جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

21 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
20
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384 14:57
نمایش جزئیات
آفلاین
میدونی چیه السامور برات لازم بود چون فکر میکردی خیلی باحالی و ما هم از این چیزا بلد نیستیم و وقتی هم بهت اختار دادم بهم گفتی آخوندی و از این حرفا
سعی کن از این به بعد بیشتر ور حرفایی که میزنی و پستایی که میزنی فکر کنی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
كريچر مرد ؛ زنده باد كريچر
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384 14:27
نمایش جزئیات
آفلاین
السامور ؟ جای تعجبه ! چون تا بحال ندیدم از این چیزا نوشته باشه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
قابل توجه علاقمندان ریاضی لطفا برای رفتن به باشگاه ریاضی اینجا رو کلیک کنید
http:// mathclub.schoolnet.ir
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384 10:47
نمایش جزئیات
آفلاین
مدیران این تاپیک رو می بینن ولی بعضی وقتا فرصت نمی شه که همون موقع جواب بدن.ما سعی می کنیم جواب همه رو بدیم.

1. به نظر من پیشنهاد جیمز پاتر جالبه. میشه زیر انجمن های خصوصی یه بلاک دیگه برای انجمن های ارباب حلقه ها گذاشت. این دو تا انجمن هم با هم قاطی نمی شه. فقط می مونه هری که باید ببینیم قبول می کنه یا نه. چون ایشون مسئول بلاک ها هست.

2. هوم...در مورد پیشنهاد باک بیک من نظر خاصی ندارم. چون به نظر من چنین چیزی ضروری نیست. شاید بعضی از مدیران نخوان که شخصیت واقعی خودشون رو در سایت بذارن مثل من. بنابراین زیاد موافق نیستم. اینکه شما میگید این کار باعث احترام گذاشتن به مدیران می شود هم به نظر من درست نیست. اگه یکی به مدیران بی احترامی کنه این نشون دهنده شخصیت بی ارزش خودش هست چون مدیران به همه اعضا احترام می ذارن و احترام یک رابطه دو طرفه هست.

3. در مورد پاراگات، بهتره که شناسه ش رو باز کنیم. آبرفورث جان می دونم جوابت منفی هست ولی من ایشون رو تضمین می کنم من شناسه ایشون رو باز می کنم ولی باید قول بده که دیگه قوانین سایت رو زیر پا نگذاره و بر خلاف عرف چیزی ننویسه.

پاگارات من در حال حاضر باید برم جایی و وقتی برگشتم شناسه ت رو باز می کنم ولی اگه یک بار دیگه، فقط یک بار دیگه قوانین سایت رو زیر پا بذاری من خودم شخصا بدون اطلاع دادن به کسی شناسه شما رو حذف می کنم و کاری می کنم که دیگه نتونی وارد این سایت بشی...حتی با شناسه های مختلف! بنابراین حواس خودت رو جمع کن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Minerva McGonagall

Head of Gryffindor House

Deputy Headmistress

Less Expectation , Less Disappointment
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384 00:32
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد السامور بگم... من فقط یکی دو بار دیدم پست این‌طوری زده، به صورت (راز بقایی) نوشته بود، که اونم پروفسور مک‌گونگال بهش اخطار داد... فکر نکنم السامور بچه بدی باشه!! البته من دخالتی نمی‌کنم، چون از کل ماجرا اطلاع کاملی در دست ندارم. السامور، خودت بگو، چکار بدی کردی که آستکبار(!) خشمگین شده؟!
در مورد پیشنهادم!! کسی نگاش کرد اصلاً؟ بابا یه نظری چیزی بدین!! اگه خوبه، لااقل طبق معمول بهش عمل نمی‌کنین، بگین خوبه!! اگر هم بده، خوب بگید اشکالش چیه. من هر پیشنهادی بدم، باید التماس کنم تا یکی بهش یه نگاه بندازه؟! یه نظر بدین ممنون می‌شم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 23:08
نمایش جزئیات
آفلاین
عجب كولي بازي در مياري پاراگات!‌
اون موقعي كه فكر و ذهنت به جاي فعاليت در سايت هري پاتري چيز ديگري بود؛ بايدفكر اينجاش رو هم مي‌كردي، ننگ بر اين سايت كه نام تو رو به دوش بكشه!
مديران عزيز، اگه مي‌خواين شناسه‌ي ايشون رو برگردونين با من صحبت نكنين، جواب من نه! هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 22:35
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا من السامورم.السامور پاراگات.يكي به دادم برسه.شناسمو پاك كردن و ميگن كه مطالب سكس نوشتم
مجبور شدم اينجا پست بزنم كه همه گوش بدن.

جيمز جون.تورو خدا شفاهته منو بكن.من يه بار سكس نوشتم و مينرا مكگونوگال بهم اخطار داد.منم قول دادم ديگه اونجوري ننويسم.

من يكي رو ميشناسم بد تر از من نوشت.ولي چون ناظر بود كسي باهاش كاري نداشت.
اينجا هم پارتي بازي.

تورو خدا چو چانگ .تو شفاهته منو بكن بگو شناسمو برگردونن.به ياده اون شكنجه ها باش.يادش بخير.

من تازه ميخواستم با اين شناسه كارها كنم تو تابستون. كسي منو شفاهت نميكنه.

هري پاتر .من آخر سر همه از خودت خواخش ميكنم.تورو جونه عزيز ترين كست.به هر كسي كه ميپرستي. تورو به هريه واقعي قصمت ميدم كه تورو خدا شناسمو برگردون.

من تاحالا تو عمرم اينقدر خوارو ذليل نشدم.اينقدر خواهش نكردم.حالا از شما ميخوام.آخه تنها اميده من به اين سايته.

داره گريم ميگره.
ببينين چطور با احساساته يه پسره 17.5 ساله بازي كردين

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1384 20:57
نمایش جزئیات
آفلاین
شما در حال خواندن يه پيشنهاد هستيد
قسمت ""درباره ما"" داراي اطلاعات كاملي از عملكرد سايت هست . ولي تصور مي كنم كه اگر در اين قسمت يا حتي در يه قسمت جداگانه به معرفي شخصيت واقعي مديران و وب مسترها پرداخته بشه جاي هيچ گونه ايرادي نميمونه . اين امر در نظر من علاوه بر اين كه موجب آشنايي و احترام بيشتر به مديران ميشه ميتونه عملكردي مانند ساير سايت هاي بزرك داشته باشه. فعلا....
هرگونه برداشت فرندشيپانه از اين پيشنهاد فاقد اعتبار است.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 9 اردیبهشت 1384 00:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
من یه پیشنهاد دارم. بهتر نیست که توی بخش جدیدترین پیام‌ها، پیام‌های بخش لرد حلقه‌ها رو جدا کنید. خیلی بهتره. خوب بعضی‌ها علاقه‌ای به گشتن توی پست‌های لرد حلقه‌ها ندارن. بعضی‌هام برعکس. کلا خیلی بهتره. دسته‌بندی دو موضوع مختلف، باعث راحتی کار می‌شه.
(همون‌طور که گفتم، اگه سورس این سایت دست من می‌افتاد، می‌دونستم چی‌کارش کنم!!!!!!!)
با تشکر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 15:04
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من قالب خوبه برایه من که سریع می یاد همچنین قالب اولیه ی سایت واقعا قشنگه من بیشتر اولش به خاطر قالب می یومدم ولی بعدها دیدم که همه چیزش خوبه اینو می گم که قالب یه سایت دیگه زیاد توجه منو جلب نکرد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384 00:56
نمایش جزئیات
آفلاین
اول بعد از مدتها سلام ! البته هنوز مشكلاتم حل نشده ولي مسئولين قول دادن تا يكشنبه حل بشه ! و اين خبر خوبيه ( آره خيلي ! ) و اما توي اين مدت كه خطم بي ريخت بود ( و البته هنوز هم هست ! ) من چندين بار ميتونستم صفحه اصلي جادوگران رو باز كنم البته منظورم صفحه بدون لوگين كردنه اما چنان قالب سنگين بود كه منصرف ميشدم ! چون نيم ساعتي طول ميكشيد ! درخواست و پيشنهادي كه دارم اينه كه قالب اصلي رو عوض كنين ! چون از بسكه سنگينه ملت پشيمون ميشن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آدمي از عالم خاکي نمي آيد به دست !
عالمي ديگر ببايد ساخت ! وز نو آدمي