کتک میخوردم کتک میخوردی؟ نمیدونی من چه قدر کتک خوردم که. آقو ما یه ناظم داشتیم....حالا بماند.
//میگم تا حالا کاس پلی! یا همون (به عمل لباس پوشیدن به هدف شبیه شدن به کاراکتر و شخصیت های خاص انیمیشنی، انیمه ای، بازی های رایانه ای اطلاق می شود) اجرا کردی؟ اگر آره بگو کدوم شخصیت و چجوری شده بودی؟ اگر نه بگو دوست داری امتحان کنی یا نه؟ و بهترین شخصیت کدومه برای تو!
///آشپزیت خوبه؟
-آیا میتونی قیمه و قرمه و اینا درست کنی؟
////لطفا به ترتیب عددی رای بده به (شیرین-شور-ترش-تند )
/////دیزی اگر تو نخست وزیر یه کشور جهان سومی بشی و بهت بگن ده سال وقت داری تا این کشور رو به یک کشور جهان اولی تبدیل کنی؟ اولین کاری که میکنی چیه؟ اگه دوست داشتی بیشتر توضیح بده چه کار هایی میکنی!
////// ببین یه پروژه ای بود به اسم نات کوین! شرکت کردی؟ به جایی رسید؟
ممنونم دیزی لطفا حالا بریم که تفاهم پیدا کنیم.
I سریال دکتر هو رو دیدی؟ نظرت؟
II سریال گیم آف ترونز رو دیدی؟ نظرت؟ شخصیتی که خیلی دوسش داشتی رو بهم بگو لطفا.
III سریال پیکی بلایندرز رو دیدی؟ کراش زدی روی داداشای پیکی یا کلا شخصیتی توی این سریال؟ بهم بگو لطفا. من خودم روی عمه پولی کراش دارم.
IIII سوال انیمه هارو میزارم یکی دیگه بپرسه. اگه نپرسین میام میپرسم!
خداحافظی نمیکنم چون باز میام.