جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

اطلاعیه مرداب هالادورین: به جدیدترین الهامات گوش فرا دهید تا با خرید چوبدستی به جنگ دمنتورها رفته و سپر مدافع یا مهاجم خود را فعال کنید. سپس با خیال راحت سری به کالاهای فروشگاه زوپس مارکت جادوگران ، معجون‌های معجون‌سرای پاتیل‌طلا و اقلام شوخی‌کده فارس د ماره بزنید تا خودتان را سرگرم کنید یا دیگران را چیزخور کنید! فقط زیاد پرخوری نکنید که در این صورت باید برای درمان به شفاخانه مرداب زیرین مراجعه کنید!
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  72 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  187 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  207 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  302 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  204 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 22 شهریور 1400 10:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام منم می خوام عضو بشم میشه؟
همیشه طرف روشنایی رو دوست دارم ولی اگه قبولم نکنین میرم مرگخوار میشم

سلام فرزندِ بابا!
عرضم به خدمتت که، پست های جنابعالی تعدادشون برای بررسی کافی نیست، یعنی تعداد زیادیشون برای هاگوارتزن و من توی شناسه ی شما فعالیتِ سایتیِ قوی رو نتونستم پیدا کنم. این به این معنا نیست که فعالیتت ضعیفه، به این معناست که تعداد پست هات کمه. اما این مسئله به تنهایی باعث رد شدنِ شما نمیشه، چون اولین و مهمترین معیار من برای تایید اعضا در محفل، اینه که اون اعضا بخوان عضو محفل باشن. واقعا بخوان، و حاضر باشن براش صبر کنن. اما این مسئله که شما اگر اینجا قبول نشی میری مرگخوار میشی، چیزیه که یکی از خط قرمز های من رو رد میکنه، و اون هم وفاداریه.

خلاصه ی کلام، بنظر من میاد که زیاد برای شما فرقی نمیکنه عضو کدوم جبهه باشی، و هرکدوم زودتر به ثمر برسه برات کافیه. این برای من قابل قبول نیست، چون مهم تر از نحوه ی نوشتن برای من وفاداریه. بیشتر فعالیت کن، طولانی تر فعالیت کن. پست های بیشتری بزن و نقد بگیر، و واقعا روی این که میخوای عضو چه گروهی باشی فکر کن. بعد، اگر هنوزم میخواستی به ما بپیوندی، در های خونه ی گریمولد به روت بازه. اما برای فعلا، اجازه بده تاییدت نکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1400/6/22 18:18:39
اکسپکتو پاترونوس


قدم به قدم تا روشنایی از شمعی در تاریکی تا نوری پر ابهت و فراگیر!!
می جنگیم تا اخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی!!
برای عشق!!
برای گریفندور!!


پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 21 شهریور 1400 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.
من شناسم خالیه .
اگه بشه عضو محفل بشم که کارم خیلی خوبه شناسمم از رنگ سفید پر کنم خلاصه.
فکر کنم کاملا معلومه سفیده دیگه !


جسیکای بابا نمیگی پستتو سفید کنی بابای محفل باید با چه رنگی ادیتش کنه؟ ادیتِ قهوه ای رنگ دوست داری؟
عرضم به خدمتت که، با اینکه پست هات کمه، بنظر میرسه به طرز نوشتن سایت آشنایی داری و چیزهایی بلدی. بیا داخل، اما قول بده نقد زیاد بگیری و پیشرفت زیاد بکنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1400/6/21 23:54:45
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 21 شهریور 1400 14:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
عضویت مسخواستم
اعتراف میکنم بابای خدا بیامرزم مرگ خوار بوده
ولی من میخوام عضو محفل شمsot3:
میشه؟
میشه؟
میشه لطفااا؟:china

آگاتای بابا‍!
ما اینجا به بابا های خدابیامرز بقیه کاری نداریم، مطمئنم اونم دلایل خوبی برای کارش داشته. یا شایدم پول خوبی-چقدر لندن سرد شده!

عرضم به خدمت شما که، پست هات کمه. و اونایی که داری هم، اوناییش که مال هاگوارتز نیست، از نظر این بنده حقیر خیلی جای کار داره. اما تو آگاتای با استعدادِ بابا هستی و وقتی شوق و علاقه ت به عضویت رو میبینم نمیتونم بذارم دم در بمونی. بیا داخل، اما قول بده زیاد نقد بگیری و با پیشرفتت همه مونو خوشحال کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1400/6/21 23:50:05
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1400/6/21 23:50:29
در کشاکش شجاعت و اصالت، در هیاهوی هوش و ذکاوت، اتحاد و پشتکار سو سو میزنند...فرزندان هلگا میدرخشند!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 21 شهریور 1400 10:50
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
عضویت می خواستم!
چهار تا اژدها دارم، روزانه ۶ تا آدم می خورن خیلی مظلومن!
میشه بیارمشون؟


اگر میتونی اژدهاهاتو عادت بدی که فقط پیاز بخورن ما اینجا توی محفل بخوبی ازشون نگهداری میکنیم بابا جان، میدیم رز نازشون کنه و ویلبرت براشون گیتار بزنه، منم براشون شال گردن میبافم اگر قابل بدونی.
بیا داخل بابا جان، بیرون سرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1400/6/21 23:43:29
اژدها... از جلو نظام!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 28 مرداد 1400 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من ارتمیسیا هستم و اگر شرایطش هست میخوام عضو محفل بشم نقل قول:

آلبوس دامبلدورold نوشته:
دامبلدور پشت تريبوني ايستاده بود و خيل عظيمي از جادوگران و ساحره ها كه چهره هاشون تابلو بود سفيدن آنجا ايستاده بودند به صبحت هاي دامبلدور گوش ميدادند.(البته از اون لحاظ هم سفيد مفيد بودند!)
دامبلدور:من اومدم اينجا تا همه شمارو از سياهي خارج كنم!اومدم تا شمارو آگاه كنم!....پس همه بايد دست به دست هم بديم و محفلي بزرگ بسازيم!

يك نفر از بين جمعيت:تكبير!!!
جمعيت:
دامبلدور دستاشو بالا مياره و اشاره ميكنه كه جمعيت ساكت بشن
دامبلدور با صداي بلند:از همين جا به تمام دنياي جادويي اعلام ميدارم كه از هيچ چيزي نترسيد!...ما ميتوانيم!
يك نفر ديگر جو زده در وسط جمعيت!:
دامبلدور عمل قبليشو تكرار ميكنه و ميگه:شما منو داريد.عله رو داريد!!!!كفتر رو داريد!....پس چه ترسي وجقققسقس....
دامبلدور ليوان آب جوش رو برميداره و هورتي ميده بالا!
ناگهان چهره دامبلدور مانند رنگ قرمز!!! قرمز ميشه

**3 دقيقه بعد**
دامبلدور با چسب زخمهايي به دور لب و لوچه ي خود دوباره به پشت تريبون برميگرده
دامبلدور ميخواد شروع كنه به صحبت كه چشمش ميخوره به دو جوان!......يك جادوگر و يك ساحره كه دست در دست هم در بين جمعيت ايستاده اند!
دامبلدور:به به!به به!
بعد به عكس ولدمورت و مرگخواران كه با اندازه بزرگ در پشتش نصب شده بودن و بر رويشان ضربدري قرمز خورده بود اشاره ميكنه....
دامبلدور:اين دشمنان بايد بدانند!(با حالت خاص خوانده شود!).....تا وقتي كه ما اين جوانان صلحشور و متحد رو داريم اين دشمنان هيچ غلطي نميتوانند بكنند!(با همان لحن خاص!)....به به!به به!
ناگهان يك نفر ميره بالاي تريبون پيش دامبلدور تا در گوشي حرف بزنه.
قربان تلفن كارتون دارن!
دامبلدور:تلفن؟من؟...آخه مرد حسابي ما جادوگرا تلفنمون كجا بود!
قربان من نميدونم! پاي تلفن كارتون دارن
دامبلدور:حالا كي هست؟
دقيقا نميدونم ولي فكر كنم گفتن اسمشون ولدمورته!!
ناگهان خود اون فرد از گفته اش تعجب ميكنه و تازه متوجه ميشه چي گفته!
دامبلدور دستشو ميگيره جلوي دهن اون فرد و ...
دامبلدور:هيشش!صدات در نياد!برو من الان ميام!
آن مرد بهت زده به سمت پايين تريبون ميره.
دامبلدور رو به ملت:خب حضار گرامي!.....از اطاق فرمان! به من خبر دادن كه قراره از همتون به صرف شام و شيريني!! پذيرايي بشه....فعلا از همتون خداحافظي ميكنم!
دامبلدور سريعا ميره به اطاق بقلي(حالا اطاق بقلي از كجا اومد....)
دامبلدور گوشي رو با قدرت هر چه تمام تر برميداره!
الو!
فـــــــــــوت!
الو!
فـــــــــــوت فوت!
الو؟...آقا مگه مرض داري مزاحم ميشي؟
تـــــــــــق!
دامبلدور:عجب آدمايي پيدا ميشنا!....هي مينروا!....سلام..كجايي تو پس؟
مينروا:اوه سلام آلبوس!....تو كجايي دارم سه ساعت دنبالت ميگردم.بيا اينم ليست اعضا!
دامبلدور:آفرين!آفرين!عاليه!....به همشون اعلام آماده باش بده در ضمن تمام اين مردمي رو كه من اينجا جمع كردم رو هم بهشون كارت عضويت افتخاري محفل ميدي!...ولي قبلش يه پست ميزنن ببينيم چند مرده حلاجن!
مينروا:اوكي آلبوس!...فعلا!
مينروا به سمت ملت جادوگر ميره.
دامبلدور:اوووخ!...ما هم بريم به مستراح!!**(پاورقي)
دامبلدور هم از صحنه خارج ميشه

*پاورقي*
مستراح محل استراحت و راحتي! در اينجا منظور مصطراب است!

خب دوستان سفيد من!
اعضايي كه شناسه هاشون كاملا تو كتاب محفليه هيچ مشكلي ندارن!....همچنين اونايي كه بابا مامانشون عضو محفلن!....ميتونن راحت بيان اعلام آمادگي بكنن و همچنين يه نمايشنامه كاملا سفيد بنويسن تا من تاييدش كنم تو محفل!
و اما اونايي كه شناسه هاشون تويه محفل نيست و خانوادشونم تو محفل نيستن!
اگر شناستون سياهه كه هيچي!
ولي اگر شناستون سفيده بايد بياين اينجا يه پست كاملا سفيد بزنين و در ضمن قسم بخوريد كه هميشه با محفل خواهيد بود تا تاييدتون كنم! (چه كار سختي!)

خب محفل دوستان!....منتظر حضور سبز كم رنگتان! هستيم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 22 مرداد 1400 13:35
نمایش جزئیات
آفلاین
تغییر جبهه! تغییر جبهه!

رز، من توسط بابا دامبلدور، هدایت شدم! بابا گفت برای اثبات حسن نیتم اینجا بیام!

میشه منم بپیوندم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بابا دامبلدور!

یه ریونی خفن...

Only Raven
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 10 مرداد 1400 08:31
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام!
منم چند وقت پیش تو ارتش دامبلدور درخواست داده بودم و مربیمم آموس بود ولی انگار شیوه عضوگیری محفل تغییر کرده و...
حالا میشه منم راه بدین تو؟
قول میدم هاپوی خوبی باشم.


سلام. بله که می‌شه. طبقه منفی یک اتاق سمت شرق مال شماست. در نگه‌داری ازش کوشا نباشین قبلا متعلق به یک عدد سیریوس بوده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/5/11 19:57:46

Together we do whatever it takes
We're in this pack for life
We're wolves
We own the night!


Hell is empty
And all the devils are here

William Shakespeare
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 9 مرداد 1400 18:28
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر همه ی محفلی ها

فکر میکنم نیازی به معرفی نباشه ولی در هر صورت استرجس پادمور هستم از یاران قدیمی محفل ققنوس و تقاضای عضویت دارم . باشد که سیاهی نابود گردد !

بـــــــــه به. بــــــــه به. خوش برگشتی استر. باشد که نابود گردد و همه‌ی یاران قدیم به آغوش گرم محفل برگردن. قطعا که در خونه به روی شما بازه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/5/10 3:01:22
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 8 مرداد 1400 10:04
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
آقا
من از چند ماه پیش اینجا درخواست داده بودم و مربیم پروف بود اما متاسفانه ایشون دیگه نمیان جادوگران و من اینو به مدیر جدید اینجا (هری پاتر) هم گفتم کلا ایشون هم خیلی وقته نیومده جادوگران
نمی‌دونستم دقیق کجا بگم ولی خب یکی بگه من چیکار کنم

سلام!
از بازگشت اعضای قبلی همیشه زیبا می‌شیم.
حقیقتش اینکه به دلیل مشغله‌ی زیاد هری یه مدتیه پ من کمکش می‌کنم و خب قاعدتا باید به من می‌گفتی ولی چون در جریان نبودی کار درستی کردی اینجا گفتی. من دسترسی‌هاتو دادم و یه جغد هم تو راهه که حواست باشه بش.
خوش اومدی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/5/10 2:59:02
حالا امضا به چه دردی می‌خوره؟
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 6 مرداد 1400 17:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام میشه من عضو محفل ققنوس بشم اخه من لیلی هستم و لیلی هم عضو محفل بوده😁😁😁😁

لیلی عزیز. شما هنوز با ایفا خوب آشنا نشدین و پست‌هاتون نیاز به پیشرفت داره. کلاس‌های هاگوارتز رو شرکت کنین و مطمئن باشین جاتون پیش ما محفوظه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/5/11 19:56:14
H