جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
11
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  280 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  351 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: یکشنبه 17 اسفند 1399 22:43
نمایش جزئیات
آفلاین
ایدی:emma_w_not_old
پست:
قرمز نفرین شده!
خونه دار و بچه دار! شنلتو ور دار و بیار!
حراج پسته نفرین شده !

شوهر عمه ها و بچه های فامیل پسته خور را پیدا کنید!
اعلا! تولید دامجان! هر پسته فقط......یک گالیون!

پسته ها با خون گرگینه رنگ شده اند که قاطی شکلات تخمه جاپنی هم استتار میابند و همه افرادی که آنها را خورده نیز به گرگینه تبدیل میکنند.

اگر هم فرد توانست خون را پاک کرده و پسته را بخورد! این پسته ها دارای افسون پیدا شدن میباشند و در صورت خورده شدن با خواندن تیکه دوم افسون میتوانید مکان آنها در معده و روده ی افراد پیدا کنید! و با کروشیو ایی کار او را میسازید!

همچین این پستها همه دهان باز هستن و در صورت برخورد انگشت به انها گاز میگیرند!
برای سفارش دایرکت بدید!
توجه:

این پسته ها یکم خنده شیطانی دارند و ممکن است کمی شب ها شما را بترسانند.

کامنت ملت:

دامبلدور- روشنایی : بابا جان..... این چیه؟ خو راضی نیستی پسته نذار!

ولدمورت_اربابا: تو نمیفهمی پیرمرد! ابهت ما مهم است! ما لطف کردیم دایرکت دادیم! نگاه کنید!

فنر فنری: این خون گرگینه رو دقیقا از کجا آوردی؟

آموسی_ملوسی: اخی! آبی شو ندارین؟ سدریک آبی دوست داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اما ونیتی در 1399/12/17 22:54:09
All great things begin with a vision ……....A DREAM
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: یکشنبه 7 دی 1399 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
آیدی:@میکی_سوجی

پروفایل:

تصویر تغییر اندازه داده شده

بیوگرافی:
برای آنچه باور دارید ایستادگی کنید حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد

استوری:
می‌خوام استوری بزارم ولی نمیدونم چی بزارم واسه همین گفتم بیام تو خود استوری ازتون بپرسم استوری چی باشه خوبه؟¶_¶
پاسخ ها به استوری:
عسل(دوستم):بیا منو بزار
علی بشیر: حالا حتما باید استوری بزاری؟

پست:

تصویر تغییر اندازه داده شده

من وقتی دو روز تمام کتاب نخوندم و بعد دو روز مریضی کرتابولک گرفته و راهی بیمارستان میشوم
تقدیم به کرم کتابی ها
کیا موافقن لایک کنن

کامنت ها:
علی بشیر:کرم کتاب دیگه چی هست؟ آها نکنه بعضی از کرم ها میان کتاب میخورن بعد مریضی کرتابولک میگیرن منظورت اونه؟
پاسخ روبیوس هاگرید به علی بشیر: نه ببین وقتی کرم درونت فوران کنه و بعد تو بری کتاب بخوری مریضی کرتابولک میگیری

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
حالا امضا به چه دردی می‌خوره؟
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: پنجشنبه 13 آذر 1399 11:53
نمایش جزئیات
آفلاین
ID: @Se-Sn-Sli


آواتار:
تصویر تغییر اندازه داده شده

پست:
تصویر تغییر اندازه داده شده


کپشن:

همیشه باید بخاطر کوچترین چیز ها برای خودت جشن بگیری.
شادی و حال خوب به دست آوردنی نیست بلکه ساختنیه.
توی بدترین حال، توی بد ترین روز ها، آفتاب بازم طلوع میکنه. شاید همون روز نه، ولی ابر ها که برن بازم طلوع رو میشه دید! ابر ها هیچ وقت موندنی نیستن...
این دویستمین پست شناسه سوروس اسنیپ من و همچنین اولین دویستمین پست من توی دنیای جادوگرانه.
بهترین جایی که برای ارسالش پیدا کردم جادوگرام بود.
امیدوارم از اون دست تاپیک هایی باشه که هیچ وقت قفل یا حذف نشه.

صد و نودو نه پست زدم، و نقدها، تشویق ها و شاید تنبیهاتی برام به ارمغان آورد.
خاطره های زیادی ساخته شد و چه بسا دوستی های که پایه گذاری شد.
مثل خیلی از پاترهد ها هنوز که هنوزه منتظرنامه هاگوارتز میشه موند، اما من اون رو دوسال و دوماه و چند روز پیش گرفتم. آره درسته گرفتمش!
همون چند کلمه ای که زیر پست کارگاه داستان نویسیم نوشته شد! حکم ورودم به ایفای نقش...
ما دنیای سحر و جادو رو میخوایم که بتونیم توش زندگی هیجان انگیزی مثل هری داشته باشیم... خب فکر کنم هممون میدونیم جادوگران این دنیا رو برامون ساخته!
هری دوستای مثل هرمیون و رون رو داشت! شک دارم اون دو نفر رفاقتشون کمتر نباشه، بیشتر از رفاقت بچه های جادوگران باشه.

و خب تومار کافیه!
روزی میرسه که به هر دلیلی من نوعی نباشم، مشغله های زندگی منو از ایفا دور کنه یا حتی نفس هایی که ازشون محروم بشم منو برای همیشه از زندگی محروم کنه...
اما من همیشه اینجا زنده میمونم، با یه پسوند old!
احساسات من، افکار من و من... اینجا نگاشته شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1399/9/13 12:48:57
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1399/9/13 12:50:49
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1399/9/13 12:53:51
نه چون مومم نه چون سنگم،نه از رومم نه از زنگم،همان بی رنگ بی رنگم.....
به طلا همچو سنگ بنگر...
se.sn_sli

پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: یکشنبه 18 آبان 1399 04:13
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
ID: @shir_sirius

تصویر پروفایل:
تصویر تغییر اندازه داده شده

پست جدید:
تصویر تغییر اندازه داده شده


کپشن زیر پست:

گمشده!
هاااا ای فرزند خونده ما گم ورفته. تمام پایین برره را دنبالش وگشتیم اما پیدا نَوَشد! احتمال ما این بیده که توسط بالا برره‌ای ها به سرقت رفته بید. بَیایید با زبون خوش پسش ودید. اگر مرد بیدید قرار وگذارید چال اسکندرون هاگزمید تا نشانتان ودم! هااااا ایَه!!
پ.ن: از یابنده تقاضا فوکولیم تا وی را به صندوق پستی گریمولد ویندازه و مژده گونی خود را دریافت فوکوله.

کامنت‌ها:

دامبل_خان: خااااک وچوک! ولدی خان اگر کار تو بیده با زبون خوش برش ورگردون. وگرنه چال اسکندرون منتظرت بیدم.
ولدی_خان: ایندفعه دیگه کارش تمام بید.
گانت_دو برره: هاااا داریم بهش گرت نخود تزریق وکنیم. توهم سالازار خان وزده.
کیوون_کراب: گالیون زور وَده شیرسیریوس! تا آزادش فوکولیم.

این داستان ادامه دارد...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: جمعه 16 آبان 1399 22:20
نمایش جزئیات
آفلاین
لاوندر_جیگر_طلا

پروفایل


پست:

سلام سلام عجقولیای من!
یه موضوعیو میخواستم بگم، که یه راهنمایی هست برای دوستانی که این سوال رو پرسیده بودن: چیکار کنیم عشقمون بمونه پیشمون؟

اول یه آفرین به طبع شاعریتون میگم، دوم اینکه راهنماییو داشته باشین:

1-بی محلی: بهش محل نذارین ولی این روش فقط در صورتی جواب میده که اونم عاشقتون باشه
2- خل بازی: انجام کارای احمقانه و...
3-رقص و آواز: این بیشتر تو فیلمای هندی به کار میره.
4-کشتن عشق عشقتون: اگه شما عشق اصلیش نیستین عشق حقیقیشو بکشین. عاشقتون نمیشه ولی دلتون خنک میشه.
5-مرگ: اگر عرضه ی هیچ کدام از مراحل را ندارید، بمیرید!

کامنتا:

بلاتریکس لسترنج: کروشیو!
فلور دلاکور:دقیقا چند ثانیه وقت گذاشتی اینا رو نوشتی؟
دامبلدور_پروف: باباجان آخه چیه اینا؟
وزیر جادو آسلامی: این آموزش ها خلا آسلام می باشد. لطفا مورد سوم را حذف فرمایید.
علی بشیر:آبجی حین انجام مراحل فیلم آموزشی تولید نمیکنی؟
وزیرجادو در پاسخ با علی بشیر: علی بشیر به جرمی که خودش میداند دستگیر است.
رونالد ویزلی:چه ژستیم گرفته این بازیکن!
هرماینی گرنجر: بییییییییییبببب

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

دختری تنها در میان باد و طوفان...

آیا او را رهایی خواهد بود از این شب غربت؟

یا مامانش دوباره او را به خانه راه خواهد داد؟

او در کوچه ی سرد قدم برمیدارد ومی اندیشد:

آیا ریختن آبلیمو در قهوه ی مادر کار درستیست؟
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: پنجشنبه 15 آبان 1399 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
آیدی:kati-bell-math

پست:






آیا موهایتان کم شده؟
آیا از اینکه کچل شوید میترسید؟
آیا دلتان میخواهد پر مو باشید؟

راه چارتان اینجاست به ما بپیوندید با قرص های کتی شفا میتوانید پر مو ترین زن یا مرد باشید فقط اگر یکهو افتادید مردید یا یکوقت پوستتان قرمز شد نترسید!
فقط بیایید و سفارش بدهید خیلی عالیست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpg  (31.93 KB)
44344_5fa3c2d56e5cd.jpg 287X254 px
ارباب من Lord

گر کسی مرا ببیند نتواند که ببیند چون که او قارقارو نیست!

قاقاروی بدون مو!


شناسه بعدی
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: چهارشنبه 14 آبان 1399 21:55
نمایش جزئیات
آفلاین
آیدی: emma_W_not_old
پست:

تصویر تغییر اندازه داده شده














کپشن:


آیا میخواهید پولدار شوید؟
آیا از کار کردن های جان فرسا برای دیگران خسته شده اید؟
آیا احساس میکنید که هوش و استعدادتان بیهوده به هدر میرود؟

پس در باشگاه شرط بندی عضو شوید!
این باشگاه با سابقه 200 ساله ، با سرپرستی اما ونیتی، زندگی افراد زیادی را دگرگون کرده است. شما با عضویت در باشگاه ( تنها با 200 گالیون) میتوانید در ماموریت های بسییییار آسان " جعبه مقدس شرط بندی" شرکت کنید و با تکمیل آنها جایزه های باور نکردی را برنده شوید. این مامورت ها بسیار بسیار آسان و بدون خطر مرگ است.حداکثر یک دست یا پایتان را از دست میدهید که مهم نیست.
این باشگاه کاملا قانونی و تحت نظر وزارت سحر و جادو است. پس نگران نباشید!
دیگر منتظر چه هستید؟ وقت را تلف نکنید!
سکه های فراوان در انتظار شماست!
برای عضویت به آدرس ناتینگهام،( بتلی) 200 گالیون با جغد بفرستید یا شخصا با 200 گالیون به کتابخانه ونیتی در ناتینگهام مراجعه کنید!

کامنت ها:

دامبلدور_مدیر : بابا جان باز حوصله ات سر رفت، داری مردمو سر کار میذاری؟

فلامل_نیک_1: بچه جون اون معجون های جوانی که دزدیدی برگردون تا خودم نیومدم ببرمشون!!

رودولف_لسترنج: چطور میتونم تو سرپرستی عضو شم؟

بلاتریکس_ لسترنج: @رودولف_لسترنج من تو رو توی مواد معجون هکتور عضو میکنم!

ویزلی_13999: من 200 گالیون فرستادما ولی جوابی برام نیومد....ماموریت چی شد؟ جایزم چی شد؟

بینز_ پروفسور: تو در زمان زنده بودنم شاگردم نبودی؟؟ برای اساتید تخفیف نداره؟

وزارت سحر و جادو: ما کی باشگاه عضویت شما رو تایید کردیم؟ اصلا کی هستی تو؟ یا میای حق ثبت باشگاهتو به مدت 200 سال میدی یا باشگاهتو مصادره میکنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: پنجشنبه 8 آبان 1399 00:50
نمایش جزئیات
آفلاین
آیدی: Ali.Basher.mhd

مهراد منها همراه جهانِ دنیابدبخت در هالووین شله- استوری


وقتی میدی پلاکس نقاشیت کنه. استوری




تصویر تغییر اندازه داده شده



کپشن:
یادش بخیر هالووین شله اییی بود لامصب.
#هالووین_مبارک


کامنت ها:

لرد ولدمورت: یاران ما اینجا چه میکنن.

ننه گل نسا: هم خاک به ننگت کنن. خا تو که اونجایی دوتومن نون بگیر‌‌.
پاسخ ننه گل نسا: ننه تو مگه جینستا دری.

هری:

رودولف: ننه گل نسا چند سالشه؟
پاسخ ننه گل نسا به رودولف: ننه جان بزن 09....
پاسخ علی به ننه گل نسا:
پاسخ ننه گل نسا به علی: ننه جان او بابای....بیییییییب.... سانسور.....هیچی برام نذاشت که.....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

If you are not willing to risk the usual you will have to settle for the ordinary. ~Jim Rohn




تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: جادوگرام
ارسال شده در: یکشنبه 4 آبان 1399 19:24
نمایش جزئیات
آفلاین
آیدی: روبیوس_هاگرید_عزیز_دوسداشتنی

پست:
تصویر تغییر اندازه داده شده


کپشن:
🔴مهم مهم🔴

⭕️احتمالاً شنیدید که فردی به نام [لورلور] که یه هکر فوقِ فوقِ حرفه‌ای دارک وب هست،میتونه "کل گوشی شمارو هک کنه".⭕️

حالا جریان اینه که این هکر اول به "جادوگرام" شما پیام میده که توی پیامش میگه:
(آیا میخواهی با من بازی کنی؟)،اول منتظر میمونه تا شما پیامش رو سین کنی،سین کردن شما برای اون به این معنیه که شما درخواست بازیِ اون رو پذیرفتین و وارد یه بازی بسیار بسیار خطرناک شدید

لورلور اول تمام اطلاعات گالری شما رو هک میکنه حتی چیزایی که سالها پیش پاکشون کردید رو پیدا میکنه و شمارو تهدید میکنه این عکسا و فیلمهاتون رو توی کل جهان پخش میکنه.بعد اگه شما بهش پیام بدید که "از من چی میخوایی؟" لورلور بعد چند دقیقه پیام شمارو سین میکنه و با شما تماس تصویری برقرار میکنه و بهتون میگه "که برو یک کاری بکن مثلا یک لیوان آب بخور." اگه شما این کارو انجام بدید میبینید که بعد از چند دقیقه یه عکس از آب خوردن شما بهتون میفرسته و جاتساپتون رو هک میکنه و از شما یه عکس توی یوتیوب منتشر میکنه، ازتون میپرسه که توی خونتون به جز خودتون کی هست؟هرکسی که توی خونتون هست رو همین الان بکش و اگه شما اون فردی رو که گفته نکشید لوکیشن شما رو پیدا میکنه و بهتون میگه که خونه‌ی شما فلان جاست و شروع میکنه به تهدید کردن شما. اگه به حرفاش توجهی نکنید تمام گوشی شمارو هک میکنه از جمله جاتساپ،جلگرام،جادوگران،جوتیوب و حتی جوبیکا.
میتونه تمام اطلاعات شخصی شما رو بفهمه.
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
پس اگه میخوایید مشکلی براتون پیش نیاد خواهشاً پیامی که از طرف لورلور به واتساپ و یا روبیکای شما اومد رو سین ""نکنید"" اصلا و ابدا سین ""نکنید"".🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

🔆🛑و حتی اگه با شما تماس صوتی و یا تصویری گرفت به هیچ وجه جواب "ندید"🛑🔆

خواهشا این پیام رو بین دوستان و آشنایانتون به اشتراگ بذارید و جون عزیزانتون رو نجات بدید.


کامنت‌ها:

بلاتریکس_لسترنج: مردک بی‌عقل! این چرت و پرتا رو از هرجا می‌گیری پخش نکن تو جادوگرام.
لرد_ولدمورت: چی کارش دارید بلاتریکس؟ بذارید پخشش کنه. بله هاگرید. پخشش کن. ما خطرناکیم. دور شو تا نخوردیمت.
روبیوس_هاگرید_عزیز_دوسداشتنی: وای بچه‌ها نیگا کونید لورلور بهم دستور داد پخشش کنم. الان اگه به دستورش عمل نکونم هکم میکنه و تهدید به مرگ می‌شم. باید هرکاری گوفت انجام بدم. نه؟


بشیر_علی: نمودونوم چی بگوم. چو مو طنز صحبت موکونوم. ولی ای بحث حسابی جدی رفته.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

جادوگرام
ارسال شده در: یکشنبه 4 آبان 1399 15:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت.
تاپیک داریم چه تاپیکی.

خب نکاتی رو باید در این تاپیک عرض کنم که این تاپیک با اجازه ناظران گرامی زده شده.
بریم سراغ اصل مطلب.
این جا شبکه ی اجتماعی جادوگرانه و جاییه که فرض میکنیم اگر جادوگرا (شخصیت های ایفای نقش یا کتاب هری پاتر) اینستاگرام داشتن چه چیزی پست میکردن و چه پیام هایی برای هم مینوشتن؟ این پست ها میتونه مال شخصیت خودمون باشه یا سایر شخصیت ها. اگر خواستین عکسی رو قرار بدین به عنوان پست یا استوری حتما به شکل لینک باشه مثلا:
وقتی کسی جک بی مزه تعریف میکنه
این رو میتونید به عنوان استوری هم قرار بدین.
و میتونید عکستون/ پستتون رو هم به این شکل قرار بدین.

تصویر تغییر اندازه داده شده

کپشن رو زیرش خواستین بذارید.


و این طور بگم هر طوری که میتونید عکس رو اینجا بارگذاری کنید.
و نکته بسیار مهم که باید بگم اینه که پشت سر هم پست نذارید، بعد از سه تا پست میتونید پست خودتونو بذارید، یا اگر به سه تا پست نرسید، بعد از سه روز میتونید پست بعدیتون رو بذارید.
خب عرف سایت رو هم نگه دارید و پست های مثبت ۱۸ هم نذارید، هر پستی که میخواین بذارین قبلش فکر کنید که توهینی به کسی نشه و اگه حتی فکر میکنید ممکنه کسی ناراحت بشه از گذاشتن پست صرف نظر کنید یا از قبل هماهنگ کنید که به کسی توهین نباشه و سو تفاهم پیش نیاد.

اوممم یک آیدی خاص هم بذارید و لینک عکس دلخواه برای پروفایل بذارید.
و اینکه دیگه نیازی نیست لینک هاتون رو که میخواین نشون بدین تو چت باکس بذارید. اینطور هم خیال لرد سیاه راحته که دیگه نیازی نیست هی تذکر بدن و میتونین لینک هاتون رو اینجا بگذارید از چت باکس دست بکشید.
( دست به ریشش می‌کشه)
و میتونید به شکل رول هم بیارید. حالا خلاقیتش به خودتون بستگی داره.

خب امیدوارم چرخش بچرخه براتون. چاک برار.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط علی بشیر در 1399/8/4 15:29:46
ویرایش شده توسط علی بشیر در 1399/8/4 23:01:47
ویرایش شده توسط گلرت گریندلوالد در 1405/2/20 21:46:45

If you are not willing to risk the usual you will have to settle for the ordinary. ~Jim Rohn




تصویر تغییر اندازه داده شده