جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

62 کاربر(ها) آنلاین هستند (50 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
60
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384 23:04
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا سلام....يه چيزي هست....اين فرمي كه شما ميدين چطوريه...يعني بايد پول به حسابه شما بريزيم؟..اگه اينجوريه چه طوري ما به شما اعتماد داشته باشم...بالاخره شيطونه ديگه...شما رو گول ميزنه شايد...پوله مارو بخورين((منظوري ندارم...نگين مشكوكم...))...بگيم ما اول چطوري به شما اعتماد داشته باشيم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384 19:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سایت چرا اینطوری شده مثلا من یه پست زدم بعد به تاریخ زیرش نگاه کردم اشتباه بود حالا این که طوری نیست مثلا رفته بودم توی نمایش ویژگی های فردی یه نفر بعد اخبارش قاطی شده خبر هایی که اون شخص نداده رو زده توی اخباری که داده یا پست هایی که نزده افتاده پست های زده و وقتی توی تایپک اون پست رو می بینی مال خود فردی هست که زده ( اصلیه ) ولی تو ویژگی های فردی مال یکی دیگس ... خلاصه این که سایت اینجوری شده اشکالش از منه یا کلا سایت اینطوری شده ؟

ویرایش شده :

سه روز پیش یکی با آیدی (( هدیه جون )) عضو شده و کلا چهار تا پست داره بعد من هر جا که می رم دو تا یا سه تا پست از ایشون می بینم ... کلا سیستم ریخته به هم ... اخبار که دیگه نگو نپرس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شک نکن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384 00:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

باک بیک نوشته:
نقل قول:

oldtiger نوشته:
اون دوستانی که خارج از تهران هستند حتما موقع ثبت نام برای پیش خرید آدرس خودشون رو ذکر کنند تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.
متشکرم

هوم....چه مشكوك (تحت ليسانس گيلدروي ).ميشه در مورد پيش خريد توضيح بديد.يعني منظورتون يه چيزي شبيه آمازون دات كامه كه كتاب ها با پست فرستاده ميشن.
===========
يك سوال: دليل اينكه من نميتونم سايت جادوگرانو در History به صورت افلاين ببينم چيست؟ آيا اين مربوط ميشه به مشكلي كه سايت با مرورگر IE داره يا مشكل شخصيه.؟

سيستم به صورت همكاري با اداره پست هست و كل جهان ساپورت خواهند شد، به زودي فرم پيش خريد در سايت قرار خواهد گرفت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 21:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

oldtiger نوشته:
اون دوستانی که خارج از تهران هستند حتما موقع ثبت نام برای پیش خرید آدرس خودشون رو ذکر کنند تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.
متشکرم

هوم....چه مشكوك (تحت ليسانس گيلدروي ).ميشه در مورد پيش خريد توضيح بديد.يعني منظورتون يه چيزي شبيه آمازون دات كامه كه كتاب ها با پست فرستاده ميشن.
===========
يك سوال: دليل اينكه من نميتونم سايت جادوگرانو در History به صورت افلاين ببينم چيست؟ آيا اين مربوط ميشه به مشكلي كه سايت با مرورگر IE داره يا مشكل شخصيه.؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 19:21
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

هری پاتر نوشته:
در مورد نحوه برخورد ما در مورد كتاب ششم چون خيلي مونده بود به نظرم اومد گفتنش زوده حتي ميخواستم تو جلسه حضوري هم مطرح كنم و اما به قول معروف
our policy :

از زمان انتشار كتاب تا زماني كه ترجمه ها به بازار نيامده اند ( يعني چيزي حدود يكي دو ماه ) هر گونه اشاره صحبت و نتيجه گيزري و دادن لينك مستقيم به داخل كتاب كه چيزي را لو دهد ممنوع است در صورتي كه كسي اين كار را انجام دهد شناسه - آي پي وي تا زمان بيرون آمدن ترجمه بسته خواهد شد.

دلایل رو اکثرا شیطان و بقیه دوستان گفتن فقط یه چیزی درمورد اینکه چرا باید تا زمان بیرون اومدن ترجمه صبر کرد:
ببینید ما اینجا برامون درصد کسانی که کتاب رو خوندن مطرحه و فکر میکنم همه جا همینطور باشه و اونایی که کتاب رو به زبان اصلی میخونن نسبت به اونایی که باید صبر کنن تا ترجمه رو بخونن خیلی کمتره


قربونش چه کاریه بزارید اگر کتاب الکترونیکی 6 رو گیر اوردیم لینکشم بدیم بچه ها دق می کنن که اینو بگم من حاظرم همینجا قول بدم که روزی که کتاب میاد سه سوت می ره روی شبکۀ اشتراک فایلو من گیرش می ارم می دیم نشر ظهره ترجمه کنه زود تر کاره ترجمه تموم شه افتاد الان!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

oldtiger نوشته:
سلام
دوستان عزیز!

کتاب رو به همه شهرستانها می فرستیم. حتی به کشورهای همجوار و کشورهای دوردست هم کتاب رو ارسال خواهیم کرد. او.ن دوستانی که خارج از تهران هستند حتما موقع ثبت نام برای پیش خرید آدرس خودشون رو ذکر کنند تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.
متشکرم


دکتر قربونش شما فقط اون بلایی که ویدا سر کتاب اورد نیارو سانسورش نکن که بگردیم دو سال دنبال نسخه اصلش ما سه سال هم صبر می کنیم سراغ ویدا هم نمی ریم تا کتاب شما چاپ شه خوبه قربونش در ضمن من شخصا 10 تا از کتاباتو می خرم فقط اهواز نمایندگیشو بده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Head of Detection and Confiscation of Counterfeit Pants Office
Emperor's Spokesman
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 09:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
دوستان عزیز!

کتاب رو به همه شهرستانها می فرستیم. حتی به کشورهای همجوار و کشورهای دوردست هم کتاب رو ارسال خواهیم کرد. او.ن دوستانی که خارج از تهران هستند حتما موقع ثبت نام برای پیش خرید آدرس خودشون رو ذکر کنند تا هماهنگی های لازم صورت بگیره.
متشکرم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرهنگ جادویی هری پاتر را از دست ندهید!
خرید کتاب
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 03:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من پیشنهاد می دم که منتظر ترجمه ویدا اسلامیه بشیم ولی اگه نشر زهره زودتر چاپ کرد با نشر زهره بریم جلو
مورد دیگه به دوستانی که در شهرستان هستن هم فرصت بدید چون قطعا تو تهران کتاب زودتر پخش می شه تا شهرستان ها
مورد بعدی اگه نشر زهره اعلام کنه که به چه شهرستانهای کتاب ارسال می شه ممنون می شیم و اینکه اگه تا آخر شهریور بیاد من ایرانم واگرنه بدبختانه 1 سال از بقیه عقب می یوفتم تا کتابو بخونم
ممنون می شم اگه جواب بدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلبستگي من به جادوگران و اعضاش بيشتر از اون چیزی که فکرشو میکنید
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1384 01:53
نمایش جزئیات
آفلاین
1- هوووم!! این هری از آبرفورث هم آستکبارتر بوده و ما خبر نداشتیم؟!!! تدابیر امنیتی شدید اما لازم هستن. منم موافقم. فقط یه چیزی: تا در اومدن کتاب از کدوم انتشارات صبر می‌کنید؟ زهره، تندیس، ... ؟
2- در توضیحات زیر فروم تالار اصلی به صراحت کتاب‌های 1 تا 5 قید شده. نامی از کتاب ششم برده نشده. در ضمن از ابتدای شروع بحث در مورد کتاب ششم تا یکی دو ماه بعد سایت در حالت فوق‌العاده به سر خواهد برد. و بعد از اون کتاب ششم هم به تالار اصلی خواهد پیوست.
ویرایش: 3- درپاسخ فلور:
منم موافقم که مشخص بشه که به کدوم شهرستان‌ها ارسال میشه.
امیدوارم به همه‌جا بره، چون من همیشه، با خوش‌شانسی در موقع نشر کتاب یکی تهران بوده و برام کتاب رو می‌خریده، و گرنه کتاب گیرم نمیومد. خصوصاً کتاب پنجم. امیدوارم به جاهای دورافتاده‌تر هم بفرستن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط James Potter در 1384/2/27 3:58:20
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 26 اردیبهشت 1384 06:34
نمایش جزئیات
آفلاین
در مورد نحوه برخورد ما در مورد كتاب ششم چون خيلي مونده بود به نظرم اومد گفتنش زوده حتي ميخواستم تو جلسه حضوري هم مطرح كنم و اما به قول معروف
our policy :

از زمان انتشار كتاب تا زماني كه ترجمه ها به بازار نيامده اند ( يعني چيزي حدود يكي دو ماه ) هر گونه اشاره صحبت و نتيجه گيزري و دادن لينك مستقيم به داخل كتاب كه چيزي را لو دهد ممنوع است در صورتي كه كسي اين كار را انجام دهد شناسه - آي پي وي تا زمان بيرون آمدن ترجمه بسته خواهد شد.

دلایل رو اکثرا شیطان و بقیه دوستان گفتن فقط یه چیزی درمورد اینکه چرا باید تا زمان بیرون اومدن ترجمه صبر کرد:
ببینید ما اینجا برامون درصد کسانی که کتاب رو خوندن مطرحه و فکر میکنم همه جا همینطور باشه و اونایی که کتاب رو به زبان اصلی میخونن نسبت به اونایی که باید صبر کنن تا ترجمه رو بخونن خیلی کمتره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هری پاتر در 1384/2/26 8:11:43
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.