جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

17 کاربر(ها) آنلاین هستند (10 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 آذر 1403 00:19
نمایش جزئیات
آفلاین
نتایج هفتاد و یکمین دوره ترین‌ها، بهترین تازه‌وارد فصل:

سیگنس بلک: 9
نارسیسا مالفوی: 1

با تشکر از همه رای دهندگان عزیز.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Smile my dear, you're never fully dressed without one
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: دوشنبه 26 آذر 1403 23:59
نمایش جزئیات
شغل
افتخارات
آفلاین
به دلیل ذیق وقت میگم که به سیگنس رای میدم. دلایلمم پیش خودم نگه میدارم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
MAYBE YOU ARE NEXT

پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: دوشنبه 26 آذر 1403 23:58
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سیگنس بلک

در طول مسابقات لیگالیون کوییدیچ، من با سیگنس هم تیمی بودم. در گفتگوهایی که باهم داشتیم انگیزه، تلاش و رشدش رو می‌دیدم. در مدت نسبتا کوتاهی که عضو شده رشد بسیار قابل توجهی در رول‌نویسی داشته و شخصیت پردازی بسیار خوبی انجام داده. یک عضو خوب تازه وارد که ماندگار هم باشه، مصداق یک گوهر کمیابه. به همین دلیل سینگس رو لایق این رای میدونم و امیدوارم برای مدت‌های طولانی در کنار ما در جادوگران باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: دوشنبه 26 آذر 1403 14:23
نمایش جزئیات
آفلاین
نوچ نوچ نوچ
اینکه سیگنس بهترین تازه‌وارده چیزیه که مردم اصیل اسلیترین مدتهاست می‌دونستن! مدتهاااااست!
خب فخرفروشی و این ادابازی‌ها بسه؛ بیام درست رای‌م رو بدم برم.

خب اونور گفتم، اینجا هم میگم که پیشرفت به نظرم خیلی مساله‌ی مهمیه! که قطعا همه دیدیم سیگنس چه پیشرفت خوبی داشته!

اما به غیر از پیشرفت، دوست دارم به موضوع دیگه‌ای هم اشاره کنم و اون کیفیت پست‌هاست. در مورد بهترین تازه‌وارد، نه فقط کمیت بلکه کیفیت پست‌ها هم خیلی مهمن و سیگنس علاوه بر اینکه اولین کسیه که تونست با سیستم جدید هاگوارتز تمام مراحل تحصیلی رو پشت سر بگذاره و جادوآموخته‌ی هاگوارتز بشه، خیلی از پست‌هایی که می‌نویسه واقعا دل‌نشینن و آدم رو مجذوب خودشون می‌کنن. مثلا شما داستان بید کتک‌زن رو خوندین؟ نخوندین دیگه نخوندین! همین الان برین بخونین!

همینطور سیگنس هم با اینکه خیلی از حضورش توی سایت نمی‌گذره تونسته عضو ارتش اسلیترین بشه و خودش رو به عنوان یک نویسنده‌ی خوب به باقی اعضا معرفی کنه.

پس رای من هم با قدرت سیگنس بلک هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
All sins are attempts to fill voids
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: یکشنبه 25 آذر 1403 15:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سیگنس بلک جان برو مبارکت باشه منم انتخابم تویی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: شنبه 24 آذر 1403 23:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم رأی خودم رو به سیگنس بلک میدم.

به عنوان تازه وارد خیلی خوب خودشو نشون داد خصوصا در دوران کوییدیچ هر پستش نشون میداد که چقدر داره تلاش میکنه و پیشرفت میکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
S.O.S

پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: شنبه 24 آذر 1403 19:23
نمایش جزئیات
آفلاین
جای تعجبی نداره که مثل بقیه بگم رای مامان هم به سیگنس مامان تعلق می‌گیره.

توی ترین‌های قبلی اسلیترین هم اشاره کردم، اصلا باور نکردنیه که این بشر تازه وارد باشه انقدر که سریع با جو جادوگران همراه شد و خیلی زود تبدیل شد به یه عضو قابل اتکا برای سایت. اونم از اون اعضای قابل اتکایی که امکان نداره توی یه کاری به کمکش احتیاج داشته باشی و خودشو نرسونه.

خیلی قشنگه که انقدر جادوگرانو دوست داری و به اعضاش اهمیت می‌دی. افتخار می‌کنیم که به جمع‌‌مون پیوستی؛ امیدواریم تا ابد کلی روزای خوبو کنارت تجربه کنیم و هر روز موفقیت‌های بیشترت رو ببینیم.

بیا بازم برات پیازچه پوست بکنم مامان جان!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: شنبه 24 آذر 1403 18:22
نمایش جزئیات
آفلاین
رای بنده هم به سیگنس بلک هست. پیشرفت خیلی خوبی از زمان عضویتش داشته، و خب... تازه وارده دیگه. چی میخوایم واقعا از این بهتر؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Smile my dear, you're never fully dressed without one
پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: جمعه 23 آذر 1403 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

حالا که گب لطف کرد و تاریخ رو یاداوری کرد رای منم سیگنس بلکه!

درسته سیگنس که ما درون زوپس متولد شدیم ولی تو تازه به ظهور و بروز رسیدی، پس تازه‌ای!

دلیل هم که واضحه دیگه! کلی فعالیت داره. تو ایونتا هست، تو چت هست، تو رولای معمولی هست، تو کوییدیچ هم هست! قلمش هم که خیلی خوبه!

همینجور باشین. بمونین.
هم سیگنس... هم تری... هم نارسیسا...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده



F-E-A-R has two meanings
"Forget Everything And Run"
or "Face Everything And Rise"
The choice is yours.



پاسخ به: بهترین تازه‌وارد فصل
ارسال شده در: جمعه 23 آذر 1403 15:51
نمایش جزئیات
آفلاین
توجه همگان رو به تاریخ عضویت سیگنس جلب می‌کنم... 6 شهریور!

قانونا و طبعا و شرعا و اصن هرجور که بگین، این بنده مرلین ترین‌های قبلی فرصت نداشته تا با تازه‌واردینی که از تیر یا مرداد تو سایت بودن محسوب بشه هرچند تو همون مدت کم دل اسلیترینی‌ها رو برد و رنک تازه‌وارد گروهشو گرفت!

این یعنی چی؟ یعنی با وجود این که سیگنس فراتر از اسلیترین رفت و تو دل ما هم اونقد خوب جا کرد و فعالیت بالا و با کیفیتی نشون داد که شاید باورمون نشه سیگنس قانونا و طبعا و شرعا و هرچی که بگین تازه‌وارد محسوب بشه! ولی خب واقعا می‌شه! بله آقای بلک، با خود شما هستم. این که زود پیشرفت کردی باعث نمی‌شه ما فراموش کنیم هنوز تازه‌واردی و این تازه اولین دوره‌ی ترین‌هاس که می‌تونی تو بخش تازه‌واردش محسوب بشی!

پس رایم با افتخار می‌رسه به سیگنس بلک.


امیدوارم سایت با حضور و فعالیت و تلاش اعضای فعلی، تازه واردان بیشتری جذب کنه که برای ما بسیار ارزشمندن و خواهان حضورشون هستیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
🦅 Only Raven 🦅
بزرگ شدم!