جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

40 کاربر(ها) آنلاین هستند (31 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
40
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 31 شهریور 1403 23:38
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
باتوجه به اجرای طرح خانه تکانی وزارت سحر و جادو در تابستان سال 1403 در دولت دوستی و دوپامین (دولت نوزدهم)، این تاپیک که واکنشی طنز به حذف ویلبرت اسلینکرد از انتخابات سال 1400 وزارت سحر و جادو و پیروزی الکساندرا ایوانوا می‌باشد، به علت عدم کاربرد در زمانه فعلی، به عنوان بخشی از تاریخ سایت جادوگران به موزه جادوگران منتقل گردید.

وزیر پانمدی.
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 22:09
نمایش جزئیات
آفلاین
ایوانا سان!

ما نه برای جنگ آمدیم بلکه برای احقاق حق آمدیم!

واسه اینکه به کسی صدمه نرسه جا رو برای وزیر بر حق باز کنید!

اصلنم تهدید نکردم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 22:00
نمایش جزئیات
آفلاین
ایوا به من گفتن تو خون اشام میخوری.
چرا باید حمایت کنم ازت؟چرا ایوا؟
بذار کسی بیاد در مسند قدرت که عادله. که مردم رو میفهمه. که ویلبرته!‌

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 21:40
نمایش جزئیات
آفلاین
ملت...

من همه ی شما رو با آرامش و دوستی، به حمایت از من، و دولتم دعوت میکنم. چه لزومی داره این انتخابات رنگ خون بگیره وقتی میتونیم با هم و با آرامش حلش کنیم؟
بیاید با هم دوست باشیم. زندگی زیباست. شما زیبایید... من هم... من چندان زیبا نیستم... ولی خب مردم بهم رای دادن...
بهم رای دادن...
بهم رای دادن!
وزیر منم دیگه! غیر از این میبینید شما؟! برید رای ها رو نگاه کنید!
این فتنه گری ها چیه تو این تاپیک مشاهده میکنیم؟! مخالفتی که علیه من، و دولتم دارید میکنید به واقع علیه مردمه. شما دارید علیه مردم و انتخابشون شورش میکنید!
مورد پسند نیست که طرفداران یک نامزد در سخنرانی در جمع مردم برای اثبات خودشون، به تخریب نامزد دیگه‌ای متوسل بشن. اون هم نامزد دیگه‌ای که با رای مردم انتخاب شده! این کارتون توهین به مردمه جناب هاگرید و دوستان دیگه! مردم خوشمزه‌ند میفهمند!
چه خـــــــــبر تونه؟! جمع کنید زودتر این بساطو... اینو دارم با ارامش میگم! من خیلی آرومم! جمع کنید! وگرنه طور دیگه ای از طرف من و کابینه م با شما برخورد میشه!

ممنون از حمایت بی دریغ بقیه ی دوستان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط الکساندرا ایوانوا در 1400/4/20 21:48:19
ویرایش شده توسط الکساندرا ایوانوا در 1400/4/20 21:49:07
تصویر تغییر اندازه داده شده


عکس پرسنلی ایوا!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 14:01
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سوروس اسنیپ نوشته:
لوسی ویزلی، از ابهت پدر آرتورویزلیسون ها خجل شو!
ایشان حتی هشتگ مقدس #تا-زوپسشو-پس-نگیریم-آروم-نمیگیگیریم. را هم در سخنان گرانقدرشون به کار بردن!

به هر حال، ویلبرت عزیز وزارتت رو تبریک میگیم، چشم حسودان زوپس نشین و حومه کور.


بله؟
بله؟
بلههههه؟

یه نفر دیگه وزیر شده شما دارین وزارت یکی دیگه که حتی از انتخابات حذف شده رو جشن میگیرید،
به هر کس هم اعتراض کنه میگید حسود!
واقعا تاسف باره!
وزیر حتی کابینه اش رو هم معرفی کرده!
باید با مدیران و ناظرین صحبت بشه تا این تاپیک رو حذف کنن!


سرکار خانم ایوانا
وزارتتون رو تبریک میگم دوباره
و اصلا به اینها توجه نکنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
احتمالات مختلفی محتمله!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 10:53
نمایش جزئیات
آفلاین
صد میلیون بار تبریک میگویم، میله برت!
امیدوارم که چرخ وزارتت بچرخه، میله برت!
بدرود، میله برت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: یکشنبه 20 تیر 1400 04:12
نمایش جزئیات
آفلاین
لوسی ویزلی، از ابهت پدر آرتورویزلیسون ها خجل شو!
ایشان حتی هشتگ مقدس #تا-زوپسشو-پس-نگیریم-آروم-نمیگیگیریم. را هم در سخنان گرانقدرشون به کار بردن!

به هر حال، ویلبرت عزیز وزارتت رو تبریک میگیم، چشم حسودان زوپس نشین و حومه کور.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نه چون مومم نه چون سنگم،نه از رومم نه از زنگم،همان بی رنگ بی رنگم.....
به طلا همچو سنگ بنگر...
se.sn_sli

پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید من یکم گیج شدم الان.
اینکارا چیه؟؟
جمع کنین بساتتون رو!
برنده ی انتخابات الکساندرا ایوانا بود و ویلبرت اسلینکرد از انتخابات حذف شد!


خانم ایوانا تبریک میگم وزارتتون رو.
مطمئنم وزیر لایقی خواهید بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
احتمالات مختلفی محتمله!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 21:20
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ویلبرت وزیر شدنتون رو تبریک میگم
مطمئنم که شما لایق ترین فرد برای وزارت هستید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 20:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ویلبرت
وزراتت مبارک ما تا ته تهش باهاتیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا عشق و امید است چه باک از بوسه ی دیوانه ساز