شخصیت جادویی خودت را بساز، به یکی از چهار خانه ملحق شو، در کلاسها شرکت کن، کوییدیچ بازی کن و ماجراجوییهای خودت را بنویس.
✨ بیش از ۱۵,۰۰۰ جادوگر از سال ۱۳۸۲
🏰 ۴ خانه فعال: گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف، ریونکلاو
📚 اساتید راهنما تو را قدمبهقدم همراهی میکنند
⚡ ماجراجوییهای بیپایان در انتظار توست
🗺 سفر تو در هاگوارتز:
📝یک داستان کوتاه بنویس
🧙شخصیت خودت را بساز
🛒از کوچه دیاگون خرید کن
🎓به یک خانه ملحق شو
همه چیز ساده است! استاد راهنمای اختصاصی تو را در هر قدم کمک میکند
درود! والا گفتنیها رو دوستان گفتن. زحمت کشیدن شنیدنیها رو هم خودشون شنیدن حتی... منم همنظرم با جملگی آرا و رایمو با افتخار تقدیم میکنم به تک سبزپوش زیباچین جادوگران، سالازار اسلیترین محترم و عزیز!
امید است که حضور گرما بخششون برای سایت متداوم و دستان خلاقشون همیشه پر قوت باشه!
برام کمی سخت هستش که نمیتونم به «هری پاتر» و کسی که این شناسه رو هدایت میکنه رای بدم. لیگالیون کوییدیچ خیلی منظم و خوب برگزار شد. کوییدیچی که برای اولین بار با گالیون و کلی اعداد و قوانین جدید سروکار داشت و مدیریتش بسیار دشوار بود. اما در میان اعضای قابل انتخاب، سالازار اسلیترین نزدیکترین شخص لایق به این رنک هستش. انگیزه بالا، فعالیت خوب و مستمر، مدیریت خلاقانه هاگوارتز و قلعه، همگی دلیل خوبی هستند که سالازار انتخاب من در این فصل باشه.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are
خب من به شخصه به نظرم ترزا مک کینز لایق دریافت این لقب هستن به دلیل فعالیتشون در مدت اخیر اما خب جناب سالازار اسلیترین رو انتخاب میکنم چون ایونت های جالب و جدید زیادی تدارک دیدن و دستی به سر و روی سایت کشیدن واقعا
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
رای بنده سالازار اسلیترین کبیر هست چرا که صد البته مثل هممون با وجود کلی مشغله، وقت با ارزششون رو برای رشد سایتمون به هر طریقی گذاشتن علاوه بر فعالیت چشمگیرشون، راهنمایی هاشون، صبوریشون، تشویق هاشون...واقعا از زحماتتون ممنونم که انقدر این دنیای جادویی رو برامون قشنگ تر کردین.
با توجه به فعالیت فوق العاده مفیدش و برنامه های جذاب و به یاد موندنی و سوژه هایی که پیاده میکنه، رای من هم به سالازار اسلیترین هست و امیدوارم انرژیش رو حفظ کنه و با قدرت ادامه بده به برنامه هاش.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Smile my dear, you're never fully dressed without one
راستش این رای برام آسونترین رای بود. اینکه بعد سالها و سالها فعالیت و گذروندن کلی روزای تلخ و شیرین توی این سایت، دوباره با این همه انرژی برگردی و با تموم وجود برای شکوه دوباره جادوگران تلاش کنی، کاری نیست که هرکسی توانایی انجامشو داشته باشه. این انرژی، پشتش کلی خاطره و احساس تعلق خالصانهست که باعث میشه آدم بدون هیچ چشمداشتی، از وقتش و کلی از کارایی که میتونه بجاش انجام بده بزنه و با شخصیت کاریزماتیک و پرانگیزهای که داره، اعضارو کنار هم جمع کنه تا برای درخشش سایت و پرورش مهارتهای خودشون تلاش کنن.
مورد بعدیای هم که قابل تحسینه، بحث توجهایه که به عدالت دارن. یعنی نه تنها دنبال پیشرفت اسلیترین هستن بلکه ته دلشون پیشرفت همهی گروههای چهارگانه رو میخوان. همین شد که به محضی که مطمئن شدن اسلیترین میتونه دوباره پرواز کنه تلاش کردن این بال پرواز رو به بقیه گروهها هم هدیه بدن تا همه با هم دیگه توی آسمون جادوگران اوج بگیریم.
و چه مهارتی نیازه که در عین وفاداری ایفایی به شخصیت سالازار کتاب، بتونی همزمان کاملا برعکس اهدافش پیش بری و همه رو در نظر بگیری نه فقط گروه خودت رو. اینم باز بر میگرده به همون خاطرات دلنشین قدیمی که احساس تعلق نسبت به هر چهارگروه رو پدید آورده و تجربه ایفای نقشیای که کمک میکنه تمام این تصمیمات و کمکها اونقدر فکر شده و مرتب باشن که هیچکدوممون ازشون جا نخوریم.
در آخر باید بگم از اینکه مامان نوه چنین جد پر ابهتیه به خودش میباله و از تلاشا و دغدغهمندی مدیر شایسته هاگوارتز سپاس گزاره.
چون نهتنها خودش در سطح ایفای نقش فعاله و سعی میکنه تو تمام برنامههای سایت شرکت کنه، بلکه کسیه که تو پیادهسازی برنامهها مشارکت داره و خودش خالق خیلیاشونه و ایدههای زیادی برای کمک به سایت میده!
جادوگران به چنین اعضایی که واقعا سایت براشون مهم باشه و به فعال شدنش اهمیت بدن و براش تلاش کنن و وقت بذارن نیاز داره و فعلا در صدر این افراد، از نظر من سالازار ایستاده.
امیدوارم همیشه همینقد پر انرژی بمونه، خسته نشه و به جادوگرانمون کمک کنه.
خب شاید بهترین جادوگر فصل، زوپس و اینترنت ماگلی با- شوخی کردم.
بهترین جادوگر فصل... ببینید توی فعال ترین عضو، بهترین تازه وارد و حتی بهترین نویسنده، ملاک های کاملا مشخصی وجود داشت و من هم میتونستم طبق همون معیار و ملاک ها رای بدم، اما راستشو بخواین توی این قسمت هیچ ملاکی ندیدم. منظورم اینه که، اگر قرار بود طبق فعال بودنشون به عنوان جادوگر فصل انتخاب بشن، پس اونوقت رایگیری برای فعال ترین عضو به خاطر چیه؟ و اینجاست که سیگنس بلک برای بار صدم با قوهی عقلی و خلاقیتش که هیچکدوم از شما ماگلا به گرد پاش هم نمیرسین، وارد صحنه میشه. ترومرلین تعظیم نکنین! نیازی به زحمت نیست.
بله داشتم میگفتم، بیاین فرض بگیریم جادوگران یه فیلمه! بعضیا به عنوان بازیگر ایفای نقش میکنن و معروف میشن و مورد توجه قرار میگیرن، که دمشون هم گرم، لیاقتش رو دارن. اما یه عده هم هستن که شاید اصلا به چشم نیان اما ساخت و اجرای این فیلم وابسته به وجود اونهاست! مثل چرخدندهای که درواقع عامل اصلیِ حرکتِ بقیهی قطعه هاست. همچون شخصی برای جادوگران، کیه؟ کی انقد بهش اهمیت میده و از پشت صحنه سخت تلاش میکنه تا نظم جادوگران از بین نره؟ صد در صد افراد زیادی هستن. از مدیر های ایفای نقش که نمیشه بهشون رای داد بگیر تا.. نمیدونم تا کجا. خلاصه که،من فکر کردم. کل شب بجای خوابیدن فکر کردم! چون چرخ دنده های زیادی وجود دارن که به هر کدومشون رای ندم، به نحوی عدالت رو رعایت نکردم. بنابراین، اولش حتی تصمیم گرفته بودم که کلا توی این بخش رای ندم. اما یهو یاد یچیزی یچیزی افتادم...تاحالا به این فکر کردین که محاسبهی رول و حقوق هر فرد و اضافه کردنش به حسابشون چقدر سخت و طاقت فرساست؟ من بهش فکر کردم. و این باعث شد به یاد یکی بیوفتم که بدون هیچ اعتراضی، هر ماه اینکارو انجام داده و حتی به اعتراضات ما هم با صبر و حوصله گوش داده. میدونم شاید خیلی ها با من موافق نباشین یا حالا به هر دلیلی شخص دیگهای رو مناسب بدونین که حق دارین، اما من تصمیم گرفتم به نیکلاس فلامل رای بدم.
سالازار دیگه نه؟ درسته که فصل قبل هم جادوگر فصل بودن ولی دیگه چیکار کنیم؟
محصول جدیدمون رو معرفی میکنم! سالازار! برای همه فصول! اگه خسته شدید، اگه حوصلهتون سر رفته، اگه دنبال یه داستان جذاب و جدید میگردین که ادامهش بدین، ما به شما سالازار در همه فصول رو پیشنهاد میکنیم! با ایونتهای سالازار، همیشه پرهیجان باشید! برای سفارش این محصول عدد یک رو به شماره...
پتسیو... :افکت خاموش کردن تلویزیون:
بله دیگه همونجور که این تبلیغه هم میگفت، سالازار کلی ایونت برگزار کردن و یه حال خوبی هم به هاگوارتز دادن و خیلی عالی مدیریت میکنن هاگوارتز و به سوالای یکی (اصلا هم خودمو نمیگم!) که شب و نصفه شب میره در اتاقشون رو میزنه خیلی باحوصله جواب میدن و ...
و خلاصه که رای من سالازار اسلیتیرین ئه!
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
F-E-A-R has two meanings "Forget Everything And Run" or "Face Everything And Rise" The choice is yours.