سلام من چند وقت پیش درخواست دادم. گفتین که پست های ایغایی قوی بزنم و برگردم. گفتین که جام محفوظه. من قول می دم که بعد از عضو شدن هنوز بزنم. خواهشا رو حرفتون بمونین و من رو وارد محفل کنید. پست های زیادی وی زنم. مطمن باشین.
و ترجمه های بهتری هم می فرستم. رز جان شما خودتون منو عضو تیم کردید.
جینی عزیز. بله، من گفتم و سر حرفمم هستم. ولی ورود به محفل مستلزم چندین شرطه. اولین و مهمترینش، تکلیفتون رو با خودتون روشن کنین، سفیدین یا سیاه؟
نمیشه عضو محفل باشین و محل زندگیتون از کنار لردولدرمورت سیاه قدرتمند باشه و آرزوی سلامتیشون رو داشته باشین. اگه تصمیم گرفتین که سفیدین، باید این تصمیمتون تو پستهاتون منعکس باشه.
از ناظرهای گروهتون و ناظرهای ویزنگاموت کمک بگیرین و کیفیت پستهاتون رو بالاتر ببرین و سفید بنویسین و برگردید.
جدای از اینکه بخش ایفای نقش از بخش ترجمهها جدا هست و عملکردشون روی هم تاثیر ندارن. ولی خوشحال میشم ترجمههای خوب تحویل بگیرم.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جینی ویزلی در 1400/2/15 21:37:57 ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/2/16 1:07:01
در یک شرایط سخت: یک گریفندوری برای تو می میرد♥♥ یک اسلیترینی برای تو می کشد💚💚 یک هافلپافی با تو می میرد💛💛 یک ریونکلا یی کاری می کند که هیچ = نمیرد💙💙
سلام من خیلی دوست دارم عضو محفل بشم می دونم که تعداد پستام خیلی کمه ولی قول میدم اگه عضوم کردین روزی دو تا پست بزنم تو ایفا
سلام! یه ویزلی، یه ویزلی ویبرهزن!
ماهم خیلی دوست داریم عضو محفل بشی، و حقیقتش پستهات رو که نگاه کردم میبینم واقعا پیشرفت خوبی داشتی، گرچه تعداد پستهای ایفاییت کمه و هنوزم جای پیشرفت داری. هنوز خیلی سوژه دستت نیومده. برای همینم فکر میکنم هنوز زوده که وارد محفل ققنوس بشی.
دیدم که درخواست نقد دادی، به نقدهات عمل کن و نکاتی که جادوکارها گفتن رو حتما رعایت کن و باز بیا اینجا.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/2/16 1:01:13 ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/2/16 1:01:57
ممنون من باید درباره ی اینکه کدوم طرف باشم باید فکر کنم. شاید بهزودی به شما پیوستم
دورای عزیز. فکرهاتون رو بکنین، اگه تصمیم گرفتین خوشحال میشیم کنارمون داشته باشیمتون. بابت سوالاتون برای ایفا، یک پیام شخصی فرستادم. و تا وقتی میتونین پیامهاتون رو ویرایش بزنین نباید پیام جدیدی ارسال کنین بنابراین پست بعدیتون رو پاک خواهم کرد.
سلام. شرط اول اینکه تو رول نویسی و ایفای نقش به حد کافی تبحر داشته باشین. یعنی وقت شما درخواست عضویت میدین ما پستهای ایفای نقشی شما رو بررسی میکنیم که شما تا الان پست ایفایی نداشتی، پس باید فعالیت کنی و نقد بگیری و بعد درخواست بدین.
و شرط دوم، خب قاعدتا نمیشه عضو مرگخوارها و محفل در حین حال بود. قبل اینکه درخواست بدین، خوب فکر کنین که دوست دارین تو کدوم جبهه باشین.
موفق باشی تانکس و جات رو تو آشپزخونه نگه میداریم. برو و با پستهای ایفایی قوی برگرد!
hi! میشه عضو محفل بشم؟ خیلی دوست دارم عضو بشم! ممنون می شم عضوم کنید🌹🌹
hi!
جینی عزیز، من نگاهی به پستهاتون انداختم و متاسفانه تعداد پستهای ایفاییتون کم بود. برای ورود به محفل باید بیشتر بنویسین. بنابراین، بیشتر و با کمک ناظرهای گریفندور و ویزنگاموت بهتر بنویسین و با یک ایفای نقش قوی، دوباره درخواست بدین و مطمئن باشین جاتون محفوظ خواهد موند.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/2/7 14:03:10
در یک شرایط سخت: یک گریفندوری برای تو می میرد♥♥ یک اسلیترینی برای تو می کشد💚💚 یک هافلپافی با تو می میرد💛💛 یک ریونکلا یی کاری می کند که هیچ = نمیرد💙💙
همیشه باعث افتخاره که یکی از بنیانگذاران هاگوارتز رو همراه خودمون داشته باشیم، اما فعالیت ایفایی شما خیلی کم بوده و هلنای شما هم هنوز ناشناخته مونده. پست بزنید و نقد بگیرید. روی شخصیتپردازی کار کنین و یک هلنا ریونکلاو منحصر به فرد بسازید. و اون موقع در خانهی گریمولد به روی شما باز خواهد بود.
منتظرتون خواهیم موند.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رز زلر در 1400/2/7 13:59:25
شجاعت=هری♥♥i مهربانی=جینی♥♥ هوش=هرمیون♥♥ قدرت مالفوی ها
سلام چرا منو عضو نکردین؟ پیاما ی بقیه رو هم خوندم تعداد کمی درخواست دادن و عضو شدن. خواهشا منو عضو کنید
سلام خانم گرنجر. اینکه تعداد کمی عضو شدن به علت پیش نیاز ورود به محفله.
وقتی برای محفل درخواست میدین، ناظرهای محفل پستهایی که زدین، توانایی ایفای نقش، شخصیت پردازی، ادامه دادن سوژه و رعایت استاندارد نوشتاری رو کامل بررسی میکنن و این بررسی مدتی طول میکشه چون باید تک تک پستهای ایفای نقش بررسی بشه.
اگه همهی اینهایی که توضیح دادم رو تا حد ابتدایی داشته باشین، به وسیلهی جغدی رمز خونهی گریمولد بهتون ارسال میشه و در غیر این صورت باید باز در سطح ایفا پست بزنین و نقد بگیرین و باز اینجا درخواست بدین.
از اونجایی که شما تازه وارد هستی، چندین پست دیگه بزن و از نقدهای ناظرهای تالار خصوصی و ویزنگاموت استفاده کن، و بعد دوباره اینجا پست بزن که جغد رو برات بفرستیم.
هرمیون گرنجر نوشته: سلام میخواستم عضو محفل بشم ولی نمی دونم چطوری باید اینکار رو کنم یه راهنمای کنید لطفا[خواهشا فقط عضوم کنید من کاربر فعالی ام ممنون♥]